Календарно-тематичне планування уроків мзичного мистецтва в 3 класах(І семестр))

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків мзичного мистецтва в 3 класах (за підручником Л.Масол,О.Гайдамаки,О.Колотило)
Перегляд файлу

 

 

 

3 клас

Календарно-тематичне планування уроків з предмету «Мистецтво: Музичне мистецтво»

РОЗДІЛ І. ПОРИ РОКУ В МИСТЕЦТВІ

 

Клас

Дата

Тема уроку

І семестр

Зміст уроків

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

1

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Лясолька і Барвик у країні мистецтв

С. Борткевич. Принцеса на горошині (із циклу "Музичні картинки за казками Г.Х.Андерсена)

Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної - розучування

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний

фольклор);

добирає засоби музичної виразності (темп,динаміку), необхідні для створення настрою, характеру;

розуміє значення вокальних вправ для

правильного виконання;

 

2

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Портретна галерея

М/Ф "Піноккіо", "Пригоди Буратіно" (фрагменти)

Ю.Шевченко. Балет "Буратіно і чарівна скрипка" (фрагменти)

Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної - виконання

стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

 

3

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Ліричні персонажі

С. Прокоф'єв. Вальс із балету "Попелюшка".

"Джульєтта - дівчинка" з балету "Ромео та Джульєтта"

Вокальна та танцювальна імпровізація. Створюємо образи казкових героїв.

емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб;

вирізняє елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу.

4

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Людина і природа - єдині

М. Римський - Корсаков. Опера "Казка про царя Салтана": вступ до II дії ("Море")

І. Танчак "Добрий день людям на землі", , розучування

Пантоміма "Царівна - Лебідь"

орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка)

5.

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Людина і природа – єдині (продовження)

В. Кохановська Марш Маркіза Карабаса з казки - мюзиклу "Кіт у чоботях"; Г. Джекман. The Puss Suite. Саундтрек з м/ф "Кіт у чоботях"

 І. Танчак "Добрий день людям на землі», виконання

Пантоміма "Царівна - Лебідь"

стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням

імпровізує голосом (музичні, мовленнєві

інтонації) та на музичних інструментах

6

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Дружба та братство - найбільше багатство

М. Степаненко. Дражнилка. Скривдили (з дитячого зошита")

 О. Янушкевич, М. Ясакова "Дружба - розучування

емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб; вирізняє елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу

7

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Дружба та братство-найбільше багатство (продовження)

М/ф " Бременські музиканти" (фрагменти)

 О. Янушкевич, М. Ясакова "Дружба - виконання

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний

фольклор);

добирає засоби музичної виразності (темп,динаміку), необхідні для створення настрою, характеру;

розуміє значення вокальних вправ для

правильного виконання;

 

8

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Героїзм у мистецтві

П. Чайковський. "Марш дерев'яних солдатиків" ( з дитячого альбому)

В. А. Моцарт "Турецький марш"

О, Янушкевич, З. Тищенко "Наша рідна Укаїна"- розучування

стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

 

9

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Богатирі в мультиплікації

Пісня з м/ф"Пригоди Котигорошка та його друзів" (музика А. Солов'єва); Ф. Пелегрино "Парад героїв.

О, Янушкевич, З. Тищенко "Наша рідна Укаїна"- - виконання

орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка)

10

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Козацькому роду нема переводу

С. Климовський - Л. Бетховен. Їхав козак за Дунай.

А. Олєйнікова, І. Чайченко "Ми - нащадки козаків" - розучування

стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням

імпровізує голосом (музичні, мовленнєві

інтонації) та на музичних інструментах

11

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Козацькому роду нема переводу (продовження)

Л. Бетховен. Варіації на українську тему

А. Олєйнікова, І. Чайченко "Ми - нащадки козаків" -виконання

емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб;

вирізняє елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу.

12

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Наша слава, краса і велич

Українські народні пісні у виконанні Соломії Крушельницької

М. Облещук, Р, Обшарська "Гімнастика ранкова" - розучування,

орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка)

13

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Наша слава, краса і велич (продовження)

Т. Керичок. Пісня - марш "Спортивний дух"

М. Облещук, Р, Обшарська "Гімнастика ранкова" - виконання,

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні;

відтворює прості ритмічні послідовності

14

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Новорічний калейдоскоп (продовження)

"Нова радість стала"( у виконанні Пікардійської терції)

Н. Май "Новорічна пісня" - розучування

 

15

3-а

 

3-б

 

3-в

 

Новорічний калейдоскоп

"Carol of the Bells" ( у виконанні Pentatonix)

Н. Май "Новорічна пісня" - виконання

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний

фольклор);

добирає засоби музичної виразності (темп,динаміку), необхідні для створення настрою, характеру;

розуміє значення вокальних вправ для

правильного виконання;

 

 

16

3-а

 

3-б

 

 3-в

   

Узагальнення.

Завдання Лясольки                                                                        

 

docx
Додано
30 грудня 2023
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку