Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури з очікуваними результатами 2 семестр. 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури з очікуваними результатами. 2 семестр. 3 клас. Нова Українська Школа
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

3 КЛАС

(3 години на тиждень)

За програмою О.Савченко

ІІ семестр

 

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем (23 год)

46.

Основні правила загартування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара»

 

 

47

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

48

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

 

 

49

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча.  Передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» 

 

 

50.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Найкраща пара» 

 

 

 51.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в па-

рах, трійках. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

 

 

52.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

53.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча   на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Передав – сідай!» 

 

 

54.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

55.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою», «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

 

 

56.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Найкраща пара» 

 

 

57.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Передав – сідай!» 

 

 

58.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!»  

 

 

59.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок.       Рухлива гра «Зустрічна естафета»    

 

 

60.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

61.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем  (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення  стійок,  удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та верти-кальну ціль.  Естафети з  м’ячами

 

 

62.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з  м’ячами 

 

 

63.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Рухлива гра «Зустрічна естафета»    

 

 

64.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль.  Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та вертикальну ціль.  Естафети з  м’ячами     

 

 

 65.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок.       Рухлива гра «Зустрічна естафета»      

 

 

66.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та вертикальну ціль.  Естафети з  м’ячами     

 

 

67.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!»  

 

 

68.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Найкраща пара»

 

 

 

Після опрацювання розділу  «Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем» учень:

­          виконує вправи з великим м’ячем:

­          елементами баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою;

­          елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м), ведення м’яча вивченими способами між стійками і їх обведенням; жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата) ;

­          застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу ;

­          виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів ;

­          володіє навичками пересувань:

­          ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна,

­          біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м;

Виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей:

­          сили – у висі піднімання зігнутих і прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині піднімання прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині згинання і розгинання рук, утримуючи обтяження до 1 кг; підтягування у висі лежачи на низькій перекладині;

­          швидкості – біг за м’ячем, обручем, що котиться; прискорення до 10 м; підкидання і ловіння малого м’яча почергово правою і лівою рукою ;

­          витривалості – рівномірний біг у повільному темпі до 6 хв. (з можливим переходом на ходьбу, враховуючи індивідуальні особливості учня) ;

­          гнучкості – рухи руками, ногами і тулубом з поступовим збільшенням амплітуди рухів; вправи біля гімнастичної стінки: пружинясті нахили тулуба, махи ногами у різних площинах; вправи на розтягування; викрути рук вперед і назад, тримаючи гімнастичну палицю або скакалку;

­          координації – пересування по обмеженій і підвищеній опорі з подоланням перешкод;

­          контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

 

 

 

Стрибкові вправи  (20 год)

69.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

70.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.   Стрибки зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Естафети з м’ячами    

 

 

71.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

72.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

73.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця.  Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

74.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

75.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.   Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.    Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

76.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою.  Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

 

 

77.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».   

 

 

78.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

79.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Пень».   

 

 

80.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.   Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.    Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

81.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Гречка».   

 

 

82.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

 

 

83.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

84.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

85.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

86.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

87.

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики зі  скакалкою. Ходьба: «змійкою». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

 

 

88.

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячами. Ходьба: «протиходом». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

 

 

 

Після опрацювання розділу  «Стрибкові вправи » учень:

­          контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять ;

Виконує стрибки:

­          зі скакалкою на одній, двох ногах ;

­          стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом «зігнувши ноги»;

­          стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги»; стрибки «у кроці».

­          дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

­          виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці.

­          бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей ;

­          дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

Виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей:

­          сили – у висі піднімання зігнутих і прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині піднімання прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині згинання і розгинання рук, утримуючи обтяження до 1 кг; підтягування у висі лежачи на низькій перекладині;

­          швидкості – біг за м’ячем, обручем, що котиться; прискорення до 10 м; підкидання і ловіння малого м’яча почергово правою і лівою рукою ;

­          витривалості – рівномірний біг у повільному темпі до 6 хв. (з можливим переходом на ходьбу, враховуючи індивідуальні особливості учня) ;

­          гнучкості – рухи руками, ногами і тулубом з поступовим збільшенням амплітуди рухів; вправи біля гімнастичної стінки: пружинясті нахили тулуба, махи ногами у різних площинах; вправи на розтягування; викрути рук вперед і назад, тримаючи гімнастичну палицю або скакалку;

­          координації – пересування по обмеженій і підвищеній опорі з подоланням перешкод;

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань   (14 год)

89.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок.  Лазіння по гімна-стичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

90.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімна-стичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

91.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  «Човниковий біг» 4х9 м.  Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату.  Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Естафети з м’ячами    

 

 

92.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда  швидконогих»

 

 

93.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.   Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Лазіння по канату. Рухлива гра «Ямки»

 

 

94.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки    «припадання», притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

 

95.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. «Човниковий» біг 4х9 м.  Танцювальні кроки     «припадання», притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду.  Естафети з м’ячами    

 

 

96.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком.  Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

97.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда  швидконогих»

 

 

98.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки  – «полька» на місці,   притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

 

99.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком.  Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

100.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда  швидконогих»

 

 

101.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки  – «полька» на місці,   притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

 

102.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м.

 

 

103.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м.   

 

 

104.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу.   Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

 

 

105.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Підсумок за рік.

 

 

 

 

Після опрацювання розділу  «Вправи для оволодіння навичками пересувань» учень:

­          виконує вправи з пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

­          виконує вправи з лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами; лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч);

­          виконує вправи з лазіння по канату, закріпленому над похилою гімнастичною лавою (лежачи на спині на похилій лаві)

­          добирає та виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості:

­          вправи для м’язів шиї, плечового пояса, верхніх кінцівок, спини, живота, тулуба та нижніх кінцівок;

­          загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба;

­          загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби ;

­          вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки;

­          бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

­          контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

 

 

docx
Додано
12 вересня 2023
Переглядів
733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку