Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 2 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 2 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.

Перегляд файлу

                         Календарно-тематичне планування уроків

                                                 інформатики

для 2 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.

І семестр

Навчальна програма з інформатики для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів (ОНОВЛЕНО) 2016-2017 навчальний рік, затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

За підручником: Сходинки до інформатики для 2 кл. загальноосвітн. навч. Закладів/ Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд,-К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 160с.  

За зошитом:  Інформатика, 2 клас: робочий зошит / Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд.-К.:Видавничий дім «Освіта», 2017.-64 с.

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Фактично проведено

Тема 1. Інформація (4 години)

  1.                     

07.09

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».

 

  1.                     

14.09

 Сприймання людиною інформації.

Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.

 

  1.                     

21.09

Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.

 

  1.                     

28.09

Пристрої для роботи з інформацією.

 

Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої (6 годин)

  1.                     

05.10

Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.

 

  1.                     

12.10

Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.

 

  1.                     

02.11

Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).

 

  1.                     

09.11

Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.

 

  1.                     

16.11

Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

 

  1.                

23.11

Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.

 

Тема 3. Інтернет (6 годин)

  1.                

30.11

Початкові уявлення про Інтернет.

 

  1.                

07.12

Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.

 

  1.                

14.12

Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

 

  1.                

21.12

Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

 

  1.                

28.12

Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.

Підведення підсумків навчання за І семестр.

 

  1.                

 

 Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.

 

Тема 4. Графіка (9 годин)

 

  1.                

 

Поняття ком’ютерної графіки.

 

  1.                

 

Програми для створення за змінювання графічних зображень.

 

  1.                

 

Змінювання готових зображень.

 

  1.                

 

Створення зображень. Зображення з геометричних фігур.

 

  1.                

 

Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

 

  1.                

 

Створення зображень за зразком

 

  1.                

 

Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

 

  1.                

 

 Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.

 

  1.                

 

Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.

 

Тема 5. Команди та виконавці (10 годин)

 

  1.                

 

Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

 

  1.                

 

Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

 

  1.                

 

Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

 

  1.                

 

Порівняння двох або більше предметів.

 

  1.                

 

Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.

 

  1.                

 

Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.

 

  1.                

 

Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.

 

  1.                

 

Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення  різних предметів.

 

  1.                

 

 Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

Робота з розвиваючими програмами.

 

  1.                

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бенза Софія Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Шульгіна Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Планування
Додано
19 вересня 2018
Переглядів
11698
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку