Поурочне планування з інформатики в 11 класі (рівень стандарту) за програмою (2017 р.) до підручника Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька на 2018-2019 навчальний рік у вигляді брошури.
«Погоджено»
Голова ШМО
вчителів фізики, математики
Онищенко І. В.
І семестр: ________________
ІІ семестр: ________________
«Затверджую»
Директор школи
Дубінчук Д. М.
І семестр: ________________
ІІ семестр:________________
««Погоджено»
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
Лебіга В. А.
І семестр: ________________
ІІ семестр: ________________
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИВЧЕННЯ
ІНФОРМАТИКИ В 11 КЛАСІ
РІВЕНЬ Стандарту
35 годин (1 година на тиждень)
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
|||
|
|
|
|
||
Тема 1. Комп’ютерне моделювання. Основи алгоритмізації (6 год.) |
|||||
1 |
Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів. |
|
|
|
|
2 |
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. Сис-тема команд виконавця алгоритму. |
|
|
|
|
3 |
Базові структури алгоритмів. Графічні схеми базо-вих структур алгоритмів. |
|
|
|
|
4 |
Етапи розв’язування задачі за допомогою ком-п’ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Поняття про метод розв’язування задачі. Поняття програми, мови програмування. |
|
|
|
|
5 |
Практична робота №1. «Побудова інформаційної моделі». |
|
|
|
|
6 |
Практична робота №2. «Створення та виконання алгоритмів». |
|
|
|
|
Тема 2. Системи опрацювання табличних даних (10 год.) |
|||||
|
І. Електронні таблиці. Табличний процесор (5 год.) |
|
|||
7 |
Поняття електронної таблиці. Запуск табличного процесора, відкривання й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Поняття про книги, аркуші, рядки, стовпці, комірки. Навігація аркушем і книгою; виділення елементів книги й аркушу. Введення даних до комірок і редагування їх вмісту. |
|
|
|
|
8 |
Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. |
|
|
|
|
9 |
Форматування даних, комірок і діапазонів комірок. Практична робота №3. «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора». |
|
|
|
|
10 |
Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки й діапазони комірок. Посилання на комірки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання. Практична робота №4. «Використання формул в електронних таблицях». |
|
|
|
|
11 |
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми. Практична робота №5. «Побудова діаграм». |
|
|
|
|
|
II. Аналіз даних у середовищі табличного процесора (5 год.) |
|
|||
12 |
Призначення й використання основних мате-матичних, статистичних, логічних, текстових і фінансових функцій табличного процесора. |
|
|
|
|
13 |
Практична робота №6. «Аналіз даних з вико-ристанням функцій табличного процесора». |
|
|
|
|
14 |
Сортування й фільтрування даних у таблицях. |
|
|
|
|
15 |
Практична робота №7. «Сортування й фільтру-вання даних». |
|
|
|
|
16 |
Умовне форматування даних. Проміжні підсумки та зведені таблиці. |
|
|
|
|
Тема 3. Бази даних. Системи управління базами даних (8 год.) |
|||||
17 |
Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління базами даних (СУБД). |
|
|
|
|
18 |
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови моделі даних предметної області. |
|
|
|
|
19 |
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі СУБД. Режими роботи в СУБД. Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці. Призначення форм. |
|
|
|
|
20 |
Практична робота №8. «Створення бази даних в середовищі СУБД. Робота з об’єктами бази даних у середовищі СУБД. Створення форм і введення даних». |
|
|
|
|
21 |
Сортування, пошук і фільтрування даних. Практична робота №9. «Сортування, пошук і фільтрування даних». |
|
|
|
|
22 |
Поняття запиту до реляційної бази даних. Призначення звітів. |
|
|
|
|
23 |
Створення таблиць, форм, запитів на вибірку даних і звітів за допомогою майстрів. Редагування запитів і форм за допомогою конструктора. |
|
|
|
|
24 |
Практична робота №10. «Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора». |
|
|
|
|
Тема 4. Інформаційні технології персональної та колективної комунікації (8 год.) |
|||||
|
І. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів (4 год.) |
|
|||
25 |
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різно-види веб-сторінок. Етапи створення веб-сайтів. Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів, редактор веб-сайтів із графічним інтерфейсом. Поняття про систему керування вмістом сайту. Поняття хостингу. |
|
|
|
|
26 |
Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Наповнення веб-сторінки текстом та графічними даними, створення гіперпосилань, завантаження файлів. Основи веб-дизайну. Практична робота №11. «Автомати-зоване створення веб-сайту». |
|
|
|
|
27 |
Огляд сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі-технології. |
|
|
|
|
28 |
Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів. Практична робота №12. «Створення й ведення власного блогу». |
|
|
|
|
|
ІІ. Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів (2 год.) |
|
|||
29 |
Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, СУБД, засобом для розробки комп’ютерних презентацій. Імпорт та експорт файлів документів. Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікація документів. |
|
|
|
|
30 |
Практична робота №13. «Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних сере-довищах». |
|
|
|
|
|
ІІІ. Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту (2 год.) |
|
|||
31 |
Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних. Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами. |
|
|
|
|
32 |
Практична робота №14. «Розробка колективного проекту». |
|
|
|
|
33-35 |
Резервний урок |
|
|
|
|
1