Мистецтво виражає характер. Повторення вивчених пісень. Слухання музичних творів за вибором. Виготовлення мами-сніговички та синочка (доньки) - сніговичка (техніка за вибором).

Про матеріал
Конспект уроку мистецтва інтегрованого з ЯПС для учнів 2 класу (науково-педагогічного проєкту "Інтелект України". Тема уроку: Мистецтво виражає характер. Повторення вивчених пісень. Слухання музичних творів за вибором. Виготовлення мами-сніговички та синочка (доньки) - сніговичка (техніка за вибором).
Перегляд файлу

1

 

Урок мистецтва

проведений 25 січня 2024 р. у 2-В класі

Тема:   Мистецтво виражає характер. Повторення вивчених пісень. Слухання музичних творів за вибором. Виготовлення  мами-сніговички та синочка (доньки) - сніговичка (техніка за вибором).

Мета уроку: розвивати інтерес до музичного мистецтва; опанування навичками компонування зображення за допомогою готових форм у техніці аплікації; вчити сприймати інформацію з різних джерел, відтворювати її, досліджувати медіатексти.

Розвивати увагу, логічне мислення, кмітливість,  мовлення,  уміння аналізувати, оцінювати результати власної діяльності, діяльності однокласників. Формувати вміння працювати фронтально, самостійно.

Виховувати позитивне ставлення до мистецьких цінностей, любов до рідної країни, толерантність по відношенню до однокласників.

Освітня галузь

      Очікувані  результати навчання

Мовно-літературна

сприймає усну інформацію; перепитує, виявляючи увагу; доречно реагує [2 МОВ 1.1]

розпізнає емоції своїх співрозмовників, використовує відомі вербальні та невербальні засоби для передачі емоцій та настрою; використовує прості медіатексти

[2 МОВ 1.7]

Математична

розпізнає серед ситуацій ті, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення

[2 МАО 1.1]

 

 

Технологічна

пояснює визначену послідовність виготовлення спроєктованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2]

використовує традиційні та технології виготовлення виробів (комбінована аплікація) [2 ТЕО 2.2];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали [2 ТЕО 3.1; 3.2]

Соціальна та

здоров’язбережувальна

визначає досягнення однолітків у художньо-творчій діяльності, виявляючи доброзичливість у висловлюваннях [2 МИО 2.3];

обговорює з іншими враження від сприймання творів різних видів мистецтва та творчої діяльності, поважаючи уподобання інших

[2 МИО 2.3]

Громадянська та історична

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших

[2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності

[2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли звертаються по неї [2 СЗО 1.3];

виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2 ГІО 3.2];

виявляє інтерес до пізнання українських традицій та пам'яток  

[2 ГІО 3.1];

 

Мистецька

виконує дитячі пісні [2 МИО 1.1];

рухається в ритмі й темпі музики;

узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом); орієнтується у просторі [2 МИО 1.1];

організовує самостійно робоче місце для занять різними видами  діяльності

[2 МИО 1.1];

використовує основні, похідні, теплі й холодні кольори [2 МИО 1.2];

дотримується охайності і правил техніки безпеки; самостійно користується знайомими художніми інструментами (ножицями)

[2 МИО 1.1];

досліджує форму предмета та спрощує її до геометричної подібності [2 МИО 1.3];

виконує прості композиції на площині

[2 МИО 1.2];

створює прості композиції з паперу

 [2 МИО 1.2];

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

I. Організаційний момент

1. Повторення правил роботи на уроці

Голова – щоб думати,

Вуха – щоб слухати,

Очі – щоб бачити,

Руки – щоб працювати,

А серце – щоб відчувати.

 

II. Мотивація навчальної діяльності

- Чи можемо ми уявити життя людини без творів мистецтва?

 ( Діти дають відповідь, обґрунтовуючи свою думку).

Мистецтво робить людей творчими, мудрими, чуттєвими, є проявом прекрасного у нашому житті.

Афірмації

- Я можу навчатися швидко і легко.

- Я - здібний. Я - здібна. Я - молодець!

 

III. Повторення вивченого матеріалу.

 

1. Розповідь учителя  з елементами бесіди

- Сьогодні ми будемо продовжувати говорити про види мистецтва, повторимо одну з вивчених пісень, створимо аплікацію, як один з видів декоративного мистецтва.

Мистецтво – це творче відображення дійсності в художніх образах; творча художня діяльність.

Всі мистецькі твори створені людиною, отже:

Людина – творець. Не кожна людина може бути творцем мистецьких творів, але кожна особа переробляє у власній душі цінності світової культури і визначає своє ставлення до світу, відчуває причетність до культури свого народу.

-  Пригадайте, з якою піснею ми познайомилися на останньому уроці мистецтва минулого 2023 року? ("Щедрик").

Вправа "Диктор" (інформація про українські пісні)

 

 

 

2. Виконання пісні учнями

«Щедрик, щедрик, щедрівочка, прилетіла ластівочка, стала собі щебетати, господаря викликати…», – більшість з нас виросла на цих словах головної різдвяної колядки. Інколи навіть здається, що вона існує стільки, скільки існує світ – є в її мелодиці щось небесне, неосяжне, вічне. Насправді «Щедрику» трохи більше 100 років.

Пісня "Щедрик" (виконання пісні учнями, відеосупровід)

 

"Щедрик" - це українська народна обрядова пісня, музику до якої написав композитор Микола Леонтович 1901-1902 роках.

Широко відомою є англійська версія "Щедрика". Її створив американець українського походження Петро Вильговский  в 1936 році. Він працював на радіо і назвав "Щедрик" по-своєму: "Carol of the Bells" ("Колядка дзвонів").

 

3.  Релакс: слухання "Щедрика" (виконання іншими мовами)

 

- Падаючі сніжинки подарували нам виконання колядки "Щедрик" на англійській, українській, німецькій, іспанській та японській мовах.

- Що ви уявляли, коли спостерігали за танцюючими білосніжними сніжинками та слухали мелодію "Щедрика"?

 

4. Хвилинка юних географів

 

- Як пісня "Щедрик" пов'язана з темою нашого 17 тижня?

 

Вперше саме в Івано-Франківську зібрався хор, який презентував виконання "Щедрика" в Європі, березень 1919 року.

Тема 17 тижня: Івано-Франківська область.

 

 Гра "Німа карта"(знайдіть та розфарбуйте Івано-Франківську область на контурній карті України, використавши один з "теплих" кольорів).

G:\tepli-kolory-01.jpg

 

- Пофантазуйте, що вам нагадує контур Івано-Франківської області? (опитування учнів)

 

Туристичний маршрут Івано-Франківської області.

 

* Івано-Франківська область утворена четвертого грудня 1939 року.

* На гербі Івано-Франківської області зображена чорна галка з піднятими крилами в золотій короні.

* Українські Карпати - середні за висотою гори.

Говерла - найвища гора України. Її висота становить 2061 метр.

* Дністер, Прут - найбільші річки Івано-Франківської області.

* Манявський водоспад.

* Гірськолижний курорт Буковель.

* Спадщина ЮНЕСКО - українські дерев'яні церкви (місто Рогатин - понад 400 років, поблизу міста Коломия - понад 200 років).

Довідка: ЮНЕСКО - це міжнародна організація, яка сприяє розвитку культури та збереженню культурних і природних пам'яток.

- Скільки видатних пам'яток на території України занесено до Списку об'єктів Світової спадщини ЮНЕСКО? (8)

5. Хвилинка психологічного розвантаження

 

Ми дізналися, що Буковель, гірськолижний курорт в Івано-Франківській області, розташовано на 5 горах, укритих снігом.

- Чи пам'ятаєте ви, з  якої речовини складається сніг? (Вода)

- А з атомів яких хімічних елементів утворена молекула цієї речовини? (Гідроген - 2 атоми, оксиген - 1 атом).

 

* Гра "Частинка атома" (вираження настрою за допомогою міміки)

 

Протон (позитивний елемент).

Електрон (негативний елемент).

Нейтрон (нейтральний елемент, немає електричного заряду).            

 

 

ІV.  Виконання  практичного  художньо-творчого завдання

 

1. Творче завдання "Розгадай ребус"

- Наша сьогоднішня творча робота буде пов'язнана саме з водою в одному з трьох її станів. Допоможе нам відгадати, що ж саме ми будемо робити ребус.

 

2. Слухання пісні "Перший сніг",  перегляд відео.

- Які з зимових розваг ви найбільш полюбляєте?

 

3. Розповідь вчителя. Мотивація навчальної діяльності

        

Історія виникнення сніговика

З дитинства всі ми любимо один з найпопулярніших персонажів новорічних свят - Сніговика. Але мало хто цікавився історією виникнення цієї істоти. Навіть історики та дослідники народної творчості не можуть однозначно відповісти на це питання. Є кілька версій та легенд.18 січня святкують День сніговика. Ця дата обрана не випадково, оскільки «одиниця» і «вісімка» є подібними до форми сніговика. Свято було засноване в 2010 році,завдячуємо за цей день німецькому колекціонеру Корнеліусу Грьотцу, який з дитинства збирав фігурки сніговичків. У нього їх – три тисячі. Корнеліус вирішив, що 18 число схоже на сніговика з мітлою,а місяць-січень, тому, що йде сніговик світом засніженою січневою дорогою і передає привіт дитинства всім нам.

 

Цікаво, що інші європейці завжди вважали снігову бабу чоловіком. Англійською це звучить - «snowman».

 

Християнська легенда розповідає, що сніговики — це янголи. Адже сніг — дар з неба. Ці зимові герої передають Богові прохання людей. Тому зі «свіжого» снігу ліпили маленького сніговичка і шепотіли йому сокровенні бажання. Вважалося, як тільки фігурка розтане, бажання буде доставлено на небеса та неодмінно здійсниться.

 

Сучасний та звичний для нас образ сніговика створений завдяки різним мультфільмам та казкам. Насправді сніговик, якого ліпили 100 років тому та більше, може зовсім бути не схожим на свого «сучасного брата». Вигляд сьогоденного сніговика знають всі: три кулі різних розмірів( голова, груди та нижня частина), гілки (руки), морква(ніс). Деякі риси скульптури вимальовують або створюють підручними матеріалами ( гілкою, камінцями тощо). Інколи на голову цьому казковому персонажеві надягають відро. А загалом існують різні варіанти оздоблення сніговита, але всі вони пов’язані з типовим образом.

 

Нещодавно ми вітали учнів нашого класу з перемогою у Всеукраїнському конкурсі на платформі "На Урок",  який допоміг  краще дізнатися про традиції святкування Нового року в Україні, зимові ігри та розваги

Яку назву мав цей конкурс? ("Зимові свята в традиціях українського народу").

 

 

 

 

4. Танок "Новий день" (виконання дітей, 1 куплет та приспів, 4.50.)

 

- Перш, ніж почати працювати пропоную вам трішки порухатися, як герої попереднього відео під пісню "Новий день".

 

- Кожен з нас бажає, щоб наступив НОВИЙ день - світлий, добрий, радісний, а головне - мирний.

 

2. Повторення правил техніки безпеки на уроках праці.

 

1. Ножиці не повинні виходити за край парти

2. Не тримай ножиці вістрями догори

3. Під час різання не вставай з місця

4. Передавай ножиці закритими  кільцями вперед

5. При потраплянні клею на одяг - його слід негайно змити водою

6. Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою

7.  Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити

 

3. Хід виконання

 

  1. Вибір матеріалу, який найкраще підходить для зображення ялинки.
  2. Вибір розташування аркуша (вертикальне чи горизонтальне).
  3. Поступове виготовлення аплікації (2 варіанти на вибір учнів).
  4. Практична робота (учитель допомагає правильно вирізати деталі).

 

"Зимовий ліс" (релакс: визначення настрою)

 

V. Узагальнення навчального матеріалу

Презентація результатів власної творчості – аплікації, дарування її другу чи подрузі.

 

VІ.  Рефлексія

Що сподобалося на уроці?

 (Позначення настрою відповідним смайликом)

Що нового ви дізналися?


ВІТАЄМО з перемогою у Всеукраїнському конкурсі

"Зимові свята в традиціях українського народу"

на платформі "На Урок".

Про свято Новий рік

Нехай прийдешній Новий рік виконає

головне бажання мільйона українців -

принесе нашій країні ПЕРЕМОГУ і довгоочікуваний МИР

та кожному подарує якомога більше щасливих днів

і щасливих зустрічей!

Нехай він буде роком здійснення бажань

і втілення в життя всіх планів!

 

 

ВІТАЄМО з перемогою у Всеукраїнському конкурсі

"Зимові свята в традиціях українського народу"

на платформі "На Урок".

Про свято Новий рік

Нехай прийдешній Новий рік виконає

головне бажання мільйона українців -

принесе нашій країні ПЕРЕМОГУ і довгоочікуваний МИР

та кожному подарує якомога більше щасливих днів

і щасливих зустрічей!

Нехай він буде роком здійснення бажань

і втілення в життя всіх планів!

 

 

 

 

 

Правила роботи з ножицями і клеєм на уроці:

1) ножиці не повинні виходити за край парти;

2) не тримай ножиці вістрями догори;

3) під час різання не вставай з місця;

4) передавай ножиці закритими  кільцями вперед;

5) при потраплянні клею на одяг - його слід негайно змити водою;

6)   для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою;

7) закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила роботи з ножицями і клеєм на уроці:

 

1. Ножиці не повинні виходити за край парти

2. Не тримай ножиці вістрями догори

3. Під час різання не вставай з місця

4. Передавай ножиці закритими  кільцями вперед

5. При потраплянні клею на одяг - його слід негайно змити водою

6. Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою

7.  Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити

 

 

Правила роботи з ножицями і клеєм на уроці:

 

1. Ножиці не повинні виходити за край парти

2. Не тримай ножиці вістрями догори

3. Під час різання не вставай з місця

4. Передавай ножиці закритими  кільцями вперед

5. При потраплянні клею на одяг - його слід негайно змити водою

6. Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою

7.  Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА                                 09.12.

 

Тема: Правильні і неправильні многокутники. Прямокутник і квадрат. Ромб. Властивості ромба. Ромб і квадрат. Дослідження ознак квадрата і ромба. Побудова кутів і многокутників. Периметр прямокутника.

Мета

Навчальна

Формувати предметні компетентності.

Ознайомити учнів з правильними і неправильними многокутниками, прямокутником і квадратом, ромбом. Встановити властивості ромба, розглянути особливості ромба  і квадрата. Дослідити  ознаки квадрата і ромба. Вчити будувати кути і многокутники, обчислювати периметр прямокутника.

Розвивальна

Формувати ключові компетентності.

* Уміння вчитися:                                                                                                             навчально - організаційні вміння і навички;                                                               − додержуватись встановленого порядку під час виконання самостійних завдань;                                                                                                                                                 − під керівництвом учителя визначати мету роботи і план її виконання; − виконуючи різні види завдань, орієнтуватися у тривалості часу;                         − тримати в порядку своє робоче місце та навчальне приладдя;                               

Загальномовленнєві вміння і навички;                                                                                                         − говорити в належному темпі, дотримуючись інтонування;                                             − слухати розповідь учителя або товаришів з елементами змістового сортування матеріалу, виділяти нові факти, розпізнавати невідоме.                     

Загальнопізнавальні вміння;                                                                                                                          − порівнювати конкретні об’єкти за різними ознаками ;                                                   − робити висновок-узагальнення за допомогою вчителя;                                                        − добирати факти, які підтверджують висловлену думку.                                                                                                                                                                                                                                     

Контрольно – оцінні вміння;                                   

- оцінювати власну діяльність та діяльність однокласників.

* Інформаційно – комунікативної:                                                                                                - виділяти нові факти, розпізнавати невідоме.                                                            

* Загальнокультурної:                                                                                                                              - дотримуватись правил на уроці.                                                                                               

* Здоров'язбережувальної:                                                                                                                     - удосконалювати вміння розпізнавати правильне і неправильне сидіння за партою.                                                                                                                                

*Соціальної:                                                                                                                                                                                                                                                                              - підвищувати пізнавальний інтерес до предмета.

 

Виховна

Виховувати дбайливе ставлення до оточуючих об'єктів, повагу до однокласників, відповідальність за власні дії.

Очікувані результати

Учні повинні знати:

-  що таке правильні і неправильні многокутники, прямокутник, квадрат, ромб;

-  властивості ромба та квадрата.

Учні повинні вміти:                                                                                                                                         - будувати кути та многокутники;

- обчислювати периметр прямокутника.

Учні повинні зрозуміти:

- ознаки квадрата, прямокутника, ромба.

Тип уроку: комбінований.

Методи роботи

Формування пізнавальних інтересів: аналіз життєвої ситуації, частково пошуковий, наочний , словесний, створення ситуації успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 2 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
7 лютого
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку