МАТЕМАТИКА
за підручником Листопад Н. за типовою освітньою програмою НУШ,
розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
5 год/тиждень
І семестр, 80 годин
175 годин на рік
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
При-мітки |
І семестр
|
|||
Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення
|
|||
1. |
|
Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. (с. 3-5, № 1-13) |
|
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. (с. 6-7, № 14-24) |
|
|
|
Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. (с. 7-9, № 25-34) |
|
|
|
Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. (с. 9-11, № 35-44) |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури (с. 11-13, № 45-55) |
|
|
|
Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. (с. 13-15, № 56-66) |
|
|
|
Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Короткотермінова самостійна робота. (с. 15-17, № 67-76) |
|
|
|
Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета фігури. ( с. 17-18, № 77-86) |
|
|
|
Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. (с. 19-21, № 87 -98) |
|
|
|
Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. (с. 21-23, № 99 -110) |
|
|
|
Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача на знаходження часу закінчення події (с. 23-24, № 111 – 121) |
|
|
|
Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події. (с. 25-26, № 122-132) |
|
|
|
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. ( с. 26-28, № 133-143) |
|
|
|
Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Знаходження периметра трикутника. Самостійна робота. (с. 28-29, № 144-154) |
|
|
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с. 29-31, № 155-164) |
|
|
|
Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу. (с. 31-32, № 165-173) |
|
|
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с.33-34, № 174-183) |
|
|
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота. (с. 35-36, № 184-193) |
|
|
|
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма (с. 37-38, № 194-203) |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота № 1 з теми «Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
|
Нумерація чисел у межах мільйона. Величини
|
|||
|
|
Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча. (с. 39-42, № 204-214) |
|
|
|
Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. (с. 442-43, № 215-225) |
|
|
|
Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. (с. 43-46, № 226-237) |
|
|
|
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. (с. 46- 48, № 238-251) |
|
|
|
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота. (с. 48-49, № 252-266) |
|
|
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. (с. 50-51, № 267-280) |
|
|
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. (с. 51-54, № 281-292) |
|
|
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. (с. 54-56, № 293 – 302) |
|
|
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота. (с. 56-57, № 303 – 310) |
|
|
|
Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. (с. 57-60, № 311 – 319) |
|
|
|
Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. (с. 60-63, № 320 – 332) |
|
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. (с. 63-65, № 333 – 343) |
|
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа. (с. 65-67, № 344 – 356) |
|
|
|
Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника. (с. 67-70, № 357 – 371) |
|
|
|
Порівняння натуральних чисел. Розв’язування задач. (с. 70-72, № 372 – 384) |
|
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. (с. 72-74, № 385 – 397) |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота №2 з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
|
|
|
Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач. (с.74-76, № 398 – 411) |
|
|
|
Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач. (с. 76 – 78, № 412 – 424) |
|
|
|
Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. (с. 78-80, № 425 – 435) |
|
|
|
Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. (с. 80-83, № 436 – 451) |
|
|
|
Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. (с. 83-86, № 452 – 462 ) |
|
|
|
Одиниця площі – 1 см2 Обчислення виразів з буквеними даними. (с. 86- 88, № 463 – 471) |
|
|
|
Площа прямокутника. Одиниці площі 1 мм2, 1 м2, 1 дм2 Розв’язування задач виразом. (с. 88-91, № 472 – 480) |
|
|
|
Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата. Складання та розв’язування обернених задач.(с. 91-93, № 481 – 491) |
|
|
|
Розв’язування виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. (с. 93-95, № 493 – 501) |
|
|
|
Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач.(с. 95 – 97, № 502 – 514) |
|
|
|
Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки. (с. 97-100, № 515 – 525) |
|
|
|
Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 100-101, № 526 – 534) |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота№3 з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел
|
|||
|
|
Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. (с. 102-104, № 535 – 543) |
|
|
|
Додавання 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на знаходження периметра та площі прямокутника. (с. 105-106, № 544 – 554) |
|
|
|
Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. (с.106-107, № 555 – 563) |
|
|
|
Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 108-109, № 564 – 572) |
|
|
|
Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом. (с. 110-111, № 573-580) |
|
|
|
Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. (с. 111- 113, с. 581 -592) |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (с. 113-114, № 593 – 601) |
|
|
|
Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. (с. 114-116, № 602 – 613) |
|
|
|
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. (с. 116-118, № 614 – 624) |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. (с. 118-120, № 625 – 633) |
|
|
|
Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. (с. 120-122, № 634 – 643) |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. (с. 122-123, № 644 – 652) |
|
|
|
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. (с. 124-125, № 653 – 663) |
|
|
|
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів. (с. 126-128, № 664 – 673) |
|
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Розв’язування задач. (с. 128-130, № 674 – 684) |
|
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задач складанням рівнянь. (с. 130-132, № 685 – 693) |
|
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. (с. 133-135, № 694 – 704) |
|
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь.(с. 135-137, № 705 – 716) |
|
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. (с. 137-138, № 717 – 726) |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота №4 з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел» |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
|
|
|
Для тих хто не боїться труднощів |
|
|
|
Для тих хто не боїться труднощів |
|
|
|
Для тих хто не боїться труднощів |
|
|
|
Для тих хто не боїться труднощів |
|