Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва у 2 класі до підручника «Мистецтво» Л.М.Масол (1 година на тиждень) І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва у 2 класі до підручника «Мистецтво» Л.М.Масол (1 година на тиждень) І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків музичного мистецтва у 2 класі

до підручника «Мистецтво» Л.М.Масол (1 година на тиждень)

І семестр

№ уроку

Дата

Тема

Зміст

Примітки

1

 

Спогади літніх вражень.

Вокальна та інструментальна музика. Правила співу

СОМ К. Дудник. Кульбабково-метеликовий рай.

СММ: К. Меладзе. Квітка-душа (Я. Джусь – бандура; Н. Матвієнко та С. Шурін – спів з хореографією).

ХТД: Поспівка «Дзвоник кличе нас до школи».

 «Де поділось літечко» (музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової).

П: ноти.

 

2

 

Музика про красу природи. Вокальна та інструментальна музика. Дослідження звуків різних предметів.

СОМ: О. Васянович. Пастушок

СММ: В. Косенко. Пасторальна. Д. Саррі. Пастораль.

ХТД: українська народна пісня «Пішли діти в поле».

Нотна грамота: нотоносець, скрипковий ключ

П: Пастораль.

 

3

 

Музика про різні пори року. Музичні цикли.

СОМ: С. Русинко (de Sandy Rusinko) Осінь

СММ: А. Вівальді. «Осінь» із циклу «Пори року».

П. Чайковський. «Осіння пісня» («Жовтень») із циклу «Пори року».

ХТД: створення музичного циклу «картин» осені. Створення пісеньки до віршика.

П: Програмна музика. Музичний цикл.

 

4

 

Музичні «пейзажі». Регістр.

СОМ: Кеті Хорват Бьюкенен.

СММ: М. Чембержі. Хмаринка. Р. Шуман. Порив.

ХТД: «Хмаринки» (музика Н. Антоник, вірші Н. Свойкіної).

Створення «музичних картинок» хмаринок відповідно до ві¬ршів (придумати мелодію, створити звуковий супровід або інсценізацію). Відтворення ритму за записом.

Нотна грамота: тривалості звуків (ціла, половинна, четвертна, восьма).

 

5

 

Настрій, рух, штрих у мистецтві

Штрихи.

СОМ: Р. Хогфелдт.

СММ: В. Косенко. Дощик.

СКМ: М/ф Капітошка; Дощику, дощику, при¬пусти!

ХТД: «Дощик» (музика А. Мігай, вірші Н. Кулик).

Гра «Який дощик?»: створення на ударних інструментах звукових картин «Веселий дощик» чи «Осіння злива» тощо (зі зміною гучності, темпу).

Нотна грамота: пауза, тривалості пауз.

 

6

 

Балет. Мультфільм.

СКМ: Мультфільм «Цибулино» (фрагмент).

СММ: К. Хачатурян. Балет «Цибулино» (фрагменти за вибором). 

ХТД: українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу».

П: мультфільм.

 

7

 

Календарно-обрядові пісні. Український народний танець гопак.

СОМ: М. Тимченко. Ходить гарбуз по городу. Гра «Оживи картину».

СММ: Українська народна пісня «Женчичок-бренчичок» в обробці

М. Леонтовича. М. Мусоргський. Гопак з опери «Сорочинський

ярмарок». ХТД українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» виконання в ролях.

Відтворення ритму гопака.

П: календарно-обрядові пісні, гопак.

 

8

 

Троїсті музики. Ансамбль.

СОМ: Н. Дігтяр. Троїсті музики, А. Вереш. Ой заграйте, дударики, цимбали.

СММ: Троїсті музики. Л. Колодуб. Троїсті музики.

ХТД: «Ой заграйте, дударики» (музика А. Філіпенка, вірші В. Панченка).

 Гра «Прочитай слова, де «сховалися» ноти».

Нотна грамота:ознайомлення з нотами соль, мі, сі, до.

П: ансамбль

 

9

 

Тембр.

 

СОМ: Ж. Уолл. Чарівна флейта

СММ В. Кирейко. Награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка). Й. С. Бах. Жарт (флейта).

Казка «Як сопілка флейтою стала»

ХТД: «Кольорова гама»  (музика Л. Масол, вірші В. Тименка). Нотна грамота: ознайомлення з нотами фа, ре, ля.

Створення поспівок з вивчених нот.  

Гра «Прочитай слова, де «сховалися» ноти».

 

10

 

Симфонічна казка. Струнна група інструментів оркестру.

 

СММ: С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк» (теми Петрика).

ХТД: «Киця-кицюня»  (музика і вірші І. Білика).

П: скрипка, альт, віолончель, контрабас.

 

11

 

Симфонічна казка (продовження). Група дерев’яних духових інструментів оркестру.

 

СММ: С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк» (теми пташки, качки, кицьки, дідуся).

ХТД: «Киця-кицюня»  (музика і вірші І. Білика).

Ритмічні імпровізації.

П: флейта, кларнет, гобой, фагот.

 

 

12

 

Симфонічний оркестр . Групи мідних духових та ударних інструментів оркестру.

 

СММ: С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк» (теми Вовка, Мисливців, фінал).

ХТД: виконання вивчених пісень (за вибором учнів)

П: валторни, литаври барабан бубон тарілки; Звукоряд.

 

13

 

Зимові свята: Свято св. Миколая

 

СММ: А. Вівальді. «Зима» з циклу «Пори року».

ХТД: українська народна пісня «Ой, хто Миколая любить».

Створення ритмічного супроводу до пісні

 

14-15

 

Колядки Щедрівки.

 

СОМ: М. Тимченко. Різдво

СММ: Українські колядки та щедрівки: «Старий рік минає», «Нова радість стала», «Щедрик» та інші (за вибором).

СКМ: М/ф «Різдво», к/ф «Один удома» (фрагмент «Щедрик»).

ХТД: Jingle bells (Дзвоники дзвенять) (музика і вірші Дж. П’єрпонта).

Створення ритмічного супроводу до пісні.

Інсценізація колядок/щедрівок.

П: колядки, щедрівки.

 

16

 

Узагальнення знань.

Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика

 

 

docx
Додано
5 вересня 2019
Переглядів
2242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку