Календарно-тематичне планування уроків геометрії у 8 класі за підручником Г. П. Бевз

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з геометрії 8 класу (геометрія) рівень стандарту складено до підручника геометрія 8 клас (Г. П. Бевз), згідно з навчальною програмою з математики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 №804. Це календарно-тематичне планування може стати в нагоді студентам та вчителям загальноосвітніх навчальних закладів.
Перегляд файлу

8 клас                             ГЕОМЕТРІЯ

  1. год. на тиждень, всього 70 год.)

 

1. Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804.

2. Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владімірова Н.Г. Геометрія: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Харків, ТОВ «ФОЛІО» 2016.

3. Т.Л. Корнієнко, В.І.Фіготіна   Геометрія. 8 клас. – ТОВ Видавництво «Ранок», 2011.

-320с. - (Серія  «Майстер-клас»)              

                                                                                  

з/п

Назва теми

Кількість годин

Контрольні роботи

2.

Чотирикутники

24

2

3.

Подібність трикутників

11

1

4.

Розв’язування прямокутних трикутників

15

1

5,

Многокутники. Площі многокутників

12

1

6.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

8

1

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Кільк.

годин

 

Примітка

І семестр

 

ТЕМА №1. ЧОТИРИКУТНИКИ

 

Види чотирикутників

24 год.

 

12 год.

  1.  

 

Чотирикутник,  його елементи. Сума кутів чотирикутника.

 

п.1

  1.  

 

Паралелограм, його ознаки  і властивості.

 

п.2

  1.  

 

Властивості та ознаки паралелограма

 

 

  1.  

 

Властивості та ознаки паралелограма

 

 

  1.  

 

Властивості та ознаки паралелограма. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

Прямокутник, його властивості й ознаки

 

п.3

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

 

Ромб. Властивості й ознаки ромба.

 

 

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

Квадрат, його властивості

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.  

 

КР №1 «Види чотирикутників»

 

ТО

Середня лінія трикутника та трапеції. Вписані та описані чотирикутники.

12 год.

 

  1.  

 

Аналіз к.р. Теорема Фалеса

 

п.4

  1.  

 

Середня лінія трикутника та її властивості

 

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

Трапеція

 

п.5

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

 

Середня лінія трапеції та її властивості

 

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

  1.  

 

Трапеція. Середня лінія трикутника, трапеції. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

Центральні  та  вписані кути

 

п.6

  1.  

 

Вписані та описані чотирикутники

 

п.7

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.  

 

КР №2 «Середня лінія трикутника та трапеції. Вписані та описані  чотирикутники»

 

ТО

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

наводить приклади  геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

·      означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·      ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·      теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА №2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ

 

 

11 год

 

 

  1.  

 

Аналіз к.р. Подібність трикутників. Пропорційні відрізки. Узагальнена теорема Фалеса

 

п.8

  1.  

 

Подібність фігур. Основна теорема про подібність трикутників.

 

п.9

  1.  

 

Ознаки подібності трикутників

 

п.10

  1.  

 

Ознаки подібності трикутників. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

Застосування подібності трикутників

 

п.11

  1.  

 

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач

 

 

  1.  

 

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач

 

 

  1.  

 

Подібність прямокутних трикутників

 

 

  1.  

 

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

ІІ семестр

 

  1.  

 

Розв’язування задач

 

 

  1.  

 

КР №3  «Подібність трикутників.»

 

ТО

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·   теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·   означення подібних трикутників;

·   ознаки подібності трикутників;

·   узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

 

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості

 

ТЕМА 3.РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ

15 год.

 

  1.  

 

Аналіз к.р. Теорема Піфагора та наслідки з неї

 

п.13

  1.  

 

Теорема Піфагора

 

 

  1.  

 

Теорема Піфагора

 

 

  1.  

 

Перпендикуляр і похила

 

п.14

  1.  

 

Перпендикуляр і похила. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника

 

п.15

  1.  

 

Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника.

 

 

  1.  

 

Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника.

 

 

  1.  

 

Властивості тригонометричних функцій гострого кута

 

п.16

  1.  

 

Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. Тригонометричні тотожності

 

 

  1.  

 

Розв'язування прямокутних трикутників.

Самостійна робота.

 

п.17

  1.  

 

Застосування  тригонометричних функцій

 

 

  1.  

 

Застосування  тригонометричних функцій

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.  

 

КР№5 «Розв’язування прямокутних трикутників»

 

ТО

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

 

ТЕМА 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ

12 год.

 

  1.  

 

Многокутник та його елементи. Опуклі і неопуклі многокутники

 

п.18

  1.  

 

Сума кутів опуклого многокутника

 

 

  1.  

 

Вписані й описані многокутники

 

п.19

  1.  

 

Поняття площі. Основні властивості площ. Площа многокутника.

 

п.20

  1.  

 

Площа паралелограма. Самостійна робота.

 

п.21

  1.  

 

Площа трапеції.

 

 

  1.  

 

Розв’язування задач. 

 

п.22

  1.  

 

Площа трикутника

 

 

  1.  

 

Площа  ромба.  Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

Застосування тригонометричних функцій до обчислення площ.

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.  

 

КР№6 «Многокутники. Площі многокутників»

 

ТО

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·   означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·   теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

 

ТЕМА 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕ АТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

8 год.

  1.  

 

Аналіз к.р. Повторення, систематизація та узагальнення знань учнів з теми «Чотирикутники».

 

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

  1.  

 

Повторення, систематизація та узагальнення знань учнів з теми «Подібність трикутників»

 

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

 

Повторення, систематизація та узагальнення знань учнів з теми «Многокутники. Площі многокутників»

 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.  

 

Підсумкова контрольна робота (№7)

 

 

  1.  

 

Аналіз к.р. Підсумковий урок

 

 ТО

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Планування
Додано
3 листопада 2022
Переглядів
501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку