3 клас
Календарно-тематичне планування уроків з предмету «Мистецтво: Музичне мистецтво»
РОЗДІЛ І. ПОРИ РОКУ В МИСТЕЦТВІ
№
|
Клас |
Дата |
Тема уроку |
І семестр |
|
Зміст уроків |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
||||
1 |
3-а
3-б
3-в |
|
Лясолька і Барвик у країні мистецтв |
С. Борткевич. Принцеса на горошині (із циклу "Музичні картинки за казками Г.Х.Андерсена) Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної - розучування |
виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор); добирає засоби музичної виразності (темп,динаміку), необхідні для створення настрою, характеру; розуміє значення вокальних вправ для правильного виконання;
|
2 |
3-а
3-б
3-в |
|
Портретна галерея |
М/Ф "Піноккіо", "Пригоди Буратіно" (фрагменти) Ю.Шевченко. Балет "Буратіно і чарівна скрипка" (фрагменти) Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної - виконання |
стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; створює варіанти ритмічного супроводу до пісні
|
3 |
3-а
3-б
3-в |
|
Ліричні персонажі |
С. Прокоф'єв. Вальс із балету "Попелюшка". "Джульєтта - дівчинка" з балету "Ромео та Джульєтта" Вокальна та танцювальна імпровізація. Створюємо образи казкових героїв. |
емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб; вирізняє елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу. |
4 |
3-а
3-б
3-в |
|
Людина і природа - єдині |
М. Римський - Корсаков. Опера "Казка про царя Салтана": вступ до II дії ("Море") І. Танчак "Добрий день людям на землі", , розучування Пантоміма "Царівна - Лебідь" |
орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка) |
5. |
3-а
3-б
3-в |
|
Людина і природа – єдині (продовження) |
В. Кохановська Марш Маркіза Карабаса з казки - мюзиклу "Кіт у чоботях"; Г. Джекман. The Puss Suite. Саундтрек з м/ф "Кіт у чоботях" І. Танчак "Добрий день людям на землі», виконання Пантоміма "Царівна - Лебідь" |
стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах |
6 |
3-а
3-б
3-в |
|
Дружба та братство - найбільше багатство |
М. Степаненко. Дражнилка. Скривдили (з дитячого зошита") О. Янушкевич, М. Ясакова "Дружба - розучування |
емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб; вирізняє елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу |
7 |
3-а
3-б
3-в |
|
Дружба та братство-найбільше багатство (продовження) |
М/ф " Бременські музиканти" (фрагменти) О. Янушкевич, М. Ясакова "Дружба - виконання |
виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор); добирає засоби музичної виразності (темп,динаміку), необхідні для створення настрою, характеру; розуміє значення вокальних вправ для правильного виконання;
|
8 |
3-а
3-б
3-в |
|
Героїзм у мистецтві |
П. Чайковський. "Марш дерев'яних солдатиків" ( з дитячого альбому) В. А. Моцарт "Турецький марш" О, Янушкевич, З. Тищенко "Наша рідна Укаїна"- розучування |
стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; створює варіанти ритмічного супроводу до пісні
|
9 |
3-а
3-б
3-в |
|
Богатирі в мультиплікації |
Пісня з м/ф"Пригоди Котигорошка та його друзів" (музика А. Солов'єва); Ф. Пелегрино "Парад героїв. О, Янушкевич, З. Тищенко "Наша рідна Укаїна"- - виконання |
орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка) |
10 |
3-а
3-б
3-в |
|
Козацькому роду нема переводу |
С. Климовський - Л. Бетховен. Їхав козак за Дунай. А. Олєйнікова, І. Чайченко "Ми - нащадки козаків" - розучування |
стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах |
11 |
3-а
3-б
3-в |
|
Козацькому роду нема переводу (продовження) |
Л. Бетховен. Варіації на українську тему А. Олєйнікова, І. Чайченко "Ми - нащадки козаків" -виконання |
емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб; вирізняє елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу. |
12 |
3-а
3-б
3-в |
|
Наша слава, краса і велич |
Українські народні пісні у виконанні Соломії Крушельницької М. Облещук, Р, Обшарська "Гімнастика ранкова" - розучування, |
орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка) |
13 |
3-а
3-б
3-в |
|
Наша слава, краса і велич (продовження) |
Т. Керичок. Пісня - марш "Спортивний дух" М. Облещук, Р, Обшарська "Гімнастика ранкова" - виконання, |
створює варіанти ритмічного супроводу до пісні; відтворює прості ритмічні послідовності |
14 |
3-а
3-б
3-в |
|
Новорічний калейдоскоп (продовження) |
"Нова радість стала"( у виконанні Пікардійської терції) Н. Май "Новорічна пісня" - розучування |
|
15 |
3-а
3-б
3-в |
|
Новорічний калейдоскоп |
"Carol of the Bells" ( у виконанні Pentatonix) Н. Май "Новорічна пісня" - виконання |
виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор); добирає засоби музичної виразності (темп,динаміку), необхідні для створення настрою, характеру; розуміє значення вокальних вправ для правильного виконання;
|
16 |
3-а
3-б
3-в |
|
Узагальнення. |
Завдання Лясольки |