Календарно-тематичне планування уроків навчання грамоти за підручником «Буквар. Автори: М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко (2018)»
для 1 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) (7 год. на тиждень) (понеділок, вівторок, середа, четвер)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Добуквений період |
|||
|
|
Інструктаж з ТБ під час уроку. Читання. Буквар – перша навчальна книга. |
|
|
|
Інструктаж з ТБ під час уроку. Письмо. Письмове приладдя. |
|
|
|
Читання. Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Робота з дитячою книжкою 1. Казки народів світу. |
|
|
|
Письмо. Орієнтування на обмеженій площині |
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Що? |
|
|
|
Письмо. Програмування наступного руху руки. |
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто? |
|
|
|
Письмо. Координування рухів руки. |
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять? |
|
|
|
Письмо. Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженому просторі. Розвиток зв’язного мовлення1. Тема: «Мої перші кроки у країні знань». |
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які? |
|
|
|
Письмо. Виділення окремих предметів з групи предметів. |
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який, яка, яке по порядку? |
|
|
|
Письмо. Контролювання натиску олівцем на папір. |
|
|
|
Читання. Речення. |
|
|
|
Письмо. Орієнтування в напрямку письма. |
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. Робота з дитячою книжкою 2. Казки. |
|
|
|
Письмо. Основний рядок |
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі службовими словами в реченні |
|
|
|
Письмо. Письмо в рядку прямих ліній. |
|
|
|
Читання. Поділ слів на склади. |
|
|
|
Письмо. Допоміжні лінії рядка |
|
|
|
Читання. Наголос у словах. |
|
|
|
Письмо. Письмо в графічній сітці з допоміжними лініями. Розвиток зв’язного мовлення2. Тема: «Вчуся запитувати». |
|
|
|
Читання. Мовні і немовні звуки. Голосні і приголосні звуки |
|
|
|
Письмо. Письмо в повній графічній сітці. |
|
|
|
Читання. Тверді і м’які приголосні звуки. |
|
|
|
Письмо. Письмо в повній графічній сітці. |
|
|
|
Читання. Складозвуковий аналіз слів. Закріплення вивченого. |
|
|
|
Письмо. Письмо в повній графічній сітці. |
|
|
|||
|
|
Читання. Звук [а]. Буква а, А. Складання речень за схемами і малюнком. Звук [а] (буква а, А) в ролі окремого слова. Робота з дитячою книжкою 3. Українські народні казки. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви а |
|
|
|
Читання. Закріплення букви а, А, її звукового значення. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви А. |
|
|
|
Читання. Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви о. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви о, О, її звукового значення. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви О. Розвиток зв’язного мовлення.3 Тема: «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів». |
|
|
|
Читання. Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої і великої букви і І |
|
|
|
Читання. Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої і великої букви и И. |
|
|
|
Читання. Звук [у]. Буква у, У. Складання речень. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви у. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви У. |
|
|
|
Читання. Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви е. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Е. |
|
|
|
Читання. Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м. Робота з дитячою книжкою 4. Байки. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви м. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви М. |
|
|
|
Читання. Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви л. |
|
|
|
Читання. Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Л. |
|
|
|
Читання. Звуки [н], [н'], позначення їх буквою н, Н (ен). Читання складів і слів з вивченими буквами. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви н. |
|
|
|
Читання. Закріплення звуків [н], [н'], букви н, Н |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Н. Розвиток зв’язного мовлення 4. Тема: «Вчуся визначати ознаки предметів». |
|
|
|
Читання. Звуки [с], [с'], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви с. |
|
|
|
Читання. Закріплення звуків [с], [с'], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з вивченими буквами. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви С. |
|
|
|
Читання. Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви к. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою 5. Вірші про осінь. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви К. |
|
|
|
Читання. Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви в. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів). |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви В. |
|
|
|
Читання. Звуки [р], [р'], буква р, Р(ер). Читання складів і слів із буквою р. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви р. Розвиток зв’язного мовлення5. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені». |
|
|
|
Читання. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Р. |
|
|
|
Читання. Звук [п], позначення його буквою п, П (пе). Читання складів, слів і тексту з буквою п. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви п. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви П. |
|
|
|
Читання. Звуки [т], [т'], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т. Робота з дитячою книжкою 6. Усна народна творчість. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви т. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Т. |
|
|
|
Читання. Звуки [д], [д'], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. Читання складів і слів із буквою д. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви д. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Д. Розвиток зв’язного мовлення 6. Тема: «Вчуся описувати предмети». |
|
|
|
Читання. Звуки [з], [з'], позначення їх буквою з, З (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви з. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви З. |
|
|
|
Читання. Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви б. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою 7. Загадки. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Б. |
|
|
|
Читання. Звук [й], позначення його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й. |
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви й. |
|
|
|
Читання. Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Й. |
|
|
|
Читання. Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо. Закріплення вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення 7. Тема: «Вчуся розповідати про призначення предметів». |
|
|
|
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
|
|
|
Письмо. Закріплення вивчених букв. |
|
|
|
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
|
|
|
Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення. |
|
|
|
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
|
|
|
Письмо. Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення 8. Тема: «Складаю розповідь за малюнками». |
|
|
|
Читання. Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою 8. |
|
|
|
|
|