Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 4 класі (І семестр) за інтегрованою програмою «Мистецтво» Масол Л.М.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 4 класі (І семестр) за інтегрованою програмою «Мистецтво» Масол Л.М.
Перегляд файлу

4 клас

Календарно-тематичне планування уроків з предмету «Мистецтво: Музичне мистецтво»

І семестр

Розділ І. Ми – діти твої, Україно!

Дата

Тема

уроку

Зміст уроків

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

1.

4-а

 

4-б

 

4-в

 

 

Милуємося красою Землі

Українські народні пісні: «Ой у вишневому садочку», «Гойда, гойда, гой», «Казала Солоха: прийди, прийди»

«Моя планета синьоока» муз. О.Янушкевич

 

Руханка. «Україно моя»

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний

фольклор, називаючи жанри виконуваних пісень

(колискові, закличні, веснянки, щедрівки тощо),

виконує прості канони;

добирає засоби музичної виразності (темп,

динаміку, штрихи, тембр), необхідні для

створення образу пісні, пропонуючи різні

варіанти;

2.

4-а

 

4-б

 

4-в

 

 

Милуємося красою Землі (продовження)

Денис Січинський «Чом, чом земле моя»

Ігор Шамо «Три поради»

 

«Моя планета синьоока» муз. О.Янушкевич

 

«У ритмі серця» (Руслана та діти)

пояснює значення вокальних вправ для

правильного виконання;

стежить за точністю і виразністю інтонування,

чіткістю дикції (вимови),фразування;

стежить за співацькою поставою, диханням

3.

4-а

 

4-б

 

4-в

 

Мистецтво крізь віки

 Старовинні українські народні інструменти – кобза, колісна ліра. Антоніо Вівальді «Гроза» із сюїти «Пори року» (сучасні кавери)

 

«Весела пісенька»

Муз. І. Танчака

орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук,

мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка,

схеми диригування (на 2/4; 3/4) тощо);

орієнтується в нотному записі (за доцільності

для виконання);

читає і виконує найпростіший ритмічний

супровід, зокрема в різних темпах та динаміці, в

русі (плескання, відбивання ногами та з

використанням ударних інструментів

4.

4-а

 

4-б

 

4-в

 

 

Мистецтво крізь віки (продовження)

Й.С.Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру», т.1

«Мова барвінкова»

Муз. М.Жабляк

 

Створення кавер-версії пісні «Мова барвінкова»

рухається під музику, використовуючи відомі

танцювальні елементи (народні, сучасні,

спортивні тощо) відповідно до стилю музики;

демонструє елементи деяких народно-сценічних

та побутових танців (гопак, козачок, вальс,

полька,мазурка, полонез, лезгінка тощо);

узгоджує рухи з музичним супроводом (співом)

5.

4-а

 

4-б

 

4-в

 

 

Мистецтво та здоров'я

НЗААТУ ім. П.Вірського. Концертний виступ і репетиція

«Гопакі» Муз. О. Злотника

Руханка.«Гопак».

емоційно сприймає твори різних видів мистецтва

і виявляє враження у вербальний або

невербальний спосіб;

відтворює емоційні враження мистецтва

різними художніми засобами

пояснює, що подобається або не подобається у

творі

6.

4-а

 

4-б

 

4-в

 

Мистецтво та здоров'я (продовження)

Сучасні танці

«Гопакі» Муз. О. Злотника

 

Руханка « Baby Shark – Українська версія» ( із серії «З любов*ю до дітей)

вирізняє і характеризує елементи музичної мови,

застосовані для характеристики музичного образу

 (мелодія, темп, динаміка, ритм, регістр, характер

музичної інтонації; тембр та склад виконавців

(соліст, хор, оркестр, деякі тембри музичних

інструментів), лад (мажор, мінор),

розпізнає музичні форми (рондо, варіації)

7.

4-а

 

4-б

 

4-в

 

У дружному слов'янському колі

 

Мазурка. Чеська полька.

«Полька», «Сяє в небі  сонечко».

цілісно охоплює увагою художній твір;

зосереджується на характерних деталях;

виявляє здатність керувати увагою під час

сприймання;

відзначає кульмінацію у музичному творі, танці,

виставі;

 

8.

4-а

 

4-б

 

4-в

 

 

У дружному слов'янському колі (продовження)

 

Болгарський танець.

Болгарська колискова.

«Крижачок». Білоруська колиханка.

порівнює музичні та візуальні, сценічні,

хореографічні образи

9.

 

На гостину до угорців, румунів і молдован

 

Ференц Ліст. «Угорська рапсодія №2»

Вітторіо  Монті «Чардаш» (ксилофон з оркестром)

Йоганнес Брамс «Угорський танець № 5»

«Чардаш», угорський народний танець-пісня

узгоджує рухи з музичним супроводом (співом),

орієнтується у сценічному (танцювальному)

просторі;

використовує найпростіші прийоми

сценічної поведінки (вітання, поклони, звернення

до публіки тощо)

10.

 

На гостину до угорців, румунів і молдован

(продовження)

«Молдовеняска». Румунський танець «Інвертіта»

 

«Чардаш», угорський народний танець-пісня

добирає атрибути для підсилення виразності (із

запропонованих або знайомих предметів);

експериментує зі знайомими художніми

техніками, звуками різних тембрів (вокальними

та інструментальними, у тому числі із доцільним

застосуванням шумових ефектів), з лініями,

кольорами, формами, матеріалами тощо

11.

 

 

 

 

 

 

 

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків

Кримськотатарська колискова («Менім улим батир». Народна пісня у виконанні Джамали

«Дружба і достлук», муз. Л.Джемалядінової

вирізняє і характеризує елементи музичної мови,

застосовані для характеристики музичного образу

 (мелодія, темп, динаміка, ритм, регістр, характер

музичної інтонації; тембр та склад виконавців

(соліст, хор, оркестр, деякі тембри музичних

інструментів), лад (мажор, мінор),

розпізнає музичні форми (рондо, варіації)

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Мікіс Теодоракіс «Сіртакі»

«Дружба і достлук», муз. Л.Джемалядінової

рухається під музику, використовуючи відомі

танцювальні елементи (народні, сучасні,

спортивні тощо) відповідно до стилю музики;

демонструє елементи деяких народно-сценічних

та побутових танців (гопак, козачок, вальс,

полька,мазурка, полонез, лезгінка тощо);

узгоджує рухи з музичним супроводом (співом)

13.

 

Новорічний калейдоскоп.

Слухання новорічних пісень. Carol of the Bells (у виконанніPentatonix).

Алла Мігай. Ялиночка.

«Новорічна пісня» Музика і вірші Наталії Май.

цілісно охоплює увагою художній твір;

зосереджується на характерних деталях;

виявляє здатність керувати увагою під час

сприймання;

відзначає кульмінацію у музичному творі, танці,

виставі;

 

14.

 

Новорічний калейдоскоп (продовження)

«Добрий вечір тобі, пане господарю» (у різному виконанні).

«Го-го-го коза» українська народна пісня.

пояснює значення вокальних вправ для

правильного виконання;

стежить за точністю і виразністю інтонування,

чіткістю дикції (вимови),фразування;

стежить за співацькою поставою, диханням

 15.

 

Перевір свої досягнення.

Твори з слухання музики.

Виконання вивчених пісень.

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний

фольклор, називаючи жанри виконуваних пісень

(колискові, закличні, веснянки, щедрівки тощо),

виконує прості канони;

добирає засоби музичної виразності (темп,

динаміку, штрихи, тембр), необхідні для

створення образу пісні, пропонуючи різні

варіанти;

16.

 

З Новим роком!

Слухання пісень та музики про Новий рік

 

 

docx
Додано
30 грудня 2023
Переглядів
189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку