Навчальна програма з етики
6 клас НУШ
( 0/1 )
II - семестр( 19 годин )
Навчальна програма укладена на підставі
Модельної навчальної програми «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Зміст навчальної програми забезпечує підручник
«Етика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Людмила Давидюк, Анжела Мельник. – Видавничий дім «Освіта», 2023. - 144 с.: іл.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України ( наказ Міністерства освіти і науки України від 08.03.2023 № 254 )
Усього : 19 год. (0/1)
Тематичне діагностування - 2 год.
Вступ ( 1 год. )
Розділ 1. МОРАЛЬНЕ ПІДҐРУНТЯ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ ( 3 год. )
Розділ 2. ВЗАЄМОДІЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА ( 4 год. )
Розділ 3. СВІТ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН ( 4 год. )
Розділ 4. МОРАЛЬНІ ВІДНОСИНИ В СУСПІЛЬСТВІ ( 4 год. )
Повторення ( 1 год. )
Затверджена на засіданні педагогічної ради закладу освіти,
протокол №_____ від ________2023 року.
Календарно – тематичне планування
навчального матеріалу з етики
6 клас НУШ
Модельна навчальна програма «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Освітня галузь: соціальна та здоров'язбережувальна (частково громадянська та історична (питання взаємин в оточенні, спільноті, суспільстві)
За підручником:
«Етика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Людмила Давидюк, Анжела Мельник. – Видавничий дім «Освіта», 2023. - 144 с.: іл.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України ( наказ Міністерства освіти і науки України від 08.03.2023 № 254 )
Календарно – тематичне планування уроків етики. 6 клас ( 0/1 )
II- семестр: 19 год.
№ з./п. |
Дата |
Розділ, тема уроку |
Дом. завд. |
Дист. навч. |
Вступ ( 1 год. ) |
||||
1. |
|
Моральність – основа поведінки людини. Моральні відносини в суспільстві. Як будувати взаємини на основі моральних цінностей |
Виконати завд.12-13 на ст. 11. |
|
|
Розділ 1. МОРАЛЬНЕ ПІДҐРУНТЯ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ ( 3 год. ) |
|||
2. |
|
Добро і зло. Людяність. Справедливість та моральний вибір. |
Виконати завд.15-16 на ст. 20. |
|
3. |
|
Відповідальність як моральна риса. Почуття обов’язку. Громадянський обов’язок. |
Виконати завд.14-15 на ст. 28. |
|
4. |
|
Особиста честь та честь групи/колективу |
Виконати завд.13-14 на ст. 36. |
|
Розділ 2. ВЗАЄМОДІЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА (4 год) |
||||
5. |
|
Інтимний, соціальний, публічний простір людини. Повага до особистого простору. Протидія порушенням особистого простору |
Виконати завд.13-14 на ст. 45. |
|
6. |
|
Взаємодія та співпраця в житті людини і суспільства: прояви та види. Співпраця заради національних інтересів |
Виконати завд.15-16 на ст. 53. |
|
7. |
|
Толерантність. Взаємодія людей з відмінними ідеями та цінностями. Нетерпимість і утиски, їх наслідки. Протидія утискам за певною ознакою |
Виконати завд.14-15 на ст. 61. |
|
8. |
|
Приязнь. Порозуміння між людьми. Підтримка у взаєминах: повага, допомога, щирість. Жертовність |
Виконати завд.13-14 на ст. 69. |
|
9. |
|
Діагностувальна робота № 1 за темами «МОРАЛЬНЕ ПІДҐРУНТЯ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ», «ВЗАЄМОДІЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА» (тестові завдання і запитання). |
Повторити вивчене. |
|
Розділ 3. СВІТ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН ( 4 год. ) |
||||
10. |
|
Людина в соціумі: найближче оточення, шкільна спільнота, місцева громада, Україна і світ Способи впливу на поведінку людини (авторитет, переконання, примус). Переконання з позитивними чи негативними намірами. Протидія негативним та небезпечним впливам |
Виконати завд.13-14 на ст. 78. |
|
11. |
|
Відповідальна і безпечна поведінка людини у соціальному середовищі Взаємодія з найближчим оточенням. Взаємоповага, підтримка та обов’язки в родинному колі. Врахування у власній поведінці інтересів класної та інших спільнот, громади і країни |
Виконати завд.15-16 на ст. 86. |
|
12. |
|
Вплив емоційного стану, переконань та поведінки учасників спільної діяльності на її успіх. Групова та командна робота |
Виконати завд.10-11 на ст. 92. |
|
13. |
|
Конфлікти: природа і роль в житті людей. Шляхи подолання, залагодження та пом’якшення конфліктів. Ефективні способи розв’язання конфліктів |
Виконати завд.12-13 на ст. 102. |
|
Розділ 4. МОРАЛЬНІ ВІДНОСИНИ В СУСПІЛЬСТВІ ( 4 год. ) |
||||
14. |
|
Милосердя та співчуття. Як виявляти милосердя і співчуття словом і ділом. Чуйність |
Виконати завд.13 -14 на ст. 111. |
|
15. |
|
Альтруїзм: сутність, прояви, наслідки. Увага до людей з особливими потребами |
Виконати завд.15-16 на ст. 119. |
|
16. |
|
Доброчинність та благодійність. Взірці меценатів та філантропів. Милостиня та щедрість. |
Виконати завд.12-13 на ст. 127. |
|
17. |
|
Волонтерство: суть та види. Долучення до волонтерської діяльності |
Виконати завд.10-11 на ст. 135. |
|
18. |
|
Діагностувальна робота № 2 за темами «СВІТ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН» , «МОРАЛЬНІ ВІДНОСИНИ В СУСПІЛЬСТВІ» (тестові завдання і запитання). |
Виконати завд.11 на ст. 141. |
|
19. |
|
Повторення ( 1 год. ) |
Повторити вивчене. |
|