№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Пісні та римівки |
|
Introduction. Unit 1 Hello, Friends! |
|||||||||||
1. |
|
Привіт, школо! Знайомство зі школою. |
Listen. Listen and repeat. |
listen, sing, make, point, repeat, have a talk |
|
PB t 2 .1- p.7;
|
|
PB t.3 - p.7 AB t.2 - p.4 |
|
|
|
2. |
|
Знайомство та вітання. Введення нових ЛО |
Hello! Hi! Hooray! I’m … Hello, Sam! |
say, act out, I, Smilling Sam |
|
PB t.1,2– p.9 |
|
PB t.1,2– p.9 |
|
Hello, friends! |
|
3. |
|
Дозвольте відрекомендуватись. Знайомство з героями підручника. |
Hello, I’m … |
Liz, Nick, Ben, Vic |
|
PB t.1,2– p.10 |
|
PB t.3 –p.10
|
|
|
|
4. |
|
Привіт, я Іван. Усна взаємодія. |
Hello, I’m Lou. – Hello, Lou! |
Mary, Sue, Lou, Harry |
|
PB t.1,2 –p.11 |
|
PB t.4 – p.11
|
|
|
|
5. |
|
Як тебе звати? Питальні речення. |
- What’s your name? –My name is. |
your, my |
|
PB t.1 - p.12 |
|
PB t.2,3 p.12 |
|
What is your name? |
|
6. |
|
Прощання. Скоро побачимось. |
Goodbye. Bye |
|
|
PB t.1,2 - p.14 |
|
PB t.4 - p.14 PB t.3 - p.14 |
|
Goodbye, friends! |
|
7. |
|
Як твої справи? Запитання. |
How are you? -I’m fine. Nice to meet you. |
you |
|
PB t.1,2-p.15 |
|
PB t.4 – p.15 PB t.3 – p.15
|
|
Nice to meet you! |
|
8. |
|
Давайте, поговоримо! Розвиток навичок усної взаємодії. |
Thank you. |
Ann |
|
PB t.1,2-p.17 |
|
PB t.3 - p.17 |
|
|
|
Unit 2 My School |
|||||||||||
9. |
|
Моя школа. Введення нових ЛО |
|
school tree, bag, pen,pencil, book, me |
|
PB t.1,2 – p.20
|
|
PB t.2,3 – p.20-21 |
|
School Tree |
|
10. |
|
Шкільне приладдя. Що у мене в портфелі? |
It’s a … |
|
|
PB t.1,2 – p.22
|
|
PB t.4 – p.22 PB t.3 – p.22
|
|
|
|
11. |
|
Предмети у класі. Введення нових лексичних одиниць |
|
table, pencil-case, chair and |
|
PB t.1 – p.23 |
|
PB t.2,3 – p.23 |
|
|
|
12. |
|
Короткі відповіді. Так чи ні. |
Is it a …? Yes, it is. No, it isn’t. |
|
|
PB t.1,2 – p.24 |
|
PB t.3 – p.24
|
|
|
|
13. |
|
Що це? Побудова питальних речень. |
What is it? – It’s a … |
|
|
PB t.1 – p.25 |
|
PB t.2,3 – p.25
|
|
What is it? |
|
14. |
|
Скільки тут всього багато. Рахуємо разом. |
Clap! Two bags, six pencils. |
one, two, three, four, five, six |
|
PB t.1,2 – p.26 |
|
PB t.4 – p.26 PB t.3 – p.26 |
|
Clap with me! |
|
15. |
|
Я вмію виконувати інструкції. |
Stand up. Sit down. |
Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor |
|
PB t.1 – p.27
|
|
PB t.2,3 – p.27 |
|
Two little girls… |
|
16. |
|
Ми – школярі. Розвиток навичок сприйняття на слух |
Good morning. Open your books. |
open, close, take, teacher, we |
|
PB t.1,2,3 – p.28 |
|
PB t.5 – p.29 PB t.4 – p.29 |
|
We’re at School Today |
|
17. |
|
Робот Сем. Розвиток навичок усної взаємодії. |
Take a … |
robot, round, up, down,Toy Land |
|
PB t.1,2,4 – p.31 |
|
PB t.3 – p.31 |
|
Robot Sam |
|
Unit 3 Family and Friends |
|||||||||||
18. |
|
Моя сім’я. Члени родини. Введення нових ЛО |
This is my … |
family, father, mother, sister, brother |
|
PB t.1,2 – p.34 |
|
PB t.3 – p.34 |
|
Hello, father! |
|
19. |
|
Дружба. Мої друзі.
|
How are you?-I’m fine. Thank you |
friend, Max |
|
PB t.1 – p.35 |
|
PB t.3,4 – p.35 PB t.2 – p.35 |
|
|
|
20. |
|
Я люблю свою родину! Розвиток навичок усного продукування |
Who is this? |
|
|
PB t.1 – p.36 |
|
PB t.3,4 – p.36 |
|
|
|
21. |
|
Члени родини. Дідусь та бабуся. Родинне дерево. |
|
grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily |
|
PB t.1,2 – p.37 |
|
PB t.3,4,5 – pp.37- 38 |
|
My Dear Family |
|
22. |
|
Займенники he, she. Розвиток граматичнихнавичок |
This is Lee. He is a boy. |
he, she, Tom, Jim, Jane |
|
PB t.1,2 – p.39 |
|
PB t.3 – p.39
|
|
|
|
23. |
|
Зустрічайте, Оксану. Вона моя подруга. |
Meet Oksana. She is my friend. |
|
|
PB t.1 – p.40 |
|
PB t.2 – p.40
|
|
|
|
24. |
|
Побудова питальних речень.Короткі відповіді. |
Is this Bill? – Yes, he is. / No, he isn’t. |
|
|
PB t.1 – p.41 |
|
PB t.3 – p.41
|
|
|
|
25. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Усне продукування. |
- How is Jim? – He is fine. Thank you. |
they, love, them |
|
PB t. 1,2,5 – pp.42-43 PB t.1 – p.44 |
|
PB t.3 – p.43 PB t.4 – p.45
|
|
Is this your father? |
|
Unit 4 My Pets |
|||||||||||
26. |
|
Домашні улюбленці. Введення нових ЛО |
What is this? – Look! |
pet, fish, parrot, hamster, rabbit, mouse |
|
PB t.1 – p.46 |
|
PB t.3,4 – p.47 |
|
|
|
27.
|
|
Тваринки які живуть разом з нами. |
Is it a …? – Yes, it is. / No, it isn’t |
dog, cat, pig, bird, turtle |
|
PB t.1,3 – p.48 |
|
PB t.4,5 – p.49
|
|
|
|
28. |
|
Наші домашні улюбленці Кольори. Усне продукування. |
I have got a pet. It’s a … (fish). It’s … (red). |
brown, yellow, pink, green, orange, red, blue |
|
PBt.1,3,4-p.50
|
|
PBt.4-p.50
|
|
Colours |
|
29. |
|
Кольори. В неї сірий котик |
He/She has got a pet. |
grey, black, white |
|
PB t.2.3.4 – p.51 |
|
PB t.2,5 – p.50 |
|
She has got a pet |
|
30. |
|
Розміри. Великі та маленькі тварини.
|
Big and white . Now I’m black,too. |
o. big, small, animals , horse, cow, sheep, duck, goose, hen |
|
PB t.1,3,5 – pp.52-53 |
|
PB t.1,5 - p.52-53
|
|
Pets |
|
31. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за перший семестр.
|
|||||||||