Календарно-тематичне планування уроків мистецтво 2 клас ІІ семестр до підручника Рубля

Про матеріал
Календарно-тематичне планування МИСТЕЦТВА ІІ семестр за підручником «Мистецтво». Автори: Т. Рублі, Т. Щеглової, І. Мед (2019)» для 2 класу за програмою НУШ
Перегляд файлу

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

Слухання

Виконання

Стор. підручника

ІІ семестр

1

2

3

4

5

6

7

  1.     

 

Снігові розваги. Динамічна і статична композиції. Ритмічна вправа.

М

К. Дебюссі «Сніг танцює».

А. Олєйнікова «Просто сніго­пад».

58-59

  1.                 

 

Снігові розваги. Динамічна і статична композиції. Створення композиції «Зимові ігри й розваги» (кольорові олівці або фломастери).

О

 

 

56-57

  1.                 

 

Зимова казка. Балет.

М

П. Чайковський уривок із балету «Лускунчик».

Поспівка «Санчата»; А. Олєйнікова «Просто снігопад»

60-61

  1.     

 

Зимова казка. Скульптор-анімаліст. Робота з пластичними матеріалами. Ліплення з пластиліну героїв казки «Рукавич­ка».

О

 

 

61

  1.               

 

Навколосвітня подорож. Сюїта. Зображення тварин мовою музики. Ритмічна вправа.

М

 К. Сен-Санс уривки із сюїти «Карнавал тварин».

Пісні, в яких оспівується краса України (за бажанням).

62-63

  1.                    

 

Навколосвітня подорож. Створення краєвиду з улюбленої подорожі (акварельні фарби). Організація виставки «Манд­рівка навколо світу».

О

 

 

64

  1.                    

 

Птахи на крилах весну несуть.

М

К. Сен-Санс «Зо­зуля в глибині лісу», «Лебідь» (уривки із сюїти «Карнавал тварин».

Українська народна пісня «Щебетала пташечка»

65-66

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

Слухання

Виконання

Стор. підручника

  1.  

 

Птахи на крилах весну несуть. Витинанки. Робота з папе­ром. Створення витинанки із силуетом птахів (за шаблоном чи власним задумом) (білий і кольоровий папір)).

О

 

 

67

  1.  

 

Підводні мандри. Тема моря із сюїти «Шехерезада».

М

М. Римський-Корсаков «Океан - море синє» (з опери «Садко»), «Пісенька восьминіжків» із мульт­фільму «Восьминіжки».

А. Олєйнікова, В. Івченко «Морський бичок». Ритмічна вправа

68-69

  1.  

 

Підводні мандри. Створення фантазійної композиції «Меду­зи» або «Восьминіжки» (блакитний папір, маркери або фломастери).

О

 

 

 

  1.  

 

Створюємо красиві обереги. Музична ілюстрація. Акомпонування на шумових інструментах.

М

Фрагменти з балету: «Сцена з годинником», «Попелюшка їде на бал».

А. Олєйнікова, В. Івченко «Морський бичок».

71-72

  1.  

 

Створюємо красиві обереги. Створення родинного оберегу (матеріали за вибором).

О

 

 

72

  1.  

 

У родинному колі. Придумування мелодії на віршовані рядки).

М

 «Родина» у виконанні Н. Яремчука).

Н. Май «Родина»

 

73,75

 

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

Слухання

Виконання

Стор. підручника

  1.  

 

У родинному колі. Симетрія. Пропорції обличчя людини. Створення групового «Родинного портрета» (акварельні фарби).

О

 

 

74

  1.  

 

Великодня радість. Писанки, дряпанки, крашанки.. Ритмічна вправа.

М

Звучання церковних дзвонів.

М. Бурмака «Писанка».

76-78

  1.  

 

Великодня радість. Символи на писанках. Створення вели­кодньої писанки за власним задумом (матеріали за вибо­ром).

О

 

 

78

  1.  

 

Весна крокує по землі. Веснянки.

М

 «Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка».

Веснянка із акомпану­ванням на шумових інструментах; поспівка «Весняночко- паняночко»

79-80

  1.  

 

Весна крокує по землі. Святковий кошик до Великодня. Створення натюрморту «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці).

О

 

 

80

  1.  

 

Весняні штрихи. Урок-гра. Музичне командне змагання «Календарно-обрядові народні свята, традиції і звичаї».

М

 

 

82

  1.  

 

Весняні штрихи. Нюанс. Контрастні кольори. Створення картини із пластиліну «Підсніжники» (картон, пластилін).

О

 

 

81-82

  1.  

 

Чарівні перетворення. Музична картина.

М

П. Чайковський «Квітень. Пролісок».

М. Ясакової, О. Янушкевич «Весняні котики»

83-84

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

Слухання

Виконання

Стор. підручника

  1.                    

 

Чарівні перетворення. Створення весняної картини «Котики вербові» (акварельні фарби, трубочки для коктейлів).

О

 

 

85

  1.                    

 

Космічні пригоди. Електронна музика. Словесні малюнки. Ритмічна вправа.

М

Композиції «Балада». «Чарівний політ» у вико­нанні гурту «Спейс».

Придумування мелодії до віршованих рядків.

86-87

  1.                    

 

Космічні пригоди. Мозаїка. Створення мозаїки «Зоряна мандрівка» (кольоровий картон).

О

 

 

87-88

  1.                    

 

Мандрівка рідним краєм. Народні інструменти. Ритмічна впра­ва.

М

 «Віночок українських народних пісень».

Л. Ратич, А. Олєйнікова «Квітковий сюжет».

89-90

  1.                    

 

Мандрівка рідним краєм. Гірський пейзаж. Створення кар­тини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольо­рові олівці).

О

 

 

91

  1.                    

 

Просто казка. Дитяча опера.

М

М. Лисенко «Пісні Кози і Рака» (з опери «Коза-Дереза»).

Пісня Лиси­чки з опери М. Лисенка «Коза-Дереза»

92

  1.                    

 

Просто казка. Художники-ілюстратори. Створення ілюст­рації до казки «Пан Коцький» (акварельні фарби)

О

 

 

93

  1.                    

 

У світі мультфільмів. Створення дитя­чого оркестру. Акомпанування на шумових інструментах.

М

Слухання: музичні уривки з мульт­фільмів.

А. Мігай «Мультики».

94-95

  1.                    

 

У світі мультфільмів. Художники-мультиплікатори. Ство­рення колективної роботи «Свято улюблених мультперсонажів» (пластилін).

О

 

 

96

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

Слухання

Виконання

Стор. підручника

  1.                    

 

Театральна атмосфера. Театр оперети.

М

Слухання: П. Чайковський фрагменти з балету «Лускунчик».

. Виконання: А. Мігай «Мультики» з танцювальними рухами

97

  1.                    

 

Театральна атмосфера. Бутафорія. Виготовлення корон для принца і принцеси (картон, кольоровий папір).

О

 

 

97-98

  1.                    

 

Фантастичний кіносвіт. Музика в кіно. Командне зма­гання.

М

Перегляд: фраг­мент із дитячого кінофільму «Іванко і цар Поганин».

О. Янушкевич «Пісня про дружбу».

99-100

  1.                    

 

Фантастичний кіносвіт. Створення роботів-трансформерів (пластилін) (групова робота).

О

 

 

99-100

  1.                    

 

Весняне різнобарв’я. Ритмічна вправа.

М

П. Чайковський «Пісня жай­воронка»; звуки весняного лісу та дощу.

О. Янушкевич «Пісня про дружбу».

101-102

  1.                    

 

Весняне різнобарв’я. Створення композиції «Квітковий весняний розмай» (фломастери або кольорові олівці).

О

 

 

102

  1.                    

 

Під­сумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Аркуша Ігор
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
30 січня 2022
Переглядів
363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку