Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)

 

№ п/п

Дата

                        Тема  уроку

Прим.

 

 

    56.

15.01.

               У  світі  дитинства

Вступ до теми. Вірші. Ознайомлення з життям і твор­чістю Платона Воронька. П. Воронько «На кораблику», Картина» (Частина 2, с. 70-72).

 

  1.              

20.01.

Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле по­лотняне...» (с. 73-74).

 

  1.              

21.01.

Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко. Л. Костенко «Пряля», «Польові дзвоники». Прислів’я (с. 75-76).

 

  1.              

22.01.

Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Кача­на. А. Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах (с. 77-78).

 

  1.              

    24.01.

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Ва­силя Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79-81).

 

  1.              

27.01.

Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? Підгото­вка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82- 84).

 

  1.              

28.01.

Робота з дитячою книжкою.  Опрац.творів на  тему «Без  сімꞌї  нема  щастя  на Землі» («Літ. джерельце»)

 

  1.              

29.01.

Медіавіконце: вистава. Розігрування до вистави за опові­данням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82-84).

 

  1.              

3.02.

Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями»

(с. 84-85).

 

  1.              

4.02.

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87).

 

  1.              

5.02.

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика, або При­годи хлопчика-міліціонера») (с. 87-89).

 

  1.              

7.02.

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (продовження). Читання в особах (с. 89-90).

 

  1.              

10.02.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 91).

 

  1.              

11.02.

Робота з дитячою книжкою. Опрац.  творів  на  тему « Цікавинки  для  чомусиків»

 

 

 

         У  колі  літературних  казок

 

  1.              

12.02.

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Здобуваю інформацію з різних джерел. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93).

 

  1.              

17.02.

Творчість Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». При­слів’я (с. 92-94).

 

  1.              

18.02.

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстра­ції до казки (с. 95).

 

  1.              

19.02.

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Здобуваю інформацію з різних джерел. Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96).

 

  1.              

21.02.

Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Хто сильніший?» (с. 96-99).

 

  1.              

24.02.

Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Со­ловей, і Жук» (с. 100).

 

  1.              

25.02.

Робота з дитячою книжкою.  Опрац.творів  на  тему «Українські  літературні  казки»

 

  1.              

26.02.

Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?». Здобуваю інформацію з різних джерел (с. 101).

 

  1.              

2.03.

Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102).

 

  1.              

3.03.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 103).

 

 

 

              Шевченкове  слово

 

  1.              

4.03.

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105).

 

  1.              

6.03

Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106-107).

 

  1.              

10.03.

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108).

 

  1.              

11.03.

Робота з дитячою книжкою. Опрац. творів на  тему «Поетична  скарбничка»

 

  1.              

16.03.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109).

 

 

 

        Надійшла  весна прекрасна

 

  1.              

17.03.

Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, вес­на...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». Інсценування (с. ПО­ПІ).

 

  1.              

18.03.

Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрас­на...» (напам’ять) (с. 113).

 

  1.              

20.03.

Досліджуємо текст. Ключові речення. О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113).

 

  1.              

30.03.

Медіапроект: «Класна газета». Як створити класну газе­ту? (с. 114-115).

 

  1.              

31.03.

Вчимося слухати і розуміти текст. Причинанаслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116).

 

  1.              

1.04

Робота з дитячою книжкою. Опрац. творів на  тему «Починається весна, починаються дива»

 

  1.              

6.04.

Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах (с. 117-118).

 

  1.              

7.04.

Гей, Великдень! Гей, весна! Порівнянняобраз. А. Камінчук «Українська писанка...». Складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова (с. 118).

 

  1.              

8.04.

Почуття любові. Порівнянняобраз. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).

 

  1.              

10.04.

Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу (с. 120).

 

  1.              

13.04.

Мирце життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал

(с. 120).

 

  1.              

14.04.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121).Діагностична  робота .Аудіювання.

 

  1.              

15.04.

Робота з дитячою книжкою. Опрац.творів  на  тему « Життя  і  справи  твоїх  ровесників»

 

 

 

     Скільки  на  Землі  іще  цікавого!

 

  1.              

21.04.

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123).

 

  1.              

22.04.

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).

 

  1.         

24.04.

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу (с. 124-125).

 

  1.         

27.04.

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки за­вгодно?» (із журналу) (с. 126).

 

  1.         

28.04.

Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127).

 

  1.         

29.04.

Дитячі енциклопедіїджерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». Робота з дитячими енциклопедіями (с. 128).

 

  1.         

4.05

Робота з дитячою книжкою. Опрац.творів  на  тему « У  колі  друзів»

 

  1.         

5.05.

Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школярів «Дивосвіт») (с. 129).

 

  1.         

6.05

Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131).

 

  1.         

8,12.05.

Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с. 131-133).

 

    109

13.05.

Діагностична  робота. Робота  з  літературним  твором.

 

 

    110

18.05.

Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Скла­дання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки (с. 134).

 

    111

19.05.

Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». Інсценізація дійства (с. 135- 136).

 

    112    

20.05.

Діагностична робота. Усний  переказ.

 

    113     

22.05.

Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». Складання казки про квіточку (с. 137).

 

    114

25.05.

Діагностична робота. Читання  вголос.

 

    115.      

26.05.

Робота з дитячою книжкою. Опрац. творів  на  тему «Краса  природи  рідного  краю»

 

   116.

27.05.

Підсумок за темою (с. 138).Підсумковий  урок  за  рік.

 

 

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
6037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку