Календарно-тематичне планування уроків геометрія 9 Клас

Про матеріал
За Навчальною програмою «Математика 5-9 класи» для загальноосвітніх навчальних закладів, з оновленнями від 07.06.2017 № 804. . За типовою освітньою програмою затвердженою Наказом МОН від 20.04.2018 №405
Перегляд файлу

 

Складено до підручника: «Геометрія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів

/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2017.

згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804

Геометрія, 9 клас 

(2 години на тиждень, І семестр – 30 год,  ІІ семестр – 40 год)

№ уроку

Дата

 

Тема уроку

 

Примітки

І семестр

  1.                 

 

Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 8-го класу

 

  1.                 

 

Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 8-го класу

 

Тема 1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (8 год)

Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·   як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:
відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записує та пояснює:

·   формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·   рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·      координати середини відрізка;

·      відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°.

Тотожності:

sin (180° – α) = sin α;

cos (180° – α) = – cos α.

Координати середини відрізка

Відстань між двома точками із заданими координатами.

Рівняння кола і прямої

  1.                 

 

Синус, косинус і тангенс кутів від 0 до 180

 

  1.                 

 

Відстань між точками із заданими координатами. Координати середини відрізка

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                 

 

Рівняння фігури. Рівняння кола

 

  1.                 

 

Рівняння прямої

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                 

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.             

 

Контрольна робота № 2 за темою: «Координати на площині»

 

Тема 2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ  (12 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів;

пояснює:

·      що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число;

·      як задати вектор;

·      як відкласти вектор від заданої точки;

·      за якими правилами знаходять: суму векторів; добуток вектора на число;

формулює:

·      означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів;

·      властивості: дій над векторами;

зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число;

обчислює:

·   координати вектора, суми (різниці) векторів, добутку вектора на число;

·   довжину вектора, кут між двома векторами;

обґрунтовує: рівність, колінеарність векторів;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

  1.             

 

Поняття вектора. Модуль і напрям вектора

 

  1.             

 

Рівність векторів. Координати вектора

 

  1.             

 

Додавання і віднімання векторів

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Множення вектора на число. Колінеарні вектори

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Скалярний добуток векторів

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Векторний метод

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.             

 

Контрольна робота № 3 за темою: «Вектори на площині»

 

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (14 год)

Учень/учениця:

пояснює, що означає «розв’язати трикутник»;

формулює теорему: косинусів; синусів;

записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними);

зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;

обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників;

застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач

  1.             

 

Теорема косинусів

 

  1.             

 

Теорема синусів

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування трикутників

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Формули для знаходження площі трикутника

 

ІІ семестр

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.  

                                                                       

Контрольна робота № 4 за темою: «Розв`язування трикутників»

 

Тема 4. Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (10 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: дуга кола; довжина кола; площа круга; правильний многокутник (трикутник, чотирикутник, шестикутник), вписаний у коло та описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює:  радіус кола за стороною вписаного в нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; радіус кола за стороною описаного навколо нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; довжини кола і дуги кола; площі круга, сектора

будує; правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач

  1.  

 

Правильний многокутник, його види та властивості

 

  1.  

 

Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Довжина кола. Довжина дуги кола. Площа круга та його частин

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.  

 

Контрольна робота № 5 за темою: «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»

 

Тема 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ (7 год)

Учень/учениця:

наводить приклади:· фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур;

пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур;

формулює:

·   означення: рівних фігур;

·   властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту;

зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень;

обґрунтовує: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

  1.  

 

Переміщення і його властивості. Рівність фігур

 

  1.  

 

Симетрія відносно точки і прямої

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Паралельне перенесення. Поворот

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.  

 

Контрольна робота № 6 за темою: «Геометричні переміщення»

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (17 год)

  1.  

 

Декартові координати на площині

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Вектори на площині

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Теорема косинусів і синусів

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування трикутників

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Довжина кола. Довжина дуги кола. Площа круга та його частин

               

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Геометричні перетворення

 

  1.  

 

Підсумкова контрольна робота за рік

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Підсумковий урок

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шуліка Оксана Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лущик Ірина Костянтинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Планування
До підручника
Геометрія 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
4866
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку