КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ІНФОРМАТИКА (у курсі « Я досліджую світ») для 4-А класу (35 год, 1 год на тиждень)

Про матеріал
Згідно з навчальною програмою інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 3-4 класів, яка затверджена рішенням МОН №1273 від 08.10. 2019 р.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ

ІНФОРМАТИКА  (у курсі  « Я  досліджую світ»)

для 4-А класу

(35 год, 1 год на тиждень)

Згідно з навчальною програмою інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів

3-4 класів, яка затверджена рішенням МОН  №1273 від 08.10. 2019 р.

№ з/п

Тема. Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати

Дата

план

факт

Цифрове навчання

1

Безпека життєдіяльності при роботі з комп’ютером. Повторення вивченого  за минулий рік.

4 ІФО 5-4.1-3 дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі;

4 ІФО 5-4.2-6 використовує відомі йому / їй технології і пристрої для оптимального спілкування з іншими людьми

 

 

2

Інструктаж з БЖД. Інформаційні ресурси Інтернету. Рівні доступу до навчальних матеріалів.

 

4 ІФО 4-3.2-6 налаштовує відповідне програмне середовище для зручної роботи;

 

 

3

Інструктаж з БЖД. Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі.

4 ІФО 4-3.2-5 розпізнає, де зберігається програма та її дані (на пристрої чи онлайн);

4 ІФО 5-4.1-5 узгоджує з дорослими завантаження файлів та програм;

 

 

4

Інструктаж з БЖД. Сучасні пристрої та служби для співпраці. Співпраця в мережі.

4 ІФО 3-2.5-2 визначає відмінності ролей у групі ;           4 ІФО 3-2.5-3 розподіляє ролі в групі з переліку ролей, які надає вчитель; 4 ІФО 3-2.5-6 надає конструктивний зворотний зв’язок, пояснює, чому важливо працювати разом;

 

 

5

Інструктаж з БЖД. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням

4 ІФО 4-3.3-7 доброзичливо та конструктивно коментує навчальні ресурси у захищеному середовищі;                   4 ІФО 5-4.2-1 визначає позитивну і негативну соціальну та етичну поведінку щодо використання технологій;            4 ІФО 5-4.3-5 поважає приватність інформації інших;

 

 

6

Інструктаж з БЖД. Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.

4 ІФО 4-3.3-2 використовує онлайнові ресурси (електронну пошту, форуми, середовища спільної роботи) для спільної діяльності та обміну думками;         4 ІФО 5-4.1-7 порівнює сильні і слабкі паролі ;

 

 

Інформаційний світ

7

Інструктаж з БЖД. Пошук інформації у різних джерелах.

4 ІФО 1-1.4-4 знаходить інформацію про нові ідеї і поняття, у разі сумніву шукає підтвердження з різних джерел; 4 ІФО 1-1.4-5 визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації; 4 ІФО 1-1.4-9 розпізнає факти та судження у життєвих ситуаціях

 

 

8

Інструктаж з БЖД. Надійні та не надійні джерела інформації.

4 ІФО 1-1.4-2 порівнює тексти з хибною та правдивою інформацію; 4 ІФО 1-1.4-3 зважає на те, що в Інтернеті розміщують повідомлення люди з різними намірами, зокрема і з комерційною метою

 

 

9

Інструктаж з БЖД. Адреса веб-ресурсу.

4 ІФО 1-1.4-8 розпізнає надійні і ненадійні джерела інформації за URL-адресою (розпізнає основні доменні імена); 4 ІФО 4-3.3-5 структурує і впорядковує обрані веб-ресурси; 4 ІФО 5-4.3-6 уникає небезпечних та некорисних сайтів

 

 

10

Інструктаж з БЖД. Чому важливо бути чесним.

4 ІФО 5-4.2-5 пояснює наслідки поширення інформації в мережі; 4 ІФО 5-4.3-3 прогнозує наслідки плагіату в повсякденному житті та онлайн

 

 

Алгоритми і програми

11

Інструктаж з БЖД. Умови.

4 ІФО 2-2.1-3 розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки подій

 

 

12

Інструктаж з БЖД. Події та їх наслідки.

4 ІФО 1-1.3-5 висловлює припущення щодо події, яка змінила значення властивості об’єкта, прогнозує зміни значень властивостей залежно від настання події

 

 

13

Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням.

 

 

4 ІФО 2-2.2-2 формулює очікуваний результат виконання створеної програми для різних початкових даних / сценаріїв роботи програми

 

 

14

Інструктаж з БЖД. Логічні

висловлювання з  конструкціями «не», «і», «або»

4 ІФО 2-2.1-5 формулює логічні висловлювання з конструкціями «не», «і», «або»

4 ІФО 2-2.1-6 розпізнає послідовність повторюваних дій та замінює їх алгоритмічною конструкцією циклу;

4 ІФО 2-2.1-6 розпізнає послідовність повторюваних дій та замінює їх алгоритмічною конструкцією циклу;

4 ІФО 2-2.1-7 розрізняє цикли із повторенням заданої кількості разів та до виконання умови;

 4 ІФО 2-2.3-3 визначає логічні помилки у розбитті алгоритму на блоки чи при компонуванні алгоритму з блоків

 

 

15

Інструктаж з БЖД. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування.

 

 

16

Інструктаж з БЖД. Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

 

 

17

Інструктаж з БЖД. Алгоритми з циклами.

 

 

18

Інструктаж з БЖД. Створення та виконання алгоритмів з циклами для виконавців у середовищі програмування.

 

 

19

Інструктаж з БЖД. Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей.

 

 

Цифрові пристрої

20

Інструктаж з БЖД. Складові комп’ютера.

4 ІФО 1-1.2-4 - добирає пристрої та інструменти для отримання даних необхідного типу;                                    4 ІФО 1-1.3-7 - експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту;                                                                        4 ІФО 4-3.1-7 - порівнює подібні функції у різних цифрових пристроях

 

 

21

Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення інформації.

4 ІФО 4-3.1-8 - оцінює переваги і обмеження цифрових пристроїв для збирання, зберігання і відображення даних за наданими критеріями; 4 ІФО 4-3.1-3 - описує взаємодію пристроїв комп’ютерної системи, їх можливості та обмеження

 

 

22

Інструктаж з БЖД. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

4 ІФО 4-3.2-2 - усуває прості несправності (перезавантажити пристрій, перевірити живлення, перевірити наявність мережі, закрити і знову відкрити програму); 4 ІФО 5-4.1-1 - дотримується стратегій уникнення проблем, що випливають з необачного використання комп’ютерних пристроїв та мереж

 

 

Дані та їх представлення

23

Інструктаж з БЖД. Передавання інформації.

4 ІФО 1-1.2-8   - обирає спосіб представлення даних для різних життєвих ситуацій; 4 ІФО 4-3.3-1   - добирає спосіб передачі інформації

 

 

24

Інструктаж з БЖД. Зберігання інформації.

4 ІФО 1-1.1-4  - відстежує здійснення інформаційного процесу та виявляє порушення (наприклад, момент виникнення шуму)

 

 

25

Інструктаж з БЖД. Перетворення інформації. Кодування інформації.

4 ІФО 1-1.2-7   - наводить приклади того, що одні і ті ж дані можна представляти більш ніж одним способом чи кодуванням; 4 ІФО 1-1.2-9   - виконує кодування / розкодування повідомлень за запропонованим правилом

 

 

26

Інструктаж з БЖД. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

4 ІФО 3-2.5-5   - отримує та порівнює відгуки на створений інформаційний продукт для вдосконалення проекту

 

 

 

27

Інструктаж з БЖД. Списки. Послідовні списки у текстах

4 ІФО 1-1.2-16   - пропонує різні способи впорядкування об’єктів (за різними властивостями)

 

 

28

Інструктаж з БЖД. Таблиці. Доповнення готових таблиць

4 ІФО 1-1.3-4   - знаходить помилки у групуванні об’єктів та пояснює їх

 

 

29

Інструктаж з БЖД. Схеми, діаграми.

4 ІФО 1-1.2-14   - вирізняє способи графічного представлення кількісних і якісних характеристик (організаційні діаграми – діаграми і графіки);                   4 ІФО 1.2-13   - представляє якісні дані графічно

 

 

30

Інструктаж з БЖД. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

4 ІФО 2-2.4-6   - обирає спосіб та представляє результати індивідуальної або групової роботи;     

 4 ІФО 5-4.2-2 - добирає оптимальні форми подання інформації під час спілкування з людьми з особливими потребами та іншої культури безпосередньо і в мережі

 

 

31

Інструктаж з БЖД. Індивідуальні та групові проекти.

 

 

32

Інструктаж з БЖД. Завершення роботи над спільним проєктом. Презентування результатів.

 

 

33

Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

 

 

 

34

Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація матеріалу за рік.

 

 

 

35

Резерв часу

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
16 вересня 2022
Переглядів
2322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку