Календарно-тематичне планування уроків
математики за підручником «Математика. Автори: О.Гісь та І. Філяк (2018)»
для 1 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)(4 год. на тиждень)(понеділок, вівторок, середа, п’ятниця)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|
Інструктаж з ТБ під час уроку. Порівняння за кольором, розміром, формою. Спільні та відмінні ознаки. Розбиття на групи. Лічба. Правила лічби. Порівняння за довжиною, висотою, товщиною. |
|
|
|
Лічба. Порядкова лічба. Просторові відношення. |
|
|
|
Порядкова лічба. Поняття «однакова кількість», «стільки ж », «порівну». |
|
|
|
Правила лічби. Порядкові відношення. |
|
|
|
Число «один». Позначення числа цифрою. Цифра 1. Написання цифри 1. |
|
|
|
Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». |
|
|
|
Практичні дії із групами об'ктів – об’єднання, вилучення. Визначення кількості елементів групи після об’єднання; вилучення. |
|
|
|
Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та «–». Доповнення записів знаками «+» і «–». |
|
|
|
Число «три». Цифра 3. Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел. |
|
|
|
Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел в межах трьох.
|
|
|
|
Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел. |
|
|
|
Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант. |
|
|
|
Число «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4 способом відлічування одиниці. Написання цифри 5. Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел. |
|
|
|
Число «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел. |
|
|
|
Число «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка. |
|
|
|
Число «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів. |
|
|
|
Число «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел. |
|
|
|
Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
|
|
|
Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку. |
|
|
|
Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта. |
|
|
|
Час. Доба та її частини. |
|
|
|
Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує». |
|
|
|
Точка. Пряма. Крива. |
|
|
|
Замкнена лінія. Незамкнена лінія. |
|
|
|
Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. |
|
|
|
Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків. |
|
|
|
Ламана. Ланки і вершини ламаної. Моделювання ламаної з підручного матеріалу. |
|
|
|
Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної. Моделювання кривих і ламаних ліній із підручного матеріалу |
|
|
|
Склад чисел 2, 3, 4, 5. |
|
|
|
Закріплення складу чисел 2 – 5. |
|
|
|
Закріплення складу чисел 2 – 5. |
|
|
|
Закріплення складу чисел 2, 3, 4, 5 |
|
|
|
Склад чисел 6, 7. |
|
|
|
Закріплення складу чисел 6, 7. |
|
|
|
Склад числа 8 . |
|
|
|
Закріплення складу чисел 8. |
|
|
|
Склад числа 9. |
|
|
|
Закріплення складу чисел 9. |
|
|
|
Склад числа 10. |
|
|
|
Закріплення складу чисела 10. |
|
|
|
Закріплення складу чисел 6–10. |
|
|
|
Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів. |
|
|
|
Розв’язування задач на об’єднання та вилучення груп об’єктів. Кругові приклади. |
|
|
|
Розв’язування задач на об’єднання та вилучення груп об’єктів. Кругові приклади. |
|
|
|
Число «нуль». Утворення числа 0. Віднімання рівних чисел. |
|
|
|
Число «нуль». Порівняння нуля з числами першого десятка. |
|
|
|
Додавання і віднімання нуля. |
|
|
|
Числовий ряд. Місце числа у ряді чисел від 1 до 10. Числовий промінь.. |
|
|
|
Додавання й віднімання за числовим променем. |
|
|
|
Поняття «пара». Парні й непарні числа. Лічба парами. |
|
|
|
Додавання в межах 10. |
|
|
|
Додавання в межах 10. |
|
|
|
Віднімання в межах 10. |
|
|
|
Віднімання в межах 10. |
|
|
|
Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. |
|
|
|
Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження різниці. |
|
|
|
Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Постановка запитання до задачі. |
|
|
|
Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Постановка запитання до задачі. |
|
|
|
Скорочений запис умови задачі. |
|
|
|
Скорочений запис умови задачі. |
|
|
|
Збільшення та зменшення числа. |
|
|
|
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
|
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
|
Підсумковий урок за семестр. |
|