Календарно-тематичне планування уроків для 8-го класу на І семестр за підручником А.Несвіт

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків для 8-го класу на І семестр за підручником А.Несвіт
Перегляд файлу

 

                                          КАЛЕНДАРНО- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 8 КЛАСУ

                                                                                                    ( ЗА А.НЕСВІТ)

 

                                                                                                                        І семестр (3 год)

 

№ п/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Лінгвістична компетенція

 

 

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Примітка

 

1

2

3

4

5

6

 

 

Mass  Media: The Press

1

 

Повернення до школи

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Past Simple

to communicate, to learn about citizenship

 

 

2

 

Епоха інформації: преса

Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації

Present Simple

Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed

 

 

3

 

Ми знаходимося на Фліт Стріт

Запитувати на надавати інформацію про Фліт Стріт

Present Simple,

Past Simple

Press bureaus, a headquarte, a news agency, an attic office

 

 

4

 

Звідки ти дізнаєшся про новини?

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Present Simple

To have articles on, to cover a wide range of topics

 

 

5

 

 

 

 

Сучасні новини

Розпитувати з метою уточнення інформації

Present Simple

Активізація лексичного матеріалу

 

 

6

 

Служби новин

Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет

Present Simple

A reporter, to rely on, to speed up, a telegraph, a cable, a fax machine, a corporation

 

 

7

 

Структура газети

Розповідати про структуру газети

Present Simple

The newspaper’s logo and title, index, current events, an editorial

 

 

8

 

Читаючи газету…

Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет

Present Simple

To draw smb’s attention to, to comment, key note

 

 

9

 

Пишемо про новини

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Present Simple

A quality newapaper, a tabloid, a local paper

 

 

10

 

Урок домашнього читання

Висловлювати думку з приводу прочитаного

 

 

 

 

11

 

Плануємо шкільну газету. Проектна робота

Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети

Present Simple,

Past Simple

The editor-in-chief, a copy editor, an art designer, a photographer

 

 

12

 

Повторення граматики

Аргументувати власну думку

Active Voice,

Passive Voice

 

 

 

13

 

Робота з газетним матеріалом

Висловлювати думку з приводу прочитаного

 

Повторення вивченої лексики

 

 

14

 

 

Систематизація та узагальнення

 

 

School Life

 

 

15

 

Моє навчання у школі

 

 

 

 

 

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Present Simple

 

 

 

 

 

 

 

To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb.

 

16

 

Навчання в українській школі

Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні

Present Simple

A secondary school, a lyceum, a gymnasium

 

17

 

Навчання у школі

Розповідати про своє навчання у школі

Present Simple

Активізація лексики

 

18

 

Початкова та середня освіта в Україні

Розповідати про початкову та середню освіту в Україні

Present Simple

Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply

 

19

 

Шкільні предмети

Розповідати про школу та шкільні предмети

Present Simple

Home Economics,ICT, Relligious Education

 

20

 

Школи у Великій Британії

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Present Simple

A preschool education, a nursery school, a preparatory school

 

21

 

Школи у Великій Британії

Розповідати про школи у Британії та України

Present Simple

 

 

22

 

Після уроків

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Present Simple

A school bulletin board, a schedule, to require, competitive

 

23

 

Шкільні гуртки.Мої захоплення.

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформаці та надання необхідних відповідей

 

 

Present Simple, Past Simple

Активізація вивченої лексики

 

24

 

Школа в новинах

Аргументувати власну думку

 

A struggle, a standardized test, a reward, an attendance, a pilot program

 

25

 

Урок домашнього читання

Аргументувати власну думку

 

 

 

26

 

Плануємо шкільну газету. Проектна робота

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

 

27

 

Повторення граматики

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Sentences with the Conjunctions II … and Uniess

 

 

 

28

 

 

Систематизація та узагальнення

 

 

Books and writers

29

 

Оповідання, оповідання…

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

An occasion, to be chewed, to be digested, a reading habit

 

30

 

Історія книги

Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги

 

A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple

 

31

 

Екскурсія до бібліотеки

Розповідати про сучасну бібліотеку

 

To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange

 

32

 

Тренувальні вправи на повторення граматичного матеріалу

Повторити лексичний матеріал

Present Simple,Past Simple,Present Continuous,Present Perfect

Активізація лексичного матеріалу

 

33

 

Тарас Шевченко

Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка

 

A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery

 

34

 

Шевченко та його «Кобзар»

Запитувати та надавати інформацію про твори Шевченка

 

Повторення вивченої лексики

 

35

 

Британські письменники

Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса

 

A lyricist, schooling, to revise, to adopt

 

36

 

Відгук на прочитану книгу

Розповідати

 про прочитану книгу

 

Enchanting, to convince, exclusively, perfect

 

37

 

Урок домашнього читання

Надавати інформацію про прочитане

 

 

 

38

 

Про читачів у новинах

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Reported Speech

To survive, phenomenal, long-term, a trend, to sponsor, a chairman, to substitute

 

39

 

Тренувальні вправи на повторення граматичного матеріалу

Повторити граматичний матеріал

Reported Speech

Повторення вивченої лексики

 

40

 

Мої улюблені автори та книги.

 

Проектна робота

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

 

41’

 

Контроль сприймання на слух

 

 

 

 

42

 

Контроль зорового сприймання

 

 

 

 

43

 

Контроль усної взаємодії\ продукування

 

 

 

 

44

 

Контроль писемного продукування

 

 

 

 

45

 

 

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

46

 

 

Систематизація вивченого

 

 

 

 

-47

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Бульбаха Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Tурок Олена Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Солощенко Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Морозенко Лариса
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 1 відгук
doc
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
30 січня 2020
Переглядів
7730
Оцінка розробки
4.7 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку