Календарно-тематичне планування уроків математики 4 клас І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики в 4 класі на І семестр (5 годин на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків математики

за підручником «Математика»

 Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.

 4 клас за програмою НУШ

(до підручника 2021 року)

І семестр

Канікули  

Осінні: 28.10.2024(пн)-03.11.2024(нд)

Зимові: 30.12.2024(пн)-12.01.2025(нд)

Діагностувальні роботи  

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

17

24.09.2024

Діагностувальна робота №1 «Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі»

37

22.10.2024

Діагностувальна робота №2 «Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення»

59

28.11.2024

Діагностувальна робота №3 «Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел»

74

19.12.2024

Діагностувальна робота №4 «Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа»

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі

  1.                      

02.09

Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000

 

  1.                      

03.09

Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами

 

  1.                      

04.09

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента

 

  1.                      

05.09

Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000

 

  1.                      

06.09

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

 

  1.                      

09.09

Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000

 

  1.                      

10.09

Множимо і ділимо числа різними способами

 

  1.                      

11.09

Досліджуємо задачі

 

  1.                      

12.09

Досліджуємо ділення з остачею

 

  1.                 

13.09

Досліджуємо задачі

 

  1.                 

16.09

Узагальнюємо знання про математичні вирази

 

  1.                 

17.09

Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності

 

  1.                 

18.09

Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною

 

  1.                 

19.09

Узагальнюємо знання про частини цілого

 

  1.                 

20.09

Досліджуємо задачі

 

  1.                 

23.09

Узагальнюємо знання за розділом: «Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі»

 

  1.                 

24.09

Діагностувальна робота №1 «Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі»

 

  1.                 

25.09

Аналіз діагностувальної роботи.

Навчальний проєкт «Математика в побуті»

 

Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення

  1.                 

26.09

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення

 

  1.                 

27.09

Знайомимось із письмовим прийомом множення

 

  1.                 

30.09

Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число

 

  1.                 

01.10

Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного

 

  1.                 

02.10

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень

 

  1.                 

03.10

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами

 

  1.                 

04.10

Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число

 

  1.                 

07.10

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

  1.                 

08.10

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

  1.                 

09.10

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

  1.                 

10.10

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

  1.                 

11.10

Знайомимось з алгоритмом письмового ділення

 

  1.                 

14.10

Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число

 

  1.                 

15.10

Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число

 

  1.                 

16.10

Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число

 

  1.                 

17.10

Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число

 

  1.                 

18.10

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

 

  1.                 

21.10

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

 

  1.                 

22.10

Діагностувальна робота №2 «Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення»

 

  1.                 

23.10

Аналіз діагностувальної роботи. Досліджуємо задачі

 

  1.                 

24.10

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці

 

  1.                 

25.10

Виконуємо письмове ділення  та множення на двоцифрове число

 

  1.                 

04.11

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

 

  1.                 

05.11

Виконуємо письмове множення на двоцифрове число.

 

  1.                 

06.11

Досліджуємо задачі

 

  1.                 

07.11

Задачі з буквеними даними

 

  1.                 

08.11

Виконуємо ділення з остачею

 

  1.                 

11.11

Узагальнюємо знання за розділом: «Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення»

 

  1.                 

12.11

Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин»

 

Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел

  1.                 

13.11

Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел

 

  1.                 

14.11

Лічимо тисячами

 

  1.                 

15.11

Лічимо в межах багатоцифрових чисел

 

  1.                 

18.11

Розв’язуємо задачі

 

  1.                 

19.11

Читаємо і записуємо багатоцифрові числа

 

  1.                 

20.11

Утворюємо багатоцифрові числа різними способами

 

  1.                 

21.11

Розв’язуємо задачі

 

  1.                 

22.11

Порівнюємо багатоцифрові числа

 

  1.                 

25.11

Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа

 

  1.                 

26.11

Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел

 

  1.                 

27.11

Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду

 

  1.                 

28.11

Діагностувальна робота №3 «Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел»

 

  1.                 

29.11

Аналіз діагностувальної роботи.

Виконуємо арифметичні дії з круглими числами

 

  1.                 

02.12

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

  1.                 

03.12

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

  1.                 

04.12

Виконуємо дії з іменованими числами

 

  1.                 

05.12

Множимо і ділимо круглі числа

 

  1.                 

06.12

Узагальнюємо знання за розділом : «Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел»

 

  1.                 

09.12

Навчальний проєкт «Вік пам’яток твого краю»

 

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

  1.                 

10.12

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання

 

  1.                 

11.12

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

 

  1.                 

12.12

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово

 

  1.                 

13.12

Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків

 

  1.                 

16.12

Додаємо і віднімаємо іменовані числа

 

  1.                 

17.12

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

 

  1.                 

18.12

Розв’язуємо задачі

 

  1.                 

19.12

Діагностувальна робота №4 «Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа»

 

  1.                 

20.12

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторюємо взаємопов’язані величини

 

  1.                 

23.12

Знайомимось зі швидкістю руху

 

  1.                 

24.12

Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху

 

  1.                 

25.12

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

 

  1.                 

26.12

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

 

  1.                 

27.12

Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки»

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевгеніна Тетяна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Ковальова Алла
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
30 серпня
Переглядів
932
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку