Календарно – тематичне планування
на 2020 – 2021 н.р. ІІ семестр
Хімія 11 клас
Рівень стандарту
за підручником « Хімія» О.В. Григорович
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
33 |
|
Первинний інструктаж з БЖД. Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів.Азот Розрахункові задачі 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку. |
§23 (с.116-119), впр.261,262 |
34 |
|
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування. (Амоніак) |
§24 (с.120-123), впр.347,350 |
35 |
|
Кислоти. (Нітратна кислота). Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами |
§25 (с.125-128),впр.362 (в),365,367 |
36 |
|
Кислоти. (Фосфатна кислота) |
§26 (с.128-133),впр.374 (,379,382 |
37 |
|
Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти. Навчальні проекти 12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.
|
§27 (с.134-138),впр.394,396,397
|
37 |
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Карбон Демонстрація 9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону
|
§28 (с.139-145),впр.410,414,416 Навчальні проекти 7. Штучні алмази у техніці |
38 |
|
Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. |
§29 (с.146-150),впр.410,414,416 |
39 |
|
Сучасні силікатні матеріали.Лабораторні досліди 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. |
§30 (с.151-156),впр.410,414,416 |
40 |
|
Узагальнення знань з теми. |
Повт. §23-30 |
41 |
|
Контроль знань з теми Неорганічні речовини і їхні властивості (частина 2) |
Повт. §23-30 |
Тематична |
|||
42 |
|
Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. Демонстрації 7. Зразки металів і їхніх сплавів. |
§31 (с.158-162),впр.449,450,451 |
43 |
|
Застосування металів та їхніх сплавів. |
§32 (с.163-164),впр.460,461,462 |
44 |
|
Основи. Властивості, застосування гідроксиду Натрію |
§33 (с.164-165),впр. |
45 |
|
Властивості, застосування гідроксиду Кальцію. Поняття про жорсткість води та способи її усунення. Навчальні проекти 14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води. |
§34 (с.171-176),впр.483,484,486 |
46 |
|
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. . Навчальні проекти 13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
|
§ 13 повт |
47 |
|
Алюміній. Фізичні та хімічні властивості. |
§35 (с.178-181),впр.498,500,501 |
48 |
|
Залізо. Фізичні та хімічні властивості. |
§36 (с.178-181),впр.498,500,501 |
49 |
|
Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. Демонстрації 10. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+) (віртуально), Барію, амонію. Інструктаж з техніки безпеки. |
§37 |
50 |
|
Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди 7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів. Інструктаж з техніки безпеки. |
§37 |
51 |
|
Практичні роботи 1. Дослідження якісного складу солей. Інструктаж з техніки безпеки. |
|
52 |
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук |
§38 |
53 |
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук |
§38 |
54 |
|
Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. Інструктаж з техніки безпеки. |
|
55 |
|
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. |
|
56 |
|
Представлення результатів навчальних проектів 8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. |
|
57 |
|
Представлення результатів навчальних проектів 9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості |
|
58 |
|
Узагальнення знань з теми «Неорганічні речовини та їх властивості». |
Повт. §§31-38 |
59 |
|
Контрольна робота № 2 Неорганічні речовини і їхні властивості (частина 3) |
|
Тематична |
|||
Тема 5. Хімія і прогрес людства |
|||
60-61 |
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією
|
§39 |
62-63 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
§40 |
64-65 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
§40 |
66-67 |
|
Представлення результатів навчальних проектів 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп. 16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті». |
|
68
|
|
Узагальнення знань з теми «Хімія і прогрес людства»
|
Тест за QR-кодом на с.219 |
69 |
|
Контроль знань з теми «Хімія і прогрес людства» |
|
70 |
|
Підсумковий урок. |
|
Тематична |