Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова та читання. Автор: О. Савченко (2020)» для 3 класу відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко 2 семестр (3 год на тиждень)
|
||
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Розділ 5: ЯК НЕ ЛЮБИТЬ СВІЙ КРАЙ! |
|
|
Вступ до теми.В.Гринько РІДНИЙ КРАЙ. О.Палійчук КИЇВ ст.80-81 |
|
|
Д.Телкова ГЕРОЯМ. М.Малолітко ВОЇНОВІ, ЯКИЙ ЗАХИЩАЄ ВІТЧИЗНУ.ст.82-83 |
|
|
О.Кротюк НАШІ СКАРБИ.СТ.83-84 |
|
|
Т.Щербаченко (Стус) УКРАЇНСЬКИЙ ЛИЦАР (Вчимося слухати і розуміти текст) ст.85-86 |
|
|
Н.Поклад ГАРНО ЖИТИ У СЕЛІ… М.Вінграновський САМА СОБОЮ РІЧКА ЦЯ ТЕЧЕ…ст. 87-88 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
Н.Олійник ГОНЧАРИКИ З ОПІШНОГО. Святкуємо разом книжкові свята. ст. 88-90 |
|
|
Діагоностична робота. Аудіювання (письмово). |
|
|
Аналіз контрольної роботи.ПЕРЕВIРЯЮ CВОI ДОСЯГНЕННЯ ст.91 |
|
|
Розділ 6:Літературні казки. П’єса-казка. Байки. |
|
|
Вступ до теми. В.Бичко КАЗКА-ВИГАДКА…Анатолій ДІМАРОВ. А.Дімаров ДЛЯ ЧОГО ЛЮДИНІ СЕРЦЕ ст. 93-98 |
|
|
Сашко ДЕРМАНСЬКИЙ. С.Дерманський БІЛЯЧОК (Досліджуємо текст) ст 98-103 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
Джані РОДАРІ. Дж.Родарі ДОРОГАА, ЩО НІКУДИ НЕ ВЕЛА ст. 104-107 (4-й абзац – напам’ять) |
|
|
П’єса-казка. Н.Осипчук СТРІМКИЙ,ЯК ВІТЕР. Ст. 108-115 |
|
|
П’єса-казка. Н.Осипчук СТРІМКИЙ,ЯК ВІТЕР. (вистава) |
|
|
Позакласне читання |
|
|
МЕДІАВІКОНЦЕ: афіша вистави ст. 116 |
|
|
Б.Бойко У ТЕАТРІ ст. 117 |
|
|
БАЙКИ. Леонід ГЛІБОВ. Л.Глібов ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК (напам’ять) ст. 118-119 ЧИЖ ТА ГОЛУБ |
|
|
А.Костецький ДОБРА ПОРАДА ст. 121 |
|
|
Діагностична робота. Навичка читання мовчки (письмово). |
|
|
Аналіз контрольної роботи.ПЕРЕВIРЯЮ CВОI ДОСЯГНЕННЯ ст.122 |
|
|
Позакласне читання. |
|
|
Розділ 7:ПОЕЗІЇ ПРО ДИВОСІТ ПРИРОДИ |
|
|
Вступ до теми. Л.Забашта ДИВОСВІТ, ДИВОСВІТ… ст. 123-124 |
|
|
Т.Шевченко ЗА СОНЦЕМ ХМАРОНЬКА ПЛИВЕ Л.Українка ПЛИНЕ БІЛИЙ ЧОВНИК…(напам’ять за вибором) ст. 124-125 |
|
|
О.Олесь В НЕБІ ЖАЙВОРОНКИ В’ЮТЬСЯ. М.Сингаївський ВОЛОШКОВЕ ПОЛЕ ст. 126-127 |
|
|
Д.Павличко ДЯДЬКО ДОЩ. Л.Костенко ШИПШИНА ВАЖКО ВІДДАЄ ПЛОДИ… ст. 128 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
А.Качан РОЗЛИВАЄТЬСЯ ДУНАЙ…ст. 129 |
|
|
МЕДІАВІКОНЦЕ: мініпроєкт-створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» ст. 130 |
|
|
Діагностична робота. Робота з літературним твором |
|
|
Аналіз контрольної роботи. ПЕРЕВIРЯЮ CВОI ДОСЯГНЕННЯ ст. 131 |
|
|
Розділ 8:Все добре переймай, а недобре – виправляй… |
|
|
Вступ до теми. В.Сухомлинський КРАСИВІ СЛОВА І КРАСИВЕ ДІЛО ст. 132-133 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
Т.Майданович ТЕЛЕФОННА РОЗМОВА ст. 134 |
|
|
Н.Деменкова ДРУЖОК І ОБРАЗА |
|
|
Н.Деменкова Я ДРУЗІВ НЕ ПРОДАЮ ст.136 |
|
|
Надійка ГЕРБІШ. Н.Гербіш РІЗНІ КУЛЬТУРИ ст. 137-140 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
Н.Кир’ян ПРО НАШИХ УЛЮБЛЕНЦІВ ст. 141 Навичка читання вголос (усно).Діагностична робота. |
|
|
Навичка читання вголос (усно).Діагностична робота. |
|
|
М.Вітлер КОШЕНЯ ПРОПАЛО ст. 141-142 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
А.Костецький СПІШУ ДОДОМУ ст. 143 |
|
|
ПЕС, ВІДОМИЙ НА ВЕСЬ СВІТ ( за матеріалами інтернет-джерел) ст. 144-145 |
|
|
О.Сенатович БАЛАКУНИ ст. 146 |
|
|
ПЕРЕВІРЯЮ СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ ст. 147 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
Розділ 9: Іскринки творчості |
|
|
Вступ до теми. В.Коломієць ЛІС І ЛИС |
|
|
МЕДІАВІКОНЦЕ: міміпроєкт – колаж «Про мене» ст. 150 |
|
|
С.Жупанин НАМАЛЮЮ ВІТЕР ТИХИЙ, НІЖНИЙ… В. Ткаченко ЛІСОВЕ КОРІННЯ ст. 151 |
|
|
О.Єфімов ТУТ УСЕ Є… Д.Гельнер РОЗМОВА З ФОРТЕПІАНО ст. 152-154 |
|
|
ПЕРЕВІРЯЮ СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ. Ст. 156 |
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ. ПІДСУМКОВИЙ УРОК . |
|
Літературне читання
Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок,
які проводяться в 3 класі з літературного читання
Вид перевірки |
2-й сем. |
Навичка читання вголос (усно). |
1 |
Навичка читання мовчки (письмово). |
1 |
Аудіювання (письмово). |
1 |
Робота з літературним твором (письмово). |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
4 |
Орієнтовний розподіл поточної перевірки
уміння читати напам’ять
Вид поточної перевірки |
2-й сем. |
Читання напам’ять віршованих текстів |
2 |
Читання напам’ять прозових текстів |
1 уривок з казки (30-35 слів) |
Кількісні показники темпу читання вголос
(для розвитку темпу читання)
Клас |
І семестр |
ІІ семестр |
2 |
35-45 сл/хв |
50-60 сл/хв |
3 |
65-70 сл/хв |
75-80 сл/хв |
4 |
80-85 сл/хв |
90-95 сл/хв |