Календарно-тематичне планування уроків "Музичне мистецтво" НУШ 5клас, за підручником "Мистецтво" автор Л, Масол

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків"Музичне мистецтво" НУШ 5клас за підручником Л.Масол
Перегляд файлу

 


 


 


                        КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

«Музичне мистецтво » 5 КЛАС НУШ

відповідно до  МОДЕЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5 КЛАСУ

(автори Людмила Масол)

 

з/п

Тема уроку

Види навчальної діяльності

Кіль-кість годин

Очікувані результати

                                               Вступ. 1–2. ПОХОДЖЕННЯ МИСТЕЦТВА

1

Як виникли музика і танець

 

 

 

Від звуків природи до музичних звуків, інструментів

СВМ: наскельні малюнки із зображенням танцюристів, фото первісних музичних інструментів

СММ: ONUKA. Трек «Ватра» (сопілка). Дж. Ласт. «Самотній пастух» (у виконанні Л. Рохаса на флейті Пана). О. Мессіан. «Екзотичні птахи» для фортепіано, ударних і камерного оркестру

Портрет митця: О. Мессіан

ХТД: О. Янушкевич. «Веселкова пісня»

П: гармонія

 

1

 

Виявлення обізнаності учня/учениці у сфері мистецтва,

зокрема розуміння особливостей того чи того виду мистецтва (мови, жанрів тощо); пізнає та аналізує та інтерпретує твори мистецтв

 

демонстрацію учнями/ученицями практичних умінь у галузі мистецтва;

 

виявлення  учнями/учениця

ми  естетичного  ставлення  -   емоційного,

оцінного, критичного, до творів мистецтва, різних мистецьких явищ повсякдення, власної творчості та творчості інших.

 

2

Музика і театр стародавніх цивілізацій

 

 

Виникнення музичних інструментів в Єгипті (арфа), Греції (ліра, кіфара, флейта) тощо

 СВМ: зображення арфи, зокрема на картинах, єгипетських розписах. Скульптура Аполлона з кіфарою. М. Провенцале. Орфей та звірі СММ: «Чарівні звуки арфи». Звучання єгипетської арфи, античної ліри й кіфари (музична реставрація інструментів). А. Хассельманс. П’єса для арфи. К.-В. Глюк.

Арія Орфея о опери «Орфей і Евридіка»

Віртуальна екскурсія: Античний театр

Музична грамота. Ноти

ХТД: М. Леонтович. Канон

П: символ, агон, канон

 

1

Розділ 1. НАРОДНЕ МИСТЕЦТВО

 

3–4. ОДВІЧІ РИТМИ МИСТЕЦТВА

 

3

Пісенна скарбниця

 

 

Українські народні пісні: календарно- обрядові, родинно-побутові, історичні, гумористичні тощо

СВМ: І. Сколоздра. Українська пісня. І. Гончар. Веснянка, Е.Контратович. Весілля на Верховині

СММ: Пісня «Ой у лузі червона калина» в різних інтерпретаціях (гурт Рink Floyd , соло

А. Хливнюка та ін). І. Шамо Фольк-опера

«Ятранські ігри» (фрагменти). К. Стеценко. Вечірня пісня. К. Дебюссі. Колискова слоника (з анімацією)

ХТД: Гра «Упізнай і заспівай мелодію» (за мотивами українських народних пісень) Портрет митця: К. Стеценко

Мистецький проєкт «Українська народна пісня»

  П: ритм, форма, мотив

 

1

 Пізнання учнем/ученицею

різних видів мистецтва, інтерпретація художніх образів, досвід емоційних переживань, ціннісне ставлення до мистецтва: описує особливості мови різних видів мистецтва на прикладах знайомих творів; наводить приклади творів різних видів мистецтва із досвіду своїх вражень; передає враження від творів різними художніми засобами, виражає емоції, вербально, малюнками, пластично.

4

Магічна стихія народних танців

 

 

Народні танці. Різновиди танців: українських (гопак, козачок, шевчик, коломийка тощо), польських (полонез, мазурка, краков’як. Танець і здоровя

СВМ: Фото народних танців. Е. Делакруа Ф. Шопен. Пам’ятник Шопену у Варшаві

СММ: Ф. Шопен Мазурка № 5, Полонез Ля мажор, Велике концертне рондо для ф-но з оркестром

ХТД: Чеська полька

Руханка «Арфика» (дитячий фест: «Цвіт папороті»). Дитяча пісня за Гайтаною

Портрет митця: Ф.Шопен

Мистецький проєкт «Танці народів світу»

П.: танець

 

1

5–6. ЗОЛОТІ РУКИ НАРОДНИХ МАЙСТРІВ

5

Народні музичні інструменти

 

 

Народні  музичні інструменти:  українські (кобза, бандура, цимбали, трембіта, дримба тощо) та інших народів світу (мандоліна, гітара, копуз, калімба тощо) у порівнянні

СВМ: С. Глущук. Гудаки, І. Труш. Трембітарі, М. Михайлошина. Кобзар. Фото народних музичних інструментів.

СММ: Імпровізація на цимбалах

(В. Ониськів). Л. Коен. Алілуя» (кавер на бандурі М. Круть). Музика з к/ф «Амелі» (бандура, калімба)

ХТД: В. Лепешко. Кобзарська слава. Сворення лепбуку «Музичні інструменти народів світу»

П: кавер, капела

 

 

1

Художньо-образне, асоціативне мислення учня/учениці під час творчої діяльності в різних видах мистецтва:

 бере участь у виконавській творчості за власним вибором і вподобаннями: співає народні пісні (обробки), грає супровід на музичних або шумових інструментах, експериментує.

6

Народна музика у творчості композито

рів

 

 

Обробки народних пісень і танців. Оркестри українських народних інструментів. Дитячий оркестр К. Орфа

СВМ: Фото: оркестр українських народних інструментів, ксилофон, металофон

СММ: М. Лисенко. «Думка-Шумка» перекладі  для  оркестру народних інструментів).              ONUKA              feat.                            NAONI Orchestra (сопілка, трембіта, бугай). Sing, Sing, Sing (ксилофони й металофони). В.-А. Моцарт. Турецький марш («Орф-оркестр»). Імпровізація «Оркестрові фантазії»

Портрет митця: М. Лисенко

Музична грамота. Форма в музиці. Варіації Гра «Музичне доміно» (інструменти)

П: обробка, оркестр, ксилофон

 

1

7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ

 

7

Мереживо східних мелодій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Східні танці (арабські, індійські, китайські тощо), музичні інструменти

СВМ: Арабески (порівняння з українськими орнаментами). Бог Шива. Фото східних танцівниць, музичних інструментів.

Ф. Фаббі. Арабська танцівниця. А. Хіросіге. Гравюра. Х.Кавасе. Міст. Весняний вечір

СММ: Р.Шуман. Арабеска. Леся Дичко. Українські писанки (фрагмент). Л. Мінкус. Індуський танець із              балету              «Баядерка». Індійська пісня-танець              «Джімі,              Джімі, Джімі, ача, ача, ача» з к/ф «Танцюрист Диско» (кавер-версії)

ХТД: Японська народна пісня „Сакура». Створення пластичного супроводу до пісні. Імпровізація на              чорних              клавішах (пентатоніка) музичних пейзажів «Сакура навесні» (у порівнянні з картинами)

Хореографічна  грамота. Особливості східних танців

П: пентатоніка, пластичне інтонування, імпровізація

 

1

Учень/
учениця здійснює практичну мистецьку діяльність; демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності, виявляє ініціативність, оригінальність

8

Перевіряємо свої досягнення

Повторення вивченого матеріалу

1

Розділ 2. ПРОФЕСІЙНЕ МИСТЕЦТВО

 

1–2. МУЗИЧНІ ТА ГРАФІЧНІ ІНТОНАЦІЇ

9

Голос музичний інструмент, дарований природою

 

 

Музична інтонація. Мелодія. Вокаліз. Співочі голоси. Діапазон. Штрихи

СММ: С. Людкевич. Сумна пісня». Вокаліз (О. Басистюк). Е. ді Капуа «O Sole Mio» (Л.Паваротті). Е.Л. Веббер. Арія Грізабели

«Memory» («Пам’ять») з мюзиклу «Кішки».

«Опера-2», «Чорнобривці» (Д. Кудайберген):

ХТД: Леся Горова. Співають діти

Спів мелодій пісень вокалізом. Імпровізація мелодії до вірша.

Портрет митця: С. Людкевич

 Музична грамота. Діапазон,октава.

П: вокаліз, діапазон, інтонація

 

 

1

 Художньо-образне, асоціативне мислення учня/ учениці під час творчої діяльності в різних видах мистецтва:

 бере участь у виконавській творчості на вибір і вподобання: співає, експериментує  голосом; поєднує в імпровізаціях засоби музики, танцю, візуального ряду; використовує знайомі літературні твори як сюжетну основу для творчості; пропонує ідеї, реалізує їх з допомогою вчителя, використовуючи знання та вміння з мовно-літературної галузі.

10

Битва хорів

 

 

Хор. Хорові партії: сопрано, альт, тенор, бас. Типи хорових колективів: дитячий, чоловічий, жіночий, змішаний. Манера співу: народна, академічна, естрадна

СММ: Телепроєкт «Битва хорів», кавери

«Мій рідний край!» (М. Мозговий). «Квітка душа» (К. Меладзе, Н. Матвієнко).

Богемська рапсодія» (гурт «Queen»)

ХТД: (Робота в групах). Створення кавера на пісню.

Портрет митця: Д. Бортнянський

Музична грамота. Штрихи

П: хор, а капелла, регістр, речитатив

1

 

3-4. ПАЛІТРА ТЕМБРІВ І СИМФОНІЯ КОЛЬОРІВ

 

11

Тембри інструментів

 

 

Групи інструментів: струнні, духові, ударні, клавішні

СММ: М. Скорик.. Мелодія (у виконанні на різних інструментах). К. Дебюссі. Затонулий собор (для фортепіано і в оркестровці Л. Стоковського з візуальним супроводом)

ХТД: Д. Суботенко. Мистецтво.

Гра-імпровізація «Інструментальніескізи» («Гроза». «Діалог». «Похід»)

Віртуальна екскурсія: родина фортепіано.

П: тембр, філармонія

1

Учень/учениця пізнає  себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами; розвиток емоційного інтелекту: виконує різні ролі у творчому процесі (мистецькі професії тощо), дослухається до творчих ідей інших осіб, розповідає про свої задуми; висловлює думку в обговореннях творів мистецтва спираючись на досвід і почуття; визначає улюблені види мистецької діяльності, фіксує, від чого дістає задоволення.

12

Путівник по симфонічному оркестру

 

 

Симфонічний оркестр. Групи інструментів симфонічного оркестру

СММ: Б. Бріттен. «Путівник по оркестру для молоді»

СВМ: П. Пікассо Варіації на тему «Голуб миру»

ХТД: Виконання ритмічної паффртитури (робота в групах)

Портрет митця: Б. Бріттен.

 Музична грамота. Форма. Варіації

П: партитура, пюпітр, туті, варіації

1

 

5-6. СЕКРЕТИ ФАКТУРИ

 

13

Срібні тембри духового оркестру

 

 

Інструменти духового оркестру. Марш. Різновиди духових оркестрів

СВМ: фото духових оркестрів

СММ:  Український  військовий  марш

«Козацька слава». Старовинний марш. Дж. Верді Тріумфальний марш з опери «Аїда». Жіночий духовий оркестр з м. Кіото

ХТД: В. Ільїн. Пісенька про веселий час. Виконання   партитури   маршу.   Гра

«Диригент оркестру»

Віртуальна екскурсія: сайт Національного духового оркестру України.

П: марш, туш, фактура

1

Учень/учениця демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності, виявляє ініціативність, оригінальність; бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу

14

Естрадний оркестр

 

 

 

Особливості естрадного оркестру (саксофон, ударна установка, електрогітара тощо) Флешмоб: музичний, хореографічний тощо.

 СВМ: фото естрадних іестрадно- симфонічних оркестрів

СММ:  композиції «Весела сім’я».  «Діти рушають на екскурсію» (естрадний оркестр Чеського радіо і телебачення). Л. Бонфа. Ранок карнавалу, К. Джонс. Боса-нова (дитячий оркестр «Юність»)

П: біг-бенд, саксофон, синтезатор, фестиваль, флешмоб, плагіат

1

 

7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ

 

15

Музичні інтонації Сходу

 

 

СВМ: фото гамелану, китайських та індійських музичних інструментів. Гра імператора на цині

СММ: К. Дебюссі. Пагоди (з циклу

«Естампи»). Індонезійський оркестр гамелан. Індійська музика (ситар, бансурі, табла). «Щедрик» в різни інтпретаціях (японською мовою, в аніме), у виконанні капелою «Дударик» із симфонічним оркестром

ХТД: Китайська пісня «Дощові краплі»

Портрет митця: О. Линів

П: гамелан, ситар, цинь

1

Учень/учениця бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу

16

Перевіряємо свої досягнення

Повторення вивченого матеріалу

1

 

Розділ 3. СЦЕНІЧНІ МИСТЕЦТВА

1–2. КОЛИ ВСІ МИСТЕЦТВА РАЗОМ

17

 

Музика і література: діалог мистецтв

 

 

Вокальна музика. Інтонація — основа музичної мови. Програмність у музиці.

СММ: Й. Штраус-син. Казки Віденського лісу; В. Кікта. Концертна симфонія для арфи з оркестром «Фрески Софії Київської» (ч. І. Орнамент, ч. 8 Скоморохи)

Портрет митця: Й. Штраус-син

ХТД: О. Антоняк. Ода пісні

СВМ: Пам’ятник Й. Штраусу у Відні. Софійський  собор    у  Києві  (фреска

«Скоморохи»)

Музична грамота. Динаміка

П: сюїта, ода, фреска

1

Пізнання учнем/ученицею різних видів мистецтва, інтерпретація художніх образів, досвід емоційних переживань, ціннісне ставлення до мистецтва: описує особливості мови різних видів мистецтва на прикладах знайомих творів; порівнює художні образи з явищами довкілля, пояснює виражальні засоби у творах різних видів мистецтва; передає враження від творів вербально/невербально (різними художніми засобами);

18

 

 

Цирк мистецтво, сповнене радістю

 

 

 

 

Мова циркового мистецтва. Трюк. Складові циркової вистави: клоунада, акробатика, жонглювання, еквілібристика, дресирування тощо. Музика в цирку

СММ: Ю. Фучик. Марш «Вхід гладіаторів»; Г. Петер. «Спомини про цирк Ренца» (ксилофон з оркестром); М.-А. Амлен. Цирковий галоп для механічного піаніно (квінтетдля 10 рук)

ХТД: Австрійська пісня «Цирк приїхав». Виконання на металофонах (або паперових стаканчиках) ритму циркового маршу. Гра

«Музична естафета» (імпровізація слів пісні репом в групах по фразах). Пісня про цирк англійською мовою

СВМ: Ж. Сьора. Цирк; Ю. Горбачов. Клоун на коні. Фото: циркові номери

Віртуальна екскурсія: цирк Дю Солей

Музична грамота. Розмір, схеми диригування, пунктирний ритм

П: цирк, трюк, еквілібристика

1

3–4. ЦАРСТВО МЕЛЬПОМЕНИ

 

19

Театр відчиняє двері

 

Театр і його види: драматичний, ляльковий, музичний. Становлення театру. Комедія дель-арте. Пантоміма ( міміка, жестикуляція) СВМ: фото: види театрів, схема глядацької зали (партер, амфітеатр, бельетаж, ложі й балкон). П. Сезан. П’єро і Арлекін.

Статуетка Коломбіна. Скульптура

«Мельпомена»

СММ: Р. Шуман. «Карнавал»: «П’єро»,

«Арлекін», «Панталон і Коломбіна»

Портрет митця: Р. Шуман

ХТД: Гра-пантоміма «Відгадай персонажів». Гра» «Озвучте картину»: імпровізуйте парі) пантоміму «П’єро і Арлекін»

Театральна грамота. Мова театру

акторська міміка, жести

П: Театр, пантоміма, атрибут, сторітелінг

1

Учень/учениця здійснює практичну мистецьку діяльність: бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу

бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу

20

 

Ляльковий театр

 

Театр ляльок: особливості мови, лялькові персонажі образи. Український вертеп.

СВМ: фото Київського театру ляльок (екстер’єр, інтер’єр), вертепної скрині, ляльок (Пульчинелло, Полішинель, Панч і Джуді). В. Аба-Новак. Лялькова вистава (сторітелінг за картиною)

СММ: Е.Вілла-Лобос. Полішинель

ХТД: О. Янушкевич. Дитинства світ

П: вертеп, інтермедія, театр ляльок

1

5–6. У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ

21

На оперній сцені

 

 

Складові оперної вистави (увертюра, арії речитативи, дуети, хорові сцени, танці)

 СММ: С. Гулак-Артемовський. Опера

«Запорожець за Дунаєм»: романс Оксани

«Місяцю ясний», пісня Карася «Тепер я турок не козак», фінальний хор

Портрет митця. С. Гула́к-Артемовський

ХТД: Імпровізація жартівливого фрагменту пісні Карася з опери «Запорожець за Дунаєм» (речитатив або реп)

П: Лібрето, увертюра, арія, речитатив

1

Пізнання учнем/ученицею себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами; виконує різні ролі в спільному творчому процесі, дослухається до творчих ідей інших осіб;

22

Там, де панує рух. Балет

 

 

Мова хореографії: взаємодія музики, танцю, пантоміми. Пластична інтонація. Скадові балету (варіація, па-де-де, кордебалет)

СММ: В.-А.Моцарт. Менует з «Маленької нічної серенади». Й. Баєр. Балет «Фея ляльок» (фрагменти)

СВМ:. О. Ренуар. Селянський танець. Міський танець. Е. Дега. Маленькі танцівниці, скульптура «Маленька танцівниця». Скульптура «Терпсхора»

Ж. С. ле Чирк. Менует. Статуетка «Менует» 

ХТД: А. Житкевич. Під звуки вальсу

Хореографічна грамота. Балет

П: менует, балет, хореографія

1

7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ

 

23

Східний театр

 

 

 

Китайський та індійський театр (костюми, маски). Герої Пекінської опери

СММ: Пекінська опера (фрагменти)

СВМ: Фото: Великий Національний театр у Пекині (екстер’єр, інтер’єр). Актори китайського та індійського театрів. Східний театр тіней (ажурні ляльки)

ХТД: І .Кириліна. Зелене слонея (Бем-ба ла бем-ба). Виконання з інсценізацією. Гра- пантоміма «Амплуа»

П: амплуа

 

 

1

Учень/учениця виявляє емоційне ставлення, пояснює і аргументує його;

24

 

Перевіряємо свої досягнення

Повторення вивченого матеріалу

1

 

Розділ 4. ВІЗУАЛЬНІ МИСТЕЦТВА

 

1–2. НАЙМОЛОДША МУЗА

 

25

 

Кінемато-граф. Музика в кіно

 

 

Мова кіномистецтва (кадр, монтаж)

СВМ: Х/ф «Фокстер і Макс». Постери до кінофільмів

ХТД: Саундтрек «Суперпес» з х/ф «Фокстер і Макс». «Do-Re-Mi» з мюзиклу «Звуки музики»

СММ:  Дж.  Вільямс.  Саундтреки  з  х/ф

«Зоряні війни», «Імперський марш», «Гаррі Поттер», «Супермен». Р. Роджерс. «Do-Re- Mi» з мюзиклу «Звуки музики»

Портрет митця: Дж. Вільямс

П: кіномистецтво, мюзикл, саундтрек

1

Учень/учениця комбінує форми; використовує цифрові технології для втілення задуму (фото); спостерігає за навколишнім середовищем, фіксує (фото, відео, замальовки тощо) і презентує спостереження; пропонує ідеї, реалізує їх з допомогою вчителя, використовуючи знання і вміння з природничої галузі

26

 

 

Образи анімації

 

 

СВМ: Кадри  з мультфільмів: «Ходить гарбуз  по городу»; «Котигорошко»,

«Микита Кожум’яка», «Клара та чарівний дракон», українського серіалу про козаків, зокрема «Як козаки Мону Лізу шукали»

ХТД: О. Осадчий. Пісня про мультики

П: мультиплікація, квест, фентезі

1

 

3–4. ЧАС НОВІТНІЙ СТВОРЮЄ КРАСУ

27

Телебаче-ння: погляд у світ

 

 

Різновиди мистецтва телебачення: репортаж, інтерв’ю, відео-сюжет; телефільм і телесеріал; ток-шоу, телегра

СВМ: фото заставок до телепередач, гурту

«Kalush Orchestra» на Євробаченні

СММ: Т. Боровок. Байрактар

ХТД: Т. Музичук, І. Діденчук, В. Дужик.

Стефанія

П: телебачення, відеокліп, подкаст

1

Використання учнем/ученицею  інформаційного середовища у власній творчості та художній комунікації: добирає фото, аудіо, відео, графічні зображення для художнього самовираження; упорядковує з допомогою вчителя дібрані матеріали.

28

Сплетіння муз в єдиному акорді: кольоро-музика

 

 

СВМ: Ж. Уолл. Чарівна флейта. М. Чюрльоніс. Соната сонця: Алегро. Соната моря. Соната зірок. І. Марчук. Кольорові прелюдії. Б. Індриков. Ноктюрн.

В. Кандінський. Контрастні звуки

СММ: М. Чюрльоніс. Сонати (фрагменти на вибір)

Портрет митця: М. Чюрльоніс

ХТД: А. Олєйнікова. Фотограф, друзі, я (виконання з пантомімою)

П: кольоромузика

1

5–6. АНСАМБЛЬ: В ЄДНОСТІ КРАСА

 

29

Музичні та хореографічні ансамблі

 

 

Види ансамблів: вокальний,

інструментальний,вокально- інструментальний (ВІА), пісні і танцю. хореографічний, джаз-бенд, рок-гурти.

СММ: О.Шевченко. «Старенький трамвай» («Піккардійська терція»); Д. Монатик. В цей день (дует з Н. Матвієнко); А. П’яццола. Лібертанго виконанні різних ансамблів).

Р.  Паулс.  Золоте  весілля  (ансамбль

«Дзегузіте»)

СВМ:. Д. Халс. Музиканти. Фото різних ансамблів, зокрема дитячих

ХТД: Р. Паулс. Золоте весілля

П: ансамбль, камерна музика, акустика, резонанс

1

Учень/учениця порівнює художні образи з явищами довкілля, пояснює виражальні засоби у творах різних видів мистецтва; передає враження від творів вербально/невербально (різними художніми засобами);

30

Музика свят і розваг

 

 

«Легка» музика». Шоу. Музика фонтанів

СММ: Г. Ф. Гендель. «Королівський феєрверк» (увертюра); сюїта «Музика на воді. О. Респігі. Фонтани Рима (фрагменти) Портрт митця: Г. Ф. Гендель

СВМ: Невідомий автор. Феєрверк на Темзі. Дж. Берніні. Фонтани Треві,Тритон. Фото музичних фонтанів

П: шоу 

1

7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ

31

Карнавал крокує континентами

 

 

СВМ: Дж. А. Каналетто. Повернення Бучинторо до молу в День Вознесіння. Фото Венеціанського і Бразильского карнавалів

СММ: Н. Паганіні. «Венеціанський карнавал» для скрипки. Ж.-Б.Арбан. Варіації

«Карнавал у Венеції» для труби. С. Абреу. Бразильский карнавал (ксилофон з оркестром)

ХТД:  Спів  експромтом  приспіву  пісні

«Бразильский карнавал» разом з учасниками ансамблю студії «Дельфін»

П: карнавал, експромт, самба

1

 Пізнання учнем/ученицею себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами; розвиток емоційного інтелекту: презентує результати власної творчості публічно, пояснює задум; долучається до мистецьких заходів; виконує різні ролі в спільному творчому процесі, дослухається до творчих ідей інших осіб; визнає різні позиції та оцінки учасників; розуміє значення партнерства в спільній мистецькій творчості з свого досвіду; виявляє естетичне ставлення: емоційне, оцінне, критичне

32

Карнавал крокує континентами

 

СВМ: Дж. А. Каналетто. Повернення Бучинторо до молу в День Вознесіння. Фото Венеціанського і Бразильского карнавалів

СММ: Н. Паганіні. «Венеціанський карнавал» для скрипки. Ж.-Б.Арбан. Варіації

«Карнавал у Венеції» для труби. С. Абреу. Бразильский карнавал (ксилофон з оркестром)

ХТД:  Спів  експромтом  приспіву  пісні

«Бразильский карнавал» разом з учасниками ансамблю студії «Дельфін»

П: карнавал, експромт, самба

1

33

Перевіряємо свої досягнення

Повторення вивченого матеріалу

1

34

Перевіряємо свої досягнення

Повторення вивченого матеріалу

1

35

Урок-концерт

 

1

Умовні скорочення: СММ сприймання музичного мистецтва; СВМ сприймання візуальних мистецтв; ХТД художньо-творча діяльність; П основні поняття; х/ф художній фільм; м/ф

мультиплікаційний фільм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Goncharov Igor
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
1994
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку