23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр у 7 класі за підручником Л. Горбач, Г. Трінька ( для шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр у 7 класі за підручником Л. Горбач, Г. Трінька ( для шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов), для вчителів, які викладають німецьку як основну мову
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема

Пiдтема

 

 

Мовленнєвi

функцiї

 

 

Засоби

вираження

 

 

 

 

 

Лiнгвiстичнi

компетенцiї

 

 

 

Читання

Письмо

Аудiювання

 

 

Домашнє

завдання

 

 

Лексичний

матерiал

 

 

Граматичний

матеріал

Тема:«Gesundheit»

1.

 

 

2.

15/01

 

 

18/01

Körperteile

Називати частини тіла людини; запитуват і відповідати що болить

S.68

Sein Hals tut weh. Ihre Augen tun weh. Was hast du denn? – Ich habe Zahnschmerzen. Körperteile.

Відмінювання дієслова tun

Впр.1-8, с.68-71 (П)

Впр.1,2, с.86

Впр.3, с.86

3.

 

 

 

4.

20/01

 

 

 

20/01

Ich kann nicht zur Schule gehen

Називати причину невідвідування школи

S.71

Er ist krank. Sie hat Grippe. Du hast Fieber, der Schnupfen, der Husten, die Tablette, die Tropfen/Tabletten/Nasentropfen/Hustenbonbons/Vitamintabletten nehmen, im Bett bleiben, Kamillen-/Hustentee trinken

Модальне дієслово sollen

Впр.1-7, с.71-74

Впр.4,5, с.86

Домашнє читання

Впр.6, с.86

5.

 

 

 

6.

21/01

 

 

 

22/01

Was fehlt dir denn?

Називати симптоми захворювання.

S.75

Was fehlt Ihnen denn? – Mein Hals tut weh. Das Krankenhaus, die Erkältung, passieren, fallen, brechen, untersuchen, sich erkälten, einen Arzt holen, Schnupfen holen, eine Röntgenaufnahme machen, einen Gips bekommen

 

Впр.1-7, с.75-79

Впр.8, с.88

Впр.7, с.86-87

Впр.9, с.88

7.

 

 

 8.

25/01

 

 

27/01

Terminvereinbarung

Вчитися записуватися на прийом до лікаря

S.79

Die Zahnarztpraxis, der Zahnarzt, der Patient, die Sprechstunde, der Termin, einen Termin vereinbaren/ ändern/verschieben, behandeln, pflegen

Wiederholung

Впр.1-7, с.79-81

Впр.1, с.88

Домашнє читання

Впр.2, с.88

9.

 

10.

27/01

 

28/01

Lachen ist die beste Medizin.

Сміх – найкращий лікар. Висловлювання думок.

S.82

Das Lachyoga, einen Kurs machen, Witze erzählen, Muskeln aktivieren, j-n kitzeln

weil-Sätze

Впр.1-6, с.82-85

Впр.3-5, с.89

Впр.6, с.89

11.

29/01

Projektvorschlag.

Розвивати вміння проектної роботи.

S.85

 

 

Домашнє читання

Впр.1, с.90

12.

01/02

Wiederholungs-

stunde (Урок-повторення)

Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички.

Wiederholung.

Wiederholung.

Wiederholung.

 

Впр.8,с.94

13.

03/02

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру)

 

Тема:«Sport»

14.

 

15.

 

16.

03/02

 

04/02

 

05/02

Sportland Deutschland.

Бесіда про Німеччину як спортивну країну

S.96

der Proficlub, der Amateur, der Sportartikelhersteller, kicken, sportbegeistert, puma, adidas, das Fitnessstudio, die Radfahrer, die Fahrradhauptstadt

dass-Sätze

Впр.1-7, с.96-99

Впр.1-3, с.111-112

Домашнє читання

Впр.4, с.112

17.

 

18.

08/02

 

10/02

Jugendliche und Sport

Розповідати про роль спорту у житті молоді

S.100

Der Wettkampf, die Mannschaft, die Rangliste, dauern, Körbe werfen, den Ball fangen

Frage-Sätze

Впр.1-8, с.100-103

Впр.6, 7, с.112-113

Впр.5, с.112

19.

 

 

 

20.

10/02

 

 

 

11/02

Unser Sportfest

Бесіда про спортивні свята у школі і не тільки

S.104

Die Sportwoche, das Publikum, die Tombola, das Talent, der Punkt, die Station, Punkte vergeben, ansagen, auf de Slackline balancieren, das Torwandschießen, Streetdance, Cheerleading, otientalische Tänze

 

Впр.1-7, с.103-106

Впр.8, с.114

Домашнє читання

Впр.9, с.114

21.

 

22.

12/02

 

15/02

Mein Lieblingssportler

Вчитися представляти свого улюбленого кумира спорту

S.106

das Vorbild, der Sieg, der Profi, die Bronze, das Silber, das Gold, siegen, Rekorde halten, einen Weltrekord aufstellen

dass-Sätze

Впр.1-6, с.106-109

Впр.1-3, с.114-115

Впр.6, с.116-117

Впр.4,5, с.115-116

23.

17/02

Projektvorschlag.

Розвивати вміння проектної роботи.

S.110

 

 

Впр.7-9, с.117

Домашнє читання

Впр.10, с.117

24.

17/02

Wiederholungs-

stunde (Урок-повторення)

Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички.

Wiederholung.

Wiederholung.

Wiederholung.

Wiederholung.

 

25.

18/02

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру)

 

Тема:«Theater und Kino»

26.

 

27.

19/02

 

22/02

Im Theater

Називати приміщення й різні об’єкти в театрі, розповідати про їхнє призначення

S.47

das Theaterstück, die Ausführung, die Probe, der Zuschauer, der Zuschauerraum, der Erfrischungsraum, das Foyer, die Bühne, die Kulisse, der Vorhang

 

Впр.1, с.47

Впр.4а, с.48

Впр.4 b, с. 48

Впр. 5, с. 49

Впр.6,с.49. Вивчити слова

28.

 

29.

24/02

 

24/02

Ein Theaterbesuch

Розповідати про відвідування театру, описувати театр.

S.50

das Parkett, die Loge, der Rang, das Bühnenbild, besorgen, Beifall klatschen

 

Впр. 1, 3, с. 50-51 Впр. 2, с. 50 

Впр. 3, с. 51

Впр. 5, с. 52

Домашнє читання

Впр. 4, с.49

 

30.

 

31.

25/02

 

26/02

Der Spielplan

Називати й розрізняти види театральних вистав

S.53

die Komödie, die Tragödie, die Oper, das Ballett, das Musical, die Erstaufführung, aufführen

Множина іменників (повторення)

Впр. 1, с. 53

Впр. 3, с.53

Впр. 4, с. 54

Впр.6,  с. 54

Впр. 2,   с. 53

Вивчити слова.

32.

 

33.

29/02

 

02/03

Berühmte Theater Berlins

Називати дати та позначення років, розповідати про відомі театри Берліні та України.

S.55

die Operette, die Staatsoper , der Dramatiker, bedeutend,

überwiegend, sich spezialisieren  auf (Akk.)

Прийменники з Dat.

Впр. 1, с. 55

Впр. 4, с. 56

Впр. 2, с. 55

Впр. 6, с. 57

Впр. 7, с. 57

34.

 

02/03

Wir gehen gern ins Kino

Бесіда про останній похід до кінотеатру

S.58

vorziehen, sich bekannt machen mit (Dat.),das Popcorn

Складносурядне речення зі сполучником «denn»

Впр. 1, с. 58

Впр.1, с. 61

Впр. 3а, с. 58

Впр.5,  с. 63

Впр. 5, с.60 Впр.3,  с. 61

 

35.

 

03/03

Was läuft im Kino?

Що сьогодні по телебаченню? Бесіда .по темію

S.61

Der Actionfilm, der Liebesfilm, der Horrorfilm, der Fantasyfilm, die Handlung,  die Hauptfigur, es geht um ( Akk.)

 

Впр.1, с.66

Домашнє читання

Скласти 8 речень з словами до теми

36.

04/03

Mein Lieblingsfilm

Розповідати  про свій улюблений фільм, мультфільм, тощо.

S.64

befragen nach (Dat.)

 

Впр. 1, 2b,с.66

Представити свій улюблений фільм/ мультфільм.

37.

09/03

Wiederholungs-

stunde (Урок-повторення)

Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички.

Wiederholung.

Wiederholung.

Wiederholung.

 

 

38.

09/03

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру)

 

Тема:«Deutschland und Berlin»

39.

 

 

 

 

40.

10/03

 

 

 

 

11/03

Wir reisen gern

Навчати називати цілі подорожі, вживаючи географічні назви в правильній формі, коментувати статистику щодо улюблених туристичних цілей, описувати подорож своєї мрії

S.143

Verreisen (verreiste, ist verreist), das Reiseziel

 

Географічні назви

Впр. 3a, 3b

(с.144)

Впр.3а (с.144)

Впр.2а (с.143)\

Впр.4 (с.144), 5b (с.145)

РЗ, впр.4 (с.71)

Домашнє читання

Впр.6  (с.145)

41.

 

 

42.

12/03

 

 

14/03

Reisevorbereitungen

Навчати розповідати  про приготування до подорожі, про необхідні в подорожі речі

S.146

Die Reisevorbereitun-

gen, einer/eins, keiner/keins, die Taschenlampe, der Koffer, das Zelt, die Kappe

Неозначені займенники „einer“ і „keiner“

Впр.4а (с.147), 4b, 5(с.148)

Впр.4а (с.147)

Впр.3,4а (с.145)

Впр.3 (с.72)

 

Впр.6 (с.148)

43.

 

16/03

Auf Reisen gehen

Навчати розповідати, що можна робити під час подорожі, давати поради щодо організації й проведення вдалої подорожі

S.149

Erledigen, besorgen sich (Dat.), überlegen, die Checkliste, der Eindruck

Словотвір: складні слова

РЗ, впр.1 (с.73)

Наказовий спосіб дієслів (повторення)

Впр.4, 5 (с.150)

Впр.4 (с.150)

РЗ, впр.2 (с.73)

Впр.3 (с.149), 5 (с.150)

РЗ, впр.3 (с.73)

Домашнє читання

Впр.7 (с.150)

44.

16/03

Deutschland in Europa

Навчати називати сусідні країни Німеччини, повідомляти основні відомості про Німеччину

S.151

Nordeuropa, Südeuropa, Westeuropa, Osteuropa, Mitteleuropa, grenzen an (Akk)

Географічні назви

Впр.5 (с.152)

Впр.2, 3 (с.151)

Впр.4, 6 (с.152)

Впр.7 (с.152)

45.

 

17/03

Deutsche Bundesländer

Навчати розповідати про федеральні землі Німеччини, використовуючи подану інформацію, описувати туристичний маршрут Німеччиною

S.153

vorhaben, übernachten, die Richtung, die Jugendherberge

Географічні назви

Впр.4а (с.155)

Впр.1b (с.153), 2, 3 (c.154), 4b (c.155)

впр.4 (с.75)

 

Впр.5 (с.155)

46.

18/03

Deutsche Städte

Навчати називати основні визначні місця німецьких міст, описувати туристичний маршрут німецькими містами, складати й відгадувати загадки про міста

S.156

Der Dom, wegfallen (fiel weg, ist weggefallen)

Словотвір: утворення прикметників від назв міст

Впр.5 (с.158)

Впр.6 (c.158)

Впр.2b (с.156), 3 (c.157)

Впр.6 (c.158)

Домашнє читання

Впр.7 (c.158)

47.

28/03

Deutsche Hauptstadt.

Навчати повідомляти основні відомості про столицю Німеччини

S.159

die Besonderheit, die Regierung, die Spree, sich befinden (befand sich, hat sich befunden), umgeben sein von (Dat)

Множина іменників (повторення)

 

Впр.1 (с.159),

Впр.2 (с.159)

Впр.4 (с.159)

Впр.3 (с.159)

 

Впр.6 (с.160)

48.

30/03

Berlin gestern und heute

Знайомити з історією німецької столиці

S.161

das Wappen, der Begründer, die Urkunde

 

впр.1 (с.161) Впр.5 (с.160)

Впр.2, 3 (с.161)

 

Впр.6 (с.162)

49.

30/03

Stadtrundfahrt durch Berlin

Навчати називати визначні місця Берліна, описувати екскурсію німецькою столицею

S.163

Der Fremdenführer, die Glaskuppel, die Quadriga, die Museuminsel, Herzlich willkommen in…

Минулий час Präteritum (повторення)

Впр.6

(с.165)

Впр.4 (с.164),

5 (с.165)

Впр.6 (с.165)

впр.4 (с.79)

Домашнє читання

Впр.6 (с.165)

50.

31/03

Sehenswürdigkeiten Berlins

Навчати розгадувати загадки про визначні місця Берліна й складати такі загадки

S.166

der Höhepunkt, das UNESCO-Weltkulturerbse, einen Blick auf (Akk) werfen (warf, hat geworfen)

Неозначені займенники „jemand“ і„niemand“ Впр.2(с.166), (с.167), 5 (c.168)

Впр.1 (с.160) Впр.2 (с.166), 4 (с.167)

впр.4 (с.80)

Впр.5 (с.168)

51.

01/04

Wiederholungs-

stunde (Урок-повторення)

Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички.

Wiederholung.

Wiederholung.

Wiederholung.

Впр.4 (с.170);

Впр.1, 2 (с.81)

Впр.1,3,   (с.169);

5 (с.170)

52.

04/04

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру)

 

Тема:«Die Ukraine und Kyjiw»

53.

 

 

54.

06/04

 

 

06/04

Unsere Heimatland

Навчати повідомляти основні відомості про Україну, писати повідомлення про свою Батьківщину

S.172

die Lage, die Staatsform, die Amtssprache Впр.3, 4 (с.173)

Словотвір: складні слова

Впр.3 (с.173)

Впр.3 (с.173)

Впр.2 (с.172), 5 (c.173)

впр.4 (с.83)

Домашнє читання

Впр.6 (с.173)

55.

 

 

56.

07/04

 

 

08/04

Sehenswürdigkeiten der Ukraine

Навчати розповідати про визначні місця України, складати й розгадувати загадки про визначні місця

S.174

die Art, die Pflanze, die Töpferei

Впр.2 (с.174), 5 (c.175)

 

Впр.3 (с.175)

Впр.4 (с.175)

впр.3 (с.84)

впр.2 – 4  (с.84)

Впр.6 (с.175)

57.

 

 

 

58.

11/04

 

 

 

13/04

Rekorde der Ukraine

 

Навчати розповідати й писати повідомлення про досягнення українців, знайомити з видатними рекордами, зафіксованими в Україні

S.176

die Wüste, wiegen, verteilen, einen Rekord aufstellen, langlebig\

Впр.2 (с.176), 4a (c.177)

Ступені порівняння прикметників (повторення)

Впр.3 (с.176)

Впр. 4b (c.177)

Домашнє читання

Впр.5 (с.177)

59.

 

60.

13/04

 

14/04

Kyjiw ist unsere Hauptstadt.

 

Навчати повідомляти основні відомості про столицю України, називати визначні місця Києва

S.178

das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, besiedelt sein, die Siedlung, der Fürst

Впр.1, 2 (с.178)

Множина іменників (повторення)

Впр.3 (с.179), 4 (c.180)

Впр.5 (с.180)

впр.3 (с.86)

Впр.6 (с.180)

61.

 

 

 

62.

15/04

 

 

 

18/04

 

Sehenswür-digkeiten von Kyjiw

 

Навчати розповідати про визначні місця Києва, коментувати статистику про найпопулярніші туристичні принади української столиці

S.181

der Denkmalschutz, befestigt, die Farbpalette, der Heilige

Впр.4 (с.183)

Словотвір: складні слова

впр.1 (с.87)

 

Впр.3 (с.182)

Впр., 2b (с.181), 4 (c.183)

Домашнє читання

Впр.5 (с.183)

63.

20/04

Eine Stadtrundfahrt durch Kyjiw

 

Навчати проводити екскурсію Києвом, розповідаючи про головні принади української столиці

S.186

die Aussicht, reich sein an (Dat), die Kultureinrichtung Впр.2 (с.184)

Множина іменників (повторення)

Впр.1 (с.184)

Впр.3 (с.184)

Впр.4 (с.185)

Впр.6 (с.185)

64.

20/04

Wiederholungs-

stunde (Урок-повторення)

Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички.

Wiederholung.

Wiederholung.

Wiederholung.

Впр.4 (с.187)

 

Впр.1, 3   (с.186)

65.

21/04

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру)

 

Тема:«Schulfeste und Schultraditionen»

66.

 

 

 

 

67.

22/04

 

 

 

 

25/04

In unserer

Schule

Навчати називати при-

міщення у школі й роз-

повідати, які заняття

в них відбуваються,

готувати презентацію

своєї школи

S.26

Der Musikraum,

der Werkraum, der Kunstraum, die Naturwissenschaften,

der Parkplatz, der Sportverein

Впр. 2 (с. 26)

Словотвір:

складні слова.

Впр. 1 (с. 26)

Впр. 5b, 6 (с. 27) Впр. 3 (с. 26), 5a

(с. 27)

Домашнє читання

Впр. 7  (с. 27)

68.

 

 

69.

27/04

 

 

27/04

Ein

Schultag

Навчати називати час, описувати свій шкільний день і шкільний

день іншої людини

S.28

Der Schultag -e, verlassen

(verließ, hat verlassen),

arbeiten an (Dat.).

Впр. 2 (с. 28)

Кількісні числівники

Впр. 1, 3  (с. 28)

Впр. 2 (с. 28),  4 (с. 29)

Впр. 5 (с. 30)

70.

 

 

 

71.

28/04

 

 

 

29/04

Nach der

Schule

Навчати розповідати про позашкільний час, розуміти інформацію в нотатнику й писати власний розклад на тиждень

S.31

Der Kurs -e, der Computerkurs, die AG -s, erlernen (erlernte, hat  erlernt).

Впр. 2 (с. 31)

Модальні дієслова (повторення).

Впр. 4 (с. 32)

Впр. 3  (с. 32)

Впр. 1 (с. 31)

Впр. 1, 2 (с. 31),  4 (с. 32)

Домашнє читання

Впр. 5 (с. 32)

72.

 

 

 

 

73.

04/05

 

 

 

 

04/05

Schulveran-staltungen

Навчати розповідати про позашкільні заходи, писати повідомлення про мандрівки з класом

S.33

Die Studienfahrt , derWandertag, die Einzelheit -en, beschließen(beschloss, hat beschlossen), stattfinden (fand statt, hat stattgefunden), vorschlagen (schlug vor, hat vorgeschlagen).

Впр. 2a (с. 33)

Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» й без неї.

Впр. 4b (с. 34), 5, 6 (с. 35)

Впр. 4b (с. 34)

Впр. 3, 4a (с. 34)

Впр. 2b (с. 33)

Впр. 6  (с. 35)

74.

 

 

 

75.

05/05

 

 

 

06/05

Unsere

Wettbewerbe

und

Schulfeste

Навчати розповідати про шкільні змагання, свята, турніри тощо, робити плакат про якийсь позашкільний захід

S.36

Die Show -s, die Jury, die Tombola, der Interessent

Впр. 1, 2 (с. 36)

 

Впр. 3 (с. 37)

Впр. 2 (с. 36), 3, 4

(с. 37)

Домашнє читання

Впр. 5  (с. 37)

76.

 

 

 

 

77.

11/05

 

 

 

 

11/05

Arbeitsge-meinschaften

Навчати розповідати про шкільні гуртки, складати програми гуртків для своєї школи

S.38

Die Arbeitsgemeinschaft (die AG -s), das Trampolin, dichten (dichtete, hat gedichtet), schützen (schützte, hat geschützt),  sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat.).

Впр. 2 (с. 38)

Вживання неозначеної форми дієслів із часткою  «zu» й без неї.

Впр. 2 (с. 38)

Впр. 4  (с. 39), 5 (с. 40)

Впр. 2 (с. 38), 3 (с. 39)

Впр. 6  (с. 40)

78.

 

 

79.

12/05

 

 

13/05

Ausflüge

und

Klassenfahrten

Навчати розповідати про класні подорожі, розуміти інформацію в оголошеннях про класні подорожі й писати такі оголошення

S.41

Der Rundgang, die Radwanderung -en, der Kai, die Schiffsreise, die Seilbahn

Минулий час Präteritum.

Впр. 4, 5 (с. 42)

впр. 1 (с. 23)

Впр. 6 (с. 42)

Впр. 3a, 3b  (с. 41)

Впр. 1 (с. 41), 5,

6 (с. 42)

Впр. 7 (с. 43)

80.

16/05

Wiederholungs-

stunde (Урок-повторення)

Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички.

Wiederholung.

Wiederholung.

Wiederholung.

Домашнє читання

 

   81.

18/05

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру)

 

82.

18/05

Підготовка да контрольних робіт.

 

83.

19/05

                           Контроль  писемного мовлення. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

84.

20/05

                           Контроль  читання.(Виконання післятекстових завдань).

85.

23/05

                          Контроль  аудіювання.(Виконання тестових завдань).

86.

25/05

                         Контроль  усного мовлення.(Усні монологічні та діалогічні висловлювання за вивченими темами).

87.

25/05

                        Аналіз контрольних робіт.

88.

89.

26/05

27/05

                        Підсумковий урок

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку