№ |
Дата |
Тема Пiдтема |
Мовленнєвi функцiї |
Засоби вираження
|
Лiнгвiстичнi компетенцiї
|
Читання Письмо Аудiювання |
Домашнє завдання
|
|
Лексичний матерiал
|
Граматичний матеріал |
|||||||
Тема:«Gesundheit» |
||||||||
1.
2. |
15/01
18/01 |
Körperteile |
Називати частини тіла людини; запитуват і відповідати що болить |
S.68 |
Sein Hals tut weh. Ihre Augen tun weh. Was hast du denn? – Ich habe Zahnschmerzen. Körperteile. |
Відмінювання дієслова tun |
Впр.1-8, с.68-71 (П) Впр.1,2, с.86 |
Впр.3, с.86 |
3.
4. |
20/01
20/01 |
Ich kann nicht zur Schule gehen |
Називати причину невідвідування школи |
S.71 |
Er ist krank. Sie hat Grippe. Du hast Fieber, der Schnupfen, der Husten, die Tablette, die Tropfen/Tabletten/Nasentropfen/Hustenbonbons/Vitamintabletten nehmen, im Bett bleiben, Kamillen-/Hustentee trinken |
Модальне дієслово sollen |
Впр.1-7, с.71-74 Впр.4,5, с.86 Домашнє читання |
Впр.6, с.86 |
5.
6. |
21/01
22/01 |
Was fehlt dir denn? |
Називати симптоми захворювання. |
S.75 |
Was fehlt Ihnen denn? – Mein Hals tut weh. Das Krankenhaus, die Erkältung, passieren, fallen, brechen, untersuchen, sich erkälten, einen Arzt holen, Schnupfen holen, eine Röntgenaufnahme machen, einen Gips bekommen |
|
Впр.1-7, с.75-79 Впр.8, с.88 |
Впр.7, с.86-87 Впр.9, с.88 |
7.
8. |
25/01
27/01 |
Terminvereinbarung |
Вчитися записуватися на прийом до лікаря |
S.79 |
Die Zahnarztpraxis, der Zahnarzt, der Patient, die Sprechstunde, der Termin, einen Termin vereinbaren/ ändern/verschieben, behandeln, pflegen |
Wiederholung |
Впр.1-7, с.79-81 Впр.1, с.88 Домашнє читання |
Впр.2, с.88 |
9.
10. |
27/01
28/01 |
Lachen ist die beste Medizin. |
Сміх – найкращий лікар. Висловлювання думок. |
S.82 |
Das Lachyoga, einen Kurs machen, Witze erzählen, Muskeln aktivieren, j-n kitzeln |
weil-Sätze |
Впр.1-6, с.82-85 Впр.3-5, с.89 |
Впр.6, с.89 |
11. |
29/01 |
Projektvorschlag. |
Розвивати вміння проектної роботи. |
S.85 |
|
|
Домашнє читання |
Впр.1, с.90 |
12. |
01/02 |
Wiederholungs- stunde (Урок-повторення) |
Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
|
Впр.8,с.94 |
13. |
03/02 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру) |
|
|||||
Тема:«Sport» |
||||||||
14.
15.
16. |
03/02
04/02
05/02 |
Sportland Deutschland. |
Бесіда про Німеччину як спортивну країну |
S.96 |
der Proficlub, der Amateur, der Sportartikelhersteller, kicken, sportbegeistert, puma, adidas, das Fitnessstudio, die Radfahrer, die Fahrradhauptstadt |
dass-Sätze |
Впр.1-7, с.96-99 Впр.1-3, с.111-112 Домашнє читання |
Впр.4, с.112 |
17.
18. |
08/02
10/02 |
Jugendliche und Sport |
Розповідати про роль спорту у житті молоді |
S.100 |
Der Wettkampf, die Mannschaft, die Rangliste, dauern, Körbe werfen, den Ball fangen |
Frage-Sätze |
Впр.1-8, с.100-103 Впр.6, 7, с.112-113 |
Впр.5, с.112 |
19.
20. |
10/02
11/02 |
Unser Sportfest |
Бесіда про спортивні свята у школі і не тільки |
S.104 |
Die Sportwoche, das Publikum, die Tombola, das Talent, der Punkt, die Station, Punkte vergeben, ansagen, auf de Slackline balancieren, das Torwandschießen, Streetdance, Cheerleading, otientalische Tänze |
|
Впр.1-7, с.103-106 Впр.8, с.114 Домашнє читання |
Впр.9, с.114 |
21.
22. |
12/02
15/02 |
Mein Lieblingssportler |
Вчитися представляти свого улюбленого кумира спорту |
S.106 |
das Vorbild, der Sieg, der Profi, die Bronze, das Silber, das Gold, siegen, Rekorde halten, einen Weltrekord aufstellen |
dass-Sätze |
Впр.1-6, с.106-109 Впр.1-3, с.114-115 Впр.6, с.116-117 |
Впр.4,5, с.115-116 |
23. |
17/02 |
Projektvorschlag. |
Розвивати вміння проектної роботи. |
S.110 |
|
|
Впр.7-9, с.117 Домашнє читання |
Впр.10, с.117 |
24. |
17/02 |
Wiederholungs- stunde (Урок-повторення) |
Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
|
25. |
18/02 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру) |
|
|||||
Тема:«Theater und Kino» |
||||||||
26.
27. |
19/02
22/02 |
Im Theater |
Називати приміщення й різні об’єкти в театрі, розповідати про їхнє призначення |
S.47 |
das Theaterstück, die Ausführung, die Probe, der Zuschauer, der Zuschauerraum, der Erfrischungsraum, das Foyer, die Bühne, die Kulisse, der Vorhang |
|
Впр.1, с.47 Впр.4а, с.48 Впр.4 b, с. 48 Впр. 5, с. 49 |
Впр.6,с.49. Вивчити слова |
28.
29. |
24/02
24/02 |
Ein Theaterbesuch |
Розповідати про відвідування театру, описувати театр. |
S.50 |
das Parkett, die Loge, der Rang, das Bühnenbild, besorgen, Beifall klatschen |
|
Впр. 1, 3, с. 50-51 Впр. 2, с. 50 Впр. 3, с. 51 Впр. 5, с. 52 Домашнє читання |
Впр. 4, с.49
|
30.
31. |
25/02
26/02 |
Der Spielplan |
Називати й розрізняти види театральних вистав |
S.53 |
die Komödie, die Tragödie, die Oper, das Ballett, das Musical, die Erstaufführung, aufführen |
Множина іменників (повторення) |
Впр. 1, с. 53 Впр. 3, с.53 Впр. 4, с. 54 Впр.6, с. 54 |
Впр. 2, с. 53 Вивчити слова. |
32.
33. |
29/02
02/03 |
Berühmte Theater Berlins |
Називати дати та позначення років, розповідати про відомі театри Берліні та України. |
S.55 |
die Operette, die Staatsoper , der Dramatiker, bedeutend, überwiegend, sich spezialisieren auf (Akk.) |
Прийменники з Dat. |
Впр. 1, с. 55 Впр. 4, с. 56 Впр. 2, с. 55 Впр. 6, с. 57 |
Впр. 7, с. 57 |
34.
|
02/03 |
Wir gehen gern ins Kino |
Бесіда про останній похід до кінотеатру |
S.58 |
vorziehen, sich bekannt machen mit (Dat.),das Popcorn |
Складносурядне речення зі сполучником «denn» |
Впр. 1, с. 58 Впр.1, с. 61 Впр. 3а, с. 58 Впр.5, с. 63 |
Впр. 5, с.60 Впр.3, с. 61
|
35.
|
03/03 |
Was läuft im Kino? |
Що сьогодні по телебаченню? Бесіда .по темію |
S.61 |
Der Actionfilm, der Liebesfilm, der Horrorfilm, der Fantasyfilm, die Handlung, die Hauptfigur, es geht um ( Akk.) |
|
Впр.1, с.66 Домашнє читання |
Скласти 8 речень з словами до теми |
36. |
04/03 |
Mein Lieblingsfilm |
Розповідати про свій улюблений фільм, мультфільм, тощо. |
S.64 |
befragen nach (Dat.) |
|
Впр. 1, 2b,с.66 |
Представити свій улюблений фільм/ мультфільм. |
37. |
09/03 |
Wiederholungs- stunde (Урок-повторення) |
Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
|
|
38. |
09/03 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру) |
|
|||||
Тема:«Deutschland und Berlin» |
||||||||
39.
40. |
10/03
11/03 |
Wir reisen gern |
Навчати називати цілі подорожі, вживаючи географічні назви в правильній формі, коментувати статистику щодо улюблених туристичних цілей, описувати подорож своєї мрії |
S.143 |
Verreisen (verreiste, ist verreist), das Reiseziel
|
Географічні назви Впр. 3a, 3b (с.144) |
Впр.3а (с.144) Впр.2а (с.143)\ Впр.4 (с.144), 5b (с.145) РЗ, впр.4 (с.71) Домашнє читання |
Впр.6 (с.145) |
41.
42. |
12/03
14/03 |
Reisevorbereitungen |
Навчати розповідати про приготування до подорожі, про необхідні в подорожі речі |
S.146 |
Die Reisevorbereitun- gen, einer/eins, keiner/keins, die Taschenlampe, der Koffer, das Zelt, die Kappe |
Неозначені займенники „einer“ і „keiner“ Впр.4а (с.147), 4b, 5(с.148) |
Впр.4а (с.147) Впр.3,4а (с.145) Впр.3 (с.72)
|
Впр.6 (с.148) |
43.
|
16/03 |
Auf Reisen gehen |
Навчати розповідати, що можна робити під час подорожі, давати поради щодо організації й проведення вдалої подорожі |
S.149 |
Erledigen, besorgen sich (Dat.), überlegen, die Checkliste, der Eindruck |
Словотвір: складні слова РЗ, впр.1 (с.73) Наказовий спосіб дієслів (повторення) Впр.4, 5 (с.150) |
Впр.4 (с.150) РЗ, впр.2 (с.73) Впр.3 (с.149), 5 (с.150) РЗ, впр.3 (с.73) Домашнє читання |
Впр.7 (с.150) |
44. |
16/03 |
Deutschland in Europa |
Навчати називати сусідні країни Німеччини, повідомляти основні відомості про Німеччину |
S.151 |
Nordeuropa, Südeuropa, Westeuropa, Osteuropa, Mitteleuropa, grenzen an (Akk) |
Географічні назви |
Впр.5 (с.152) Впр.2, 3 (с.151) Впр.4, 6 (с.152) |
Впр.7 (с.152) |
45.
|
17/03 |
Deutsche Bundesländer |
Навчати розповідати про федеральні землі Німеччини, використовуючи подану інформацію, описувати туристичний маршрут Німеччиною |
S.153 |
vorhaben, übernachten, die Richtung, die Jugendherberge |
Географічні назви |
Впр.4а (с.155) Впр.1b (с.153), 2, 3 (c.154), 4b (c.155) впр.4 (с.75)
|
Впр.5 (с.155) |
46. |
18/03 |
Deutsche Städte |
Навчати називати основні визначні місця німецьких міст, описувати туристичний маршрут німецькими містами, складати й відгадувати загадки про міста |
S.156 |
Der Dom, wegfallen (fiel weg, ist weggefallen) |
Словотвір: утворення прикметників від назв міст Впр.5 (с.158) |
Впр.6 (c.158) Впр.2b (с.156), 3 (c.157) Впр.6 (c.158) Домашнє читання |
Впр.7 (c.158) |
47. |
28/03 |
Deutsche Hauptstadt. |
Навчати повідомляти основні відомості про столицю Німеччини |
S.159 |
die Besonderheit, die Regierung, die Spree, sich befinden (befand sich, hat sich befunden), umgeben sein von (Dat) |
Множина іменників (повторення)
|
Впр.1 (с.159), Впр.2 (с.159) Впр.4 (с.159) Впр.3 (с.159)
|
Впр.6 (с.160) |
48. |
30/03 |
Berlin gestern und heute |
Знайомити з історією німецької столиці |
S.161 |
das Wappen, der Begründer, die Urkunde |
|
впр.1 (с.161) Впр.5 (с.160) Впр.2, 3 (с.161)
|
Впр.6 (с.162) |
49. |
30/03 |
Stadtrundfahrt durch Berlin |
Навчати називати визначні місця Берліна, описувати екскурсію німецькою столицею |
S.163 |
Der Fremdenführer, die Glaskuppel, die Quadriga, die Museuminsel, Herzlich willkommen in… |
Минулий час Präteritum (повторення) Впр.6 (с.165) |
Впр.4 (с.164), 5 (с.165) Впр.6 (с.165) впр.4 (с.79) Домашнє читання |
Впр.6 (с.165) |
50. |
31/03 |
Sehenswürdigkeiten Berlins |
Навчати розгадувати загадки про визначні місця Берліна й складати такі загадки |
S.166 |
der Höhepunkt, das UNESCO-Weltkulturerbse, einen Blick auf (Akk) werfen (warf, hat geworfen) |
Неозначені займенники „jemand“ і„niemand“ Впр.2(с.166), (с.167), 5 (c.168) |
Впр.1 (с.160) Впр.2 (с.166), 4 (с.167) впр.4 (с.80) |
Впр.5 (с.168) |
51. |
01/04 |
Wiederholungs- stunde (Урок-повторення) |
Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Впр.4 (с.170); Впр.1, 2 (с.81) |
Впр.1,3, (с.169); 5 (с.170) |
52. |
04/04 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру) |
|
|||||
Тема:«Die Ukraine und Kyjiw» |
||||||||
53.
