Календарно-тематичне планування уроків математики
у І семестрі 2019 - 2020 н.р. за підручником для 2 класу «Математика» (С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар),
укладеного відповідно до типової освітньої програми
Нової української школи авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна
Дата |
№ уроку |
Назва теми
|
Стор. підр. |
Стор. робоч. зош. |
Наскрізні лінії |
Очікувані результати навчання |
Примітки |
|
Повторення вивченого в 1 класі
|
||||||||
01.09 |
1 |
Вступ. Круглі числа |
8-9 |
3 |
Здоров`я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність |
лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1-4.2- 2] визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1]; порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2];
|
|
|
05.09 |
2 |
Переставний закон додавання |
9-10 |
4 |
Здоров`я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]
|
|
|
06.09 |
3 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток |
10-11 |
5 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1-4.2- 2] читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції [2 МАО 2-4.2-5]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
08.09 |
4 |
Додавання і віднімання чисел виду 46 + 20; 46 + 2; 46 – 20; 46 – 2 |
12 |
6 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1-4.2- 2] читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції [2 МАО 2-4.2-5]; виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2- 7] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
Розділ 1. Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток |
||||||||
12.09 |
5 |
Додавання чисел частинами до числа 9. Обернені задачі |
13-14 |
7 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Екологічна безпека і сталий розвиток |
лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1-4.2- 2] виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
13.09 |
6 |
Віднімання чисел частинами від числа 11 |
14-15 |
8 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];
|
|
|
15.09 |
7 |
Вирази з дужками |
16-17 |
9 |
Здоров`я і безпека |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] моделює геометричні фігури з підручного матеріалу (шнурків, олівців, паличок тощо) [2 МАО 4-4.6-1]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
19.09 |
8 |
Додавання чисел частинами до числа 8 |
17-18 |
11 |
Здоров`я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність
|
виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] |
|
|
20.09 |
9 |
Віднімання чисел частинами від числа 12 |
19-20 |
12 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Екологічна безпека і сталий розвиток |
виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]
|
|
|
22.09 |
10 |
Задачі з двома запитаннями |
21-22 |
13 |
Здоров`я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність
|
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] ідлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
26.09 |
11 |
Діагностувальна робота. |
|
14 |
|
|
|
|
27.09 |
12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання чисел частинами до числа 7 |
22-23 |
15 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4] коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3] відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
29.09 |
13 |
Віднімання чисел частинами від числа 13 |
24-25 |
16 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Екологічна безпека і сталий розвиток |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
03.10 |
14 |
Додавання чисел частинами до числа 6 |
25-27 |
17 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Екологічна безпека і сталий розвиток |
виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] використовує календар для опису і розв’язання повсякденних проблем [2 МАО 3-4.7-8]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
04.10 |
15 |
Віднімання чисел частинами від числа 14 |
27-28 |
19 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2]; будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4- 4.5-6]
зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
06.10 |
16 |
Складені задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць
|
29-30 |
20 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність. Екологічна безпека . |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
10.10 |
17 |
Додавання чисел частинами до числа 5 |
30-31 |
21 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
11.10 |
18 |
Додавання чисел частинами до чисел 4, 3, 2 з переходом через десяток |
32-33 |
23 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність. Екологічна безпека і сталий розвиток. |
припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2]; виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
13.10 |
19 |
Віднімання чисел частинами від чисел 15, 16, 17, 18 |
33-34 |
24 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
17.10 |
20 |
Вправи з одиницями вимірювання |
35-36 |
25 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4]; будує відрізки заданої довжини ) [2 МАО 3-4.7-5]; знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3]; перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [2 МАО 3-1.2-6]; виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2- 7] здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
18.10 |
21 |
Діагностувальна робота |
|
26 |
|
|
|
|
20.10 |
22 |
Аналіз діагностувальної роботи. Хвилина — одиниця вимірювання часу. Календар |
37-38 |
27 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3]; визначає час з точністю до п’яти хвилин [ 2 МАО 3-4.7-6]; використовує календар для опису і розв’язання повсякденних проблем [2 МАО 3-4.7-8]; розуміє, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку [2 МАО 3-1.2-4]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
24.10 |
23 |
Вимірювання температури |
39-40 |
28-29 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6]; здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3]; розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
25.10 |
24 |
Букви латинського алфавіту |
41-42 |
30 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1]; вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4]; будує відрізки заданої довжини ) [2 МАО 3-4.7-5]; розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1]; встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову [2 МАО 4-4.4-1]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
27.10 |
25 |
Вирази зі змінною
|
42 |
32 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1]; порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]
|
|
|
07.11 |
26 |
Вирази зі змінною. Закріплення |
43 |
33 |
|
|||
08.11 |
27 |
Прямі і непрямі кути |
44-45 |
34 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3] розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1]; відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2]; знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3]; розрізняє прямі і непрямі кути, зображає їх на аркуші в клітинку за допомогою косинця [2 МАО 4-4.5-5]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
10.11 |
28 |
Чотирикутники |
45-46 |
36 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3] розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1]; відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2]; знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3]; будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4- 4.5-6] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
14.11 |
29 |
Периметр многокутника |
47-48 |
37 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3] розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1]; відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2]; знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3]; будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4- 4.5-6] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
15.11 |
30 |
Коло |
49 |
38 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову [2 МАО 4-4.4-1]; коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3] розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1]; відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2]; знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
17.11 |
31 |
Складені задачі на додавання суми до числа |
50-51 |
40 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність |
визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1]; порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2]; порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
21.11 |
32 |
Складені задачі на віднімання суми від числа |
51-52 |
41 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність. Екологічна безпека і сталий розвиток. |
з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
22.11 |
33 |
Складені задачі на додавання числа до суми і віднімання числа від суми |
53 |
42 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність. Екологічна безпека і сталий розвиток. |
з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
24.11 |
34 |
Діагностувальна робота |
- |
43 |
|
|
|
|
Розділ 2. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100 |
||||||||
28.11 |
35 |
Аналіз діагностувальної роботи. Складання задач на різницеве порівняння |
54-55 |
44 |
Здоров`я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність. Екологічна безпека і сталий розвиток. |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції [2 МАО 2-4.2-5]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1]; відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2]; |
|
|
29.11 |
36 |
Складені задачі на знаходження третього доданка |
55-57 |
45 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність. Здоров`я і безпека |
припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]
|
|
|
01.12 |
37 |
Додавання двоцифрових чисел виду 67 + 3; 27 + 43 |
57-58 |
46 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції [2 МАО 2-4.2-5]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]
|
|
|
05.12 |
38 |
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового виду 36+9. Спосіб округлення |
58-60 |
48 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8]; демонструє, що таке цілий предмет і його частини – з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] половина, третина, чверть [2 МАО 2-4.2-9] зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
06.12 |
39 |
Додавання двоцифрових чисел виду 67 + 25 |
60-61 |
49 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність. Здоров`я і безпека |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3]; вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
08.12 |
40 |
Перевірка дій додавання і віднімання |
61-62 |
50 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність. Здоров`я і безпека |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];
зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]
|
|
|
12.12 |
41 |
Віднімання чисел виду 70 – 4 |
63-64 |
52 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність. Здоров`я і безпека |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];
зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]
|
|
|
13.12 |
42 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 50 – 37 |
64-65 |
53 |
Підприємливість і фінансова грамотність |
визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1]; порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];
порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6]; виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2- 7] розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
15.12 |
43 |
Додавання і віднімання іменованих чисел |
66-67 |
54 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність. Здоров`я і безпека |
визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1]; порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3]; розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
19.12 |
44 |
Спосіб округлення від`ємника. Вирази виду 47-9 |
67-68 |
56 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність. Здоров`я і безпека |
виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4]; читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1]; коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3]
зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10] |
|
|
20.12 |
45 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
22.12 |
46 |
Аналіз діагностувальної роботи. Віднімання двоцифрових чисел виду 75 – 28 |
68-69 |
57 |
Підприємливість і фінансова грамотність. Громадянська відповідальність. Здоров`я і безпека |
читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4]; знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3]; зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]
|
|