________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з геометрії
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено
згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Геометрія (рівень стандарту), 10 клас
(I семестр — 31 год, 2 год на тиждень, II семестр — 18 год, 1 год на тиждень)
Складено згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (15 год) Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
|||
1 |
|
Основні поняття і аксіоми стереометрії |
|
2 |
|
Наслідки з аксіом стереометрії |
|
3 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
4 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
5 |
|
Паралельне проектування і його властивості |
|
6 |
|
Зображення фігур у стереометрії |
|
7 |
|
Зображення фігур у стереометрії |
|
8 |
|
Паралельність прямої і площини |
|
9 |
|
Паралельність прямої і площини |
|
10 |
|
Паралельність площин |
|
11 |
|
Паралельність площин |
|
12 |
|
Паралельність площин |
|
13 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
14 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
15 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (17 год) Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту. |
|||
16 |
|
Кут між прямими. Вимірювання кутів між прямими |
|
17 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі |
|
18 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
19 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
20 |
|
Перпендикуляр і похила до площини |
|
21 |
|
Вимірювання відстаней від точки до площини |
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
23 |
|
Вимірювання кутів між прямою і площиною |
|
24 |
|
Двогранний кут Вимірювання кутів між площинами |
|
25 |
|
Перпендикулярність площин |
|
26 |
|
Перпендикулярність площин |
|
27 |
|
Вимірювання відстаней від прямої до площини |
|
28 |
|
Вимірювання відстаней між площинами |
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
30 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
31 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
Геометрія (рівень стандарту), 10 клас (I семестр — 31 год, 2 год на тиждень, II семестр — 18 год, 1 год на тиждень) Складено згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року ІІ семестр |
|||
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (10 год) Учень/учениця: користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів |
|||
32 |
|
Прямокутні координати в просторі. Формула для обчислення відстані між двома точками |
|
33 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
34 |
|
Прямокутні координати в просторі. Координати середини відрізка |
|
35 |
|
Прямокутні координати в просторі. Самостійна робота |
|
36 |
|
Вектори у просторі |
|
37 |
|
Дії над векторами. Розкладання вектора на складові |
|
38 |
|
Дії над векторами, що задані координатами |
|
39 |
|
Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами |
|
40 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
41 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
42 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Координати і вектори» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (7 год) |
|||
43 |
|
Паралельність прямих і площин у просторі |
|
44 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
45 |
|
Вимірювання відстаней у просторі |
|
46 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
47 |
|
Вимірювання кутів у просторі |
|
48 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
49 |
|
Підсумковий урок |
|