54. |
06/04
06/04 |
Unsere Heimatland |
Навчати повідомляти основні відомості про Україну, писати повідомлення про свою Батьківщину |
S.172 |
die Lage, die Staatsform, die Amtssprache Впр.3, 4 (с.173) |
Словотвір: складні слова Впр.3 (с.173) |
Впр.3 (с.173) Впр.2 (с.172), 5 (c.173) впр.4 (с.83) Домашнє читання |
Впр.6 (с.173) |
55.
56. |
07/04
08/04 |
Sehenswürdigkeiten der Ukraine |
Навчати розповідати про визначні місця України, складати й розгадувати загадки про визначні місця |
S.174 |
die Art, die Pflanze, die Töpferei Впр.2 (с.174), 5 (c.175) |
|
Впр.3 (с.175) Впр.4 (с.175) впр.3 (с.84) впр.2 – 4 (с.84) |
Впр.6 (с.175) |
57.
58. |
11/04
13/04 |
Rekorde der Ukraine
|
Навчати розповідати й писати повідомлення про досягнення українців, знайомити з видатними рекордами, зафіксованими в Україні |
S.176 |
die Wüste, wiegen, verteilen, einen Rekord aufstellen, langlebig\ Впр.2 (с.176), 4a (c.177) |
Ступені порівняння прикметників (повторення) |
Впр.3 (с.176) Впр. 4b (c.177) Домашнє читання |
Впр.5 (с.177) |
59.
60. |
13/04
14/04 |
Kyjiw ist unsere Hauptstadt.
|
Навчати повідомляти основні відомості про столицю України, називати визначні місця Києва |
S.178 |
das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, besiedelt sein, die Siedlung, der Fürst Впр.1, 2 (с.178) |
Множина іменників (повторення) |
Впр.3 (с.179), 4 (c.180) Впр.5 (с.180) впр.3 (с.86) |
Впр.6 (с.180) |
61.
62. |
15/04
18/04
|
Sehenswür-digkeiten von Kyjiw
|
Навчати розповідати про визначні місця Києва, коментувати статистику про найпопулярніші туристичні принади української столиці |
S.181 |
der Denkmalschutz, befestigt, die Farbpalette, der Heilige Впр.4 (с.183) |
Словотвір: складні слова впр.1 (с.87)
|
Впр.3 (с.182) Впр.2а, 2b (с.181), 4 (c.183) Домашнє читання |
Впр.5 (с.183) |
63. |
20/04 |
Eine Stadtrundfahrt durch Kyjiw
|
Навчати проводити екскурсію Києвом, розповідаючи про головні принади української столиці |
S.186 |
die Aussicht, reich sein an (Dat), die Kultureinrichtung Впр.2 (с.184) |
Множина іменників (повторення) Впр.1 (с.184) |
Впр.3 (с.184) Впр.4 (с.185) |
Впр.6 (с.185) |
64. |
20/04 |
Wiederholungs- stunde (Урок-повторення) |
Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Впр.4 (с.187)
|
Впр.1, 3 (с.186) |
65. |
21/04 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру) |
|
|||||
Тема:«Schulfeste und Schultraditionen» |
||||||||
66.
67. |
22/04
25/04 |
In unserer Schule |
Навчати називати при- міщення у школі й роз- повідати, які заняття в них відбуваються, готувати презентацію своєї школи |
S.26 |
Der Musikraum, der Werkraum, der Kunstraum, die Naturwissenschaften, der Parkplatz, der Sportverein Впр. 2 (с. 26) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 26) |
Впр. 5b, 6 (с. 27) Впр. 3 (с. 26), 5a (с. 27) Домашнє читання |
Впр. 7 (с. 27) |
68.
69. |
27/04
27/04 |
Ein Schultag |
Навчати називати час, описувати свій шкільний день і шкільний день іншої людини |
S.28 |
Der Schultag -e, verlassen (verließ, hat verlassen), arbeiten an (Dat.). Впр. 2 (с. 28) |
Кількісні числівники |
Впр. 1, 3 (с. 28) Впр. 2 (с. 28), 4 (с. 29) |
Впр. 5 (с. 30) |
70.
71. |
28/04
29/04 |
Nach der Schule |
Навчати розповідати про позашкільний час, розуміти інформацію в нотатнику й писати власний розклад на тиждень |
S.31 |
Der Kurs -e, der Computerkurs, die AG -s, erlernen (erlernte, hat erlernt). Впр. 2 (с. 31) |
Модальні дієслова (повторення). Впр. 4 (с. 32) |
Впр. 3 (с. 32) Впр. 1 (с. 31) Впр. 1, 2 (с. 31), 4 (с. 32) Домашнє читання |
Впр. 5 (с. 32) |
72.
73. |
04/05
04/05 |
Schulveran-staltungen |
Навчати розповідати про позашкільні заходи, писати повідомлення про мандрівки з класом |
S.33 |
Die Studienfahrt , derWandertag, die Einzelheit -en, beschließen(beschloss, hat beschlossen), stattfinden (fand statt, hat stattgefunden), vorschlagen (schlug vor, hat vorgeschlagen). Впр. 2a (с. 33) |
Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» й без неї. Впр. 4b (с. 34), 5, 6 (с. 35) |
Впр. 4b (с. 34) Впр. 3, 4a (с. 34) Впр. 2b (с. 33) |
Впр. 6 (с. 35) |
74.
75. |
05/05
06/05 |
Unsere Wettbewerbe und Schulfeste |
Навчати розповідати про шкільні змагання, свята, турніри тощо, робити плакат про якийсь позашкільний захід |
S.36 |
Die Show -s, die Jury, die Tombola, der Interessent Впр. 1, 2 (с. 36) |
|
Впр. 3 (с. 37) Впр. 2 (с. 36), 3, 4 (с. 37) Домашнє читання |
Впр. 5 (с. 37) |
76.
77. |
11/05
11/05 |
Arbeitsge-meinschaften |
Навчати розповідати про шкільні гуртки, складати програми гуртків для своєї школи |
S.38 |
Die Arbeitsgemeinschaft (die AG -s), das Trampolin, dichten (dichtete, hat gedichtet), schützen (schützte, hat geschützt), sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat.). Впр. 2 (с. 38) |
Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» й без неї. Впр. 2 (с. 38) |
Впр. 4 (с. 39), 5 (с. 40) Впр. 2 (с. 38), 3 (с. 39) |
Впр. 6 (с. 40) |
78.
79. |
12/05
13/05 |
Ausflüge und Klassenfahrten |
Навчати розповідати про класні подорожі, розуміти інформацію в оголошеннях про класні подорожі й писати такі оголошення |
S.41 |
Der Rundgang, die Radwanderung -en, der Kai, die Schiffsreise, die Seilbahn |
Минулий час Präteritum. Впр. 4, 5 (с. 42) впр. 1 (с. 23) |
Впр. 6 (с. 42) Впр. 3a, 3b (с. 41) Впр. 1 (с. 41), 5, 6 (с. 42) |
Впр. 7 (с. 43) |
80. |
16/05 |
Wiederholungs- stunde (Урок-повторення) |
Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Домашнє читання |
|
81. |
18/05 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру) |
|
|||||
82. |
18/05 |
Підготовка да контрольних робіт. |
|
83. |
19/05 |
Контроль писемного мовлення. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру). |
84. |
20/05 |
Контроль читання.(Виконання післятекстових завдань). |
85. |
23/05 |
Контроль аудіювання.(Виконання тестових завдань). |
86. |
25/05 |
Контроль усного мовлення.(Усні монологічні та діалогічні висловлювання за вивченими темами). |
87. |
25/05 |
Аналіз контрольних робіт. |
88. 89. |
26/05 27/05 |
Підсумковий урок |