Календарно-тематичне планування уроків математики

Про матеріал
І семестр за підручником для 2 класу «Математика» (С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар), укладеного відповідно до типової освітньої програми Нової української школи авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна
Перегляд файлу

 Календарно-тематичне планування уроків математики

у І семестрі 2019 - 2020 н.р. за підручником для 2 класу «Математика» (С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар),

укладеного відповідно до типової освітньої програми

Нової української школи авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна

 

Дата

№ уроку

 

Назва теми

 

Стор.

підр.

Стор. робоч.

зош.

Наскрізні

лінії

 

Очікувані результати навчання

 

Примітки

 

Повторення вивченого в 1 класі

 

01.09

1

Вступ. Круглі числа

8-9

3

Здоров`я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність

лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1];

лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1-4.2- 2]

визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО

1-4.1-1];

порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами

 

[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому

числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба

знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання

(в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно

 [2 МАО 2-2.2-2]

впорядковує, порівнює, групує дані, застосовуючи прості моделі [2 МАО 5-1.2-9];

 

05.09

2

Переставний закон додавання

9-10

4

Здоров`я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

 порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2- 7]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

06.09

3

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток

10-11

5

Підприємливість і фінансова грамотність

лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1];

лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1-4.2- 2]

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції [2 МАО 2-4.2-5];

 зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

08.09

4

Додавання і віднімання чисел

виду 46 + 20; 46 + 2; 46 – 20; 46 – 2

12

6

Підприємливість і фінансова грамотність

лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1];

лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1-4.2- 2]

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції [2 МАО 2-4.2-5];

виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2- 7]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

                                      Розділ 1. Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток

12.09

5

Додавання чисел частинами до числа 9.

Обернені задачі

13-14

7

Підприємливість і фінансова грамотність.

Екологічна безпека і сталий розвиток

лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1];

лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1-4.2- 2]

виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];

 

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

13.09

6

Віднімання чисел частинами від числа 11

14-15

8

Підприємливість і фінансова грамотність

виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

 

 

15.09

7

Вирази з дужками

16-17

9

Здоров`я і безпека

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

моделює геометричні фігури з підручного матеріалу (шнурків, олівців, паличок тощо) [2 МАО 4-4.6-1];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

19.09

8

Додавання чисел частинами до числа 8

17-18

11

Здоров`я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

 

20.09

9

 Віднімання чисел частинами від числа 12

19-20

12

Підприємливість і фінансова грамотність.

Екологічна безпека і сталий розвиток

виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

 

22.09

10

Задачі з двома запитаннями

21-22

13

Здоров`я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

 

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] ідлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

26.09

11

Діагностувальна робота.

 

14

 

 

 

27.09

12

Аналіз діагностувальної роботи. Додавання чисел частинами до числа 7

22-23

15

Підприємливість і фінансова грамотність

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4]

коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3]

відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

29.09

13

Віднімання чисел частинами від числа 13

24-25

16

Підприємливість і фінансова грамотність.

Екологічна безпека і сталий розвиток

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

 зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

03.10

14

Додавання чисел частинами до числа 6

25-27

17

Підприємливість і фінансова грамотність.

Екологічна безпека і сталий розвиток

виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

використовує календар для опису і розв’язання повсякденних проблем [2 МАО 3-4.7-8];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

04.10

15

Віднімання чисел частинами від числа 14

27-28

19

Підприємливість і фінансова грамотність

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

 відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2];

будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4- 4.5-6]

 

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

06.10

16

Складені задачі на збільшення та

зменшення числа на кілька одиниць

 

29-30

20

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність.

Екологічна безпека .

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

10.10

17

Додавання чисел частинами до числа 5

30-31

21

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

11.10

18

Додавання чисел частинами до чисел 4, 3, 2 з переходом через десяток

32-33

23

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2];

виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

13.10

19

Віднімання чисел частинами від чисел 15, 16, 17, 18

33-34

24

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

17.10

20

Вправи з одиницями вимірювання

35-36

25

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4];

будує відрізки заданої довжини ) [2 МАО 3-4.7-5];

знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];

записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];

перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [2 МАО 3-1.2-6];

виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2- 7]

здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

18.10

21

Діагностувальна робота

 

26

 

 

 

20.10

22

Аналіз діагностувальної роботи. Хвилина — одиниця вимірювання часу.

Календар

37-38

27

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];

записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];

визначає час з точністю до п’яти хвилин [ 2 МАО 3-4.7-6];

використовує календар для опису і розв’язання повсякденних проблем [2 МАО 3-4.7-8];

розуміє, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку [2 МАО 3-1.2-4];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

24.10

23

Вимірювання температури

39-40

28-29

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6];

здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1];

записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];

розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

25.10

24

Букви латинського алфавіту

41-42

30

Підприємливість і фінансова грамотність

розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1];

вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4];

будує відрізки заданої довжини ) [2 МАО 3-4.7-5];

розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];

встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову [2 МАО 4-4.4-1];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

27.10

25

Вирази зі змінною

 

42

32

Підприємливість і фінансова грамотність

визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1];

порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

 

07.11

26

Вирази зі змінною. Закріплення

43

33

 

08.11

27

Прямі і непрямі кути

44-45

34

Підприємливість і фінансова грамотність

коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3]

розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];

відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2];

знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3];

розрізняє прямі і непрямі кути, зображає їх на аркуші в клітинку за допомогою косинця [2 МАО 4-4.5-5];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

10.11

28

Чотирикутники

45-46

36

Підприємливість і фінансова грамотність

коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3]

розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];

відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2];

знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3];

будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4- 4.5-6]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

14.11

29

Периметр многокутника

47-48

37

Підприємливість і фінансова грамотність

коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3]

 розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];

відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2];

знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3];

будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4- 4.5-6]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

15.11

30

Коло

49

38

Підприємливість і фінансова грамотність

встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову [2 МАО 4-4.4-1];

коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3]

розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];

відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2];

знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

17.11

31

Складені задачі на додавання суми

до числа

50-51

40

Підприємливість і фінансова грамотність.

Громадянська відповідальність

визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1];

порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2];

порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

21.11

32

Складені задачі на віднімання суми

від числа

51-52

41

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

22.11

33

Складені задачі на додавання числа

до суми і віднімання числа від суми

53

42

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

24.11

34

Діагностувальна робота

-

43

 

 

 

                                                            Розділ 2. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100

28.11

35

Аналіз діагностувальної роботи. Складання задач на різницеве порівняння

54-55

44

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції [2 МАО 2-4.2-5];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];

відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2];

 

29.11

36

Складені задачі на знаходження третього

доданка

55-57

45

Підприємливість і фінансова грамотність.

Громадянська відповідальність.

Здоров`я і безпека

припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

 

 

01.12

37

Додавання двоцифрових чисел

виду 67 + 3; 27 + 43

57-58

46

Підприємливість і фінансова грамотність

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції [2 МАО 2-4.2-5];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

 

 

 

 

05.12

38

Додавання одноцифрового числа до

двоцифрового виду 36+9. Спосіб округлення

58-60

48

Підприємливість і фінансова грамотність

припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

ділить конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8];

демонструє, що таке цілий предмет і його частини –

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2] половина, третина, чверть [2 МАО 2-4.2-9]

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

06.12

39

Додавання двоцифрових чисел

виду 67 + 25

60-61

49

Підприємливість і фінансова грамотність.

Громадянська відповідальність.

Здоров`я і безпека

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1];

записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];

вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

08.12

40

Перевірка дій додавання і віднімання

61-62

50

Підприємливість і фінансова грамотність.

Громадянська відповідальність.

Здоров`я і безпека

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];

 

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

 

 

12.12

41

Віднімання чисел виду 70 – 4

63-64

52

Підприємливість і фінансова грамотність.

Громадянська відповідальність.

Здоров`я і безпека

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

 

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

 

 

13.12

42

Віднімання двоцифрових чисел

виду 50 – 37

64-65

53

Підприємливість і фінансова грамотність

визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1];

порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

 

порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6];

 виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2- 7]

розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];

 зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

15.12

43

Додавання і віднімання іменованих чисел

66-67

54

Підприємливість і фінансова грамотність.

Громадянська відповідальність.

Здоров`я і безпека

визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1];

порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];

записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];

розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

19.12

44

Спосіб округлення від`ємника. Вирази виду 47-9

67-68

56

Підприємливість і фінансова грамотність.

Громадянська відповідальність.

Здоров`я і безпека

виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за

допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];

коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3]

 

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

20.12

45

Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

22.12

46

Аналіз діагностувальної роботи. Віднімання двоцифрових чисел

виду 75 – 28

68-69

57

Підприємливість і фінансова грамотність.

Громадянська відповідальність.

Здоров`я і безпека

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];

утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];

 знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];

записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];

зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
12 лютого
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку