Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 11 класі (рівень стандарту)

Про матеріал

Поурочне планування з інформатики в 11 класі (рівень стандарту) за програмою (2017 р.) до підручника Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька на 2018-2019 навчальний рік у вигляді брошури.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Погоджено»

Голова ШМО

вчителів фізики, математики

Онищенко І. В.

 

І семестр: ________________

 

ІІ семестр: ________________

 

«Затверджую»

Директор школи

Дубінчук Д. М.

 

І семестр: ________________

 

ІІ семестр:________________

 

 

««Погоджено»

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

Лебіга В. А.

 

І семестр: ________________

 

ІІ семестр: ________________


 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИВЧЕННЯ

ІНФОРМАТИКИ В 11 КЛАСІ

РІВЕНЬ Стандарту

35 годин (1 година на тиждень)

 

Зміст навчального матеріалу

Дата

 

 

 

 

Тема 1. Комп’ютерне моделювання.

Основи алгоритмізації (6 год.)

1

Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів.

 

 

 

 

2

Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. Сис-тема команд виконавця алгоритму.

 

 

 

 

3

Базові структури алгоритмів. Графічні схеми базо-вих структур алгоритмів.

 

 

 

 

4

Етапи розв’язування задачі за допомогою ком-п’ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Поняття про метод розв’язування задачі. Поняття програми, мови програмування.

 

 

 

 

5

Практична робота №1. «Побудова інформаційної моделі».

 

 

 

 

6

Практична робота №2. «Створення та виконання алгоритмів».

 

 

 

 

Тема 2. Системи опрацювання

табличних даних (10 год.)

 

І. Електронні таблиці. Табличний процесор (5 год.)

 

7

Поняття електронної таблиці. Запуск табличного процесора, відкривання й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Поняття про книги, аркуші, рядки, стовпці, комірки. Навігація аркушем і книгою; виділення елементів книги й аркушу. Введення даних до комірок і редагування їх вмісту.

 

 

 

 

8

Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення.

 

 

 

 

9

Форматування даних, комірок і діапазонів комірок.

Практична робота №3. «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора».

 

 

 

 

10

Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки й діапазони комірок. Посилання на комірки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання.

Практична робота №4. «Використання формул в електронних таблицях».

 

 

 

 

11

Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми.

Практична робота №5. «Побудова діаграм».

 

 

 

 

 

II. Аналіз даних у середовищі табличного процесора (5 год.)

 

12

Призначення й використання основних мате-матичних, статистичних, логічних, текстових і фінансових функцій табличного процесора.

 

 

 

 

13

Практична робота №6. «Аналіз даних з вико-ристанням функцій табличного процесора».

 

 

 

 

14

Сортування й фільтрування даних у таблицях.

 

 

 

 

15

Практична робота №7. «Сортування й фільтру-вання даних».

 

 

 

 

16

Умовне форматування даних. Проміжні підсумки та зведені таблиці.

 

 

 

 

Тема 3. Бази даних. Системи

управління базами даних (8 год.)

17

Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління базами даних (СУБД).

 

 

 

 

18

Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови моделі даних предметної області.

 

 

 

 

19

Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі СУБД. Режими роботи в СУБД. Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці. Призначення форм.

 

 

 

 

20

Практична робота №8. «Створення бази даних в середовищі СУБД. Робота з об’єктами бази даних у середовищі СУБД. Створення форм і введення даних».

 

 

 

 

21

Сортування, пошук і фільтрування даних.

Практична робота №9. «Сортування, пошук і фільтрування даних».

 

 

 

 

22

Поняття запиту до реляційної бази даних. Призначення звітів.

 

 

 

 

23

Створення таблиць, форм, запитів на вибірку даних і звітів за допомогою майстрів. Редагування запитів і форм за допомогою конструктора.

 

 

 

 

24

Практична робота №10. «Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора».

 

 

 

 

Тема 4. Інформаційні технології персональної та

колективної комунікації (8 год.)

 

І. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів (4 год.)

 

25

Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різно-види веб-сторінок. Етапи створення веб-сайтів. Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів, редактор веб-сайтів із графічним інтерфейсом. Поняття про систему керування вмістом сайту. Поняття хостингу.

 

 

 

 

26

Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Наповнення веб-сторінки текстом та графічними даними, створення гіперпосилань, завантаження файлів. Основи веб-дизайну. Практична робота №11. «Автомати-зоване створення веб-сайту».

 

 

 

 

27

Огляд сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі-технології.

 

 

 

 

28

Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів.

Практична робота №12. «Створення й ведення власного блогу».

 

 

 

 

 

ІІ. Інтегроване використання засобів опрацювання електронних

документів (2 год.)

 

29

Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, СУБД, засобом для розробки комп’ютерних презентацій. Імпорт та експорт файлів документів. Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікація документів.

 

 

 

 

30

Практична робота №13. «Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних сере-довищах».

 

 

 

 

 

ІІІ. Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту (2 год.)

 

31

Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних. Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами.

 

 

 

 

32

Практична робота №14. «Розробка колективного проекту».

 

 

 

 

33-35

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дяченко Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
24 липня 2018
Переглядів
25945
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку