МИСТЕЦТВО
(За підручником: Л.Масол, М.Гайдамака, О.Колотило Мистецтво:
Підруч. для 1 кл. – К.: Грамота, 2018)
70 години на рік
I семестр - 32 години (2 години на тиждень)
Інтеграція образотворчої та музичної галузей
ІСЕМЕСТР
№ з/п |
Тема уроку |
Дата проведення |
Примітки |
|||
ЗДРАСТУЙ, ШКОЛО! |
||||||
1 |
Перший раз у перший клас. Організація робочого місця. Матеріали та інструменти, якими працюють художники. Крапка, лінія, як засіб створення образів. Виконання ліній – образів, різних за характером: малювання шкільного дзвоника або рюкзака (фломастери) (с.6-7) |
03.09 |
|
|
|
|
2 |
Перший раз у перший клас.Звуки: шумові, музичні. Мелодія. Музика. Слухання: М.Скорик «Мелодія». Виконання «Н.Май «Пісня першокласника» (с.4-5) |
07.09 |
|
|
|
|
3 |
Мої друзі. Лінії: пряма, ламана, крива.Малювання подарунка другу за допомогою різних ліній (фломастери, олівці)(с.10-11) |
10.09 |
|
|
|
|
4 |
Мої друзі. Властивості музичних звуків (тривалість). Скрипковий ключ. Слухання:укр.нар. пісня «Котику сіренький» Виконання: поспівка з довгих і коротких звуків («Вийди, сонечко») (с.8-9) |
14.09 |
|
|
|
|
5 |
Моє довкілля. Контур. Малювання різними лініями (флом., олівці). Складання казки за серією малюнків. (с.14-15) |
17.09 |
|
|
|
|
6 |
Моє довкілля.Властивості музичних звуків (висота) Гра «Зозуля та соловейко». Слухання :звуки грому, Е.Гріг «Пташка» Виконання: укр..нар. пісня «»Прилетів комарик» (с.12-13) |
21.09 |
|
|
|
|
7 |
Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу. Виконання простих за формою предметів. Малювання композиції «Квіткова галявина» (фарби, олівці) (с.18-19)
|
24.09 |
|
|
|
|
8 |
Світ навколо тебе.Властивості музичних звуків (гучність) Гра «Луна» («Ау») Слухання:В.Барвінський «Жучок і жучиха». Виконання: по співка про павука (голосно), про муху (тихо) (с.16-17) |
28.09 |
|
|
|
|
9 |
Мій ляльковий світ.Настрій у мистецьких творах. Малювання композиції «Святковий феєрверк у ляльковому місті» (олівці, фарби) (с.22-23) |
01.10 |
|
|
|
|
10 |
Мій ляльковий світ.Настрій у музичному творі. Слухання :«П.Чайковський «Нова лялька». Виконання: пісеньки з різними закінченнями (сумно, весело) (с.20-21) |
05.10 |
|
|
|
|
11 |
Дитячі захоплення .Форма. Перегляд м/ф «Літачок Лі». Малювання диво-машини, використовуючи різні форми (олівці) (с.26-27) |
8.10 |
|
|
|
|
12 |
Дитячі захоплення .Настрій у музичному творі. Слухання : Б.Фільц «Гра у м’ячик». Перегляд м/ф «Літачок Жужа» Виконання: В.Прокопик «Літачок Жужа» (с.24-25) |
12.10 |
|
|
|
|
13 |
Осінній ярмарок. Правила роботи з ножицями. Аплікація. Заповненняя площини аркуша силуетними зображеннями. Виконання аплікації «Урожай» (с.30-31) |
19.10 |
|
|
|
|
14 |
Осінній ярмарок.Настрій у музичному творі. Слухання: В.Кузнецов «Український ярмарок» (гурт «Дзвони»), укр. нар. «Козачок». Виконання: укр. нар. пісня «Урожайна» |
23.10 |
|
|
|
|
15 |
Моя Україна багата й гостинна. Робота з природними матеріалами. Правила роботи з пластиліном. Ліплення казкових персонажів. (природний матеріал, пластилін) (с.34-35) |
02.11 |
|
|
|
|
16 |
Моя Україна багата й гостинна. Настрій у музичному творі. Слухання : Ю.Рибчинський «Земле моя». Виконання: А.Філіпенко «На місточку» (с.32-33) |
05.11 |
|
|
|
|
17 |
Краса рідної землі . Кольори: основні та похідні. Палітра. Способи утворення похідних кольорів. Зображення природи, роздмухуючи плями «кольорові метелики».(фарби, трубочки для соку) (с.38-39) |
09.11 |
|
|
|
|
18 |
Краса рідної землі. Пісня. Куплет (заспів, приспів) Слухання: К.Стеценко «Вечірня пісня». Виконання:М.Ведмедеря «Ой, ходила осінь» (с.36-37) |
12.11 |
|
|
|
|
19 |
Веселковий диво грай. Ознайомлення з кольорами веселки (спектральні кольори) та їх послідовністю. Заповнення площини аркушу зображенням. Створення композиції «Кольори веселки» (фарби) (с.42-43) |
16.11 |
|
|
|
|
20 |
Веселковий диво грай. Ритм , Слухання: С.Прокоф’єв «Дощик і веселка». Відтворення рухами характеру музики. Виконання: Н. Май «КАП-кап..» (с.40-41) |
19.11 |
|
|
|
|
21 |
Різні барви у природи. Кольори теплі й холодні. Виконання композиції «Будинок для осені» (фарби) (с.46-47) |
23.11 |
|
|
|
|
22 |
Різні барви у природи.Танець Темп. Слухання: у.н.т. «Гопак». Виконання: у.н.п «Метелиця» (с. 44-45) |
26.11 |
|
|
|
|
23 |
Зимові ритми. Ритм. Колективна робота: Вирізання з паперу сніжинок, створення зі сніжинок прикраси у певному ритмі (с.50-51) |
30.11 |
|
|
|
|
24 |
Зимові ритми.Ритм. Інструментальний супровід. Вибір інструментів для для супроводу пісні. Слухання: К.Дебюссі «Сніг танцює». Ритмічні вправи (с.48-49) |
03.12 |
|
|
|
|
25 |
Святкові перетворення.Кольори: світлі й темні. Розбіл і замутнення спектральних кольорів. Малювання кумедного сніговичка (фарби)Колективна композиція «Танок сніговиків» (с.52-53) |
07.12 |
|
|
|
|
26 |
Святкові перетворення.Перегляд: руханка танці – зігріванці. Виконання: Н.Рубальська «Танок сніговиків» (с.54-55) |
10.12 |
|
|
|
|
27 |
Зимові свята. Малювання ялинки відбитками пальчиків. Виконання композиції «Новорічна ялинка» (с.58-59) |
14.12 |
|
|
|
|
28 |
Зимові свята, Слухання: Дж.П’єрпонт «Джинглбеллс». Виконання: А.Олейнікова «Святий Миколай» (с.56-57) |
17.12 |
|
|
|
|
29 |
Радійте! Свято йде! Створення різдвяної листівки (кол. папір) (с.62-63) |
21.12 |
|
|
|
|
30 |
Радійте! Свято йде!Колядки. Виконання: колядки (с.60-61) |
24.12 |
|
|
|
|
31 |
Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи. |
28.12 |
|
|
|
|
32 |
Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи. |
28.12 |
|
|
|
|
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
(За підручником: О.В.Коршунова., Н.І.Гущина«Я досліджую світ»:
Підруч. для 1кл. – К.: Грамота, 2016)
105 години на рік
I семестр - 51 година (3 години на тиждень)
Інтеграція природничої, громадянської, історичної, соціальної, здоров’язбережувальної галузей
ІСЕМЕСТР
№ з/п |
Тема уроку |
Дата проведення |
Примітки |
|||
ВСТУП |
||||||
1 |
Перше знайомство. Вступ. Як працювати з підручником. (с.3-5) |
01.09 |
|
|
|
|
2 |
Я – учень (учениця). Що таке навколишній світ? (с.6) |
03.09 |
|
|
|
|
3 |
Навколишній світ. (с.7) |
07.09 |
|
|
|
|
4 |
Природа. (с.8) |
8.09 |
|
|
|
|
5 |
Рукотворні об’єкти. (с.9) |
10.09 |
|
|
|
|
6 |
Екскурсія «Досліджуємо шкільне подвір’я» |
14.09 |
|
|
|
|
7 |
Природні матеріали та матеріали, створені руками людини. Яким я бачу навколишній світ.(с.10) |
15.09 |
|
|
|
|
8 |
Творча майстерня. (с.11) |
17.09 |
|
|
|
|
9 |
Наша виставкова зала (с.11) |
21.09 |
|
|
|
|
10 |
Як людина пізнає світ? (с.12) |
22.09 |
|
|
|
|
11 |
Вимірюємо, порівнюємо, робимо висновки. (с.13) |
24.09 |
|
|
|
|
12 |
Ознайомлення з етапами дослідження. Як люди отримують нові знання? (с.14-15) |
28.09 |
|
|
|
|
13 |
Досліджуємо. (с.16-17) |
29.09 |
|
|
|
|
14 |
Творча майстерня. (с.16-17) |
01.10 |
|
|
|
|
15 |
Театралізуємо. (с.16-17) |
05.10 |
|
|
|
|
ЛЮДИНА |
||||||
16 |
Яким є кожен з нас (різне і спільне). Познайомимося ближче. (с.18-19) |
06.10 |
|
|
|
|
17 |
Цінності. Що я ціную? (с.20-21) |
08.10 |
|
|
|
|
18 |
Як навчитись вчитись. Я навчаюсь (с.22-23) |
12.10 |
|
|
|
|
19 |
Планування своєї діяльності. (с.22-23) |
13.10 |
|
|
|
|
20 |
Творча майстерня (с.22-23) |
19.10 |
|
|
|
|
21 |
Безпечна поведінка вдома та на вулиці. (с.24-25) |
20.10 |
|
|
|
|
22 |
Які ми? Який я? Який ти? (с.26-27) |
22.10 |
|
|
|
|
23 |
Дбай про своє здоров’я. Чи турбуєшся ти про себе? (с.28-29) |
23.10 |
|
|
|
|
24 |
Правила гігієни тіла. (с.28-29) |
02.11 |
|
|
|
|
25 |
Збережемо довкілля. Я турбуюсь про довкілля. (с.30-31) |
03.11 |
|
|
|
|
26 |
Що знищує природу? Як я можу захистити природу? (с.32-33) |
05.11 |
|
|
|
|
27 |
Як я можу захистити природу (с.34) |
09.11 |
|
|
|
|
28 |
Збережемо природу разом (с.35) |
10.11 |
|
|
|
|
29 |
Екскурсія «Листопад» |
12.11 |
|
|
|
|
30 |
Робимо висновки |
16.11 |
|
|
|
|
ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ |
||||||
31 |
Досліджуємо своє коріння (с.36-37) |
17.11 |
|
|
|
|
32 |
Моя сім’я (с.38-39) |
19.11 |
|
|
|
|
33 |
Які є професії? (с.40-41) |
23.11 |
|
|
|
|
34 |
Як втілити мрію? Я навчусь. Я зроблю. Я стану.(с.42-43) |
24.11 |
|
|
|
|
35 |
Хто такі друзі? (с.44-45) |
26.11 |
|
|
|
|
36 |
Що цікавого у нас? (с.46-47) |
30.11 |
|
|
|
|
37 |
Поговоримо про життєві випадки (с.48-49) |
01.12 |
|
|
|
|
ЛЮДИНА У СУСПІЛЬСТВІ |
||||||
38 |
Моя країна. Державна символіка (с.50-51) |
03.12 |
|
|
|
|
39 |
Моє селище – мій дім (с.52-53) |
07.12 |
|
|
|
|
40 |
Мої права та обов’язки (с.53-54) |
08.12 |
|
|
|
|
41 |
Історія мого краю (с.56-57) |
10.12 |
|
|
|
|
42 |
Дива на різдвяні свята (с.58-59) |
14.12 |
|
|
|
|
43 |
Зимові свята (с.58-59) |
15.12 |
|
|
|
|
44 |
Зимова прогулянка (с.60-61) |
17.12 |
|
|
|
|
45 |
Зимова прогулянка (с.60-61) |
21.12 |
|
|
|
|
46 |
Як до нас прийшов Новий рік? |
22.12 |
|
|
|
|
47 48 |
Дослідження святкування Нового року у різних країнах |
24.12 28.12 |
|
|
|
|
49 |
Підсумковий урок |
29.12 |
|
|
|
|
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
(За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар: підручник (у двохчастинах) для 1 кл. заг. середн. освіт. закл. / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – Навчальневидання. – К.: Видавничийдім «Освіта», 2018.)
280 години на рік
I семестр - 120 години (8 годин на тиждень)
ІСЕМЕСТР
№ з/п |
Тема уроку |
Дата проведення |
Примітки |
|||
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (16 ГОД) |
||||||
1 |
Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. (с.3-5) |
01.09 |
|
|
|
|
2 |
Письмове приладдя. (с. 1-3) |
01.09 |
|
|
|
|
3 |
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення. (с. 6-7) |
02.09 |
|
|
|
|
4 |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на обмеженій площині (с.4-5) |
02.09 |
|
|
|
|
5 |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на питання Що це? (с.8-9) |
06.09 |
|
|
|
|
6 |
Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. (с.6-9) |
06.09 |
|
|
|
|
7 |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на питання Хто це? (с.10-11) |
07.09 |
|
|
|
|
8 |
Координування рухів руки. Підготовчі графічні вправи. (с.10-11) |
07.09 |
|
|
|
|
9 |
Ознайомлення зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на питання що робить?. Дитячі захоплення (с.12-13) |
08.09 |
|
|
|
|
10 |
Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженій площі.(с.12-13) |
08.09 |
|
|
|
|
11 |
Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на питання який? Яка? Яке? Які?. Складання усної розповіді . Овочі і фрукти(с.14-15) |
09.09 |
|
|
|
|
12 |
Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його (с.14-15) |
09.09 |
|
|
|
|
13 |
Ознайомлення зі словами, які називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами. Робота з дитячою книгою (с.16-17) |
13.09 |
|
|
|
|
14 |
Контролювання натиску олівцем на папір. Обведення контурних малюнків та їх розмальовування (с.16-17) |
13.09 |
|
|
|
|
15 |
Робота з дитячою книгою |
14.09 |
|
|
|
|
16 |
Підготовчі графічні вправи. Розвиток зв’язного мовлення «Мої перші кроки у країні знань» (с.18-19) |
14.09 |
|
|
|
|
17 |
Досліджую речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати? (с.18-19) |
15.09 |
|
|
|
|
18 |
Підготовчі графічні вправи. Орієнтування в напрямку письма. (с.20-23) |
15.09 |
|
|
|
|
19 |
Ознайомлення із знаками в кінці речення. (!.?)Складання речень за малюнками без вживання термінів. (с.20-21) |
16.09 |
|
|
|
|
20 |
Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня, рядкова лінійка).(с.24-26) |
16.09 |
|
|
|
|
21 |
Ознайомлення зі службовими словами. Складання речень за малюнками і схемами. Дитячі ігри. (с.22-23) |
20.09 |
|
|
|
|
22 |
Закріплення умінь письма в рядку. Письмо вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. (с.27-29) |
20.09 |
|
|
|
|
23 |
Поділ слів на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Дикі і свійські тварини. Зоопарк. (с.24-25) |
21.09
|
|
|
|
|
24 |
Міжрядкові допоміжні лінії зошита надрядкова, підрядкова). Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням внизу. (с.30-33) |
21.09
|
|
|
|
|
25 |
Ознайомлення з наголосом у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді за серією малюнків. (с,26-27) |
22.09 |
|
|
|
|
26 |
Письмо малих і великих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. (с.34-37) |
22.09 |
|
|
|
|
27 |
Мовні і немовні звуки. Голосні і приголосні звуки. Природа навколо нас. (с.28-29) |
23.09 |
|
|
|
|
28 |
Письмо прямих похилих ліній,із заокругленням внизу в основному рядку та за його межами. (с.38-41) |
23.09 |
|
|
|
|
29 |
Розрізнення голосних і приголосних звуків. Формування навичок звукового аналізу слів(с.30-31) |
27.09 |
|
|
|
|
30 |
Письмо великих і малих овалів і півовалів. (с.42-43) |
27.09 |
|
|
|
|
31 |
Складозвуковий аналіз слів. Робота з дитячою книгою. Казки. Інсценування казки. |
28.09 |
|
|
|
|
32 |
Письмо в повній графічній сітці. Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся запитувати» (с.44-45) |
