Образотворче мистецтво, 4 клас
За підручником Л. Масол, О.Гайдамака, О.Колотило
ІІ семестр
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Подорож країнами та континентами |
|
1. |
Подорож до Німеччини та Австрії. Створити модель годинника, с.57 |
|
2. |
Подорож до Німеччини та Австрії ( продовження) Створення картини на площині (пластилін), с.61 |
|
3. |
Франція та Англія – країна палаців, театрів, музеїв. Створення листівки «Вітання з Парижа», с.65 |
|
4. |
Франція та Англія – країна палаців, театрів, музеїв (продовження) Створення серії малюнків до мультфільму «Пітер Пен»,с.69 |
|
5. |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії Створення ескізу дитячого костюма до карнавалу, с.73 |
|
6. |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії( продовження). Створення композиції «Запальний іспанський танець»,с.77 |
|
7. |
Скандинавія – суворий і загадковий край. Створення пейзажу «Північне сяйво», с.81 |
|
8. |
Скандинавія – суворий і загадковий край (продовження). Створення фантастичного пейзажу у холодній кольоровій гамі, с.85. |
|
9. |
Мистецькі візерунки з теплих країв. Створення рельєфу з баранцем 9пластилін),с.89 |
|
10. |
Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження). Створення малюнку для настінного розпису магазину іграшок за мотивами індійських розписів, с.93 |
|
11. |
Східні мотиви Виготовлення героїв казки Аладдіна та Жасмин з рухомими частинами, с.97. |
|
12. |
Східні мотиви (продовження). Створення дракона ( витинанка), с.101 |
|
13. |
Ритми та кольори Америки та Африки. Створення зображення ведмедя-грізлі,с.105 |
|
14. |
Ритми та кольори Америки та Африки(продовження) Малювання африканських тварин і птахів у декоративній манері тінга-тінга, с.109 |
|
15. |
Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії!» |
|
16. |
Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії!» (продовження) |
|
17. |
Перевір свої досягнення |
|
18. |
Підсумок за рік |
|