14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Опорний конспект до теми: Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об'єктів.

Про матеріал

Мета уроку:

навчальна: ознайомити учнів з поняттями моделі, моделювання, інформаційної моделі, комп'ютерного моделювання; сформувати уявлення про різновиди моделей та їх відображення, класифікацію моделей, моделювання як метод пізнання; формувати вміння будувати інформаційну модель задачі (об'єкта).

розвиваюча: розвивати уважність, працелюбність; навички самостійної роботи;

виховна: виховувати інтерес до предмету засобами практичного втілення прийомів роботи із сучасними технологіями.

Перегляд файлу

Опорний конспект до  уроку: Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об'єктів.

Тема: _______________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

План уроку:

  1.    Моделі, проекти. Процеси моделювання та проектування
  2.    Причини моделювання.
  3.    Типи моделей.
  1.     Моделі, проекти. Процеси моделювання та проектування


Модель (від лат. modulus− міра, зразок, норма) – _________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Моделювання – _____________________________________________________

Проект – ____________________________________________________________
______________________________________________________________________

Проектування – _____________________________________________________

  1.     Причини моделювання.
  1.          _______________________________________________________________________________________________________________________________________
  2.          _______________________________________________________________________________________________________________________________________
  3.          _______________________________________________________________________________________________________________________________________
  4.          _______________________________________________________________________________________________________________________________________
  1.     Типи моделей.

В інформатиці моделі розподіляють за різними ознаками:

  •              За способом подання;
  •              За галузями використання;
  •              За фактором часу.

Матеріальна модель об’єкта – _______________________________________
____________________________________________________________________

Інформаційна модель об’єкта – _______________________________________
____________________________________________________________________

 

Етапи побудови інформаційної моделі

  1.     Проаналізувати умову завдання, визначити й усвідомити мету моделювання (купівля надійного телефону з широкими функціональними можливостями).
  2.     Відповідно до мети виділити істотні властивості об’єктів моделі (дзвінки, Інтернет, музика, фото, відео).
  3.     Вказати відповідні величини виділених властивостей та зв'язків між ними (фірма-виробник, вартість, стандартна батарея,час роботи в режимі розмови, час роботи в режимі очікування, діагональ екрана, розміри екрана у пікселях, вбудована пам'ять, операційна система, роздільна здатність камери, наявність фронтальної камери).

 

Домашнє завдання

  1. Конспект.
  2. Створіть інформаційну модель об’єкта «альпійська гірка» з точки зору художника, озеленювача, покупця.

 

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
30 липня 2018
Переглядів
1337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку