Календарно-тематичне планування уроків навчання грамоти за підручником «Буквар. Автори: М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків навчання грамоти за підручником «Буквар. Автори: М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків навчання грамоти за підручником  «Буквар. Автори: М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко (2018)»

для 1 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) (7 год. на тиждень) (понеділок, вівторок, середа, четвер)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Добуквений період

  1.     

 

Інструктаж з ТБ під час уроку.

Читання. Буквар – перша навчальна книга.

 

  1.                  

 

Інструктаж з ТБ під час уроку.

Письмо. Письмове приладдя.

 

  1.                  

 

Читання. Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Робота з дитячою книжкою 1. Казки народів світу.

 

  1.                  

 

Письмо. Орієнтування на обмеженій площині

 

  1.                  

 

Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Що?

 

  1.                  

 

Письмо. Програмування наступного руху руки.

 

  1.                  

 

Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто?

 

  1.                  

 

Письмо. Координування рухів руки.

 

  1.                  

 

Читання. Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять?

 

  1.              

 

Письмо. Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженому просторі. Розвиток зв’язного мовлення1. Тема: «Мої перші кроки у країні знань».

 

  1.              

 

Читання. Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які?

 

  1.              

 

Письмо. Виділення окремих предметів з групи предметів.

 

  1.              

 

Читання. Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який, яка, яке по порядку?

 

  1.              

 

Письмо. Контролювання натиску олівцем на папір.

 

  1.              

 

Читання. Речення.

 

  1.              

 

Письмо. Орієнтування в напрямку письма.

 

  1.              

 

Читання. Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. Робота з дитячою книжкою 2. Казки.

 

  1.              

 

Письмо. Основний рядок

 

  1.              

 

Читання. Ознайомлення зі службовими словами в реченні

 

  1.              

 

Письмо. Письмо в рядку прямих ліній.

 

  1.              

 

Читання. Поділ слів на склади.

 

  1.              

 

Письмо. Допоміжні лінії рядка

 

  1.              

 

Читання. Наголос у словах.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо в графічній сітці з допоміжними лініями. Розвиток зв’язного мовлення2. Тема: «Вчуся запитувати».

 

  1.              

 

Читання. Мовні і немовні звуки. Голосні і приголосні звуки

 

  1.              

 

Письмо. Письмо в повній графічній сітці.

 

  1.              

 

Читання. Тверді і м’які приголосні звуки.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо в повній графічній сітці.

 

  1.              

 

Читання. Складозвуковий аналіз слів. Закріплення вивченого.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо в повній графічній сітці.

 

 

  1.              

 

Читання. Звук [а]. Буква а, А. Складання речень за схемами і малюнком. Звук [а] (буква а, А) в ролі окремого слова. Робота з дитячою книжкою 3. Українські народні казки.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої букви а

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви а, А, її звукового значення.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви А.

 

  1.              

 

Читання. Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої букви о.

 

  1.              

 

Читання.  Закріплення букви о, О, її звукового значення.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви О. Розвиток зв’язного мовлення.3 Тема: «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів».

 

  1.              

 

Читання.  Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова.  

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої і великої букви і І

 

  1.              

 

Читання. Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої і великої букви и И.

 

  1.              

 

Читання. Звук [у]. Буква у, У. Складання речень.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви у.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви У.

 

  1.              

 

Читання. Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої букви е.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви Е.

 

  1.              

 

Читання. Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м. Робота з дитячою книжкою 4. Байки.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої букви м.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви М.

 

  1.              

 

Читання. Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви л.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви Л.

 

  1.              

 

Читання. Звуки [н], [н'], позначення їх буквою н, Н (ен). Читання складів і слів з вивченими буквами.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви н.

 

  1.              

 

Читання.  Закріплення звуків [н], [н'], букви н, Н

 

  1.              

 

Письмо. Письмо великої букви Н. Розвиток зв’язного мовлення 4. Тема: «Вчуся визначати ознаки предметів».

 

  1.              

 

Читання. Звуки [с], [с'], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої букви с.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення звуків [с], [с'], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з вивченими буквами.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви С.

 

  1.              

 

Читання. Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви к.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою 5. Вірші про осінь.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви К.

 

  1.              

 

Читання. Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви в.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів).

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви В.

 

  1.              

 

Читання. Звуки [р], [р'], буква р, Р(ер). Читання складів і слів із буквою р.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви р. Розвиток зв’язного мовлення5. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені».

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви Р.

 

  1.              

 

Читання. Звук [п], позначення його буквою п, П (пе). Читання складів, слів і тексту з буквою п.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви п.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви П.

 

  1.              

 

Читання. Звуки [т], [т'], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т. Робота з дитячою книжкою 6. Усна народна творчість.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви т.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви Т.

 

  1.              

 

Читання. Звуки [д], [д'], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. Читання складів і слів із буквою д. 

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви д.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо великої букви Д. Розвиток зв’язного мовлення 6. Тема: «Вчуся описувати предмети».

 

  1.              

 

Читання. Звуки [з], [з'], позначення їх буквою з, З (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви з.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви З.

 

  1.              

 

Читання. Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо малої  букви б.

 

  1.              

 

Читання. Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою 7. Загадки.

 

  1.              

 

Письмо. Письмо  великої букви Б.

 

  1.              

 

Читання. Звук [й], позначення його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й.

 

  1.           

 

Письмо. Письмо малої  букви й.

 

  1.           

 

Читання. Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.           

 

Письмо. Письмо  великої букви Й.

 

  1.           

 

Читання. Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.           

 

Письмо. Закріплення вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення 7. Тема: «Вчуся розповідати про призначення предметів».

 

  1.           

 

Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.

 

  1.           

 

Письмо. Закріплення вивчених букв.

 

  1.           

 

Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.

 

  1.           

 

Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення.

 

  1.           

 

Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.

 

  1.           

 

Письмо. Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення 8. Тема: «Складаю розповідь за малюнками».

 

  1.           

 

Читання. Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою 8.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 вересня 2022
Переглядів
3082
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку