Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури у 2-му класі НУШ на 2019-2020 навчальний рік

Про матеріал
Типова освітня програма початкової освіти. Цикл І (1-2класи) під керівництвом Р.Б.Шияна. Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури на 2019-2020 н.р. для учнів 2-х класів НУШ.
Перегляд файлу

                              Календарно-тематичне планування уроків

                                                   фізичної культури

                                                              2 клас

                                                  3 години на тиждень

Типова освітня програма початкової освіти. Цикл І (1-2класи) під керівництвом Р.Б.Шияна.

№з/п

Дата

           Зміст навчального матеріалу

 

 

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».              

1

 

№1 місяць вересень «Зміни»

Вступний інструктаж.

1.Поняття про фізичну культуру як сукупність різноманітних фі­зичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби їх уникнення. Загартовування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. 2.Організовуючі вправи: шикування.3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками, нахили в боки, пружні рухи. 5.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Театр звірів».

2

 

Первинний інструктаж.

1.Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками. Ознайомлення із зимовими та літніми видами спорту, досягненнями відомих українських спортсменів. 2.Організовуючі вправи: стійки: основна стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідного положення стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи. 5.Рухливі  ігри «Життя лісу», «Тихо – гучно».

3

 

1.Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час виконання життєво необхідних рухових умінь та навичок. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Ознайомлення із правилами ігор. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. 2.Організовуючі вправи: стійки: стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень . 5.Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Швидко стати у шеренгу».

 

 

 

4

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Театр звірів», «Слухай сигнал».

5

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло».

6

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у колону».

7

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (художня гімнастика). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) (№1). 5.Рухливі ігри «Швидко стати у коло», «Швидко стати у шеренгу».

8

 

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) (№1). 4.Рухлива гра «Жива скульптура».

9

 

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№1). 4.Рухлива гра «Мак».

10

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (спортивна гімнастика). 2.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 3. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№1). 5.Рухлива гра «Дрова».

11

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№2). 4.Рухлива гра «Заборонений рух».

12

 

1.Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу. 4.Рухлива гра «Жива скульптура». Підсумковий урок.

13

 

№2 місяць жовтень «Факти і здогадки»

1.Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення вивчених вправ. 4.Рухлива гра «Повтори за мною».

14

 

1.Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості (№1). 4.Рухливі ігри «Тихо – гучно», «Повтори за мною».

15

 

1.Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом.2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості (№2). 4.Рухлива гра «Світлофор».

16

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (спринт). 2.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 5.Рухливі ігри «Повтори за мною», «Світлофор».

17

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) (№2). 4.Рухливі ігри «Мак», «Жива скульптура».

18

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) (№2). 4.Рухливі ігри «Заборонений рух», «Повтори за мною».

19

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (стаєр). 2.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№2). 5.Рухлива гра «Світлофор».

20

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух».

21

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Подоляночка», «Світлофор».

22

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Повтори за мною», «Мандрівка оплесків».

23

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Театр звірів», «Слухай сигнал».

24

 

1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням дітей. 5.Підсумковий урок.

 

 

 Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».         

25

 

№3 місяць листопад «Територія»

Первинний інструктаж.

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (веслування: каное). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 3.Різновиди ходьби (на носках, на п’ятах, на внутрішній та зовнішній частинах ступні, з різними положеннями рук), бігу (рівномірному, на носках), стрибків (на місці на одній, двох ногах).4.ЗРВ: у русі. 5.Комплекс фізкультурної паузи.6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 7.Рухлива гра «Гуси».

26

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку), бігу (з виносом прямих ніг, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок), стрибків (на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6. Рухлива гра «Космонавти».

27

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді, «змійкою»), бігу (зі зміною напрямку), стрибків (на одній, двох ногах з поворотом кругом). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 6.Рухлива гра «Сірий кіт».

28

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук; на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням уперед, назад). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухлива гра «Альпіністи».

29

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби («протиходом»), бігу («змійкою»), стрибків (у присіді правим та лівим боком). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6. Рухлива гра «Виклик номерів».

30

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (із зупинками за сигналом), бігу (зі зміною напрямку, спиною вперед), стрибків («змійкою»). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 6.Рухлива гра «Бездомний заєць».

31

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (веслування на байдарці). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 3.Різновиди ходьби (із вантажем – мішечками – на голові), бігу (із зупинками стрибком за зоровим та слуховим сигналами), стрибків (на місці з поворотами на 45 гр., 90 гр., 180 гр.) 4.ЗРВ: зі скакалкою. 5.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 6.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 7.Естафети.

32

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боками, на носках з різними положеннями рук почергово з поворотами, присіданнями), бігу (із зупинками у кроці за зоровим та слуховим сигналами), стрибків («по купинах»). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 6.Естафети.

33

 

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу (пересування приставними кроками правим, лівим боками), стрибків (вистрибування із присіду). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5. Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Естафети.  

34

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди стрибків,бігу,ходьби. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4. Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Естафети.

 35

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4. Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Естафети.

36

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекси фізкультурних пауз («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 6.Естафети. Підсумковий урок. 

37

 

№4 місяць грудень «Спільнота»

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (волейбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем (тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою руками). 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 7.Рухлива гра «Гонка м’яча» №1, №2.

38

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем (ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги). 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №3, №4.

39

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем (метання м’яча правою і лівою руками із-за голови стоячи на місці). 5. Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №5, №6.

40

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (гандбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем (метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м). 6.Гра на формування уваги «Світлофор». 7.Рухлива гра «Найкраща пара».

41

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем (метання м’яча у щит – 1х1 м  – із відстані 8-10 м на висоті 2-3 м). 5.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 6.Рухлива гра «М’яч середньому».                              

42

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем (метання м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м). 5. Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухлива гра «Влучно в ціль».  

43

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячами. 4.Вправи з великим м’ячем (тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «М’яч сусідові».

44

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні). 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Влучно в ціль».

45

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (передавання м’яча з рук у руки в шерензі, ліворуч, праворуч; кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Влучно в обруч».

46

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках)). 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухливі ігри за бажанням учнів.

47

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (передача м’яча в парах; передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу). 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухливі ігри за бажанням учнів.

48

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками; ведення м’яча у кроці правою і лівою руками). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри за бажанням учнів. 7.Підсумковий урок за I семестр.

 

 

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

49

 

№5 місяць січень «Вартість і цінність»

Первинний інструктаж.

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідних положень сидячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; нахили, повороти, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи); перекати у групуванні. 6. Рухлива гра «Заборонений рух». 7.Вправа на релаксацію «Повітряна кулька».

50

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: перекид уперед. 6.Рухлива гра «Жива скульптура». 7.Вправа на релаксацію «Повітряна кулька».

51

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів живота з вихідного положення лежачи на спині, животі, піднімання із положення лежачи в положення сидячи; перехід із положення лежачи у положення сидячи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. 6.Рухлива гра «Секретне завдання». 7.Вправа на релаксацію «Повітряна кулька».

52

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі; підтягування на перекладині з вихідного положення лежачи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: повторення раніше вивчених вправ. 6.Рухлива гра «Повтори за мною». 7.Вправа на релаксацію «Незвичайна веселка».

53

 

1.Організовуючі  вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: повторення раніше вивчених вправ. 6.Рухлива гра «Мандрівка оплесків». 7.Вправа на релаксацію «Незвичайна веселка».

54

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги). 6.Нахили тулуба із положення сидячи. 7.Рухлива гра «Мак». 8.Вправа на релаксацію «Незвичайна веселка».

55

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (важка атлетика: метання молота). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Вправи на положення тіла у просторі: сіди (кутом, із нахилом уперед, на правому (лівому) стегні). 7.Нахили тулуба із положення сидячи. 8.Рухлива гра «Тихо – гучно». 9.Вправа на релаксацію «Сопілочка».

56

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4.Вправи на положення тіла у просторі: упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах). 5.Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. 6.Рухлива гра «Дрова». 7.Вправа на релаксацію «Сопілочка».

57

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4.Вправи на положення тіла у просторі: упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях). 5.Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. 6.Рухлива гра «Світлофор» 7.Вправа на релаксацію «Пташки». Підсумковий урок.

58

 

№6 місяць лютий «Хочу-можу-треба»

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (стоячи, лежачи). 5.Підтягування у висі лежачи. 6.Рухлива гра «Життя лісу». 7.Вправа на релаксацію «Пташки».

59

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (на зігнутих руках, стоячи позаду, зависом однією ногою, зависом двома ногами). 5.Підтягування у висі лежачи. 6.Рухлива гра «Театр звірів». 7.Вправа на релаксацію «Метелик».

60

 

1.Організовуючі вправи. 2. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4. Вправи на положення тіла у просторі: повторення раніше вивчених вправ. 5.Рухлива гра «Подоляночка». 6.Вправа на релаксацію «Метелик».

61

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 5.Танцювальні кроки: комплексні ритмічні вправи: повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід: приставний крок, перемінний крок, кроки на півпальцях під музичний супровід,кроки з витягнутою стопою, «маятник». 6.Рухлива гра «Виклик номерів».

62

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 5.Танцювальні кроки: ритмічні завдання, крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу під музичний супровід. 6.Рухлива гра «Космонавти».

63

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3. ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по горизонтальній та похилій  (кут 20 гр.) гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах; по похилій лаві, встановленій під кутом 45 гр., в упорі присівши. 6.Танцювальні кроки: переступання, крок польки, танцювальні імпровізовані вправи. 7.Рухлива гра «Винахідливе коло».

64

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом. 6.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 7.Рухлива гра «Альпіністи».

65

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по гімнастичній стінці у різних напрямках. 6.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 7.Рухлива гра «Гуси».

66

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3. ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом. 6.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 7.Рухлива гра «Сірий кіт».

67

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: перелізання через перешкоду висотою до 80 см; підлізання під перешкодою. 6.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 7.Рухлива гра «Садіння картоплі».

68

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3. ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Світлофор». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: перелізання через перешкоду висотою до 100 см; підлізання під перешкодою. 6.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 7.Естафети.

69

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3. ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: перелізання через перешкоду висотою до 80, до 100 см; підлізання під перешкодою. 6.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 7.Естафети. Підсумковий урок.    

70

 

№7 місяць березень «Ідеї-винаходи-відкриття»

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча носком у кроці; зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. 5.Рухливі ігри «Хвостики», «Найкраща пара».

71

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. 5.Рухливі ігри «Передав – сідай!», «Вибивний».

72

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча носком; удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. 5.Рухливі ігри «Жонглер», «Влучно в обруч».

73

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (волейбол). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 5.Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому ( по прямій, по дузі, між стойок). 6.Рухливі ігри «Вибивний», «Влучно в ціль».

74

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: повторення раніше вивчених вправ. 5.Рухливі ігри «М’яч сусідові», «Вибивний».

75

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: повторення раніше вивчених вправ. 5.Рухлива гра «Гонка м’ячів» №1-6.

76

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: повторення раніше вивчених вправ. 5.Рухливі ігри «Влучно в обруч», «Вибивний».

77

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: зупинка м’яча, що котиться, підошвою із 5 спроб. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей.                             

78

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: повторення раніше вивчених вправ. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей.                            

79

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (десятиборство: стрибки).  2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4. ЗРВ: в русі. 5.Стрибки у висоту: через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, із прямого розбігу; стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однієї та двома ногами. 6.Рухлива гра «Грибок». 

80

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору (3-4 мати, складені один на одний) і зістрибування вигнувшись; застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ніг. 5.Рухлива гра «Через купини та пеньки».

81

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки в глибину: з висоти до 40 см, до 80 см із м’яким приземленням. 5.Рухлива гра «Вовк у канаві». Підсумковий урок.

 

 

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

82

 

№8 місяць квітень «Рух і час»

Первинний інструктаж.

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки в глибину: зіскок із гімнастичної лави вигнувшись; різко вигнувшись із висоти 60-80 см. 5.Рухлива гра «Зайці в городі».

83

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах. 5.Рухливі ігри «Грибок», «Вовк у канаві».

84

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах із проміжними стрибками на місці. 5.Рухливі ігри «Через купини та пеньки», «Зайці в городі».

85

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3. ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад. 5.Рухливі ігри «Вовк у канаві», «Грибок».

86

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: поперемінно відштовхуючись ногами на місці, обертаючи скакалку вперед. 5.Рухливі ігри «Зайці в городі», «Через купини та пеньки».

87

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. 5.Рухливі ігри «Грибок», «Вовк у канаві».

88

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3. ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки через довгу скакалку, яка обертається, вперед. 5.Рухливі ігри «Через купини та пеньки», «Зайці в городі».

89

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг. 5.Рухливі ігри «Вовк у канаві», «Грибок».

90

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у довжину: стрибки у довжину із присіду в присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей.

91

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання малого м’ячика у щит (1×1 м) із відстані 8-10 м на висоті 2-3 м. 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №1-6.

92

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. 6.Рухлива гра «М’яч сусідові».

93

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3. ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча з-за голови на дальність. 6.Рухлива гра «М’яч середньому».

94

 

№9 місяць травень «Все повязане»

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3. ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. 6.Рухлива гра «Влучно в ціль».

95

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з великим м’ячем: передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). 6.Рухлива гра «Найкраща пара».

96

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з великим м’ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча у кроці правою і лівою рукою. 6.Рухливі ігри за бажанням дітей. 

97

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (велоспорт: шосе). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Біг 30 м з високого старту. 6.Естафети.

98

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Естафети.

99

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Біг почергово з ходьбою до 1000 м. 5.Естафети.

100

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Естафети.

101

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Різновиди «човникового» бігу 4×9 м. 5.Естафети. 6.Підсумковий урок.

102

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рухливі ігри за бажанням дітей. 5.Підсумковий урок за II семестр, навчальний рік.

103

 

Резервний урок.

104

 

Резервний урок.

105

 

Резервний урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дрина Ірина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 вересня 2019
Переглядів
1860
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку