Календарно-тематичне планування
Математика
5 клас
140 годин (4 години на тиждень). I семестр — 64 години, II семестр — 76 годин.
Навчальна програма: Математика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Навчальний підручник: Істер О. С. Математика : підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – К. : Генеза, 2013. – 368 с. : іл.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ |
|||
1 |
|
Повторення вивченого в початковій школі. |
|
2 |
|
Повторення вивченого в початковій школі. Діагностична контрольна робота № 1. |
|
Додавання і віднімання натуральних чисел |
|||
3 |
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
|
4 |
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
|
5 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
|
6 |
|
Натуральні числа та їх порівняння. Самостійна робота № 1. |
|
7 |
|
Додавання натуральних чисел. Переставна та сполучна властивості додавання. |
|
8 |
|
Додавання натуральних чисел. Переставна та сполучна властивості додавання. |
|
9 |
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання. |
|
10 |
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання. |
|
11 |
|
Додавання та віднімання натуральних чисел. Самостійна робота № 2. |
|
12 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи. |
|
13 |
|
Контрольна робота № 2. |
|
Множення і ділення натуральних чисел |
|||
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел. |
|
15 |
|
Множення натуральних чисел. |
|
16 |
|
Переставна та сполучна властивості множення. |
|
17 |
|
Розподільна властивість множення. |
|
18 |
|
Множення. Властивості множення. Самостійна робота № 3. |
|
19 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
20 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
21 |
|
Ділення з остачею. |
|
22 |
|
Ділення з остачею. |
|
23 |
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа. |
|
24 |
|
Піднесення до степеня і ділення натуральних чисел. Самостійна робота № 4. |
|
25 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної контрольної роботи. |
|
26 |
|
Контрольна робота № 3. |
|
Числові та буквені вирази. Рівняння |
|||
27 |
|
Аналіз контрольної роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули. |
|
28 |
|
Порядок виконання дій у виразах. |
|
29 |
|
Порядок виконання дій у виразах. |
|
30 |
|
Рівняння. |
|
31 |
|
Рівняння. Самостійна робота № 5. |
|
32 |
|
Типи задач та способи їх розв’язання. |
|
33 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. |
|
34 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. |
|
35 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота № 6. |
|
36 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи. |
|
37 |
|
Контрольна робота № 4. |
|
Відрізок. Промінь. Пряма |
|||
38 |
|
Аналіз контрольної роботи. Відрізок та його довжина. |
|
39 |
|
Вимірювання довжин відрізків. Самостійна робота № 7. |
|
40 |
|
Промінь, пряма, площина. |
|
41 |
|
Промінь, пряма, площина. |
|
42 |
|
Координатний промінь. Шкала. |
|
43 |
|
Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота № 8. |
|
44 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи. |
|
45 |
|
Контрольна робота № 5. |
|
Геометричні фігури і величини |
|||
46 |
|
Аналіз контрольної роботи . Кут та його градусна міра. |
|
47 |
|
Кут та його градусна міра. |
|
48 |
|
Види кутів. |
|
49 |
|
Види кутів. |
|
50 |
|
Трикутник та його периметр. |
|
51 |
|
Види трикутників за кутами. |
|
52 |
|
Прямокутник. Квадрат. |
|
53 |
|
Трикутник. Прямокутник, квадрат. Самостійна робота № 9. |
|
54 |
|
Прямокутник. Квадрат. |
|
55 |
|
Площа прямокутника і квадрата. |
|
56 |
|
Площа прямокутника і квадрата. |
|
57 |
|
Периметр прямокутника і квадрата. |
|
58 |
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. |
|
59 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
|
60 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда. Самостійна робота № 10. |
|
61 |
|
Піраміда. |
|
62 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи. |
|
63 |
|
Контрольна робота № 6. |
|
64 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань. Підбиття підсумків першого семестру. |
|
ІІ СЕМЕСТР Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА |
|||
Звичайні дроби |
|||
65 |
|
Що таке звичайний дріб. Звичайні дроби. |
|
66 |
|
Правильні та неправильні дроби. |
|
67 |
|
Правильні та неправильні дроби. |
|
68 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
69 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
70 |
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
|
71 |
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
|
72 |
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Самостійна робота № 11. |
|
73 |
|
Мішані числа. |
|
74 |
|
Знаходження дробу від числа. |
|
75 |
|
Знаходження дробу від числа. |
|
76 |
|
Знаходження числа за його дробом. |
|
77 |
|
Знаходження числа за його дробом. |
|
78 |
|
Контрольна робота № 7. |
|
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками |
|||
79 |
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
80 |
|
Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
81 |
|
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
82 |
|
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
83 |
|
Доповнення правильної дроби до одиниці. |
|
84 |
|
Віднімання дробу від натурального числа. |
|
85 |
|
Віднімання дробу від натурального числа |
|
86 |
|
Віднімання дробу від натурального числа. Самостійна робота № 12. |
|
87 |
|
Додавання мішаних чисел. |
|
88 |
|
Додавання мішаних чисел. |
|
89 |
|
Віднімання мішаних чисел. |
|
90 |
|
Віднімання мішаних чисел. Самостійна робота № 13. |
|
91 |
|
Розв’язування задач. |
|
92 |
|
Контрольна робота № 8. |
|
Десяткові дроби та дії над ними |
|||
93 |
|
Аналіз контрольної роботи Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
94 |
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
95 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
96 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
97 |
|
Додавання десяткових дробів. |
|
98 |
|
Додавання десяткових дробів. |
|
99 |
|
Віднімання десяткових дробів. |
|
100 |
|
Віднімання десяткових дробів. Самостійна робота № 14. |
|
101 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
102 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
103 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
104 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
105 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
106 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
107 |
|
Ділення десяткових дробів. Самостійна робота № 15. |
|
108 |
|
Округлення десяткових дробів. |
|
109 |
|
Округлення десяткових дробів. |
|
110 |
|
Контрольна робота № 9. |
|
Відсотки. Середнє арифметичне. |
|||
111 |
|
Аналіз контрольної роботи. Поняття про відсотки. |
|
112 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
113 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
114 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
115 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
116 |
|
Знаходження числа за його відсотками. |
|
117 |
|
Знаходження числа за його відсотками. |
|
118 |
|
Знаходження числа за його відсотками. |
|
119 |
|
Знаходження відсотків від числа і числа за його відсотками. Самостійна робота № 16. |
|
120 |
|
Розв’язування задач на відсотки. |
|
121 |
|
Розв’язування задач на відсотки. |
|
122 |
|
Середнє арифметичне. |
|
123 |
|
Середнє арифметичне. |
|
124 |
|
Середнє значення величини. |
|
125 |
|
Середнє значення величини. |
|
126 |
|
Середнє значення величини. Самостійна робота № 17. |
|
127 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
128 |
|
Контрольна робота № 10. |
|
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ |
|||
129 |
|
Аналіз контрольної роботи. Дії першого ступеня з натуральними числами. |
|
130 |
|
Дії другого ступеня з натуральними числами. |
|
131 |
|
Геометричні фігури і величини. |
|
132 |
|
Звичайні дроби. |
|
133 |
|
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками. |
|
134 |
|
Десяткові дроби та дії над ними. |
|
135 |
|
Десяткові дроби та дії над ними. |
|
136 |
|
Відсотки, середнє арифметичне. |
|
137 |
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
138 |
|
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи. |
|
139 |
|
Розв’язування цікавих задач з вивчених тем. |
|
140 |
|
Підбиття підсумків за рік. |
|