№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
|
Слухання |
Виконання |
Стор. підручника |
|
ІІ семестр |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
Снігові розваги. Динамічна і статична композиції. Ритмічна вправа. |
М |
К. Дебюссі «Сніг танцює». |
А. Олєйнікова «Просто снігопад». |
58-59 |
|
|
|
Снігові розваги. Динамічна і статична композиції. Створення композиції «Зимові ігри й розваги» (кольорові олівці або фломастери). |
О |
|
|
56-57 |
|
|
|
Зимова казка. Балет. |
М |
П. Чайковський уривок із балету «Лускунчик». |
Поспівка «Санчата»; А. Олєйнікова «Просто снігопад» |
60-61 |
|
|
|
Зимова казка. Скульптор-анімаліст. Робота з пластичними матеріалами. Ліплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка». |
О |
|
|
61 |
|
|
|
Навколосвітня подорож. Сюїта. Зображення тварин мовою музики. Ритмічна вправа. |
М |
К. Сен-Санс уривки із сюїти «Карнавал тварин». |
Пісні, в яких оспівується краса України (за бажанням). |
62-63 |
|
|
|
Навколосвітня подорож. Створення краєвиду з улюбленої подорожі (акварельні фарби). Організація виставки «Мандрівка навколо світу». |
О |
|
|
64 |
|
|
|
Птахи на крилах весну несуть. |
М |
К. Сен-Санс «Зозуля в глибині лісу», «Лебідь» (уривки із сюїти «Карнавал тварин». |
Українська народна пісня «Щебетала пташечка» |
65-66 |
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
|
Слухання |
Виконання |
Стор. підручника |
|
|
|
Птахи на крилах весну несуть. Витинанки. Робота з папером. Створення витинанки із силуетом птахів (за шаблоном чи власним задумом) (білий і кольоровий папір)). |
О |
|
|
67 |
|
|
|
Підводні мандри. Тема моря із сюїти «Шехерезада». |
М |
М. Римський-Корсаков «Океан - море синє» (з опери «Садко»), «Пісенька восьминіжків» із мультфільму «Восьминіжки». |
А. Олєйнікова, В. Івченко «Морський бичок». Ритмічна вправа |
68-69 |
|
|
|
Підводні мандри. Створення фантазійної композиції «Медузи» або «Восьминіжки» (блакитний папір, маркери або фломастери). |
О |
|
|
|
|
|
|
Створюємо красиві обереги. Музична ілюстрація. Акомпонування на шумових інструментах. |
М |
Фрагменти з балету: «Сцена з годинником», «Попелюшка їде на бал». |
А. Олєйнікова, В. Івченко «Морський бичок». |
71-72 |
|
|
|
Створюємо красиві обереги. Створення родинного оберегу (матеріали за вибором). |
О |
|
|
72 |
|
|
|
У родинному колі. Придумування мелодії на віршовані рядки). |
М |
«Родина» у виконанні Н. Яремчука). |
Н. Май «Родина» |
73,75
|
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
|
Слухання |
Виконання |
Стор. підручника |
|
|
|
У родинному колі. Симетрія. Пропорції обличчя людини. Створення групового «Родинного портрета» (акварельні фарби). |
О |
|
|
74 |
|
|
|
Великодня радість. Писанки, дряпанки, крашанки.. Ритмічна вправа. |
М |
Звучання церковних дзвонів. |
М. Бурмака «Писанка». |
76-78 |
|
|
|
Великодня радість. Символи на писанках. Створення великодньої писанки за власним задумом (матеріали за вибором). |
О |
|
|
78 |
|
|
|
Весна крокує по землі. Веснянки. |
М |
«Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка». |
Веснянка із акомпануванням на шумових інструментах; поспівка «Весняночко- паняночко» |
79-80 |
|
|
|
Весна крокує по землі. Святковий кошик до Великодня. Створення натюрморту «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці). |
О |
|
|
80 |
|
|
|
Весняні штрихи. Урок-гра. Музичне командне змагання «Календарно-обрядові народні свята, традиції і звичаї». |
М |
|
|
82 |
|
|
|
Весняні штрихи. Нюанс. Контрастні кольори. Створення картини із пластиліну «Підсніжники» (картон, пластилін). |
О |
|
|
81-82 |
|
|
|
Чарівні перетворення. Музична картина. |
М |
П. Чайковський «Квітень. Пролісок». |
М. Ясакової, О. Янушкевич «Весняні котики» |
83-84 |
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
|
Слухання |
Виконання |
Стор. підручника |
|
|
|
Чарівні перетворення. Створення весняної картини «Котики вербові» (акварельні фарби, трубочки для коктейлів). |
О |
|
|
85 |
|
|
|
Космічні пригоди. Електронна музика. Словесні малюнки. Ритмічна вправа. |
М |
Композиції «Балада». «Чарівний політ» у виконанні гурту «Спейс». |
Придумування мелодії до віршованих рядків. |
86-87 |
|
|
|
Космічні пригоди. Мозаїка. Створення мозаїки «Зоряна мандрівка» (кольоровий картон). |
О |
|
|
87-88 |
|
|
|
Мандрівка рідним краєм. Народні інструменти. Ритмічна вправа. |
М |
«Віночок українських народних пісень». |
Л. Ратич, А. Олєйнікова «Квітковий сюжет». |
89-90 |
|
|
|
Мандрівка рідним краєм. Гірський пейзаж. Створення картини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольорові олівці). |
О |
|
|
91 |
|
|
|
Просто казка. Дитяча опера. |
М |
М. Лисенко «Пісні Кози і Рака» (з опери «Коза-Дереза»). |
Пісня Лисички з опери М. Лисенка «Коза-Дереза» |
92 |
|
|
|
Просто казка. Художники-ілюстратори. Створення ілюстрації до казки «Пан Коцький» (акварельні фарби) |
О |
|
|
93 |
|
|
|
У світі мультфільмів. Створення дитячого оркестру. Акомпанування на шумових інструментах. |
М |
Слухання: музичні уривки з мультфільмів. |
А. Мігай «Мультики». |
94-95 |
|
|
|
У світі мультфільмів. Художники-мультиплікатори. Створення колективної роботи «Свято улюблених мультперсонажів» (пластилін). |
О |
|
|
96 |
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
|
Слухання |
Виконання |
Стор. підручника |
|
|
|
Театральна атмосфера. Театр оперети. |
М |
Слухання: П. Чайковський фрагменти з балету «Лускунчик». |
. Виконання: А. Мігай «Мультики» з танцювальними рухами |
97 |
|
|
|
Театральна атмосфера. Бутафорія. Виготовлення корон для принца і принцеси (картон, кольоровий папір). |
О |
|
|
97-98 |
|
|
|
Фантастичний кіносвіт. Музика в кіно. Командне змагання. |
М |
Перегляд: фрагмент із дитячого кінофільму «Іванко і цар Поганин». |
О. Янушкевич «Пісня про дружбу». |
99-100 |
|
|
|
Фантастичний кіносвіт. Створення роботів-трансформерів (пластилін) (групова робота). |
О |
|
|
99-100 |
|
|
|
Весняне різнобарв’я. Ритмічна вправа. |
М |
П. Чайковський «Пісня жайворонка»; звуки весняного лісу та дощу. |
О. Янушкевич «Пісня про дружбу». |
101-102 |
|
|
|
Весняне різнобарв’я. Створення композиції «Квітковий весняний розмай» (фломастери або кольорові олівці). |
О |
|
|
102 |
|
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|