Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 2 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 2 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
І семестр
Навчальна програма з інформатики для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів (ОНОВЛЕНО) 2016-2017 навчальний рік, затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
За підручником: Сходинки до інформатики для 2 кл. загальноосвітн. навч. Закладів/ Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд,-К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 160с.
За зошитом: Інформатика, 2 клас: робочий зошит / Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд.-К.:Видавничий дім «Освіта», 2017.-64 с.
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Фактично проведено |
|
Тема 1. Інформація (4 години) |
||||
|
07.09 |
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика». |
|
|
|
14.09 |
Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. |
|
|
|
21.09 |
Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. |
|
|
|
28.09 |
Пристрої для роботи з інформацією. |
|
|
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої (6 годин) |
||||
|
05.10 |
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. |
|
|
|
12.10 |
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу. |
|
|
|
02.11 |
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво). |
|
|
|
09.11 |
Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. |
|
|
|
16.11 |
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. |
|
|
|
23.11 |
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. |
|
|
Тема 3. Інтернет (6 годин) |
||||
|
30.11 |
Початкові уявлення про Інтернет. |
|
|
|
07.12 |
Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка. |
|
|
|
14.12 |
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. |
|
|
|
21.12 |
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. |
|
|
|
28.12 |
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. Підведення підсумків навчання за І семестр. |
|
|
|
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. |
|
|
Тема 4. Графіка (9 годин) |
|
|||
|
|
Поняття ком’ютерної графіки. |
|
|
|
|
Програми для створення за змінювання графічних зображень. |
|
|
|
|
Змінювання готових зображень. |
|
|
|
|
Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. |
|
|
|
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
|
|
|
|
Створення зображень за зразком |
|
|
|
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
|
|
|
|
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. |
|
|
|
|
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. |
|
|
Тема 5. Команди та виконавці (10 годин) |
|
|||
|
|
Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. |
|
|
|
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. |
|
|
|
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. |
|
|
|
|
Порівняння двох або більше предметів. |
|
|
|
|
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. |
|
|
|
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. |
|
|
|
|
Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. |
|
|
|
|
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів. |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами. |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
1