Впровадження методики швидкого навчання читанню цілими складами (за «Ребус – методом» Лева Штернберга)
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Починаємо читання за «Ребус- методом» з серії уроків, які мають таку структуру: Перша частина уроку – це називання учнями злиття – першого складу кожного слова.
Номер слайду 4
Друга частина уроку передбачає утворення слів з перших наголошених складів кожного слова (двоскладові, трискладові слова).
Номер слайду 5
Поступово вводяться чотирискладові слова.
Номер слайду 6
Третя частина уроку – це самостійне читання учнями раніше прочитаних слів, з’єднання слова з відповідним малюнком і розфарбовування малюнків. Таких уроків проводимо 11. Під час проведення цих уроків учні засвоюють навички складово-піктографічного читання, вчаться визначати наголос і розуміти значення прочитаних слів, а також вчаться самостійно виконувати вправи.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
МА МА КА ША МА ША ЛО ЗА ДІ МА ЛИ ПА МУ ЗА ДО БА
Номер слайду 9
РІ ЗА ТИ БІ ГА ТИ ЗА БА ВА СО БА КА ГА ЗЕ ТА РА КЕ ТА ГІ ТА РА КА РЕ ТА ЗА БА ВА СО БА КА ГА ЗЕ ТА РА КЕ ТА