Календарно-тематичне планування уроків мистецтва в 2 класах

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва в 2 класах(Автори: Л. М. Масол, О. В. Гайдамака)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків мистецтва у 2 класі за підручником «Мистецтво»

 Автори: Л. М. Масол, О. В. Гайдамака

 

№ уроку

Клас

Дата

Тема уроку

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

1 семестр

  1.                    

2-а

2-б

2-в

 

Ноти. Правила співу. Слухання: К. Меладзе «Квітка-душа» у виконанні Н. Матвієнко і С. Шурінса. Виконання: поспівка; 0. Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?»

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці;

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація) створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

  1.                      

2-а

2-б

2-в

 

Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В. Косенко «Пасторальна»; Д. Саррі «Пастораль». Порівняння творів. Виконання: «Пішли діти в поле» (українсь­ка народна пісня)

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір);

 має уявлення про запис нотного

тексту)

  1.                      

2-а

2-б

2-в

 

Програмна музика. Музичний цикл. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року»; П. Чайковський «Осіння пісня» («Жовтень») із циклу 12 п’єс «Пори року». Виконання: створення за допомогою музичних інстру­ментів циклу музичних «картин» осені

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні;

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з

половинних, четвертних та восьмих тривалостей),

зокрема у різних темпах;

добирає тембр інструменту відповідного образу;

  1.                      

2-а

2-б

2-в

 

Музичний пей­заж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Слухання: М. Чембержі «Хмаринка»; Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки»

придумує образи і створює їх знайомими засобами

музичної виразнос ті;

 

  1.                      

2-а

2-б

2-в

 

Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. Перегляд: мультфільм «Капітошка» (фрагмен­ти). Слухання: В. Косенко «Дощик». Виконання: А. Мігай, Н. Кулик «Дощик»; ритмічні композиції «Танок осіннього дощу»

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям;  визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр

  1.                      

2-а

2-б

2-в

 

Балет. Слухання: К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибу­лино» (фрагмент). Гра «Оживи картину». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня)

визначає колорит (теплий, холодний) творів

мистецтва та учнівських робіт;

порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва

таявища довкілля;

розрізняє види театру

та кінематографу (кінофільм,

мультфільм);

  1.                      

2-а

2-б

2-в

 

Календарно-обрядові пісні. Слухання: «Женчичиок-бренчичок» (в обробці М. Леонтовича); М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня), проплескування ритму гопака

виявляє (з допомогою вчителя) та бере участь в обговореннях інформації, здобутої з творів мистецтва;

презентує результати власної творчості (співає пісні,

виконує танцювальні рухи

  1.                      

2-а

2-б

2-в

 

Народні музичні інструменти. Ансамбль. Слу­хання: Л. Колодуб «Троїсті музики». Виконання: А. Філіпченко, В. Панченко «Ой заграйте, дударики»

грає в ансамблі прості композиції (трикутники, бубни,

барабан, сопілка);

придумує образи і створює їх знайомими засобами музичної виразності;

  1.                      

2-а

2-б

2-в

 

Тембр. Нотна грамота. Слухання: В. Кирейко награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопіл­ка); Й. С. Бах «Жарт» (флейта). Створення поспівки з вивче­них нот. Виконання: Л. Масол, В. Тименко «Кольорова гама»

 

 

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір);

 має уявлення про запис нотного

тексту)

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Симфонічна казка. Струнні інструменти. Слухання:

С. Прокоф’ев симфоні­чна казка «Петрик і Вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся)

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні;

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з

половинних, четвертних та восьмих тривалостей),

зокрема у різних темпах;

добирає тембр інструменту відповідного образу;

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Симфонічна казка. Дерев’яні духові інструменти. Виконання: І. Білик «Ки- ця-Кицюня»

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям;  визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка (продовження). Мідні духові та ударні інструменти. Слухання: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і Вовк» (теми Вовка, Мисливців)

визначає колорит (теплий, холодний) творів

мистецтва та учнівських робіт;

порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва

таявища довкілля;

розрізняє види театру

та кінематографу (кінофільм,

мультфільм);

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Українські колядки та щедрівки. Слухання: А. Вівальді «Зима» із циклу «Пори року». Перегляд: мульт­фільм «Різдво»; кінофільм «Один удома» (фрагмент «Щед­рик»). Виконання: українська народна пісня «Ой хто Миколая любить» (

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці;

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація) створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Виконання: Дж. П’єрпонт «Jingle Bells» («Дзво­ники дзвенять»). Створення ритмічного супроводу до пісні на ударних інструментах

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні;

відтворює прості ритмічні послідовності

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Етюд. Такт. Слухання: Ф. Ліст. «Юнацький етюд № 12 «Заметіль»». Виконання: поспівка, ритмічні етюди

 

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення.

 

презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи;

вербально описує свій творчий задум; визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано

ІІ семестр

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Ритм і темп у відображенні руху. Слухання: В. Косенко «Скакалка». Виконання. В. Сорока, Р. Обшарська «Спортивна зима». Перегляд: «Танці-зігріванці»

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір);

 має уявлення про запис нотного

тексту)

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева. Перегляд: мультфільм «Лис Микита, «Король Лев» (фрагменти)

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні;

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з

половинних, четвертних та восьмих тривалостей),

зокрема у різних темпах;

добирає тембр інструменту відповідного образу;

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі лісу. Лебідь. Перегляд: К. Сен-Санс «Карнавал тварин». Виконання: пісенні загадки; гра «Луна»

придумує образи і створює їх знайомими засобами

музичної виразнос ті;

 

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Клавішні інструменти. Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум. Виконання: В. Гребенюк, Е. Саталкіна «Кенгуру». Створення власного «Карнавалу тварин»

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям;  визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Слухання: Т. Ньюман «Зоряний корабель «Авалон»» (із фільму «Пасажири»). Перегляд: мультфільм «Майлз з планети майбутнього» (фрагменти). Виконання: інсценізування вірша Н. Карпенко «Парад планет»

визначає колорит (теплий, холодний) творів

мистецтва та учнівських робіт;

порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва

таявища довкілля;

розрізняє види театру

та кінематографу (кінофільм,

мультфільм);

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Оперний театр. Слухання: М. Лисенко опера-казка «Коза-Дереза» (пісні Кози, Лисички, Рака). Виконання: М. Лисенко, вірші народні «Пісня Лисички», «Теми Кози і Рака»

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці;

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація) створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

 

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Слухання: П. Чайковський цикл «Пори року». Масляна (лютий), Пісня жайворонка (березень) жнива (серпень). Порівняння п’єс. Виконання: імпровізація пісні жайворонка на музичному інструменті

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні;

відтворює прості ритмічні послідовності

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Виконання: О. Янушкевич, М. Ясакова «Весняні котики». Створення весняної заклички про пташку за записом ритму. Розгадування музичних загадок

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці;

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація) створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Українські народні музичні інструменти. Слухання: Р. Гриньків «Веснянка»; І. Шамо «Веснянка». Порівняння творів. Виконання: А. Філіпченко, 'Г. Шевченко «Зацвіла в долині...»

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір);

 має уявлення про запис нотного

тексту)

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Слухання: «Віночок українських народних пісень»; Є. Русинов балет «Дюймовочка» (фрагменти). Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок»

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні;

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з

половинних, четвертних та восьмих тривалостей),

зокрема у різних темпах;

добирає тембр інструменту відповідного образу;

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок». Виконання танцювальних рухів до пісні. Створен­ня мелодії за ритмом. Перегляд: руханка «Сонячний віночок

придумує образи і створює їх знайомими засобами

музичної виразнос ті;

 

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Слухання: Е. Гріг «Ранок» (із сюїти «Пер Гюнт»); С. Прокоф’єв «Вечір» (із циклу «Дитяча музика»). Виконання: Н. Рубальська «Різні барви у природи»

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям;  визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Концерт. Слухання: А. Вівальді «Весна. Літо» (із циклу концертів «Пори року»). Порівняння музики весни і літа. Виконання: створення звукових картин. Гра «Оркестр»

визначає колорит (теплий, холодний) творів

мистецтва та учнівських робіт;

порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва

таявища довкілля;

розрізняє види театру

та кінематографу (кінофільм,

мультфільм);

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Музика в рекламі. Слухання: Поль Моріа «Така-Таката». Виконання: Н. Май «Веселка». Перегляд: руханка «Райдуга»

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці;

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація)

 

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Полька - чеський народний танець. Характер танцю. Слухання: А. Дворак «Слов’янські танці (за вибором).

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці;

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація) створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Виконання: А. Олєйніков, К. Орлов «We can fly». Виконання: створення звукових картин. Гра «Оркестр»

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні;

відтворює прості ритмічні послідовності

  1.                  

2-а

2-б

2-в

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи;

вербально описує свій творчий задум; визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано

  1.                  

 

 

*Резервний урок

 

  1.                  

 

 

*Резервний урок

 

 

 

docx
Додано
30 грудня 2023
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку