КАЛЕНДАРНО- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 8 КЛАСУ
( ЗА А.НЕСВІТ)
І семестр (3 год)
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Лінгвістична компетенція |
|
|
|||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Примітка |
|
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
||||
Mass Media: The Press |
|||||||||||
1 |
|
Повернення до школи |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Past Simple |
to communicate, to learn about citizenship |
|
|
||||
2 |
|
Епоха інформації: преса |
Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації |
Present Simple |
Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed |
|
|
||||
3 |
|
Ми знаходимося на Фліт Стріт |
Запитувати на надавати інформацію про Фліт Стріт |
Present Simple, Past Simple |
Press bureaus, a headquarte, a news agency, an attic office |
|
|
||||
4 |
|
Звідки ти дізнаєшся про новини? |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
Present Simple |
To have articles on, to cover a wide range of topics |
|
|
||||
5
|
|
Сучасні новини |
Розпитувати з метою уточнення інформації |
Present Simple |
Активізація лексичного матеріалу |
|
|
||||
6 |
|
Служби новин |
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
Present Simple |
A reporter, to rely on, to speed up, a telegraph, a cable, a fax machine, a corporation |
|
|
||||
7 |
|
Структура газети |
Розповідати про структуру газети |
Present Simple |
The newspaper’s logo and title, index, current events, an editorial |
|
|
||||
8 |
|
Читаючи газету… |
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
Present Simple |
To draw smb’s attention to, to comment, key note |
|
|
||||
9 |
|
Пишемо про новини |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Present Simple |
A quality newapaper, a tabloid, a local paper |
|
|
||||
10 |
|
Урок домашнього читання |
Висловлювати думку з приводу прочитаного |
|
|
|
|
||||
11 |
|
Плануємо шкільну газету. Проектна робота |
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети |
Present Simple, Past Simple |
The editor-in-chief, a copy editor, an art designer, a photographer |
|
|
||||
12 |
|
Повторення граматики |
Аргументувати власну думку |
Active Voice, Passive Voice |
|
|
|
||||
13 |
|
Робота з газетним матеріалом |
Висловлювати думку з приводу прочитаного |
|
Повторення вивченої лексики |
|
|
||||
14 |
|
Систематизація та узагальнення |
|
|
|||||||
School Life |
|
||||||||||
15 |
|
Моє навчання у школі
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Present Simple
|
To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb. |
|
||||
16 |
|
Навчання в українській школі |
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
Present Simple |
A secondary school, a lyceum, a gymnasium |
|
||||
17 |
|
Навчання у школі |
Розповідати про своє навчання у школі |
Present Simple |
Активізація лексики |
|
||||
18 |
|
Початкова та середня освіта в Україні |
Розповідати про початкову та середню освіту в Україні |
Present Simple |
Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply |
|
||||
19 |
|
Шкільні предмети |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
Present Simple |
Home Economics,ICT, Relligious Education |
|
||||
20 |
|
Школи у Великій Британії |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Present Simple |
A preschool education, a nursery school, a preparatory school |
|
||||
21 |
|
Школи у Великій Британії |
Розповідати про школи у Британії та України |
Present Simple |
|
|
||||
22 |
|
Після уроків |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Present Simple |
A school bulletin board, a schedule, to require, competitive |
|
||||
23 |
|
Шкільні гуртки.Мої захоплення. |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформаці та надання необхідних відповідей
|
Present Simple, Past Simple |
Активізація вивченої лексики |
|
||||
24 |
|
Школа в новинах |
Аргументувати власну думку |
|
A struggle, a standardized test, a reward, an attendance, a pilot program |
|
||||
25 |
|
Урок домашнього читання |
Аргументувати власну думку |
|
|
|
||||
26 |
|
Плануємо шкільну газету. Проектна робота |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
|
||||
27 |
|
Повторення граматики |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Sentences with the Conjunctions II … and Uniess |
|
|
||||
28 |
|
Систематизація та узагальнення |
|
|
||||||
Books and writers |
||||||||||
29 |
|
Оповідання, оповідання… |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
An occasion, to be chewed, to be digested, a reading habit |
|
||||
30 |
|
Історія книги |
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
|
A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple |
|
||||
31 |
|
Екскурсія до бібліотеки |
Розповідати про сучасну бібліотеку |
|
To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange |
|
||||
32 |
|
Тренувальні вправи на повторення граматичного матеріалу |
Повторити лексичний матеріал |
Present Simple,Past Simple,Present Continuous,Present Perfect |
Активізація лексичного матеріалу |
|
||||
33 |
|
Тарас Шевченко |
Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка |
|
A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery |
|
||||
34 |
|
Шевченко та його «Кобзар» |
Запитувати та надавати інформацію про твори Шевченка |
|
Повторення вивченої лексики |
|
||||
35 |
|
Британські письменники |
Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса |
|
A lyricist, schooling, to revise, to adopt |
|
||||
36 |
|
Відгук на прочитану книгу |
Розповідати про прочитану книгу |
|
Enchanting, to convince, exclusively, perfect |
|
||||
37 |
|
Урок домашнього читання |
Надавати інформацію про прочитане |
|
|
|
||||
38 |
|
Про читачів у новинах |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Reported Speech |
To survive, phenomenal, long-term, a trend, to sponsor, a chairman, to substitute |
|
||||
39 |
|
Тренувальні вправи на повторення граматичного матеріалу |
Повторити граматичний матеріал |
Reported Speech |
Повторення вивченої лексики |
|
||||
40 |
|
Мої улюблені автори та книги.
Проектна робота |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
|
||||
41’ |
|
Контроль сприймання на слух |
|
|
|
|
||||
42 |
|
Контроль зорового сприймання |
|
|
|
|
||||
43 |
|
Контроль усної взаємодії\ продукування |
|
|
|
|
||||
44 |
|
Контроль писемного продукування |
|
|
|
|
||||
45
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
||||
46
|
|
Систематизація вивченого |
|
|
|
|
||||
-47 |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
||||