Календарно-тематичне планування уроків мистецтва з очікуваними результатами навчання (35 год на рік) для здобувача освіти 4 класу за програмою О. Я. Савченко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва з очікуваними результатами навчання (35 год на рік) для здобувача освіти 4 класу за програмою О. Я. Савченко
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

4 клас

(35 год/рік; 1 год/тиждень)

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

І семестр

 

 

 

 

 

 

ЯК БУТИ ЛЮДИНОЮ

 

 

1

 

 

1

Первинний інструктаж з БЖД та правила безпечної поведінки на уроках я досліджую світ.

 

 

 

 

 

 

Життя найбільша цінність

має уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібнос-ті, характер) [4 ПРО 1.1];

аргументує неприпустимість заподіяння будь-якої шкоди собі й іншим [4 СЗО 1.1]

 

2

 

 

1

Моральні чесноти.

Цілі особистісного зростання

пояснює можливості людини; значення знань, освіти, працелюбства в досягненні успіхів і спілкуванні [4 ПРО 1.6];

пояснює, від чого залежить безпека вдома, в школі, в довкіллі; обмінюється досвідом уникнення небезпеки в реаль-них ситуаціях [4 СЗО 2.1]

 

3

 

 

1

Культура взаємин

має уявлення про культуру взаємин людей у сім’ї, школі, на вулиці [4 ГІО 7.1];

розуміє значення добрих взаємин, їх пере-вагу над конфліктами, сутність доброзич-ливості, милосердя, поступливості, напо-легливості, відповідальності [4 ГІО 6.1]

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота №1. Тест

 

 

 

 

 

 

ЛЮДИНА І ВСЕСВІТ

 

 

4

 

 

1

Планета Земля – наш дім у Всесвіті

має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему; значення різних видів карт

[4 ПРО 1.1]

 

5

 

 

1

Космічні тіла

наводить приклади небесних тіл

[4 ПРО 1.4]

 

6

 

 

1

Форма й обертальні рухи Землі

пояснює, як рух нашої планети впливає на явища, що відбуваються у неживій і живій природі (зміни дня і ночі; нерівномірне нагрівання земної поверхні; визначає сто-рони горизонту по компасу [4 ПРО 1.4]

 

7

 

 

1

Дослідження Всесвіту

моделює Сонячну систему, сузір’я, зміни земної поверхні, обертання Землі

[4 ПРО 1.4]

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота №2.Тест

 

 

 

 

 

 

ЛЮДИНА І ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ

 

 

8

 

 

1

Зображення поверхні Землі

розпізнає: рівнини, гори, пагорби, яри; пояснює значення плану місцевості і карти [4 ПРО 1.4]

 

9

 

 

1

Карта розкриває світ

визначає сторони горизонту по компасу

[4 ПРО 1.4];

орієнтується на місцевості за допомогою компасу, Сонця і місцевих ознак

[4 ПРО 1.5]

 

 

 

 

 

 Океани

 

 

10

 

 

1

На вітрильнику знань з Тихого океану в Атлантичний

знаходить і показує на картах океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання [4 ПРО 2.2]

 

11

 

 

1

Від Індійського до Північного Льодовитого океану

знаходить і показує на картах океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання [4 ПРО 2.2]

 

 

 

 

 

Материки

 

 

12

 

 

1

Подорож найбільшими материками

знаходить і показує на картах материки та інші об’єкти відповідно до навчального завдання [4 ПРО 2.2]

 

13

 

 

1

З Африки до Північної Америки

знаходить і показує на картах материки та інші об’єкти відповідно до навчального завдання [4 ПРО 2.2]

 

14

 

 

1

З Південної Америки до Австралії

знаходить і показує на картах материки та інші об’єкти відповідно до навчального завдання [4 ПРО 2.2]

 

15

 

 

1

З усамітненої Австралії – до безлюдної Антарктиди

знаходить і показує на картах материки та інші об’єкти відповідно до навчального завдання [4 ПРО 2.2]

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 4. Тест

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

ЛЮДИНА І ІСТОРІЯ

 

 

16

 

 

1

Стародавні цивілізації Азії та Африки

має уявлення про необхідність толерант-ного ставлення до різноманітності куль-тур, звичаїв народів; виявляє інтерес і по-вагу до різних культур і звичаїв [4ГІО 3.1]

 

17

 

 

1

Стародавня Європа

має уявлення про необхідність толерант-ного ставлення до різноманітності куль-тур, звичаїв народів; виявляє інтерес і по-вагу до різних культур і звичаїв [4ГІО 3.1]

 

18

 

 

1

Символи народів і країн світу

знає зміст основних символів держави (Гімн, Прапор, Герб, рідна мова); зміст народних символів [4 ГІО 8.3]; виявляє інтерес до пізнання символіки інших держав [4ГІО 3.1]

 

19

 

 

1

Давня Україна

цікавиться історією і культурою свого краю  [4 ГІО 6.2]

 

20

 

 

1

Козацька доба

має уявлення про та культурну спадщину [4 ГІО 1.3]

 

21

 

 

1

Сучасна Україна

виявляє патріотичні почуття і прагнення знати більше про досягнення українців у різних галузях [4 ГІО 4.2]

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 5

 

 

 

 

 

 

ЛЮДИНА І ПРИРОДА УКРАЇНИ

 

 

22

 

 

1

Україна на карті світу

має уявлення про Землю як спільний дім для всіх людей [4 ГІО 3.1]

 

23

 

 

1

Водойми України

знаходить і показує на картах інші об’єкти [водойми] відповідно до навчального завдання [4 ПРО 2.2]

 

24

 

 

1

Водойми твого рідного краю

наводить приклади водойм своєї місце-вості та їхні назви [4 ПРО 1.4]

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 6

 

 

25

 

 

1

Природні зони України

характеризує природну зону України за планом; мешканців природного угрупова-ння, їхні зв’язки між собою і неживою природою [4 ПРО 3.1];

пояснює залежність між умовами природ-ної зони та її мешканцями, особливостями праці і побуту людей, які в ній прожи-вають [4 ПРО 3.3]

 

26

 

 

1

Полісся — зона мішаних лісів

наводить приклади і описує природні угруповання [Полісся] за планом (назва угруповання, рослини і тварини угрупо-вання, зв’язки між ними, значення угру-повання для людини) [4 ПРО 1.5]

 

27

 

 

1

Лісостеп

наводить приклади і описує природні угруповання [Лісостепу] за планом (назва угруповання, рослини і тварини угрупо-вання, зв’язки між ними, значення угру-повання для людини) [4 ПРО 1.5]

 

28

 

 

1

Степ

наводить приклади і описує природні угруповання [Степу] за планом (назва уг-руповання, рослини і тварини угрупован-ня, зв’язки між ними, значення угрупова-ння для людини) [4 ПРО 1.5]

 

29

 

 

1

Карпатські й Кримські гори

наводить приклади і описує природні угруповання [Карпатських і Кримських гір] за планом (назва угруповання, росли-ни і тварини угруповання, зв’язки між ними, значення угруповання для людини) [4 ПРО 1.5]

 

30

 

 

1

Природні ресурси України

 

називає природні ресурси України (водні, ґрунтові, корисні копалини, рослинні і тваринні) і пояснює їх значення для громадян нашої держави [4 ПРО 1.3]

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 7

 

 

 

 

 

 

ЛЮДИНА І МАЙБУТНЄ

 

 

31

 

 

1

Історія взаємодії людини і природи

пояснює наслідки забруднення водойм, повітря, ґрунтів, знищення лісів та іншої небезпеки, що спричинює діяльністю людини [4 ПРО 1.5]

 

32

 

 

1

Катастрофи: природні й рукотворні

називає екологічні проблеми планети; джерела забруднення природи

[4 ПРО 1.1]

 

33

 

 

1

Ліси — обереги Землі

долучається до організації і проведення

природоохоронних заходів [4 ПРО 4.1]

 

34

 

 

1

Загроза багатствам природи

 

аналізує та оцінює свій внесок у збере-ження довкілля; ситуації повсякденного життя, пов’язані з використанням води, електроенергії, тепла

[4 ПРО 4.4], [4 ГІО 8.2]

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота  № 8

 

 

35

 

 

1

Підсумковий урок за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
Інкл
Додано
5 вересня
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку