-
Прийом «Асоціативний кущ»
Завдання: охарактеризуйте словами «свято», відповідаючи на питання що? (Різдво, кутя, родина, вечір, подарунки, друзі); яке? (зимове щедре, родинне, веселе, дитяче); що робить? (співає, танцює, розповідає, розважає, зачаровує).
-
Прийом «Мозковий штурм»
Завдання: озвучити повідомлення про кожну частину мови.
-
Яка з поданих груп слів допоможе нам описати предмет, додати кольорів, визначити емоції та настрій? Звісно, це ознаки предметів – ПРИКМЕТНИКИ.
-
Нумо уявімо, що прикметники зникли з нашої мови. Заплющте очі. Замисліться. Що може трапитись?
-
Прийом «Синтез думок»
Проблема. «Що відбудеться, якщо в українській мові зникнуть прикметники?»
-
Нумо розглянемо обкладинку підручника. Хто швидко назве 10 прикметників?
-
Нумо глянемо у вікно. Хто відшукає прикметники у нашому класі?
-
Гра – асоціація «Кольорові слова»
За кольором цеглинки учні називають слова: жовті, червоні, помаранчеві, зелені, сині, голубі.
-
Руханка під музичний супровід.
-
Робота в зошитах
-
Каліграфічна хвилинка
Оз ознака пр прикмета прикметник
-
Удосконалити текст. Записати.
Ранок. Дерева одягли кожухи. Сніг вкрив стежину. Ось снігурі прикрасили ялину. (Пухнастий, теплі, зимовий, червоногруді).
-
Робота з підручником (с.3)
-
Виписуємо прикметники з іменниками з тексту Державного гімну України. (Браття молодії, козацького роду…).
-
Робота з текстом. Впізнаємо прикметники.
Україна - земля козацька. Козак – це національний герой, що представляє українську душу і українське слово. У народній пам’яті козак став символом України.
-
Заочна подорож но острів Хортиця. Вправа 4.
-
Що нового дізналися про життя козаків?
-
Рефлексійний аналіз
-
Чи задоволені власною працею на уроці?
-
Домашнє завдання
Записати відгук про урок.