Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П (2021)» для 4 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П (2021)» для 4 класу
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

за підручником Листопад Н. за типовою освітньою програмою НУШ,

розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
5 год/тиждень

І семестр, 80 годин

175 годин на рік

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

При-мітки

І семестр

 

Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення

 

1.

 

Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. (с. 3-5, № 1-13)

 

  1.                

 

Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. (с. 6-7, № 14-24)

 

  1.                

 

Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь.  Розв’язування задач двома способами. (с. 7-9, № 25-34)

 

  1.                

 

Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. (с. 9-11, № 35-44)

 

  1.                

 

Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури (с. 11-13, № 45-55)

 

  1.                

 

Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. (с. 13-15, № 56-66)

 

  1.                

 

Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Короткотермінова самостійна робота. (с. 15-17, № 67-76)

 

  1.                

 

Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета фігури. ( с. 17-18, № 77-86)

 

  1.                

 

Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. (с. 19-21, № 87 -98)

 

  1.           

 

Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. (с. 21-23, № 99 -110)

 

  1.           

 

Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача на знаходження часу закінчення події (с. 23-24, № 111 – 121)

 

  1.           

 

Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події. (с. 25-26, № 122-132) 

 

  1.           

 

Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. ( с. 26-28, № 133-143)

 

  1.           

 

Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Знаходження периметра трикутника. Самостійна робота. (с. 28-29, № 144-154)

 

  1.           

 

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с. 29-31, № 155-164)

 

  1.           

 

Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу. (с. 31-32, № 165-173)

 

  1.           

 

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с.33-34, № 174-183) 

 

  1.           

 

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота. (с. 35-36, № 184-193)

 

  1.           

 

Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма (с. 37-38, № 194-203)

 

  1.           

 

Тематична діагностувальна робота № 1 з теми

«Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення»

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

 

Нумерація чисел у межах мільйона. Величини

 

  1.           

 

Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча. (с. 39-42, № 204-214)

 

  1.           

 

Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. (с. 442-43, № 215-225)

 

  1.           

 

Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. (с. 43-46, № 226-237)

 

  1.           

 

Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. (с. 46- 48, № 238-251)

 

  1.           

 

Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота. (с. 48-49, № 252-266)

 

  1.           

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. (с. 50-51, № 267-280)

 

  1.           

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. (с. 51-54, № 281-292)

 

  1.           

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. (с. 54-56, № 293 – 302)

 

  1.           

 

Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота. (с. 56-57, № 303 – 310)

 

  1.           

 

Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. (с. 57-60, № 311 – 319)

 

  1.           

 

Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. (с. 60-63, № 320 – 332)

 

  1.           

 

Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. (с. 63-65, № 333 – 343)

 

  1.           

 

Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа. (с. 65-67, № 344 – 356)

 

  1.           

 

Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника. (с. 67-70, № 357 – 371)

 

  1.           

 

Порівняння натуральних чисел. Розв’язування задач. (с. 70-72, № 372 – 384)

 

  1.           

 

Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. (с. 72-74, № 385 – 397)

 

  1.           

 

Тематична діагностувальна робота №2 з теми

 «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» 

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

 

  1.           

 

Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач.  (с.74-76, №  398 – 411)

 

  1.           

 

Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач. (с. 76 – 78, № 412 – 424) 

 

  1.           

 

Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. (с. 78-80, № 425 – 435)

 

  1.           

 

Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. (с. 80-83, № 436 – 451)

 

  1.           

 

Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. (с. 83-86, № 452 – 462 )

 

  1.           

 

Одиниця площі – 1 см2   Обчислення виразів з буквеними даними. (с. 86- 88, № 463 – 471)

 

  1.           

 

Площа прямокутника. Одиниці площі   1 мм2, 1 м2, 1 дм2 Розв’язування задач виразом. (с. 88-91, № 472 – 480)

 

  1.           

 

Одиниця площі 1 км2.  Площа квадрата. Складання та розв’язування обернених задач.(с. 91-93, № 481 – 491)

 

  1.           

 

Розв’язування виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. (с. 93-95, № 493 – 501)

 

  1.           

 

Одиниці площі  1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач.(с. 95 – 97, № 502 – 514)

 

  1.           

 

Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки. (с. 97-100, № 515 – 525)

 

  1.           

 

Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 100-101, № 526 – 534)

 

  1.           

 

Узагальнення та систематизація знань.

 

  1.           

 

Тематична діагностувальна робота№3 з теми

«Нумерація чисел у межах мільйона. Величини»  

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

 

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел

 

  1.           

 

Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. (с. 102-104, № 535 – 543)

 

  1.           

 

Додавання 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на знаходження периметра та площі прямокутника.  (с. 105-106, № 544 – 554)

 

  1.           

 

Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. (с.106-107, № 555 – 563)

 

  1.           

 

Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 108-109, № 564 – 572)

 

  1.           

 

Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом. (с. 110-111, №  573-580) 

 

  1.           

 

Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. (с. 111- 113, с. 581 -592)

 

  1.           

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (с. 113-114, № 593 – 601)

 

  1.           

 

Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. (с. 114-116, № 602 – 613)

 

  1.           

 

Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. (с. 116-118, № 614 – 624)

 

  1.           

 

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. (с. 118-120, № 625 – 633)

 

  1.           

 

Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. (с. 120-122, № 634 – 643)

 

  1.           

 

Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. (с. 122-123, № 644 – 652)

 

  1.           

 

Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. (с. 124-125, № 653 – 663)

 

  1.           

 

Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів. (с. 126-128, №  664 – 673)

 

  1.           

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Розв’язування задач. (с. 128-130, № 674 – 684)

 

  1.           

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задач складанням рівнянь. (с. 130-132, № 685 – 693)

 

  1.           

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. (с. 133-135, №  694 – 704)

 

  1.           

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь.(с. 135-137, № 705 – 716)

 

  1.           

 

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. (с. 137-138, № 717 – 726)

 

  1.           

 

Узагальнення та систематизація знань.

 

  1.           

 

Тематична діагностувальна робота №4  з теми

«Додавання і віднімання багатоцифрових чисел»

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

 

  1.           

 

Для тих хто не боїться труднощів

 

  1.           

 

Для тих хто не боїться труднощів

 

  1.           

 

Для тих хто не боїться труднощів

 

  1.           

 

Для тих хто не боїться труднощів

 

 

 

 

docx
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
5 листопада
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку