Тематично- календарне планування уроків у 2 класі

Про матеріал
Тематично- календарне планування уроків у 2 класі Читання за підручником О.Савченко (частина 2) І семестр – 55 год.
Перегляд файлу

                     Тематично- календарне  планування  уроків у 2 класі                                                                          

                                                            Читання

                                   за  підручником  О.Савченко (частина 2)

                                                        І семестр – 55 год.

№ уроку

 

                      Назва розділу; теми.

             Тема уроку; матеріал до уроку

 

     Дата 

 

 

Примітка

1.

Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів. Структура змісту підручника.

02.09.

 

2.

Розділ. До школи, до книги, до друзів, душа поривається знов.

Тема. Спасибі, літечку! Вірш Валентина Бичка «Літо, до побачення!»

Створення усного журналу: «Спасибі, літечку!» Скринька очікувань учнів щодо уроків читання.

 

 

 

03.09.

 

3.

Тема. Здрастуй, рідна школо!

Вірш Миколи Сингаївського «До школи». Настрій твору. Навчання учнів виразно читати.

Умовні позначення. Ознайомлення учнів із «Словничком настроїв і почуттів»

04.09.

 

4.

Тема. Не кажу: Не вмію, а кажу «Навчусь!»

Вірші: Марія Хоросницька «Добра порада», Нузет Умеров «Наш клас».

Тетяна Цидзіна «Очі, вуха маю…»

Визначення головної думки у прочитаних віршах.

Опрацювання пам’ятки «Вчися (з допомогою вчителя) працювати з підручником».

06.09.

 

5.

Тема. Нові друзі.

Вірш Лідії Повх «В їдальні».

Визначення дійових осіб. Розрізнення у тексті діалогів. Визначення настрою твору. Розігрування сценки за прочитаним.

Ознайомлення учнів з «Театральним словничком».

09.09.

 

 6.

Тема. Чому зникла хитринка?

Казка Василя Сухомлинського «Як Наталка в Лисиці хитринку купила». Формування навички читати вголос. Ознайомлення учнів із логічною структурою твору (зачин, основна частина, кінцівка). Визначення теми головної думки прочитаного  (з допомогою вчителя).

Розповідь казки за малюнками-пазлами. Опрацювання пам’ятки: вчися працювати з підручником.

10.09.

 

7.

Робота з дитячими книжками і творами з посібників і хрестоматії для позакласного читання за вибором учнів.

Тема Вереснева стежечка. Практичне ознайомлення з тематичною збіркою. Розповіді дітей про книжки із своєї бібліотечки, які вони читали влітку, або про книжки, журнали,  які вони дібрали на цю тему з бібліотеки. Ознайомлення із посібником «Літературне  джерельце». Твори розділу « До школи, до книги, до друзів, душа поривається знов ».

11.09.

 

8.

Тема. Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу.

Ознайомлення учнів з поняттями: інформація, медіа. Розповіді дітей: звідки можна одержати нові знання, відомості.

Групова робота: створення павутинки «Медіа»

16.09.

 

9.

Тема. Пошук інформації з різною метою.

Казка Юрія Ярмиша «Зайчик і Вовчик». Визначення почуттів дійових осіб. Інтерактивна вправа «Займи позицію».

17.09.

 

10.

Тема. Образи золотої осені: кольори, звуки, настрої.

Вірш Максима Рильського «Ми збирали з сином на землі каштани»… Образні засоби твору.

Розрізнення переносного і прямого значення слів у тексті.

Розгляд картини Сергія Шишка «Осінь. Голосієво».

Вірш Дмитра Павличка «Небеса прозорі».

Вивловлювання оцінних суджень естетичного змісту.

Ознайомлення з книжкою поета «Найкраще місце на Землі». Міжпредметні зв’язки.

18.09.

 

11.

Гумористичні вірші. Грицько Бойко «Хвастунець» Григорій Фалькович «Чесний кіт». Розповіді учнями смішних історій (прийом сторітелінг).

20.09.

 

12.

Тема. Добре того вчити, хто хоче все знати.

Українська народна казка «Дрізд і голуб».

Обговорення заголовку. Визначення головної думки твору з допомогою вчителя.

 

23.09.

 

13.

Тема. Узагальнення вивченого за розділом.

Виконання учнями завдань блоку «Перевіряю свої досягнення».

24.09.

 

 

14.

Робота з дитячою книжкою; посібниками для позакласного читання.

Тема: «Кольори і звуки осені». Опрацювання  творів з розділу  «Вже  осінь  на  порозі» («Літ. джерельце»)

Вернісаж малюнків за прочитаним.

25.09.

 

15-16.

Розділ «Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови».

Вступ до розділу.

Тема. Колискові пісеньки – перлинки української мови.

Вчимося слухати і розуміти текст.

Науково-художнє оповідання Оксани Кротюк «Ходить сон».

Колискові: Котику сіренький… Ой люлі, ой люлі…

Формування умінь обирати темп і силу голосу.

Як «прочитати» картину?

Розгляд картини Вікторії Ковальчук «Колискова».

Перегляд і обговорення змісту мультфільму «Колискові світу: українська».

Міжпредметні зв’язки з уроками «Мистецтво».

 

 

 

30.09.

01.10.

 

17.

Тема. Дитячі заклички і лічилки.

Утворення слів закличка, лічилка.

Навчання правильної вимови слів. Розвиток чіткої дикції.

Інсценізація у групах.

Творчі завдання: придумати у групах лічилку, закличку.

Міжпредметні зв’язки з уроками української мови.

02.10.

 

18-19.

Тема.  Мирилки. Загадки. Скоромовки.

Утворення слів мирилка, загадка. Як скласти загадку?

Скоромовки.

Вправляння у читанні скоромовок: правильність читання, пришвидшення темпу.

Інценізація мирилок у групах.

Міжпредметні зв’язки з уроками української мови.

04.10.

07.10.

 

20.

Тема. В′язка народних прислів’їв. Народ скаже як зав′яже.

Ознайомлення із поняттям прислів’я. Тематика прислів’їв.

Українська народна казка. «Кіт і пес». Мультфільм «Про всіх на світі». Обговорення мультфільму. Вибір прислів’я, близького йому за смислом.  

08.10.

 

21.

Робота з дитячою книгою.

Тема читання: Вчіться, діти, розмовляти своїм рідним словом! Посібник «Літературне  джерельце ».(с.12-18)

09.10.

 

22.

Тема. На зеленому човні пропливає літо.

Оповідання Василя Чухліба «Чи далеко до осені?» Дослідження тексту: тема, дійові особи; структура.

Співвідношення темпу читання із змістом прочитаного. Чи є у змісті твору відповідь на запитання, що є у заголовку?

15.10.

 

23.

Тема. Медіавіконце: книжка.

Які бувають книжки? Книжка збірка; книжка одного автора.

Як побудована книжка?

Обкладинка, титульний аркуш, форзац, зміст, сторінки.

Створення реклами улюбленої книжки.

16.10.

 

24-25.

Тема. Яка багата наша рідна мова!

Вірші: Надія Мовчан-Карпусь «Василинка»; Варвара Гринько «Сію дитині в серденько ласку»…. Вибір інтонації і темпу читання.

Казка Зірки Мензатюк «Золоте серце». Пряме і переносне значення слів. Мовні цікавинки: Василь Плахотник, Ігор Січовик. Узагальнення за розділом. Блок: Перевіряю свої досягнення.

18.10.

 

 

 

 

21.10.

 

26.

Розділ. «В кожній казці є урок, мов у квіточці медок».

Вступ до розділу

Поняття: народні казки, казки про тварин.

Тема. Українська народна казка «Вовк і собака».

Вчимося слухати і розуміти прочитане. Вибір відповіді у тестовому завданні.

 

 

 

22.10.

 

27.

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки.

Тема. Де і як можна вибрати потрібну книгу?

Віртуальна екскурсія до Національної бібліотеки України для дітей.

Зустріч у шкільній бібліотеці. Знайомство з тематичною виставкою.

Поради як вибрати книгу в бібліотеці. Ознайомлення з тематичною виставкою.

 

 

23.10.

 

28.

Тема. Якщо сила не поможе, сміливість і кмітливість врятують.

Українська народна казка «Цап та баран» Формування початкових умінь читати мовчки.

Визначення рис характеру дійових осіб казки.

Переказ казки за малюнками-пазлами.

04.11.

 

29.

Тема. Коли щось робиш, думай  про наслідки.

Болгарська народна казка «Виноградар і змія».

Розвиток смислової здогадки.

Відображення у схемі зв’язків між причиною і наслідком вчинків дійових осіб.

Придумування заголовків до частин твору

Розповідь казки за планом. Висловлювання оцінювальних суджень.

05.11.

 

30-31.

Тема. Як риби обирали короля.

Польська народна казка «Оселедець і камбала». Прогнозування змісту. Визначення послідовності подій. Характеристика дійових осіб. Висловлювання оцінювальних суджень.

Цілісність сприймання і розкриття смислу казки.

06.11.

08.11.

 

32.

Узагальнення за розділом. Блок. Перевіряю свої досягнення.

11.11.

 

33.

Робота з дитячою книжкою: народні казки, які учні прочитали за своїм вибором у бібліотеці або у навчальних посібниках для учнів 2 класів.

 

12.11.

 

34.

Розділ «Щоб у серці жила Батьківщина».

Тема. З багатьох малих родин, зростає мій народ єдиний.

Вступ до розділу.

Вірш Марії Чумарної «Маленька і велика».

Українська народна пісня «Роде наш красний…». Формування умінь дотримуватись розділових знаків і ритмічних пауз. Міжпредметні зв’язки з уроками «Я досліджую світ», «Мистецтво».

 

 

13.11.

 

35.

Тема. Калина – символ рідної землі.

Науково-художнє оповідання Василя Скуратівського «Калина».

Вчимося слухати і розуміти текст.

Визначення учнями нової інформації.

Міжпредметні зв’язки з уроками української мови, музики, «Я досліджую світ».

18.11.

 

36.

Тема. Петриківські розписи – символ українського народного мистецтва.

Вірш Наталки Поклад «Петриківські диво-квіти». Настрій і почуття. Засоби художньої виразності. Світлини і малюнки на тему уроку. Ознайомлення з партитурою виразного читання. Міжпредметні зв’язки з уроками «Мистецтво».

19.11.

 

37.

Тема. Чи знаєш ти, що таке Батьківщина?

Вірші: Анатолій Костецький «Батьківщина»; Леонід Полтава «Наша Батьківщина».

Визначення теми віршів. Багатозначність образу «Батьківщина». Порівняння віршів.

Складання тематичної павутинки «Батьківщина» .

20.11.

 

38.

Тема. Почуття любові і щастя.

Вірш Марії Морозенко «Мій тато повернувся із війни».

Визначення теми, настрою вірша. Емоційні і смислові домінанти вірша. Їх відображення у виразному читанні твору.

Зв'язок з особистим досвідом учнів.

22.11.

 

39.

Тема. Наша Україна – вічна.

Легенда Василя Сухомлинського «Вічна тополя». Знаходження у тексті опису і міркувань.

Визначення головної думки твору (з допомогою вчителя).

25.11.

 

40.

Узагальнення за розділом. Блок Перевіряю свої досягнення

26.11.

 

41.

Робота  з дитячою  книжкою. «Наша  Батьківщина- Україна» Опрац. Творів  у посібнику «Літ.джерельце» (с.33-40)

27.11.

 

42.

Розділ «Зачарувала все зима».

Вступ до розділу. Розвиток уміння працювати з підручником.

Тема. Зимова казка.

Дослідження тексту:

оповідання Василя Чухліба «Зимова казка».

Визначення емоційного настрою твору і образні засоби.

 

 

 

 

02.12.

 

43.

Тема. Поетичний образ зимового лісу.

Вірші: Вадим Скомаровський «Казкові шати». Настрій твору. Порівняння як засіб образності. Тамара Коломієць «Падав сніг».

Відтворення змісту вірша за опорними словами. Загадки.

Міжпредметні зв’язки з уроками української мови, мистецтва.

03.12.

 

44.

Робота з дитячою книжкою, журналами.

Тема. Мову рідної природи розуміти серцем вчись.

Презентація учнями прочитаних за власним вибором творів.

 

 

45.

Тема. Ознайомлення з коміксом.

Комікс. Дитячі періодичні видання. Прийом сторітелінг.

04.12.

 

46

 

 

 

47.

Тема. Хто ласував ялиновою шишкою?

Дослідження тексту: науково-художнє оповідання Галини Демченко «Ялинова шишка».

Ознаки науково-художнього оповідання. Дійові особи.

Діагностична   робота. Читання  напамꞌять.

 

06.12.

 

 

 

09.12.

 

48-

 

 

 

 

 

49.

 

Тема. Зимові дива: день святого Миколая.

Вірші: Віра Багірова «Лист до Чудотворця», Іван Малкович «Молитва Ангелу».

Настрій віршів. Передача почуттів мовців.

Оповідання Ольги Наконечної «Свято Миколая».

Колективна дискусія: що означає вислів невидимі дари?

Прийом «Займи позицію».

10.12.

 

 

 

11.12.

 

50.

 Робота з дитячою книжкою, журналами.

Тема. Мову рідної природи розуміти серцем вчись.

Презентація учнями прочитаних за власним вибором творів.

16.12.

 

51.

Тема. Медіавіконце: вітальна листівка.

Робота в групах: ідеї, варіанти листівок.

Обговорення послідовностідій, зіставлення і вибір варіантів привітань із святами. Створення і презентація індивідуального проекту вітальної листівки .

17.12.

 

52.

 Діагностична  робота.Читання  вголос.

 

 

18.12.

 

53.

Тема. Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати!

Розгляд картини Галини Назаренко «Колядники». Складання учнями розповіді за картиною.

Українські народні пісні «Щедрівка», «Колядка». Лідія Повх «Колядники». Вправи для розвитку артикуляції. Заосби виразності. Інсценізація.

Міжпредметні зв’язки з уроками музики, образотворчого мистецтва.

 

20.12.

 

54.

Робота з дитячою книгою.

Розповідає читач-читачам.

Тема: Найцікавіші твори про зимові свята українського народу.

Виставка книг, малюнків.

Обмін враженнями про прочитані твори. Конкурс найкращого оповідача.

23.12.

 

55.

Узагальнення вивченого за І семестр в іграх, конкурсах, інсценізації.

Блок: Перевіряю свої досягнення.

Аналіз учнями своїх прогнозів щодо уроків читання із «Скриньки очікувань»

 

24.12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Урсул Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
4221
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку