Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 9 класі на 1 семестр за підручником М.М.Сидоренко, О.А. Палій (2-га іноз. мова, 5-й рік навчання, К. Грамота, 2017).

Про матеріал
  • Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 9 класі на 1 семестр ( Учбовий посібник: М.М.Сидоренко, О.А. Палій "Deutsch" - підручник нім. мови для 9-го кл. (друга іноземна мова, п'ятий рік навчання), К.: Грамота, 2017).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 9 класі на І семестр (Учбовий посібник: М.М. Сидоренко, О.А. Палій Deutsch“, підручник нім. мови для 9-го кл. (друга іноземна мова, п’ятий рік навчання), К.: Грамота, 2017).

 

п/п

Дата

Сфера спілку-вання

(тема)

Мовленнєві функції

Мовні зразки

Мовний матеріал

Соціокульт.

аспект

Аудіювання

Читання

Письмо

Д/З

Лексика

Граматика

Фонетика

Тема 1: Я, моя родина, моя школа, мої друзі  (7 годин)

1

 

Мої літні канікули

Розпитати та надати інформацію про літні канікули

Ich finde es schön…

Mir gefällt…

Ich beginne…

Ich war…

Es war interessant…

Unternehmen, Spaß machen, beginnen, gefallen, die Möglichkeit, der Wunsch/Zeit haben

Інфінітив-ні речення з zu

Інтонація речень

-розвивати інтерес і поважне ставлення до мови і  культури народу країни, мова якої вивчається;

 

-адекватно сприймати і ставитися до системи цінностей, норм поведінки, стилю життя, прийнятими в країні,

мова якої вивчається і належним чином реагувати на них;

 

-розвивати здатність до критичного мислення, розуміння чужої точки зору на проблеми пов’язані з роллю засобів масової інформації в житті людини

 

 

 

Впр. 1, ст. 5

Впр.3, ст. 6

Впр. 2 (в), ст. 5

Впр. 5, ст. 7, впр.1, ст.8

2

 

Учні та вчителі

Розпитати та надати інформацію про вчителів та учнів у школі

Ich habe Angst vor…

Wie findest du…

Ein guter Lehrer soll…

Ein fleißiger Schüler kann…

Das Zeugniss,

der Streber,

umfassen, sich spezialisieren

ausreichend,

die Stufen,

schimpfen,

Angst,

wichtig

Інфінітивні речення без частки zu …

Інтонація у реченнях без частки zu …

Впр. 1, ст. 8

Впр. 2, ст. 9

Впр. 3, ст. 10

Впр.5, ст.11, впр. 4, ст.11

3

 

Шкільна форма

Запросити та надати інформацію про шкільну форму

Ich habe…an

Wie sieht…aus?

Welche Schul-uniform….?

Die Schüler sollen… tragen

Das Verhalten, im Mittelpunkt stehen, anhaben, tragen, langweilig, sogennant, bestimmen, Frisur, Schmuck

Неозначені займенни-ки

Звук [іҫ]

Впр. 1, ст. 13

Впр. 2, ст. 13, впр. 4 (В), ст. 14

Впр.4, ст.14

Впр.1, ст.14, впр. 2, ст. 15

4

 

Вибір професії. Професія моєї мрії

Надати пораду співрозмовни-ку

Das ist eine aktuelle Frage…

Eine große Rolle spielt…

Ich habe einen Traum…

Ich meine…

Ich halte das für…

Die Neugung, der Ruf,

schlaffen,

überreden, schöpferisch, das Mitleid, bescheiden,

sich eignen

Imperfekt

Звук [і:]

Впр. 1, ст. 22

Впр. 2 (c), ст.25

Впр.1, ст. 29

Впр.1,2, ст. 32

5

 

Моя родина і я

Навчити розповідати біографію

Mein Geburtsdatum ist …

Mein Geburtsort …

Meine Eltern sind…

Manchmal haben wir Probleme…

Weiterbil-dung

Laune

sorgen

gute Verhältnis

normaler-

weise,

nervös, unmöglich, ernst, böse,

streng, müde

Imperfekt

Звук [a:]

Впр. 1, ст. 39

Впр. 6, ст. 41

Впр. 6 B, ст. 42

Впр.1, ст. 42

6

 

Зовніш-ність. Риси характеру

Характеризу-вати якості особистості

Ich finde ihn…

Ich glaube…

Die Freunde halten mich für einen mutigen … Mensch

bescheiden,

neidisch,

faul, eingebildet, charakterfest, heiter, lebhaft, frisch, fröhlich, lustig

Відносні займенни-ки

Інтонація у реченні

Впр. 1, ст. 46

Впр. 1, ст. 49

Впр. 5, ст. 48

Впр. 7, ст. 51, впр.1, ст. 52

7

 

Мій друг (Моя подруга)

Описувати друга (подругу)

Ich meine Anna ist meine beste Freundin, weil sie….

Ich finde meine Freundin…

zuverlässig,

hilfsbereit,

bescheiden,

lustig, nett,

erzogen,

höflich,

treu, klug,

tolerant,

ernst

Речення з weil

Інтонація у реченнях з weil

Впр. 1, ст. 63

Впр. 1, ст. 60, впр. 3 (а), ст. 64

Впр. 3 (в,с), ст. 60, впр. 5, ст. 65

Написати твір "Mein Freund

Впр. 1,2,3,4 ст. 66-67

Тема 2: Кіно, література, ЗМІ (8 годин)

8

 

Історія кіно

Запросити та надати інформацію про історію кіно

Mir gefällt

Ich habe erfahren…

Mich hat es gewundert…

Mich hat es überrascht…

Der Stummfilm, der Tonfilm, die Verbreitung, der Trickfilm, erfahren, die Breitwand

 Речення з man

Звук [aе]

 

Впр. 1, ст. 74

Впр. 4 (В), ст. 76

Впр. 4 (с), ст. 76

Впр. 5,с т. 76, впр. 6, ст. 77

9

 

Мій візит до кінотеатру

Описувати враження

Der Film war….

Der Film läuft…

Das macht Spaß…

Dazu gibt es….

Am liebsten….

Beim Kinobesuch….

im Voraus kaufen,

völlig,

der Zuschauer,

die Hauptrolle,

anschauen,

der Lieblingsfilm

Man + модальне дієслово

Dativ іменників

 

Впр. 1, ст. 83

Впр.5 A, ст. 85

Впр. 5 B, C,  ст. 85-86

Впр.1 ст. 83 – на-писати діа-лог

10

 

У театрі

Виражати емоції, описувати враження

Auf der Bühne waren, Heutzutage gibt es …

In letzter Zeit …

Zu Ehren sein, sich entwickeln, der Zuschauer, geniessen, Mittelalter, das Opernhaus

Man + модальне дієслово

Akkusativ іменників

 

Впр. 1, ст. 86, впр. 2 А, ст. 86

Впр. 3 (с), ст. 87

Впр. 3 (D), ст. 88, впр. 6, ст. 89

впр. 1 В, ст. 89, впр. 1 D, ст. 90

11

 

Книги у моєму житті

Розповідати про улюблені книги

Das ist ein Buch vom…

Mein Lieblings-dichter ist….

Aus dem Buch lernen wir…

Sich vorbereiten, die Veranstal-tung, die Erfahrung, die Kenntnisse, das Schaffen-unvorstellbar

die Buchstabe,

der Dichter kennenlernen

Прикмет-ники з префіксом -bar

Наголос у питальних реченнях

 

Впр. 1, ст. 114

Впр. 2, ст. 114, впр. 5, ст. 115-116

Впр.1 (В), ст.117

Впр. 5, ст. 118, впр. 6А, ст.113

12

 

Бібліотеки світу

Надати інформацію про бібліотеки світу

Die Länder besitzen…

Die größte Bibliothek, der Gegenwart…

Die Deutsche Bücherei besitzt…

Die Lust,

besitzen,

gründen,

ausleihen,

sich bekannt machen mit, stattfinden, wissenschaftlich, mehr als

Дроби

Наголос у складних словах

 

Впр.1, ст. 126

Впр. 3 А, В, ст. 127-128

Впр. 1 В, ст. 129

Впр.1 А, стр. 129

13

 

Мій візит у бібліотеку

Розповідати про почуття від першого візиту до бібліотеки

Ich habe alle Hände viel zu tun.

Von früh bis spät

arbeite ich

im Lesesaal.

Wie lange…

Das Anmeldeformular, ausfüllen, bestellen, die Lesekarte, kaum, glauben, stören,

die Nebenhalle

речення з denn, aber, oder

Інтонація у реченнях з  denn, aber, oder

 

Впр. 1, ст. 130

Впр. 2 В, ст. 130-131

Впр. 1, ст. 133, впр. 4 А, В, ст. 132

Впр. 2, ст.133 Проект

14

 

ЗМІ у житті людини

Надати інформацію про роль ЗМІ у житті людини

Es ist wichtig…

Es ist interessant…

Es ist nützlich…

Man kann das Leben ohne Massmedien nicht vorstellen

Massmedien, die Zeitung,

die Zeitschrift,

nützlich,

fernsehen,

das Radio, fern, vorstellen, benutzen

Речення з darum, deshalb

Інтонація у реченнях з  darum, deshalb

 

Впр. 1, ст. 126-127

Заповнення анкети

Впр. 6А, ст. 108

Впр. 2, ст. 109,

15

 

Узагаль-нення та системати-зація вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

контроль читання

 

контроль письма

 

контроль говоріння

 

контроль аудіювання

 

docx
Додано
13 липня 2018
Переглядів
3369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку