КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
«Музичне мистецтво » 5 КЛАС НУШ
відповідно до МОДЕЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5 КЛАСУ
(автори Людмила Масол)
№ з/п |
Тема уроку |
Види навчальної діяльності |
Кіль-кість годин |
Очікувані результати |
Вступ. 1–2. ПОХОДЖЕННЯ МИСТЕЦТВА |
||||
1 |
Як виникли музика і танець
|
Від звуків природи до музичних звуків, інструментів СВМ: наскельні малюнки із зображенням танцюристів, фото первісних музичних інструментів СММ: ONUKA. Трек «Ватра» (сопілка). Дж. Ласт. «Самотній пастух» (у виконанні Л. Рохаса на флейті Пана). О. Мессіан. «Екзотичні птахи» для фортепіано, ударних і камерного оркестру Портрет митця: О. Мессіан ХТД: О. Янушкевич. «Веселкова пісня» П: гармонія
|
1
|
Виявлення обізнаності учня/учениці у сфері мистецтва, зокрема розуміння особливостей того чи того виду мистецтва (мови, жанрів тощо); пізнає та аналізує та інтерпретує твори мистецтв
демонстрацію учнями/ученицями практичних умінь у галузі мистецтва;
виявлення учнями/учениця ми естетичного ставлення - емоційного, оцінного, критичного, до творів мистецтва, різних мистецьких явищ повсякдення, власної творчості та творчості інших.
|
2 |
Музика і театр стародавніх цивілізацій
|
Виникнення музичних інструментів в Єгипті (арфа), Греції (ліра, кіфара, флейта) тощо СВМ: зображення арфи, зокрема на картинах, єгипетських розписах. Скульптура Аполлона з кіфарою. М. Провенцале. Орфей та звірі СММ: «Чарівні звуки арфи». Звучання єгипетської арфи, античної ліри й кіфари (музична реставрація інструментів). А. Хассельманс. П’єса для арфи. К.-В. Глюк. Арія Орфея о опери «Орфей і Евридіка» Віртуальна екскурсія: Античний театр Музична грамота. Ноти ХТД: М. Леонтович. Канон П: символ, агон, канон
|
1 |
|
Розділ 1. НАРОДНЕ МИСТЕЦТВО |
||||
3–4. ОДВІЧІ РИТМИ МИСТЕЦТВА
|
||||
3 |
Пісенна скарбниця
|
Українські народні пісні: календарно- обрядові, родинно-побутові, історичні, гумористичні тощо СВМ: І. Сколоздра. Українська пісня. І. Гончар. Веснянка, Е.Контратович. Весілля на Верховині СММ: Пісня «Ой у лузі червона калина» в різних інтерпретаціях (гурт Рink Floyd , соло А. Хливнюка та ін). І. Шамо Фольк-опера «Ятранські ігри» (фрагменти). К. Стеценко. Вечірня пісня. К. Дебюссі. Колискова слоника (з анімацією) ХТД: Гра «Упізнай і заспівай мелодію» (за мотивами українських народних пісень) Портрет митця: К. Стеценко Мистецький проєкт «Українська народна пісня» П: ритм, форма, мотив
|
1 |
Пізнання учнем/ученицею різних видів мистецтва, інтерпретація художніх образів, досвід емоційних переживань, ціннісне ставлення до мистецтва: описує особливості мови різних видів мистецтва на прикладах знайомих творів; наводить приклади творів різних видів мистецтва із досвіду своїх вражень; передає враження від творів різними художніми засобами, виражає емоції, вербально, малюнками, пластично. |
4 |
Магічна стихія народних танців
|
Народні танці. Різновиди танців: українських (гопак, козачок, шевчик, коломийка тощо), польських (полонез, мазурка, краков’як. Танець і здоров’я СВМ: Фото народних танців. Е. Делакруа Ф. Шопен. Пам’ятник Шопену у Варшаві СММ: Ф. Шопен Мазурка № 5, Полонез Ля мажор, Велике концертне рондо для ф-но з оркестром ХТД: Чеська полька Руханка «Арфика» (дитячий фест: «Цвіт папороті»). Дитяча пісня за Гайтаною Портрет митця: Ф.Шопен Мистецький проєкт «Танці народів світу» П.: танець
|
1 |
|
5–6. ЗОЛОТІ РУКИ НАРОДНИХ МАЙСТРІВ |
||||
5 |
Народні музичні інструменти
|
Народні музичні інструменти: українські (кобза, бандура, цимбали, трембіта, дримба тощо) та інших народів світу (мандоліна, гітара, копуз, калімба тощо) у порівнянні СВМ: С. Глущук. Гудаки, І. Труш. Трембітарі, М. Михайлошина. Кобзар. Фото народних музичних інструментів. СММ: Імпровізація на цимбалах (В. Ониськів). Л. Коен. Алілуя» (кавер на бандурі М. Круть). Музика з к/ф «Амелі» (бандура, калімба) ХТД: В. Лепешко. Кобзарська слава. Сворення лепбуку «Музичні інструменти народів світу» П: кавер, капела
|
1 |
Художньо-образне, асоціативне мислення учня/учениці під час творчої діяльності в різних видах мистецтва: бере участь у виконавській творчості за власним вибором і вподобаннями: співає народні пісні (обробки), грає супровід на музичних або шумових інструментах, експериментує. |
6 |
Народна музика у творчості композито рів
|
Обробки народних пісень і танців. Оркестри українських народних інструментів. Дитячий оркестр К. Орфа СВМ: Фото: оркестр українських народних інструментів, ксилофон, металофон СММ: М. Лисенко. «Думка-Шумка» (у перекладі для оркестру народних інструментів). ONUKA feat. NAONI Orchestra (сопілка, трембіта, бугай). Sing, Sing, Sing (ксилофони й металофони). В.-А. Моцарт. Турецький марш («Орф-оркестр»). Імпровізація «Оркестрові фантазії» Портрет митця: М. Лисенко Музична грамота. Форма в музиці. Варіації Гра «Музичне доміно» (інструменти) П: обробка, оркестр, ксилофон
|
1 |
|
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ
|
||||
7 |
Мереживо східних мелодій
|
Східні танці (арабські, індійські, китайські тощо), музичні інструменти СВМ: Арабески (порівняння з українськими орнаментами). Бог Шива. Фото східних танцівниць, музичних інструментів. Ф. Фаббі. Арабська танцівниця. А. Хіросіге. Гравюра. Х.Кавасе. Міст. Весняний вечір СММ: Р.Шуман. Арабеска. Леся Дичко. Українські писанки (фрагмент). Л. Мінкус. Індуський танець із балету «Баядерка». Індійська пісня-танець «Джімі, Джімі, Джімі, ача, ача, ача» з к/ф «Танцюрист Диско» (кавер-версії) ХТД: Японська народна пісня „Сакура». Створення пластичного супроводу до пісні. Імпровізація на чорних клавішах (пентатоніка) музичних пейзажів «Сакура навесні» (у порівнянні з картинами) Хореографічна грамота. Особливості східних танців П: пентатоніка, пластичне інтонування, імпровізація
|
1 |
Учень/ |
8 |
Перевіряємо свої досягнення |
Повторення вивченого матеріалу |
1 |
|
Розділ 2. ПРОФЕСІЙНЕ МИСТЕЦТВО
|
||||
1–2. МУЗИЧНІ ТА ГРАФІЧНІ ІНТОНАЦІЇ |
||||
9 |
Голос — музичний інструмент, дарований природою
|
Музична інтонація. Мелодія. Вокаліз. Співочі голоси. Діапазон. Штрихи СММ: С. Людкевич. Сумна пісня». Вокаліз (О. Басистюк). Е. ді Капуа «O Sole Mio» (Л.Паваротті). Е.Л. Веббер. Арія Грізабели «Memory» («Пам’ять») з мюзиклу «Кішки». «Опера-2», «Чорнобривці» (Д. Кудайберген): ХТД: Леся Горова. Співають діти Спів мелодій пісень вокалізом. Імпровізація мелодії до вірша. Портрет митця: С. Людкевич Музична грамота. Діапазон,октава. П: вокаліз, діапазон, інтонація
|
1 |
Художньо-образне, асоціативне мислення учня/ учениці під час творчої діяльності в різних видах мистецтва: бере участь у виконавській творчості на вибір і вподобання: співає, експериментує голосом; поєднує в імпровізаціях засоби музики, танцю, візуального ряду; використовує знайомі літературні твори як сюжетну основу для творчості; пропонує ідеї, реалізує їх з допомогою вчителя, використовуючи знання та вміння з мовно-літературної галузі. |
10 |
Битва хорів
|
Хор. Хорові партії: сопрано, альт, тенор, бас. Типи хорових колективів: дитячий, чоловічий, жіночий, змішаний. Манера співу: народна, академічна, естрадна СММ: Телепроєкт «Битва хорів», кавери «Мій рідний край!» (М. Мозговий). «Квітка душа» (К. Меладзе, Н. Матвієнко). Богемська рапсодія» (гурт «Queen») ХТД: (Робота в групах). Створення кавера на пісню. Портрет митця: Д. Бортнянський Музична грамота. Штрихи П: хор, а капелла, регістр, речитатив |
1 |
|
3-4. ПАЛІТРА ТЕМБРІВ І СИМФОНІЯ КОЛЬОРІВ
|
||||
11 |
Тембри інструментів
|
Групи інструментів: струнні, духові, ударні, клавішні СММ: М. Скорик.. Мелодія (у виконанні на різних інструментах). К. Дебюссі. Затонулий собор (для фортепіано і в оркестровці Л. Стоковського з візуальним супроводом) ХТД: Д. Суботенко. Мистецтво. Гра-імпровізація «Інструментальніескізи» («Гроза». «Діалог». «Похід») Віртуальна екскурсія: родина фортепіано. П: тембр, філармонія |
1 |
Учень/учениця пізнає себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами; розвиток емоційного інтелекту: виконує різні ролі у творчому процесі (мистецькі професії тощо), дослухається до творчих ідей інших осіб, розповідає про свої задуми; висловлює думку в обговореннях творів мистецтва спираючись на досвід і почуття; визначає улюблені види мистецької діяльності, фіксує, від чого дістає задоволення. |
12 |
Путівник по симфонічному оркестру
|
Симфонічний оркестр. Групи інструментів симфонічного оркестру СММ: Б. Бріттен. «Путівник по оркестру для молоді» СВМ: П. Пікассо Варіації на тему «Голуб миру» ХТД: Виконання ритмічної паффртитури (робота в групах) Портрет митця: Б. Бріттен. Музична грамота. Форма. Варіації П: партитура, пюпітр, туті, варіації |
1 |
|
5-6. СЕКРЕТИ ФАКТУРИ
|
||||
13 |
Срібні тембри духового оркестру
|
Інструменти духового оркестру. Марш. Різновиди духових оркестрів СВМ: фото духових оркестрів СММ: Український військовий марш «Козацька слава». Старовинний марш. Дж. Верді Тріумфальний марш з опери «Аїда». Жіночий духовий оркестр з м. Кіото ХТД: В. Ільїн. Пісенька про веселий час. Виконання партитури маршу. Гра «Диригент оркестру» Віртуальна екскурсія: сайт Національного духового оркестру України. П: марш, туш, фактура |
1 |
Учень/учениця демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності, виявляє ініціативність, оригінальність; бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу |
14 |
Естрадний оркестр
|
Особливості естрадного оркестру (саксофон, ударна установка, електрогітара тощо) Флешмоб: музичний, хореографічний тощо. СВМ: фото естрадних іестрадно- симфонічних оркестрів СММ: композиції «Весела сім’я». «Діти рушають на екскурсію» (естрадний оркестр Чеського радіо і телебачення). Л. Бонфа. Ранок карнавалу, К. Джонс. Боса-нова (дитячий оркестр «Юність») П: біг-бенд, саксофон, синтезатор, фестиваль, флешмоб, плагіат |
1 |
|
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ
|
||||
15 |
Музичні інтонації Сходу
|
СВМ: фото гамелану, китайських та індійських музичних інструментів. Гра імператора на цині СММ: К. Дебюссі. Пагоди (з циклу «Естампи»). Індонезійський оркестр гамелан. Індійська музика (ситар, бансурі, табла). «Щедрик» в різни інтпретаціях (японською мовою, в аніме), у виконанні капелою «Дударик» із симфонічним оркестром ХТД: Китайська пісня «Дощові краплі» Портрет митця: О. Линів П: гамелан, ситар, цинь |
1 |
Учень/учениця бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу |
16 |
Перевіряємо свої досягнення |
Повторення вивченого матеріалу |
1 |
|
Розділ 3. СЦЕНІЧНІ МИСТЕЦТВА |
||||
1–2. КОЛИ ВСІ МИСТЕЦТВА РАЗОМ |
||||
17
|
Музика і література: діалог мистецтв
|
Вокальна музика. Інтонація — основа музичної мови. Програмність у музиці. СММ: Й. Штраус-син. Казки Віденського лісу; В. Кікта. Концертна симфонія для арфи з оркестром «Фрески Софії Київської» (ч. І. Орнамент, ч. 8 Скоморохи) Портрет митця: Й. Штраус-син ХТД: О. Антоняк. Ода пісні СВМ: Пам’ятник Й. Штраусу у Відні. Софійський собор у Києві (фреска «Скоморохи») Музична грамота. Динаміка П: сюїта, ода, фреска |
1 |
Пізнання учнем/ученицею різних видів мистецтва, інтерпретація художніх образів, досвід емоційних переживань, ціннісне ставлення до мистецтва: описує особливості мови різних видів мистецтва на прикладах знайомих творів; порівнює художні образи з явищами довкілля, пояснює виражальні засоби у творах різних видів мистецтва; передає враження від творів вербально/невербально (різними художніми засобами); |
18
|
Цирк — мистецтво, сповнене радістю
|
Мова циркового мистецтва. Трюк. Складові циркової вистави: клоунада, акробатика, жонглювання, еквілібристика, дресирування тощо. Музика в цирку СММ: Ю. Фучик. Марш «Вхід гладіаторів»; Г. Петер. «Спомини про цирк Ренца» (ксилофон з оркестром); М.-А. Амлен. Цирковий галоп для механічного піаніно (квінтетдля 10 рук) ХТД: Австрійська пісня «Цирк приїхав». Виконання на металофонах (або паперових стаканчиках) ритму циркового маршу. Гра «Музична естафета» (імпровізація слів пісні репом в групах по фразах). Пісня про цирк англійською мовою СВМ: Ж. Сьора. Цирк; Ю. Горбачов. Клоун на коні. Фото: циркові номери Віртуальна екскурсія: цирк Дю Солей Музична грамота. Розмір, схеми диригування, пунктирний ритм П: цирк, трюк, еквілібристика |
1 |
|
3–4. ЦАРСТВО МЕЛЬПОМЕНИ
|
||||
19 |
Театр відчиняє двері
|
Театр і його види: драматичний, ляльковий, музичний. Становлення театру. Комедія дель-арте. Пантоміма ( міміка, жестикуляція) СВМ: фото: види театрів, схема глядацької зали (партер, амфітеатр, бельетаж, ложі й балкон). П. Сезан. П’єро і Арлекін. Статуетка Коломбіна. Скульптура «Мельпомена» СММ: Р. Шуман. «Карнавал»: «П’єро», «Арлекін», «Панталон і Коломбіна» Портрет митця: Р. Шуман ХТД: Гра-пантоміма «Відгадай персонажів». Гра» «Озвучте картину»: імпровізуйте (в парі) пантоміму «П’єро і Арлекін» Театральна грамота. Мова театру — акторська міміка, жести П: Театр, пантоміма, атрибут, сторітелінг |
1 |
Учень/учениця здійснює практичну мистецьку діяльність: бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу |
20
|
Ляльковий театр
|
Театр ляльок: особливості мови, лялькові персонажі образи. Український вертеп. СВМ: фото Київського театру ляльок (екстер’єр, інтер’єр), вертепної скрині, ляльок (Пульчинелло, Полішинель, Панч і Джуді). В. Аба-Новак. Лялькова вистава (сторітелінг за картиною) СММ: Е.Вілла-Лобос. Полішинель ХТД: О. Янушкевич. Дитинства світ П: вертеп, інтермедія, театр ляльок |
1 |
|
5–6. У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ |
||||
21 |
На оперній сцені
|
Складові оперної вистави (увертюра, арії речитативи, дуети, хорові сцени, танці) СММ: С. Гулак-Артемовський. Опера «Запорожець за Дунаєм»: романс Оксани «Місяцю ясний», пісня Карася «Тепер я турок не козак», фінальний хор Портрет митця. С. Гула́к-Артемовський ХТД: Імпровізація жартівливого фрагменту пісні Карася з опери «Запорожець за Дунаєм» (речитатив або реп) П: Лібрето, увертюра, арія, речитатив |
1 |
Пізнання учнем/ученицею себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами; виконує різні ролі в спільному творчому процесі, дослухається до творчих ідей інших осіб; |
22 |
Там, де панує рух. Балет
|
Мова хореографії: взаємодія музики, танцю, пантоміми. Пластична інтонація. Скадові балету (варіація, па-де-де, кордебалет) СММ: В.-А.Моцарт. Менует з «Маленької нічної серенади». Й. Баєр. Балет «Фея ляльок» (фрагменти) СВМ:. О. Ренуар. Селянський танець. Міський танець. Е. Дега. Маленькі танцівниці, скульптура «Маленька танцівниця». Скульптура «Терпсхора» Ж. С. ле Чирк. Менует. Статуетка «Менует» ХТД: А. Житкевич. Під звуки вальсу Хореографічна грамота. Балет П: менует, балет, хореографія |
1 |
|
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ
|
||||
23 |
Східний театр
|
Китайський та індійський театр (костюми, маски). Герої Пекінської опери СММ: Пекінська опера (фрагменти) СВМ: Фото: Великий Національний театр у Пекині (екстер’єр, інтер’єр). Актори китайського та індійського театрів. Східний театр тіней (ажурні ляльки) ХТД: І .Кириліна. Зелене слонея (Бем-ба ла бем-ба). Виконання з інсценізацією. Гра- пантоміма «Амплуа» П: амплуа
|
1 |
Учень/учениця виявляє емоційне ставлення, пояснює і аргументує його; |
24
|
Перевіряємо свої досягнення |
Повторення вивченого матеріалу |
1 |
|
Розділ 4. ВІЗУАЛЬНІ МИСТЕЦТВА
|
||||
1–2. НАЙМОЛОДША МУЗА
|
||||
25
|
Кінемато-граф. Музика в кіно
|
Мова кіномистецтва (кадр, монтаж) СВМ: Х/ф «Фокстер і Макс». Постери до кінофільмів ХТД: Саундтрек «Суперпес» з х/ф «Фокстер і Макс». «Do-Re-Mi» з мюзиклу «Звуки музики» СММ: Дж. Вільямс. Саундтреки з х/ф «Зоряні війни», «Імперський марш», «Гаррі Поттер», «Супермен». Р. Роджерс. «Do-Re- Mi» з мюзиклу «Звуки музики» Портрет митця: Дж. Вільямс П: кіномистецтво, мюзикл, саундтрек |
1 |
Учень/учениця комбінує форми; використовує цифрові технології для втілення задуму (фото); спостерігає за навколишнім середовищем, фіксує (фото, відео, замальовки тощо) і презентує спостереження; пропонує ідеї, реалізує їх з допомогою вчителя, використовуючи знання і вміння з природничої галузі |
26
|
Образи анімації
|
СВМ: Кадри з мультфільмів: «Ходить гарбуз по городу»; «Котигорошко», «Микита Кожум’яка», «Клара та чарівний дракон», українського серіалу про козаків, зокрема «Як козаки Мону Лізу шукали» ХТД: О. Осадчий. Пісня про мультики П: мультиплікація, квест, фентезі |
1 |
|
3–4. ЧАС НОВІТНІЙ СТВОРЮЄ КРАСУ |
||||
27 |
Телебаче-ння: погляд у світ
|
Різновиди мистецтва телебачення: репортаж, інтерв’ю, відео-сюжет; телефільм і телесеріал; ток-шоу, телегра СВМ: фото заставок до телепередач, гурту «Kalush Orchestra» на Євробаченні СММ: Т. Боровок. Байрактар ХТД: Т. Музичук, І. Діденчук, В. Дужик. Стефанія П: телебачення, відеокліп, подкаст |
1 |
Використання учнем/ученицею інформаційного середовища у власній творчості та художній комунікації: добирає фото, аудіо, відео, графічні зображення для художнього самовираження; упорядковує з допомогою вчителя дібрані матеріали. |
28 |
Сплетіння муз в єдиному акорді: кольоро-музика
|
СВМ: Ж. Уолл. Чарівна флейта. М. Чюрльоніс. Соната сонця: Алегро. Соната моря. Соната зірок. І. Марчук. Кольорові прелюдії. Б. Індриков. Ноктюрн. В. Кандінський. Контрастні звуки СММ: М. Чюрльоніс. Сонати (фрагменти на вибір) Портрет митця: М. Чюрльоніс ХТД: А. Олєйнікова. Фотограф, друзі, я (виконання з пантомімою) П: кольоромузика |
1 |
|
5–6. АНСАМБЛЬ: В ЄДНОСТІ КРАСА
|
||||
29 |
Музичні та хореографічні ансамблі
|
Види ансамблів: вокальний, інструментальний,вокально- інструментальний (ВІА), пісні і танцю. хореографічний, джаз-бенд, рок-гурти. СММ: О.Шевченко. «Старенький трамвай» («Піккардійська терція»); Д. Монатик. В цей день (дует з Н. Матвієнко); А. П’яццола. Лібертанго (у виконанні різних ансамблів). Р. Паулс. Золоте весілля (ансамбль «Дзегузіте») СВМ:. Д. Халс. Музиканти. Фото різних ансамблів, зокрема дитячих ХТД: Р. Паулс. Золоте весілля П: ансамбль, камерна музика, акустика, резонанс |
1 |
Учень/учениця порівнює художні образи з явищами довкілля, пояснює виражальні засоби у творах різних видів мистецтва; передає враження від творів вербально/невербально (різними художніми засобами); |
30 |
Музика свят і розваг
|
«Легка» музика». Шоу. Музика фонтанів СММ: Г. Ф. Гендель. «Королівський феєрверк» (увертюра); сюїта «Музика на воді. О. Респігі. Фонтани Рима (фрагменти) Портрт митця: Г. Ф. Гендель СВМ: Невідомий автор. Феєрверк на Темзі. Дж. Берніні. Фонтани Треві,Тритон. Фото музичних фонтанів П: шоу |
1 |
|
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ |
||||
31 |
Карнавал крокує континентами
|
СВМ: Дж. А. Каналетто. Повернення Бучинторо до молу в День Вознесіння. Фото Венеціанського і Бразильского карнавалів СММ: Н. Паганіні. «Венеціанський карнавал» для скрипки. Ж.-Б.Арбан. Варіації «Карнавал у Венеції» для труби. С. Абреу. Бразильский карнавал (ксилофон з оркестром) ХТД: Спів експромтом приспіву пісні «Бразильский карнавал» разом з учасниками ансамблю студії «Дельфін» П: карнавал, експромт, самба |
1 |
Пізнання учнем/ученицею себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами; розвиток емоційного інтелекту: презентує результати власної творчості публічно, пояснює задум; долучається до мистецьких заходів; виконує різні ролі в спільному творчому процесі, дослухається до творчих ідей інших осіб; визнає різні позиції та оцінки учасників; розуміє значення партнерства в спільній мистецькій творчості з свого досвіду; виявляє естетичне ставлення: емоційне, оцінне, критичне |
32 |
Карнавал крокує континентами
|
СВМ: Дж. А. Каналетто. Повернення Бучинторо до молу в День Вознесіння. Фото Венеціанського і Бразильского карнавалів СММ: Н. Паганіні. «Венеціанський карнавал» для скрипки. Ж.-Б.Арбан. Варіації «Карнавал у Венеції» для труби. С. Абреу. Бразильский карнавал (ксилофон з оркестром) ХТД: Спів експромтом приспіву пісні «Бразильский карнавал» разом з учасниками ансамблю студії «Дельфін» П: карнавал, експромт, самба |
1 |
|
33 |
Перевіряємо свої досягнення |
Повторення вивченого матеріалу |
1 |
|
34 |
Перевіряємо свої досягнення |
Повторення вивченого матеріалу |
1 |
|
35 |
Урок-концерт |
|
1 |
|
Умовні скорочення: СММ — сприймання музичного мистецтва; СВМ — сприймання візуальних мистецтв; ХТД — художньо-творча діяльність; П — основні поняття; х/ф — художній фільм; м/ф — мультиплікаційний фільм.
|