Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу "Мистецтво : музичне" для 7 класу Людмила Масол

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу “Мистецтво: музичне мистецтво” 7 клас
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 уроків інтегрованого курсу “Мистецтво:  музичне мистецтво”  7  клас

      Навчальна програма укладена відповідно до типової освітньої програми, типового освітнього плану і відповідно до модельної навчальної програми  “«Мистецтво. 5-9 класи» (інтегрований курс)   для закладів загальної середньої освіти (автор: Масол Л. М  ) (наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2023 № 1090 )

      Ресурсною базою є  підручник  Мистецтво  : підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти /  Л. Масол, О. Калініченко — Київ : «Освіта», 2024. — 272 с. :

 

N

п/п

Тема уроку

Матеріал для сприймання та виконання

Художньо-творча діяльність

Поняття

Очікувані результати навчання

 

Наскрізні змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє завдання

Позаурочна самостійна діяльність

Тема року:  Мистецтво: діалог традицій і новаторства

І семестр

Розділ 1. Мистецтво в просторі культури.

 

 

 

 

 

1.

Музичні символи України

 

.

Народна пісня — виразник історії і культури українців. Пісенні скарби України в ЮНЕСКО. Діяльність фольклористів.

СВМ: О. Курилас. Портрет М. Лисенка. Фото С. Крушельницької,   К. Цісик. О. Кусенко. Світанок на Дніпрі. П. Вознюк. Шевченко над Дніпром. С. Шишко. Дніпро восени.

СММ: «Боже, великий, єдиний». Музика М. Лисенка, вірші О. Кониського. Пісня «Реве та стогне Дніпр широкий…» музика Д. Крижанівського, вірші Т. Шевченка. «Чорнобривці» музика В. Верменича, слова М. Сингаївського (О. Пономарьов), «Черемшина» музика В. Михайлюка, слова М. Юрійчука (Квітка Цісик), «Червона рута» музика і вірші В. Івасюка

«Ми з України», музика

А. Железняка, слова М.Лічі.

 

ЮНЕСКО, символ, музичні мистецькі символи

 

Учень, учениця: знає  основні музичні символи України, виражає власне емоційно-естетичне ставлення до народної музики;

розпізнає та аналізує музичні твори, створює власні музичні проекти,

розуміє та цінує важливість музики для української культури, значення збереження музичної спадщини.

Встановлює зв’язки між народним і професійним мистецтвом. Аналізує власні емоції від творів мистецтва, виражає різноманітні почуття у процесі художньої діяльності.

ГВ

ЗБ

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

 

 Вибери пісню — музичний символ України; досліди які існують варіанти її обробок. Створи власну версію обробки цієї мелодії, що може стати музичною заставкою сайту або блогу, присвяченого українській культурі. Створіть віртуальний хор класу у мережі або для виконання українських пісень — символів перемоги.

2.

Нове життя народних мелодій в інструментальній музиці

 

 

Народні танці; оркестри й ансамблі народних інструментів (повторення).

СВМ: Народна картина «Кримський Запорожець (Козак-Мамай)», Гопак у виконання ансамблю ім. П. Вірського, оркестр українських народних інструментів. А. Репета. Гуцульщина. А. Монастирський. Гуцули на конях. І. Токарук. Аркан. М. Варення. Гуцульщина — край мистецтва.

СММ: Г. Майборода. «Гуцульська рапсодія». Козацький танець (НАОНІ). П. Шольц. Фантазія на тему української народної пісні «Верховино, світку ти наш», обробка пісні для хору. Л. Колодуб. Гуцульський танець. М. Скорик. Гуцульський танець із кінофільму «Тіні забутих предків». Й. Брамс. Угорський танець № 5. А. Дворжак. Слов’янські танці (за вибором). Л.Ревуцький. Симфонія № 2. П. Терпелюк. «Гуцульська фантазія».

«Ми з України», музика

А. Железняка, слова А.Железняка,

М.Лічі.

 Створення танцювальних рухів під час звучання народної мелодії

аранжування

 

Учень, учениця: знає  як народні пісні звучать в інструментальних творах,  розпізнає народні мелодії в різних музичних композиціях, аналізує музику, виконує музичні завдання; співає емоційно, виразно і злагоджено в ансамблі, оцінює власний спів та спів однокласників. Встановлює зв’язки між народним              і професійним мистецтвом. Уміє виразити різноманітні почуття у процесі художньої діяльності. Пояснює художні особливості творів різних видів і жанрів мистецтва, аранжувань музичних творів.

Аргументує  свою позицію під час обговорень творів мистецтва

ЗБ

ГВ

 СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Досліди який пісенний і танцювальний

фольклор популярний Зімпровізуй ритм для українського народного танцю, придумай для нього танцювальні рухи.

3.

Аранжування друге життя музичного твору

 

Види аранжування в академічній музиці (перекладення творів для іншого складу виконавців, оркестровка, транскрипція тощо).

СВМ: Й.Данхауер. Ф.Ліст, фото народних танців.

СММ: Н. Паганіні Ф. Ліст. Етюд №6 (за каприсом №24). Н. Паганіні М. Скорик. Каприс № 24 для симфонічного оркестру, балет «Каприси долі». Б. Барток. Музика для струнних, ударних і челести. Фінал. М. Равель. Болеро.

До портретної галереї: Б. Барток.

«Скрипка Паганіні», музика Т. Ярової, слова Д. Кременя. Проплескай ритм «Болеро».

 

болеро, каприччо (каприс), транскрипція, челеста 

 

Учень, учениця: розуміє що таке аранжування і як воно змінює звучання музики;

пояснює художні особливості аранжувань музичних творів; .аналізує, як аранжування впливає на настрій та характер музичного твору; висловлює власне ставлення до змісту музичних творів. Встановлює зв’язки між народним і професійним мистецтвом

ЗБ

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Поцікався, які музичні жанри й форми обирали автори для свого аранжування каприсів Н. Паганіні. Спробуй себе в ролі аранжувальника: експериментуй із улюбленими мелодіями на синтезаторі (змінюй тембр, ритм, темп, динаміку), створи рінгтони для телефона

4.

Етнічні мотиви у класичній і сучасній музиці

 

Музика Сходу, Африки, традиційні  музичні інструменти. Електронне аранжування.

СВМ: Фото: гра на китайській піпі, індійській флейті бансурі, японському кото; танцюючі африканки, портрет Томіта Ісао; кадри з мультфільму і кінофільму «Аладдін», Шакіра (фрагмент кліпу).

СММ: традиційна східна музика, зокрема для релаксації. Wagakki Band - (Senbonzakura)   Manatsu_ no Dai.

 Томіта Ісао. Саундтрек до кінофільму «Сутінковий самурай», електронні аранжування: Клод Дебюссі. «Місячне сяйво, The Beatles. Кара Караєв. «Танець» із балету «Стежкою грому». Шакіра (Shakira).  Waka Waka (This Time for Africa). До  галереї: Томіта Ісао.

«Арабська ніч»  з к/ф «Аладдін»

 

лейтмотив, поліритмія, ремейк

Учень, учениця: знає особливості музики Сходу та Африки, різноманітність традиційних музичних інструментів;

порівнює музичні культури різних народів;

розпізнає музику різних культур;

аналізує вплив електронних ефектів на звучання музики; співає емоційно, виразно і злагоджено в ансамблі, оцінює власний спів та однокласників;

передає пластичними рухами характер музичного твору.

ЗБ

ГВ

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Віднайди оригінальні зразки інструментарію різних народів світу, звучанням і формою яких ти здивуєш однокласниць і однокласників. Експериментуйте в царині поліритмії, імпровізуючи на ударних інструментах «африканську музику».

5.

  Музика і театр

 

 

Музичний театр: опера, балет. Особливості хореографії в театрі модерн (Kyiv Modern-Ballet Theatre). Сценографія.

СВМ: О. Екстер. Ескіз декорації.

А. Петрицький. Ексцентричний танок. В. Меллер. Блакитна танцівниця. Ескіз костюму до опери «Маски», екіз декорації театру «Березіль». Е. Мане. Емілія Амбр у ролі Кармен. П. Федів. Львів. Оперний театр. Фото: сцени з опери «Кармен», балету Кармен. TV»

СММ: Ж. Бізе. Опера «Кармен»: увертюра, хабанера, куплети Тореодора. Ф. Ваксман. «Кармен-фантазія» для скрипки  і фортепіано. П. Сарасате. Фантазія на теми з опери Ж. Бізе «Кармен» для скрипки з оркестром. Фантазії на теми «Кармен» для різних інструментів. «Bond Senorita». Електронний квартет «Амадеус».

До портретної галереї: Ж. Бізе

«Біля тополі», музика Петра Солодухи, Павла Солодухи, слова Петра Солодухи.

 

Лейтмотив, сценографія, модерний балет. 

 

Учень, учениця: розпізнає  різні жанри музичного театру, розуміє особливості музичного театру,

знає  основні елементи хореографії,

аналізує взаємозв'язок музики, танцю та візуального мистецтва в музичному театрі,

оцінює роль сценографії в створенні атмосфери вистави; співає емоційно, виразно і злагоджено в ансамблі, аргументує свою позицію під час обговорень творів мистецтва; презентує результати власної діяльності

ЗБ

ГВ

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Ознайомся з екранізацією опери «Кармен» (фільм-опера реж. Ф. Розі або Г. Караяна). Експериментуй у царині сценографії: придумай костюм Кармен та Тореодора із застосуванням сучасних комп’ютерних технологій.

6.

Музика і візуальні мистецтва

 

 

Музика в сузір’ї мистецтв (архітектура, скульптура, живопис, кіно).

СВМ: «Музичні» будинки. Орган. Зал будинку органної і камерної музики у Дніпрі. Світломузична композиція в Харківському будинку органної і камерної музики. Інсталяція на Фестивалі світла в Генті (Бельгія.) Вілла Медічі, К.Білокур. Піони.

СММ: Ремо Джадзотто (Т. Альбіноні). Адажіо соль мінор для струнних інструментів та органу (Г. Караян). Й. С. Бах. Токата і фуга ре мінор для органу. Ж. Бізе. Симфонія «Рим». Ч. ІІІ; Л. Дичко. Фрески «Джерело». Музика з кінофільмів (повторення): «Володар кілець», «Титанік», «Пірати Карибського моря», «Шерлок Холмс», «Зоряні війни», «Амелі», «Гаррі Поттер» та ін. (за вибором).

До портретної галереї: Леся Дичко.

«Біля тополі», музика Петра Солодухи, Павла Солодухи, слова Петра Солодухи.

 

відеокліп,  орган,  саундтрек.

 

Учень, учениця: розуміє взаємодію  музики  з іншими видами мистецтва, розрізняє

спільні риси та відмінності між музикою, архітектурою, скульптурою, живописом та кіно;

порівнює музичні твори з творами інших видів мистецтва та створює  власний проект, що поєднує музику з іншим видом мистецтва, знає , що  мистецтво – це єдине ціле, де кожен вид доповнює і збагачує інші; презентує результати власної діяльності

 

ЗБ

ГВ

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Досліди, які відеокліпи знято про сучасних українських співаків. Разом із друзями обговоріть сценарій відеокліпу, який би ви хотіли присвятити хіту сучасної естради. Проведіть міні-конкурс саундтреків із популярних кінофільмів.

 

7.

«Радуйся, Маріє…» або сакральна музика

 

 

Духовна і релігійна музика. Зв'язок і Образ Богині-матері в мистецтві.

СВМ: Л. да Вінчі. Благовіщення, Фра Б. Анжеліко. Благовіщення, Донателло. Благовіщення О.Мурашко. Благовіщення. Дж.Колієр. Благовіщення.

СММ: Й. С. Бах — Ш.Гуно. «Ave Maria», Дж. Каччіні —  В. Вавілов. «Ave Maria» (в різних інтерпретаціях). Ф. Шуберт. «Ave Maria»; Ф. Шуберт — Ф. Ліст. «Ave Maria»; А. Караманов. Концерт для фортепіано з оркестром № 3 «Ave Maria».

Гра «Оживи скульптуру»  (імпровізація в жанрі пантоміми за пластичними образами (С. Курбанов «Скрипаль на даху», «музикальні скульптури» К. Кнапп).

Придумай власний текст до мелодії «Ave Maria», який допоможе мобілізувати духовні сили, емоції, енергію для подолання життєвих негараздів.

 

сакральний

 

Учень, учениця:  розуміє роль музики у релігії; знає основні образи та символи, пов'язані з Богинею-матір'ю в різних культурах; розпізнає духовну музику різних культур; аналізує образи Богині-матері в різних видах мистецтва, краще розуміє себе та свій зв'язок з іншими людьми та природою. Створює  власний проект, що відображає духовні пошуки.

 

ЗБ

ГВ

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Мистецький проєкт «Радуйся, Маріє…!»: запис духовної музики із супроводом слайд-шоу (сакральний (живопис, скульптура,  архітектура) або з іншим форматом візуалізації.

8.

Презентації мистецьких проєктів. Оцінювання.

 

 

 

Учень, учениця:  презентує результати власної діяльності

ЗБ

ГВ

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

 

Розділ 2. Мистецтво і медіа

 

 

 

 

 

 

9.

Медіа, масмедіа, мультимедіа...

 

Види комунікації: міжособистісна, групова, масова. Класифікації медіа: традиційні (старі) та сучасні; статичні (листівки, фотографії, білборди, комікси тощо) і динамічні (радіо, кіномистецво, телебачення, відео). Інтерактивність — властивість мультимедіа. Медіа і музика (медіа-носії в історії музики).

СВМ: Пам’ятники Й. Гутенбергу в Німеччині та І. Федорову у Львові.

СММ: зірки телешоу «Голос країни. Діти»: Данелія, Алекса, Хуансе, Мімі та Жозефін, Олександр, Манаші (руханка «Jhoom Jhoom Jhoom Baba»)

www.youtube.com/watch?v=NONKCRsilOM

Світ творчих професій: звукооператор, звукорежисер

 О. Смик «Жити в Україні»

 

медіа, масмедіа, мультимедіа

 

Учень, учениця:  розуміє  різницю між різними видами спілкування та ролями медіа; аналізує інформацію з різних джерел та оцінювати її достовірність;

ефективно спілкується як індивідуально, так і в групі; використовує різні медіа для навчання та спілкування, аргументує  свою позицію під час обговорень творів мистецтва; презентує результати власної діяльності

ЗБ

ГВ

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Професійне випробування. Запиши власний спів пісні «Жити в Україні». За бажанням використай додаток «Запис голосу» (Windows 10). Пофантазуй і придумай оригінальний акомпанемент, звукові ефекти для супроводу співу (синтезатор або ін.)

10.

Радіо — динамічний вид медіа

 

Радіо — потужний засіб масової комунікації, насамперед шодо трансляції новин, музики, реклами. Зміст радіопрограм (на прикладі радіостанції Люкс FM). Українські диджеї

СВМ: світлини радіоприймачів, заставок і програм українського радіо, фото диджеїв.

СММ: Д. Гетта. «Титаніум». ARTBAT

www.youtube.com/watch?v=0rw-tRosYP8&t=6s

Треки «Планета», «Мандрагора»

www.youtube.com/watch?v=oiByXt_U40A&t=427s

www.youtube.com/watch?v=YYAa8qORjYU

До портретної галереї: П.Д. Гетта — суперзірковий діджей

створення джинглів, подкастів

 

джингл, подкаст, радіо, трек, чарт

 

Учень, учениця:  розуміє   як працює радіо та яким чином воно впливає на людей; знає різні типи радіопередач та їхні особливості;

використовує радіо як джерело інформації та розваг. Аналізує власні емоції від творів різних видів мистецтва. Уміє виразити різноманітні почуття у процесі художньої діяльності.

 

ЗБ

 

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Колективна робота. Створіть із програм радіо самовідновлюваний плейлист найкращих пісень про Україну, які додають мужності й віри в перемогу. Переконуйте батьків, друзів, знайомих, що слухати українську музику — це круто!

11.

Кіномистецтво і кіноіндустрія

 

 

Виробництво і розповсюдження фільмів — важлива частина креативних індустрій із багатомільярдними оборотами. Кіно і музика: опери-екранізації, фільми, присвячені композиторам і музикантам.

СВМ: світлини кінотеатру з екраном IMAX; постер до фільмів «Чарівна флейта», «Титанік»; обкладинка DVD-диску до фільму «Травіата»; кадри з фільму «Хористи», «Титанік»; композитор Дж. Хорнер; режисер Дж. Кемерон отримує «Оскарів».

СММ: музичні фрагменти з к/ф «Хористи», «Титанік» (саундтрек «My Heart Will Go On» у виконанні С. Діон); д/ф «Міф»; кліп на пісню «Квіти мінних зон» С. Вакарчука

www.youtube.com/watch?v=X8H6bGL4LMs

www.youtube.com/watch?v=jMiovGnZMDk&t=1s

До портретної галереї: В.Сліпак

Світ творчих професій: продюсер, режисер, сценарист, актори, оператор, звукооператор, художник-постановник, освітлювач, каскадер.

С. Вакарчук «Квіти мінних зон»

кліп, кастинг, кінематограф

 

Учень, учениця:  розуміє   зв'язок між кіно та музикою, як музика впливає на сприйняття фільму ; знає як музика створюється для фільмів, які існують різні жанри кіномузики; аналізує  роль музики у фільмі, як вона підсилює емоції та створює атмосферу; виявляє власні емоції та асоціації, які викликає кіномузика. Аналізує власні емоції від творів різних видів мистецтва, виражає різноманітні почуття у процесі художньої діяльності аргументує               свою позицію під час обговорень творів мистецтва

 

ЗБ

ІКК

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Поцікався, які є фільми про художників/художниць. Придумай ідею і напиши сценарій короткометражного фільму про одного/одну з них. Колективна робота. Організуйте і проведіть кастинг для музичного відеокліпу до пісні, зніміть його.

12.

Анімація

 

Види анімації: графічна (мальована), об’ємна (матеріальна) і комп’ютерна. Міфологічні сюжети в мультиплікації (порівняння образів японської манга/аніме, діснеївських і вітчизняних фільмів). Роль музики у створенні емоційного простору фільму, саундтрек як характеристика героя.

СВМ: Головні персонажі з мультфільмів «Наруто», «Моана» , «Мавка. Лісова пісня».

СММ: Аніме «Наруто»: саундтрек «Shooting Star» («Падаюча зірка»). Музика з м/ф «Мавка. Лісова пісня (на вибір): Даріо Веро. Оркестрова музика. https://orcd.co/mavka_omps  Х. Соловій і Артем Пивоваров «Мова вітру» (кліп на саундтрек до м/ф). www.youtube.com/watch?v=f6Xe03x7Ers

Мистецька грамота: сучасні технології компютерної анімації, озвучування фільму.

Х. Соловій «Лісова пісня» (спів) www.youtube.com/watch?v=ryiS1n37-Js

або «How Far I’ll Go» з м/ф «Моана» www.youtube.com/watch?v=3NsoE7AficI

 

анімація, мультиплікація, аніме, манга

 

Учень, учениця:  розуміє різницю між графічною, об’ємною та комп’ютерною анімацією; знає як створюються мультфільми різних видів; аналізує  як міфи та легенди впливають на створення мультфільмів, виражає різноманітні почуття у процесі художньої діяльності.  Імпровізує з художніми засобами, зокрема цифровими, для реалізації мистецької ідеї,

аргументує  свою позицію під час обговорень творів мистецтва; презентує результати власної діяльності

ЗБ

ІКК

 

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Групова робота. Об’єднайтесь у групи для підготовки пітчингу анімаційного серіалу в жанрі фентезі «Чарівний світ української міфології». Розподіліть теми й головних персонажів кожної серії, розробіть орієнтовний сценарій, придумайте костюми, створіть музичні портрети на фольклорній основ (пісня, танець, фрагменти творів). Підготуйте презентацію. Зніміть рекламний відеоролик

13.

Інтернет

Інтернет — найсучасніший вид медіа: доступність будь-якої інформації, можливість взаємодіяти з широкою аудиторією. Засоби комунікації в інтернеті: соціальні мережі, форуми, чати та їх впив на особистість споживача. Ведення блогу — перший крок до бізнесу. Поширена тематика блоків ( музика, кулінарія) Найпопулярніші соціальні мережі (Viber, Telegram, Instagram, Twitter, ТікТок, Pinterest). Популяризація різних видів мистецтва в соціальних мережах.

СВМ: світлини, що демонструють різноманіття інтернет-середовища.

СММ: Пошук в інтернеті найрізноманітніших інтерпретацій пісні «Despaсito», порівняння версій виконання

Мистецька грамота: мінітренінг з розміщення мистецьких повідомлень у соціальній мережі й організації онлайн обговорення (з використанням постів, лайків )

Секрети  професій: блогер

Despaсito «З Новим роком!» Український текст Руслани Довбуш (спів)

https://www.youtube.com/watch?v=xUH8sz9HAmY

 

 блог, інтернет, сайт, чат.

 

Учень, учениця:  розуміє різноманітність засобів онлайн-спілкування та їхні особливості; використовує  різні онлайн-платформи для спілкування та обміну інформацією4 оцінює переваги та недоліки різних засобів комунікації; аналізує  вплив інтернету на наше життя та суспільство. Аналізує власні емоції від творів різних видів мистецтва, виражає різноманітні почуття у процесі художньої діяльності. Імпровізує з художніми засобами, зокрема цифровими, для реалізації мистецької ідеї.

 

ЗБ

ІКК

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

Подивись к/ф «Шеф-кухар» (kinogoua.com), обговори з друзями / подругами та з батьками роль соціальних мереж у житті людини, в її бізнесі.

14.

Музей як віртуальне вікно у світ мистецтва

 

Роль музеїв у суспільстві, в популяризації пам’яток культури та мистецтва. Віртуальний музей - тренд сучасності (приклад — ArtScience у Сінгапурі).

СВМ: світлини інтерактивного музею у Сінгапурі, Лувру, Галереї Уффіці, Прадо, Бельведер, Дрезденської картинної галереї, музею Геггенхайма, Національного художнього музею України, музею Писанки в Коломиї.

СММ: Лорі Андерсон (композиції на вибір)

Віртуальна екскурсія: сайти провідних музеїв

Світ творчих професій: екскурсовод, гід.

 

Укр. колядки (на вибір) «Добрий вечір тобі, пане господарю», «Ой над Вифлеємом» https://www.youtube.com/watch?v=YL0mTkohfyU

 

 аудіогід, віртуальний музей, скетч

 

Учень, учениця:  розуміє важливість музеїв для збереження культурної спадщини; знає різні типи музеїв та їхні функції; використовує віртуальні музеї як інструмент для вивчення мистецтва та історії;  аналізує вплив цифрових технологій на музейну справу. Аналізує власні емоції від творів мистецтва, виражає різноманітні почуття у процесі художньої діяльності.

ЗБ

ІКК

СДМ

УВПЖ

СГК

ОССК

З’ясуй, в яких вітчизняних музеях впроваджено аудіогіди англійською мовою. Створи аудіогід для віртуальної екскурсії «7 чудес України: діалог музики і живопису». Скористайся сервісом O-DGuide (напиши текст і вибери голос). За бажанням — фрагментами з Background Music: For Drawing, Painting & Artistic Work.

15.

Резерв учителя (краєзнавчий компонент)

 

 

 

Учень, учениця: розуміє як медіа впливає на створення та сприйняття мистецтва; знає різні форми взаємодії мистецтва і медіа

 

 

 

16.

Перевіряємо свої досягнення (семестрове оцінювання)

 

 

 

Учень, учениця: використовує  медіа для власної творчості та самовираження.

 

 

 

 

Умовні скорочення:

СММ — сприймання музичного мистецтва

СВМ — сприймання візуального мистецтва

ХТД — художньо-творча діяльність

П — ключові поняття

ПСД — позаурочна самостійна діяльність (у вільний час)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Гончар Богдан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сушко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мошкіна Людмила Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Свічкар Вікторія
    Чудова робота! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Грітчина Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додав(-ла)
Сіробаба Олена
Пов’язані теми
Мистецтво, 7 клас, Планування
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 7 клас (Масол Л.М., Гайдамака О.В., Кузьменко Г.В.. Лемешева Н.А.)
Додано
19 серпня
Переглядів
7960
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку