Календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 2 класі за новою програмою

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків Літературного читання у 2 класі за підручником: Савченко О. Я. Літературне читання: підручник для 2 класу – К: Видавничий дім «Освіта», 2012 р.

Перегляд файлу

Л І Т Е Р А Т У Р Н Е   Ч И Т А Н Н Я

2    к л а с

( За підручником: Савченко О. Я. Літературне читання:

підручник для 2 класу – К: Видавничий дім «Освіта», 2012 р. )

 

Календарно-тематичне   планування  уроків

 136 годин ( 4 години на тиждень )

 

№ з/п

Дата

При мітка

Зміст   навчального   матеріалу

В  РІДНІЙ  ШКОЛІ    РІДНЕ  СЛОВО

Наче  вулик,  наша  школа

1

 

 

Дзвоник кличе нас до школи. Державний Гімн України. Ознайомлення з підручником. Вступ до теми. Дмитро Павличко «Школа». Прислів’я. Леонід Глібов «Бачи­ти — не бачить». С. 2 – 6.

2

 

 

Які бувають школи? Володимир Фетисов «Хто чого вчиться». Степан Жупанин. «У лі­совій музичній школі». С. 6 – 8.

3

 

 

Історії зі шкільного життя. Марія Чумарна «Хто сьогодні зірка в класі?». Лариса Вахніна «Кордон». С. 8 – 10.

4

 

 

Хитрощі не люблять совісті. Василь Сухомлинський       «Як Наталя в Лисиці хитринку купила». С. 10 – 12.

5

 

 

Веселе слово. Грицько Бойко «Ділові розмови». Розігрування діа­логу. С. 12 – 13.

6

 

 

Спочатку думай, а потім роби. Надія Кулик «Ромасеве яблуко і Петрикова груша». С. 13 – 14.

7

 

 

І сила перед розумом никне. «Сильніше за силу». Каз­ка.          С. 14 – 15.

8

 

 

Урок позакласного читання. Урок №1. Вереснева стежинка.

9

*

 

 

З ким ти погоджуєшся? Олег Буцень. У новій школі. Навчальний посібник «Я люблю читати». С. 8. Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Наче вулик, наша  школа». С. 15. Навчальне аудіювання.

10

 

 

Контрольна  робота  №1.  Аудіювання  (письмово).

Розвивайся, звеселяйся,  моя  рідна  мово...

11

 

 

Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки української мови. Ми­кола Сингаївський «Колискова пісня, колискова...». Колискові пісні записані Миколою Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тиха нічка теплесенька», «Ходить котик по горі».  (За вибором напам'ять). С. 16 – 17.

12

 

 

Пісеньки рідні з дитинства. «Кукуріку, півнику», «Добрий    ве­чір, зайчику» (українські дитячі пісеньки). Дитячі заклички «Сонечко, сонечко...», «Павлику – равлику...» (з народного).     С. 18 – 19.

13

 

 

Осіньзолотокоса красуня. За Василем Скуратівським. «Прощальний листопад». Вадим Скомаровський «Лісова      колис­ка». Дмитро Павличко. «Небеса прозорі...» С. 20 – 22.

14

 

 

Дивись так, щоб побачити; слухай так, щоб почути. Василь Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». С. 22 – 24.

15

 

 

Зазирни у слово. Алла Коваль «Слова розповідають». С. 24

16

 

 

Урок позакласного чигання. Урок №2. В осінні барви-шати вдяглись ліси й поля… .

17

 

 

Як багато може розповісти одне слово. Надія Кир'ян «Словенятко». Лідія Ком­панієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Журавель». С. 25 – 26.

18

 

 

«Скільки є в нас, любі друзі, для звертання ніжних слів…». Андрій М'ястківський «Неня». С. 26 – 27.

19

 

 

Народ скаже — як зав'яже. В'язка народних прислів'їв. Скоромовки. С. 27 – 28.

20

 

 

Народ скаже — як зав'яже. Лічилки. Жменька загадок із твого класу. С. 29.

21

*

 

 

Народ скаже — як зав'яже. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Любов Відута. Загадки. Скоромовка. С. 58 – 63.

22

 

 

В серці ніжну і погідну збережемо мову рідну!. Ігор Січовик «Мовні цікавинки». Марія Хоросницька «Матусин заповіт». Підсумок за темою «Розвивайся, звеселяйся, моя рідна  мово...». С. 30

23 *

 

 

Любіть Україну. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Тіна Кароль. Україна – це ти! С. 7 – 9. Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Розвивайся, звеселяйся, моя рідна  мово...». С. 30

24

 

 

Урок позакласного читання. Урок №3. Ой, яка чудова українська мова!

25

 

 

Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «В рідній школі — рідне слово». Навчальне аудіювання. С. 31.

26

 

 

Контрольна  робота  №2.  Аудіювання  (письмово).

КАЗКА  ВЧИТЬ,  ЯК  НА  СВІТІ  ЖИТЬ

Українські  народні  казки

27

 

 

Вступ до теми. У світі казки чарівної. Українська народна казка «Рукавичка». Інсценізація казки. С. 32 – 35.

28

 

 

На язиці медок, а на думці льодок. Українська народна казка «Лиси­ця та їжак». С. 36 – 37.

29

 

 

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. Українська народна казка «Цап і баран». С. 37 – 39.

30

 

 

По роботі й нагорода. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят». С. 40 – 42.

31

*

 

 

Причина і наслідок. Українська народна казка «Котик і Півник». Навчальний посібник «Я люблю читати». С. 40 – 42. Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Українські  народні  казки». С. 42.

32

 

 

Урок позакласного читання. Урок №4. Українські народні казки про тварин.

Казки  народів  Європи

33

 

 

Вступ до теми. Хитра лисичкагерой багатьох казок. «Ли­сичка» (російська народна казка). С. 43 – 44.

34

 

 

Чи буває хліб легким? «Легкий хліб» (білоруська народна казка). С. 44 – 45.

35

 

 

Коли щось робиш, думай про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). С. 45 – 47.

36

 

 

Чому виникла війна між тваринами. «Собаки, коти та миші» (чеська народна казка). С. 47 – 49.

37

 

 

«Не кажи, що знаєш, а покажи, як умієш». «Сорочаче, гніздо» (англійська народна казка). С. 49 – 50.

38

*

 

 

Різна точка зору. Болгарська народна казка. Вовк і сорока. Навчальний посібник «Я люблю читати». С. 53. Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Казки  народів  Європи». С. 50.

39

 

 

Урок позакласного читання. Урок №5. Казка мовить просто, а розуму в ній багато. Казки народів Європи.

40

 

 

Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «Казки вчить, як на світі жить». С. 51.

41

 

 

Контрольна  робота  №3. Усний переказ прочитаного твору.

НЕМА БЕЗ КОРЕНЯ РОСЛИНИ, А НАС, ЛЮДЕЙ, БЕЗ БАТЬКІВЩИНИ

 Рідна  домівка,  рідна  сім'я — тут  виростає  доля  моя

42

 

 

Вступ до теми. Родина — мій дім, мій оберіг. «Роде наш красний»     (укра­їнська народна пісня). «В цьому дворку, як у вінку!» (з народного). С. 52 – 54.

43

 

 

У колі рідної сім'ї. Варвара Гринько «Сім» (лічилка).      Василь Сухомлинський «Тетянка усміхається!». С. 55 – 56.

44

 

 

На сонці тепло, а біля матері добре. Володимир Лучук «Тільки мама». «Приховала» з народно­го). Галина Могильницька «Бабусина радість». С. 57 – 58.

45

 

 

Весняні дива. Василь Чухліб «Повінь». С. 58 – 60.

46

 

 

У страху очі великі. Анатолій Григорук «Молодець проти овець». С. 60 – 61.

47

 

 

Де руки і охота, там ладнається робота. Андрій       М'ястківський «Казка про яблуню». С. 62 – 63.

48

 

 

Урок позакласного читання. Урок №6. У колі рідної сімї.

49

 

 

Чи легко приносити радість іншим?Василь Сухомлинський «Поки­нуте кошеня». Анатолій Костецький «Хвостата мова».  С. 63 – 64.

50

 

 

Ми в цьому світі не самі. Надія Кир'ян «Ми в цьому світі не самі». С.65.

51*

 

 

Котові мандри. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Ніна Найдич. Василь Тимофійович мандрує (уривок). С. 64 – 67.

52

*

 

 

Цікаво знати! Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Галина Малик. Чому равлик ховається. С. 87. Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Рідна  домівка, рідна сім'я — тут виростає доля моя». С. 65.

Добридень  тобі,  Україно  моя!

53

 

 

Вступ до теми. Є у нас одна-єдина Батьківщина — Україна. Анатолій Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Микола      Чернявський «Рідний край». С. 66 – 67.

54

 

 

Над самим Дніпром, на горах, Київ виріс і розцвів. Наталя Забіла «Древній Київ». Прислівя. С. 67 – 68.

55

 

 

Урок позакласного читання. Урок №7. Без верби і калини нема України.

56

 

 

Калина — символ України. Василь Скуратівський     «Калина». Прислівя. С. 69 – 70.

57

 

 

Будь природі вірним другом. Галина Демченко «Калинка» (казка). С. 70 – 72.

58

 

 

Хліб на столі — щастя на землі. Тамара Коломієць «Хліб».     С. 72 – 73.

59

 

 

Батьківщина — то найкращий край! Дмитро Павличко    «Де найкраще місце на землі». С. 74.

60*

 

 

Моя рідна країна – Україна. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Маряна Савка. Україна. С. 89.

61*

 

 

Різдвяні гостинці. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Оксана Кротюк. Різдвяні гостинці.    С. 10 – 15. Іван Малкович. Золотий павучок (різдвяна історія). С. 94 – 98.

62

 

 

Контрольна  робота  №4. Навичка читання вголос (усно).

63*

 

 

Державні символи України. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Зірка Мензатюк. Український прапор. С. 44. Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Добридень тобі, Україно моя!». С. 74.

64

 

 

Урок позакласного читання. Урок №8. Добридень тобі, Україно моя!

65

 

 

Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини». С. 75.

ЗИМОНЬКО-СНІГУРОЧКО,  НАША  БІЛОГРУДОЧКО

66

 

 

Вступ до теми. Ходить, ходить зима гаєм... Олександр Копиленко «Зима йде». С.76 – 77.

67

 

 

Білі шати зими. Вадим Скомаровський «Казкові шати». Народні порівняння. С. 78.

68

 

 

Мов метелики сріблисті, сніжинки біленькі, чисті. Оксана Сенатович «Веселий сніг». Ліна Костенко «Синички на снігу».  С. 79.

69

 

 

Про природу станете ви дбати, вірним другом будете для неї. Надія Кир'ян «Зи­мові слова». Анатолій Качан «Крихта хліба». С. 80 – 81.

70

 

 

Як матусю рідну, бережіть природу. Сергій Носань   «Ялинка». С. 81 – 82.

71

 

 

Зимова красуня. Олександр Олесь «Ялинка». С. 82.

72

 

 

Урок позакласного читання. Урок №9. Мову рідної природи розуміти серцем вчись.

73

 

 

Зимові розваги. Леонід Глібов «Зимня пісенька» (напам ять). С. 83 – 84.

74

 

 

Будьте здорові з колядою! Олекса Воропай «Коляда».    Андрій М'ястківський «На щастя, на здоров'я, на Новий рік!».             С. 84 -  85.

75

 

 

Коло брами вже Новорічень стоїть. «Колядин, колядин, а я в батька один» (з народного). «Щедрівочка щедрувала» (з народного). Валентина Малишко «Веселий Новий рік». С. 86.

76

 

 

Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко…». С. 87.

ТАРАС  ГРИГОРОВИЧ  ШЕВЧЕНКО   ВЕЛИКИЙ                                НАРОДНИЙ  ПОЕТ  І  ХУДОЖНИК

77

 

 

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Дмитро Красицький «Та­рас Шевченко». С. 88 – 90.

78

 

 

Великий художник і народний поет. Тарас Шевченко    «Світає…» (напам'ять), «Встала й весна…», «Вран­ці», «Зоре моя вечірняя…». С. 90 – 92.

79

 

 

Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «Тарас Шевченко – великий народний поет і художник». С. 93.

80

 

 

Контрольна  робота  №5.  Аудіювання  (письмово).

ТВОРИ  УКРАЇНСЬКИХ  ПИСЬМЕННИКІВ                                                        Вірші  цікаві  та  різні

81

 

 

Вступ до теми. Цілий рік цвіте краса.  Тво­рчість Максима Рильського. Максим Рильський «Зима». С. 94 – 96.

82

 

 

Урок позакласного читання. Урок №10. У дружному колі.

83

 

 

Поетичні картини природи. Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Красо Украї­ни, Подолля!». С. 96 – 97.

84

 

 

Віє метелиця, крутиться, мелеться... Творчість Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пря­ля». С. 97 – 98.

85

 

 

Вірші-діалоги. Творчість Марійки Підгірянки. Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Василь Марсюк «Рідна гора». С. 98 – 100.

86

 

 

Небилиці-небувалиці. Творчість Платона Воронька.  Платон Воронько «Картина». С. 100 – 101.

87

 

 

Вірші-безконечники. Іван Світличний «Безконечник». С. 102.

88

 

 

Вірші-загадки. Творчість Леоніда Глібова. Леонід Глібов «Котилася тарілочка». С. 103 – 104.

89

 

 

Урок позакласного читання. Урок №11. Все навколо зеленіє.

90

*

 

 

Яскраве почуття гумору. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Григорій Фалькович. Колискова колиска. Корова спекла коровай. С. 108 – 109. Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Вірші цікаві та різні».   С. 104.

Казковий  дивосвіт

91

 

 

Вступ до теми. Яке частування — таке й дякування. Іван Франко «Лисич­ка і Журавель». С. 105 – 107.

92

 

 

Продовжуємо казку. Марійка Підгірянка «Безкокечні казочки». С. 107 – 108.

93

 

 

Дива у садочку-зеленочку. Ліна Костенко «Бузиновий цар».   С. 109 – 110.

94

 

 

Потрібно учиться — завжди пригодиться. Юрій Ярмиш «Зайчаткова казочка». С. 110 – 112.

95

*

 

 

Нічний чарівник. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Григорій Фалькович. Все, що звечора наснилося. С. 113. Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Казковий дивосвіт». С. 112.

96

 

 

Урок позакласного читання. Урок №12. Літературні казки. Зустріч з українськими письменниками.

Оповідання  про  світ  дитинства

97

 

 

Вступ до теми. Оповідання — роздум. Василь Сухомлинський «У привок­зальному садку». С. 113 – 115.

98

 

 

Грайся, веселися, не сумуй і не журися. Василь    Сухомлинський «Про що думала Марійка». С. 115 – 116.

99

 

 

Краса доброго вчинку. В. Сухомлинський «Горбатень­ка дівчинка». С. 116 – 117.

100

 

 

Совість — це у людині головне. Всеволод Нестайко        «Руденький». С. 118 – 119.

101

 

 

Любіть усе живе! «Він живий!». За Віктором Кавою.             С. 120 – 121.

102

 

 

Чому поганим бути легко, а хорошим — важко? Михайло Конончук «Гірке морозиво». С. 122 – 123.

103

 

 

Сторінки для допитливих. «Чому кішка так часто         вмивається?» (з енциклопедії «Дітям про все на світі»).           С. 124 – 125.

104

 

 

Урок позакласного читання. Урок №13. Скільки на землі іще цікавого!

105

 

 

Як викликати дощ? Анатолій Григорук «Як видоїти хмару?». С. 125 – 126.

106

 

 

У іграшок теж є своя історія. «Державний музей іграшки» (за Людмилою Гладун). С. 126 – 128.

107

 

 

Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «Оповідання про світ дитинства». С. 129.

108

 

 

Контрольна  робота  №6.  Аудіювання  (письмово).

ОЙ  ВЕСНА,  ВЕСНА,  ДНЕМ  КРАСНА...

109

 

 

Вступ до теми. Прийди, весно, з радістю. «Ой весна, весна...» (українська народна пісня). Надія Мовчан-Карпусь «Будить березень весну...». С. 130 – 131.

110

*

 

 

Цікавий світ природи. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Катерина Міхаліцина. Хто росте у парку. С. 148 – 149.

 

111

 

 

Все у зелені довкола. Олександр Копиленко «Весна у лісі».     С. 131 – 132.

112

 

 

Урок позакласного читання. Урок №14. В нас весела новина – повертається весна!

113

 

 

Знов починається весна, знов починаються дива! Ліна Костенко «Берізки по коліна у воді». «Перекинута    шпаківня». С.132 – 133.

114

 

 

Великдень — славне свято, та без писанки не обійтись. «Великдень». Катерина Перелісна «Писанка». С. 134 – 135.

115

 

 

Які дивовижні ці квіти, у кожній чарівність своя. «Квіти — землі окраса» (за Юрієм Смоличем). С. 135 – 136.

116

 

 

Найвеселіший місяць весни. Ганна Чубач «Я беру своє відерце». Олександр Копиленко «Найвеселіший місяць».        С. 137 – 138.

117

 

 

Усе у світі починається з мами. Анатолій Костецький «Все    починається з мами». Варвара Гринько «Мама». С. 139 – 140.

118

 

 

Серед краси. Леся Українка «На зеленому горбочку».С.140  

119

 

 

Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «Ой весна, весна, днем красна...». С. 141.

120

 

 

Урок позакласного читання. Урок №15. Дощ із краплі починається.

121

 

 

Контрольна  робота  №7.  Робота з літературним твором (письмово).

Я  ХОЧУ  СКАЗАТИ  СВОЄ  СЛОВО!

122

 

 

Вступ до теми. Скільки цікавого відкривається тому, хто вміє фантазу­вати. Тамара Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». С.142 – 144.

123

 

 

Як побачити живу казку? В. Струтинський «Жива казка».     С. 144 – 145.

124

 

 

Підкажи словечко. Дмитро Онкович «Город, мов килим...». Галина Малик «Що для чого треба?». С. 146 – 147.

125

 

 

Чи легко стати поетом? Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Анатолій Качан                   «Забавлянка». С. 148 – 151.

126

 

 

Думаєш, що дива далеко, а вони тут, поруч, тільки придивись. Василь Сухомлинський «Синій світ». С. 151 – 152.

127

 

 

Вчимося римувати. Володимир Коломієць «Ліс і лис».  Степан Жупанин «Підкажи словечко». С. 152 – 153.

128

 

 

Урок позакласного читання. Урок №16. Стежинкою творчості.

129

 

 

Перевір свої досягнення. Підсумок за темою за розділом «Я хочу сказати своє слово!». С. 154.

130 *

 

 

Чудове королівство. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Галина Малик. Королівство Ану.   С.82 – 83.

131

*

 

 

Пригодницька історія. Твори за оновленою програмою «Хрестоматія 1–2 клас». Сергій Пантюк. Пан Перевертас.       С. 100 – 101.

132

 

 

Контрольна  робота  №8. Навичка читання вголос (усно).

133

 

 

Урок позакласного читання. Урок №17. Літо прийшло! У дружному колі. Що читати влітку?

134

 

 

Бібліотечний урок.

135

 

 

Узагальнення й систематизація знань учнів. Повторення вивченого матеріалу.

136

 

 

Узагальнення й систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Літературне читання

 

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться в 2-4 класах з літературного читання

Вид перевірки

2 клас

3 клас

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

І

сем.

ІІ

сем.

І

сем.

ІІ

сем.

Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8

1

1

1

1

1

1

Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6

-

-

1

1

1

1

Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі    № 1, № 2, № 5, № 6

2

2

1

1

1

1

Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3

1

-

1

-

1

-

Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7

1

-

1

-

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація

1

Загальна кількість перевірок за семестр

4

4

4

4

4

5

 

 

Кількісні показники темпу читання вголос

(для розвитку темпу читання)

Клас

І семестр

ІІ семестр

2

35-45 сл/хв

50-60 сл/хв

3

65-70 сл/хв

75-80 сл/хв

4

80-85 сл/хв

90-95 сл/хв

 

 

Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять

Вид поточної перевірки

2 клас

3 клас

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

І

сем.

ІІ

сем.

І

сем.

ІІ

сем.

Читання напам’ять віршованих текстів

2

2

3

2

3

3

Читання напам’ять

прозових текстів

-

-

-

1 уривок з казки

(30-35 слів)

1уривок з казки

(35-40 слів)

1 уривок з оповідання (35-40 слів)

 

 

 

doc
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
2780
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку