Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 11 класі (академічний рівень)

Про матеріал

Поурочне планування з інформатики в 11 класі (академічний рівень) за оновленою програмою (2017 р.) до підручника Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька на 2018-2019 навчальний рік у вигляді брошури.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Погоджено»

Голова ШМО

вчителів фізики, математики

Онищенко І. В.

 

І семестр: ________________

 

ІІ семестр: ________________

 

«Затверджую»

Директор школи

Дубінчук Д. М.

 

І семестр: ________________

 

ІІ семестр:________________

 

 

««Погоджено»

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

Лебіга В. А.

 

І семестр: ________________

 

ІІ семестр: ________________


 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИВЧЕННЯ

ІНФОРМАТИКИ В 11 КЛАСІ

Академічний РІВЕНЬ

70 годин (2 години на тиждень)

 

Зміст навчального матеріалу

Дата

 

 

 

 

Тема 1. Основи алгоритмізації

та програмування (33 год.)

 

I. Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм (15 год.)

 

1

Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів.

 

 

 

 

2

Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів. Графічне подання алгоритмів. Виконавець алгоритму. Система команд виконавця.

 

 

 

 

3

Базові структури алгоритмів. Графічні схеми базових структур алгоритмів.

 

 

 

 

4

Конструювання алгоритмів. Етапи розв’язування задач із використанням комп’ютера. Поняття про метод розв’язування задачі.

 

 

 

 

5

Поняття мови програмування, програмного коду, середовища розробки програм, компілятора. Поняття програми як автоматизованої системи. Складові програми: дані, логіка, інтерфейс. 

 

 

 

 

6

Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Відкриття програмного проекту, його компіляція, збереження, виконання. Редагування проекту. Поняття об’єкта у програмуванні. Властивості об’єкта.

 

 

 

 

7

Елементи інтерфейсу користувача як об’єкти. Конструювання інтерфейсу користувача. Відтво-рення на формах зображень Створення най-простішого програмного проекту.

Практична робота №1. «Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів керування».

 

 

 

 

8

Поняття події та обробника події. Поняття про методи об’єкта. Структура й складові елементи програм, записаних певною мовою програмування.

 

 

 

 

9

Поняття оператора. Різновиди операторів. Команда присвоєння. Команда встановлення значення властивостей об’єкта. Редагування коду обробників подій, пов’язаних  з елементами управління. Уведення та виведення даних.

 

 

 

 

10

Поняття змінної. Оголошення змінної. Типи даних. Оператор надання значень. Змінювання значень властивостей елементів керування під час виконання проекту. Константи.

 

 

 

 

11

Поняття операції та виразу. Основні правила запису, обчислення та використання виразів. Надання значень виразів змінним. Пріоритет операцій. Арифметичні операції.

 

 

 

 

12

Практична робота №2. «Введення й виведення даних, робота зі змінними».

 

 

 

 

13

Покрокове виконання та аналіз роботи готових програм. Розробка власних програм на обчислення значень виразів. Коментарі у програмному коді.

 

 

 

 

14

Використання налагоджувача програм. Різновиди помилок, методи їх пошуку та виправлення.

Практична робота №3. «Налагодження програм».

 

 

 

 

15

Узагальнюючий урок з теми: «Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм».

 

 

 

 

 

ІІ. Основи структурного програмування (розгалуження, повторення, підпрограми) (11 год.)

 

16

Основні поняття математичної логіки: логічні константи, логічні змінні, логічні вирази. Логічні операції: кон’юнкція, диз’юнкція, заперечення. Логічні формули. Таблиці істинності.

 

 

 

 

17

Запис логічних виразів мовою програмування. Операції порівняння. Алгоритмічна конструкція розгалуження та її графічне подання.

 

 

 

 

18

Оператори розгалуження. Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням прапорців та груп перемикачів.

 

 

 

 

19

Практична робота №4. «Складання програм з розгалуженнями».

 

 

 

 

20

Алгоритмічна конструкція повторення та її графічне подання. Оператори циклів. Складання та програмна реалізація алгоритмів з циклами.

 

 

 

 

21

Практична робота №5. «Програмування цик-лічних обчислень».

 

 

 

 

22

Поняття підпрограми та її аргументів. Поняття локальних і глобальних змінних. Формальні й фактичні параметри підпрограм.

 

 

 

 

23-24

Стандартні підпрограми та підпрограми користувача. Створення і виклик підпрограм.

 

 

 

 

25

Практична робота №6. «Використання під-програм».

 

 

 

 

26

Узагальнюючий урок з теми: «Основи структурного програмування (розгалуження, повторення, підпрограми)».

 

 

 

 

 

ІІІ. Основи структурного програмування (масиви) (7 год.)

 

27

Поняття масиву. Оголошення одновимірного масиву. Індексація елементів масиву. Введення даних у масив та відображення його вмісту.

 

 

 

 

28

Використання багаторядкових текстових полів для введення даних у масив та їх відображення. Пошук даних у масиві.

 

 

 

 

29

Обчислення підсумкових показників для числового масиву. Обчислення підсумкових характеристик для елементів, що задовольняють певним властивостям.

 

 

 

 

30

Практична робота №7. «Опрацювання одно-вимірних масивів».

 

 

 

 

31

Вибирання елементів з масиву за певним критерієм. Сортування масивів. Пошук елементів у відсортованому масиві.

 

 

 

 

32

Практична робота №8. «Опрацювання одно-вимірних масивів».

 

 

 

 

33

Узагальнюючий урок з теми: «Основи структурного програмування (масиви)».

 

 

 

 

Тема 2. Інформаційні технології

в навчанні (6 год.)

 

І. Програмні засоби навчання математики (4 год.)

 

34

Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора.

 

 

 

 

35

Автоматизація математичних обчислень.

Практична робота №9. «Автоматизація матема-тичних обчислень».

 

 

 

 

36

Побудова графіка функції однієї змінної.

Практична робота №10. «Побудова графіків функцій».

 

 

 

 

37

Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь. Розв’язування задач на пошук екстремумів.

Практична робота №11. «Знаходження набли-жених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь».

 

 

 

 

 

ІІ. Програмні засоби навчання фізики, хімії та біології (2 год.)

 

38

Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики, хімії та біології. Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі.

 

 

 

 

39

Практична робота №12. «Використання про-грамних засобів при вивченні фізики, хімії та біології».

 

 

 

 

Тема 3. Бази даних. Системи управління

базами даних (8 год.)

40

Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем упраління базами даних УБД).

 

 

 

 

41

Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність–зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови моделі «сутність–зв’язок» предметної галузі.

 

 

 

 

42

Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Відображення моделі «сутність–зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних. Створення таблиць. Введення даних у таблиці.

 

 

 

 

43

Практична робота №13. «Розробка моделі «сутність–зв’язок» заданої предметної області. Створення бази даних у середовищі СУБД».

 

 

 

 

44

Форми. Створення форм за допомогою майстра та їх редагування за допомогою конструктора. Сортування, пошук і фільтрація даних.

 

 

 

 

45

Практична робота №14. «Форми. Введення даних. Сортування, фільтрація і пошук даних».

 

 

 

 

46

Поняття запиту до реляційної бази даних. Призначення звіту. Створення запитів і звітів з використанням майстрів. Редагування запитів та звітів із використанням конструктора.

 

 

 

 

47

Практична робота №15. «Створення запитів і звітів».

 

 

 

 

Тема 4. Інформаційні технології

персональної та колективної

комунікації (16 год.)

 

І. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів (6 год.)

 

48

Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. Етапи створення веб-сайтів. Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів, редактор веб-сайтів із графічним інтерфейсом. Поняття про систему управління вмістом сайту. Поняття хостингу.

 

 

 

 

49

Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Наповнення веб-сторінки текстом та графічним матеріалами, створення гіперпосилань, завантаження файлів. Основи веб-дизайну.

 

 

 

 

50

Практична робота №16. «Автоматизоване створення веб-сайту».

 

 

 

 

51

Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі-технології.

 

 

 

 

52

Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та налаштування його параметрів.

 

 

 

 

53

Практична робота №17. «Створення й ведення власного блогу».

 

 

 

 

 

II. Основи створення комп'ютерних публікацій (3 год.)

 

54

Поняття комп'ютерної публікації. Засоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.

 

 

 

 

55

Особливості роботи з графічними та текстовими об'єктами під час створення комп'ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації. Перетікання тексту між текстовими полями.

 

 

 

 

56

Практична робота №18. «Створення інформаційного бюлетеня або буклету».

 

 

 

 

 

IІI. Опрацювання мультимедійних даних (3год.)

 

57

Поняття про мультимедійні дані та їх опрацювання (Поняття про мультимедійні дані. Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних. Формати аудіо- та відеофайлів. Мульти-медійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.). Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.

 

 

 

 

58

Створення та редагування відеофільмів (Розробка аудіо та відео, створення кліпів. Збереження та публікація проектів. Розробка сценарію відеокліпу. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.).

 

 

 

 

59

Практична робота №19. «Створення відеокліпу».

 

 

 

 

 

ІV. Інтегроване використання засобів опрацювання електронних

документів (2 год.)

 

60

Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, СУБД, засобом для розробки комп’ютерних презентацій. Імпорт та експорт файлів документів. Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікація документів.

 

 

 

 

61

Практична робота №20. «Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних сере-довищах».

 

 

 

 

 

V. Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту (2 год.)

 

62

Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних. Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами.

 

 

 

 

63

Практична робота №21. «Розробка колективного проекту».

 

 

 

 

64-70

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жабровець Олег Валентинович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Інформатика (академічний, профільний рівень) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
24 липня 2018
Переглядів
10473
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку