Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» 2 клас на І семестр 2023-2024н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» 2 клас на І семестр 2023-2024н.р.за підручником інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, О.М.Колотило «Мистецтво» Київ «Генеза» 2019 рік за програмою О.Я. Савченко (НУШ)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» 2 клас на І семестр 2023-2024н.р.

за підручником інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти

Л.  М. Масол, О. В. Гайдамака, О.М.Колотило

«Мистецтво» Київ «Генеза» 2019 рік

за програмою О.Я. Савченко НУШ201-2020 н.р.

 

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Прощавай, веселе літечко! Ноти. Правила співу. Слухання: К.Меладзе « Квітка душа» у виконанні Н. Матвієнко і С. Шурінса. Виконання: поспівка, О.Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?»(с.4-5)

 

 

2

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу « Яскраві спогади про літо» (акварель. гуаш) (с.6-7)

 

 

3

Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В.Косенко «Пасторальна» Д.Саррі «Пастораль». Порівняння творів. Виконання: «Пішли діти в поле» (українська народна пісня) ( с. 8-9).

 

 

4

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіння чудо-дерево». (матеріали на вибір) (с.10-11)

 

 

5

Основні перетворення. Програмна музика, музичний цикл. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року». П. Чайковський « Осіння пісня» ( «Жовтень») із циклу 12 п’єс «Пори року». Виконання: створення за допомогою музичних інструментів циклумузичних «картин» осені. (с.12-13).

 

 

6

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (14-15).

 

 

7

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Слухання: М. Чембержі «Хмаринка», Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки» (с.16-17).

 

 

8

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки – мандрівниці» (гуаш). (с.18.19).

 

 

9

Ритми осіннього дощу. Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. Перегляд : мультфільм «Капітошка» (фрагменти). Слухання : В. Косенко «Дощик».Виконання : А. Мігай, Н. Кулик «Дощик», ритмічні композиції «Танок осіннього дощу» (с.20-21).

 

 

10

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих .

Слухання: Е. Морріконе «Плач , вітре». Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с.22-23).

 

 

11

Про що розповів натюрморт. Балет. Слухання: К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибулино» (фрагмент). Гра «Оживи картину».Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (укр.народна пісня) (с.24-25)

 

 

12

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с.26-27).

 

 

13

Про що розповів натюрморт. Календарно обрядові пісні. Слухання: «Женчичиок-бренчичиок» (в обробці М. Леонтовича), М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок». Виконання : «Ходить гарбуз по городу» (укр.народна пісня), проплескування ритму гопака (с.25)

 

 

14

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту. (Пластилін. Солоне тісто) (с.27)

 

 

15

Троїсті музики. Народні музичні інструменти. Ансамбль. Слухання: Л. Колодуб «Троїсті музики». Виконання: А. Філіпченко, В.Панченко «Ой, заграйте, дударики» (с.28-29).

 

 

16

Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(матеріали і техніки на вибір) .(с.30-31).

 

 

17

Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота. Слухання: В. Керейко награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка), Й. С.Бах «Жарт» (флейта). Створення: поспівки з вивчених нот. Виконання : Л. Масол., В. Тименко «Кольороав гама» (с.32-33).

 

 

18

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма).Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гнучних звуків барабана (фломастери) (с.34-35).

 

 

19

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Струнні інструменти. Слухання: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся») (с.36-37).

 

 

20

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш) (с.38-39).

 

 

21

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Дерев’яні духовні інструменти . Виконання : І. Білик «Киця кицюня» (с.37).

 

 

22

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей). (с.39).

 

 

23

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка (продовження). Мідні духовні та ударні інструменти. Слухання: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» ( теми вовка, мисливців) (с.40-41)

 

 

24

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності : форма і колір . Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель,трубочка для соку) (с.42-43).

 

 

25

Зимові свята. Українські колядки та щедрівки. Слухання: А. Вівальді «Зима» із циклу «Пори року». Перегляд: мультфільм «Різдво», кінофільм « Один удома» (фрагмент «Щедрик») Виконання: укр. народна пісня  «Ой хто Миколая любить». (с.44-45).

 

 

26

Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с.46-47).

 

 

27

Зимові свята. Виконання: Дж. Пєрпонт «Jingle Bells» («Дзвоники дзвенять»)

Створення ритмічного супроводу до пісні на ударних інструментах (с.45).

 

 

28

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір) (с.47).

 

 

29

Перевір свої досягнення . Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

30

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

31

Зимові етюди. Етюд. Такт. Слухання : Ф. Ліст. «Юнацький етют №12 «Заметіль». Виконання : поспівка ритмічні етюди (с.50-51)

 

 

32

Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів ( воскові олівці, акварельні фарби) (. С.52-53).

 

 

 

 

 

 

33

Зимові захоплення і спорт. Ритм і темп у відображенні руху. Слухання: В. Косенко «Скакалка». Виконання. В. Сорока, Р. Обшарська «Спортивна зима». Перегляд: «Танці-зігріванці»

(с. 54-55).

 

 

34

Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних вершин» (гуаш, пластилін) (с. 56-57).

 

 

35

Карнавал тварин. Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева. Перегляд: мультфільм «Лис Микита, «Король Лев» (фрагменти) (с. 58-59).

 

 

36

 Карнавал тварин. Анімалістичний жанр. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір) (олівці, фломастери) (с. 60-61

 

 

37

Карнавал птахів. Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі лісу. Лебідь. Перегляд: К. Сен-Санс «Карнавал тварин». Виконання: пісенні загадки; гра «Луна» (с. 62-63).

 

 

38

Карнавал птахів. Малювання птахів (олівець). Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха (акварель, гуаш) (с. 64-65).

 

 

39

Подорож до далеких країн. Клавішні інструменти. Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум. Виконання: В. Гребенюк, Е. Саталкіна «Кенгуру». Створення власного «Карнавалу тварин» (с. 66-67).

 

 

40

Подорож до далеких країн. Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі (воскові олівці) (с. 68-69).

 

 

41

Космічна подорож. Слухання: Т. Ньюман «Зоряний корабель «Авалон»» (із фільму «Пасажири»). Перегляд: мультфільм «Майлз з планети майбутнього» (фрагменти). Виконання: інсценізування вірша Н. Карпенко «Парад планет» (с. 70-71).

 

 

42

Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу (гуаш) (с. 72-73).

 

 

43

Завітаймо до театру. Оперний театр. Слухання: М. Лисенко опера-казка «Коза-Дереза» (пісні Кози, Лисички, Рака). Виконання: М. Лисенко, вірші народні «Пісня Лисички», «Теми Кози і Рака» (с. 74-75).

 

 

44

Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарівного будиночка для казкової декорації (техніка за вибором - акварель, гуаш, кольорові олівці) (с. 76-77).

 

 

45

Пори року зустрічаються. Слухання: П. Чайковський цикл «Пори року». Масляна (лютий), Пісня жайворонка (березень) жнива (серпень). Порівняння п’єс. Виконання: імпровізація пісні жайворонка на музичному інструменті (с. 78).

 

 

46

Пори року зустрічаються. Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81).

 

 

47

Пори року зустрічаються. Виконання: О. Янушкевич, М. Ясакова «Весняні котики». Створення весняної заклички про пташку за записом ритму. Розгадування музичних загадок

(с. 79).

 

 

48

Пори року зустрічаються. Створення одягу дія Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81).

 

 

49

Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Українські народні музичні інструменти. Слухання: Р. Гриньків «Веснянка»; І. Шамо «Веснянка». Порівняння творів. Виконання: А. Філіпченко, 'Г. Шевченко «Зацвіла в долині...» (с. 82-83).

 

 

50

Наша рідна Україна , мов веснянка солов’їна. Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка зі стебелець, листочків і ягідок (гуаш) (с. 84-85).

 

 

51

Квіткові фантазії. Слухання: «Віночок українських народних пісень»; Є. Русинов балет «Дюймовочка» (фрагменти). Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок» (с. 86-87).

 

 

52

Квіткові фантазії. Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89).

 

 

53

Квіткові фантазії. Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок». Виконання танцювальних рухів до пісні. Створен­ня мелодії за ритмом. Перегляд: руханка «Сонячний віночок»

(с. 87).

 

 

54

Квіткові фантазії. Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки рук) (с. 89).

 

 

55

Ритми життя в мистецтві. Слухання: Е. Гріг «Ранок» (із сюїти «Пер Гюнт»); С. Прокоф’єв «Вечір» (із циклу «Дитяча музика»). Виконання: Н. Рубальська «Різні барви у природи» (с. 90-91).

 

 

56

Ритми життя в мистецтві. Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки д ля книжки (кольоровий папір, картон) (с. 92-93).

 

 

57

Ритми життя в мистецтві.Концерт. Слухання: А. Вівальді «Весна. Літо» (із циклу концертів «Пори року»). Порівняння музики весни і літа. Виконання: створення звукових картин. Гра «Оркестр» (с. 91).

 

 

58

Ритми життя в мистецтві. Колективна робота «Стрічка миру». Створення візерунку - частини стрічки (кольорові олівці, фломастери) (с. 93).

 

 

59

Рекламуємо красиве й корисне. Музика в рекламі. Слухання: Поль Моріа «Така-Таката». Виконання: Н. Май «Веселка». Перегляд: руханка «Райдуга» (с. 94-95).

 

 

60

Рекламуємо красиве й корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором) (с. 96-97).

 

 

61

Мистецька подорож до Європи. Полька - чеський народний танець. Характер танцю. Слухання: А. Дворак «Слов’янські танці (за вибором). Виконання: А. Олєйніков, К. Орлов «We can fly» (с. 45).

 

 

62

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація (кольоровий папір) (с. 100-101).

 

 

63

 Мистецька подорож до Європи.А. Олєйніков, К. Орлов «We can fly».

 

 

64

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу з овочів (с. 101).

 

 

65

Резервний урок.

 

 

66

Резервний урок.

 

 

67

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки.

Узагальнення і систематизація знань учнів.(с. 102)

 

 

68

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика.

Узагальнення і систематизація знань учнів.(с.103)

 

 

69

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизаія знань учнів. (с103)

 

 

70.

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизаія знань учнів. (с.103)

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
НУШ
Додано
4 січня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку