Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
56. |
15.01. |
У світі дитинства Вступ до теми. Вірші. Ознайомлення з життям і творчістю Платона Воронька. П. Воронько «На кораблику», Картина» (Частина 2, с. 70-72). |
|
|
20.01. |
Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне...» (с. 73-74). |
|
|
21.01. |
Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко. Л. Костенко «Пряля», «Польові дзвоники». Прислів’я (с. 75-76). |
|
|
22.01. |
Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана. А. Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах (с. 77-78). |
|
|
24.01. |
Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79-81). |
|
|
27.01. |
Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? Підготовка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82- 84). |
|
|
28.01. |
Робота з дитячою книжкою. Опрац.творів на тему «Без сімꞌї нема щастя на Землі» («Літ. джерельце») |
|
|
29.01. |
Медіавіконце: вистава. Розігрування до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82-84). |
|
|
3.02. |
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85). |
|
|
4.02. |
Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87). |
|
|
5.02. |
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера») (с. 87-89). |
|
|
7.02. |
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (продовження). Читання в особах (с. 89-90). |
|
|
10.02. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 91). |
|
|
11.02. |
Робота з дитячою книжкою. Опрац. творів на тему « Цікавинки для чомусиків» |
|
|
|
У колі літературних казок |
|
|
12.02. |
Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Здобуваю інформацію з різних джерел. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93). |
|
|
17.02. |
Творчість Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я (с. 92-94). |
|
|
18.02. |
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки (с. 95). |
|
|
19.02. |
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Здобуваю інформацію з різних джерел. Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96). |
|
|
21.02. |
Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Хто сильніший?» (с. 96-99). |
|
|
24.02. |
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100). |
|
|
25.02. |
Робота з дитячою книжкою. Опрац.творів на тему «Українські літературні казки» |
|
|
26.02. |
Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?». Здобуваю інформацію з різних джерел (с. 101). |
|
|
2.03. |
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102). |
|
|
3.03. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 103). |
|
|
|
Шевченкове слово |
|
|
4.03. |
Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105). |
|
|
6.03 |
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106-107). |
|
|
10.03. |
Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108). |
|
|
11.03. |
Робота з дитячою книжкою. Опрац. творів на тему «Поетична скарбничка» |
|
|
16.03. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109). |
|
|
|
Надійшла весна прекрасна |
|
|
17.03. |
Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». Інсценування (с. ПОПІ). |
|
|
18.03. |
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) (с. 113). |
|
|
20.03. |
Досліджуємо текст. Ключові речення. О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113). |
|
|
30.03. |
Медіапроект: «Класна газета». Як створити класну газету? (с. 114-115). |
|
|
31.03. |
Вчимося слухати і розуміти текст. Причина — наслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116). |
|
|
1.04 |
Робота з дитячою книжкою. Опрац. творів на тему «Починається весна, починаються дива» |
|
|
6.04. |
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах (с. 117-118). |
|
|
7.04. |
Гей, Великдень! Гей, весна! Порівняння — образ. А. Камінчук «Українська писанка...». Складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова (с. 118). |
|
|
8.04. |
Почуття любові. Порівняння — образ. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119). |
|
|
10.04. |
Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу (с. 120). |
|
|
13.04. |
Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал (с. 120). |
|
|
14.04. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121).Діагностична робота .Аудіювання. |
|
|
15.04. |
Робота з дитячою книжкою. Опрац.творів на тему « Життя і справи твоїх ровесників» |
|
|
|
Скільки на Землі іще цікавого! |
|
|
21.04. |
Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123). |
|
|
22.04. |
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123). |
|
|
24.04. |
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу (с. 124-125). |
|
|
27.04. |
Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126). |
|
|
28.04. |
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127). |
|
|
29.04. |
Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». Робота з дитячими енциклопедіями (с. 128). |
|
|
4.05 |
Робота з дитячою книжкою. Опрац.творів на тему « У колі друзів» |
|
|
5.05. |
Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школярів «Дивосвіт») (с. 129). |
|
|
6.05 |
Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131). |
|
|
8,12.05. |
Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с. 131-133). |
|
109 |
13.05. |
Діагностична робота. Робота з літературним твором. |
|
110 |
18.05. |
Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки (с. 134). |
|
111 |
19.05. |
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». Інсценізація дійства (с. 135- 136). |
|
112 |
20.05. |
Діагностична робота. Усний переказ. |
|
113 |
22.05. |
Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». Складання казки про квіточку (с. 137). |
|
114 |
25.05. |
Діагностична робота. Читання вголос. |
|
115. |
26.05. |
Робота з дитячою книжкою. Опрац. творів на тему «Краса природи рідного краю» |
|
116. |
27.05. |
Підсумок за темою (с. 138).Підсумковий урок за рік. |
|