28.09 |
|
|
|
|
33 |
Розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між схемами і малюнками. (с.32-33) |
29.09 |
|
|
|
|
34 |
Письмо прямих похилих ліній із верхньою і нижньою петлею (с.46-48) |
29.09 |
|
|
|
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||||
35 |
Звук [ а], позначення його буквою «а». Виділення звука [ а] в словах. Складання речень (с.34-35) |
30.09 04.10 |
|
|
|
|
36 |
Письмо малої букви «а». Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви «а» (с.1-2) |
30.09 04.10 |
|
|
|
|
37 |
Закріплення букви Аа та її звукового значення. Велика буква А. Складання розповіді за малюнком. (с.36-37) |
05.10 |
|
|
|
|
38 |
Письмо великої букви А.Написання буквосполучення Аа (с.3) |
05.10 |
|
|
|
|
39 |
Звук [ о], позначення його буквою «о». Виділення звука [ о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень (с.38-39) |
06.10 |
|
|
|
|
40 |
Письмо малої букви «о», Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.(с.4) |
06.10 |
|
|
|
|
41 |
Закріплення букви Оо та її звукового значення. Велика буква О. Складання розповіді за малюнком. Ребус(с.40-41) |
07.10 |
|
|
|
|
42 |
Письмо великої букви «О». Поєднання її з вивченими буквами. Удосконалення вміння писати вивчені букви (с.5) |
07.10 |
|
|
|
|
43 |
Звук [ і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень (с.42-43) |
11.10 |
|
|
|
|
44 |
Письмо малої букви «і», Написання буквосполучень, складів. (с. 6) |
11.10 |
|
|
|
|
45 |
Закріплення звукового значення букви «Іі». Велика буква «І». Буква «і» в ролі окремого слова. (с.43) |
12.10 |
|
|
|
|
46 |
Письмо великої букви І. Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах. (с.7) |
12.10 |
|
|
|
|
47 |
Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою. |
13.10 |
|
|
|
|
48 |
Розвиток зв’язного мовлення «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів» (с.8) |
13.10 |
|
|
|
|
49 |
Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [ и] в словах. Звуковий аналіз слів. Один предмет – багато. Складання речень (с.44-45) |
18.10 |
|
|
|
|
50 |
Письмо малої букви «и» та великої «И». Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв (с.8) |
18.10 |
|
|
|
|
51 |
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за допомогою малюнків (с.46-47) |
19.10 |
|
|
|
|
52 |
Письмо малої букви «у», Написання буквосполучень, складів. Виділення вивчених букв у словах (с. 10-11) |
19.10 |
|
|
|
|
53 |
Закріплення букви «у»- та її звукового значення. Велика буква У. Читання речень за допомогою малюнків (с.48-49) |
20.10 |
|
|
|
|
54 |
Письмо великої букви У. Поєднання великих букв із рядковими. Закріплення вміння писати вивчені букви (с.12) |
20.10 |
|
|
|
|
55 |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за допомогою малюнків . Ребус(с.50-51) |
21.10 |
|
|
|
|
56 |
Письмо малої букви «е», Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви (с.13) |
21.10 |
|
|
|
|
57 |
Закріплення букви «е»- та її звукового значення. Велика буква Е. Складання речень за допомогою малюнків (с.50-51) |
01.11 |
|
|
|
|
58 |
Письмо великої букви Е. Написання буквосполучень Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви (с.14) |
01.11 |
|
|
|
|
59 |
Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення звука [м] в словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами (с.54-55) |
02.11 |
|
|
|
|
60 |
Письмо малої букви «м», Написання прямих і обернених складів із буквою м. Закріплення вміння писати вивчені букви (с.15-16) |
02.11 |
|
|
|
|
61 |
Закріплення букви «м»- та її звукового значення. Велика буква М. Читання слів і складів (с.56-57) |
03.11 |
|
|
|
|
62 |
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. (с.17) |
03.11 |
|
|
|
|
63 |
Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою |
04.11 |
|
|
|
|
64 |
Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся визначати ознаки предметів» (с.21) |
04.11 |
|
|
|
|
65 |
Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими та м’якими приголосними. Читання складів, слів і речень. Складання речень (с.58-59) |
05.11 |
|
|
|
|
66 |
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із буквою л. (с.18) |
05.11 |
|
|
|
|
67 |
Закріплення букви «л»- та її звукового значення. Велика буква Л. Читання слів і складів. Інтонаційне читання речень (с.60-61) |
08.11 |
|
|
|
|
68 |
Письмо великої букви Л. Написання складів, слів, речення. Закріплення вміння писати великі рукописні букви.(с.19) |
08.11 |
|
|
|
|
69 |
Звуки [н], [н´], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів із твердими та м’якими приголосними. Читання складів, слів і речень. (с.61-63) |
09.11 |
|
|
|
|
70 |
Письмо малої букви н. Написання складів, слів із буквою н. Списування буквосполучень з друкованого тексту(с.22-23) |
09.11 |
|
|
|
|
71 |
Закріплення букви «н»- та її звукового значення. Велика буква Н. Читання слів і складів. Складання речень (с.63-65) |
10.11 |
|
|
|
|
72 |
Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Диктант складів.(с.24) |
10.11 |
|
|
|
|
73 |
Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Звуковий аналіз слів із твердими та м’якими приголосними. Читання складів, слів і речень. (с.66-67) |
15.11 |
|
|
|
|
74 |
Письмо малої букви с. Написання складів, слів із буквою с. Написання речень. (с.25) |
15.11 |
|
|
|
|
75 |
Закріплення букви «с»- та її звукового значення. Велика буква С. Читання слів і речень. Складання речень (с.68-69) |
16.11 |
|
|
|
|
76 |
Письмо великої букви С. и. Написання складів, слів, речення. Порівняння друкованих і рукописних букв.(с.26) |
16.11 |
|
|
|
|
77 |
Звуки [к], [к´], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. (с.70-71) |
17.11 |
|
|
|
|
78 |
Письмо малої букви к. Написання складів, слів із буквою к. Підготовчі графічні вправи (с.27-28 |
17.11 |
|
|
|
|
79 |
Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою |
18.11 |
|
|
|
|
80 |
Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся визначати ознаки осені» |
18.11 |
|
|
|
|
81 |
Закріплення букви «ка»- та її звукового значення. Велика буква К. Читання слів і речень. Складання речень (с.72-73) |
18.11 |
|
|
|
|
82 |
Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Порівняння великих рукописних букв К та Н (с.29-30) |
18.11 |
|
|
|
|
83 |
Звуки [в], позначення їх буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання в реченні, Читання складів, слів, речень (с.74-75) |
23.11 |
|
|
|
|
84 |
Письмо малої букви в. Написання складів, слів із буквою в. Типи поєднань малої букви в із вивченими рядковими буквами (с.31-32) |
2311 |
|
|
|
|
85 |
Закріплення букви «ве»- та її звукового значення. Велика буква В. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах (с.76-77) |
24.11 |
|
|
|
|
86 |
Письмо великої букви В. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Письмо під диктування.(с.33) |
24.11 |
|
|
|
|
87 |
Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. (с.78-79) |
25.11 |
|
|
|
|
88 |
Письмо малої букви р. Написання складів, слів із буквою р. Типи поєднань малої букви р із вивченими рядковими буквами (с.34-35) |
25.11 |
|
|
|
|
89 |
Закріплення букви «ер»- та її звукового значення. Велика буква Р. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах (с.80-81) |
29.11 |
|
|
|
|
90 |
Письмо великої букви Р. Типи поєднань Великої букви Р з іншими буквами. Написання складів, слів, речення..(с36) |
29.11 |
|
|
|
|
91 |
Звуки [п], [п´], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків у словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. (с.82-83) |
30.11 |
|
|
|
|
92 |
Письмо малої букви п. Написання складів, слів із буквою п. Складання і записування слів з вивчених букв.(с.37-38) |
30.11 |
|
|
|
|
93 |
Закріплення букви «пе»- та її звукового значення. Велика буква П. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами.. Читання слів і речень (с.84-85) |
1.12 |
|
|
|
|
94 |
Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П з іншими буквами. Написання складів, слів, речення..(с.39) |
1.12 |
|
|
|
|
95 |
Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою |
02.12 |
|
|
|
|
96 |
Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся описувати предмети» |
02.12 |
|
|
|
|
97 |
Звуки [т], [т´], позначення їх буквою «те». Виділення звуків у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. (с.86-87) |
02.12 |
|
|
|
|
98 |
Письмо малої букви т. Написання складів, слів із буквою т. Типи поєднань малої букви т із вивченими рядковими буквами (с.40-41) |
02.12 |
|
|
|
|
99 |
Закріплення букви «те»- та її звукового значення. Велика буква Т. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.88-89) |
06.12 |
|
|
|
|
100 |
Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т з іншими буквами. Написання складів, слів, речення..(с.42) |
06.12 |
|
|
|
|
101 |
Звуки[ д], [д´], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково-логічні вправи (с.90-91) |
07.12 |
|
|
|
|
102 |
Письмо малої букви д. Написання складів, слів із буквою . Відривне поєднання складників рядкової букви д.(с.43-44) |
07.12 |
|
|
|
|
103 |
Закріплення букви «де»- та її звукового значення. Велика буква Т. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.92-93) |
08.12 |
|
|
|
|
104 |
Письмо великої букви Д. Списування слів, поданих друкованим текстом. (с.45) |
08.12 |
|
|
|
|
105 |
Звуки[ з], [з´], позначення їх буквою «зе». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків[ з ]- [с].[з´]– [с´] Читання складів, слів (с.94-95) |
09.12 |
|
|
|
|
106 |
Письмо малої букви з. Написання складів, слів із буквою . Типи поєднання складників рядкової букви з. Написання речень(с.46-47) |
09.12 |
|
|
|
|
107 |
Закріплення букви «зе»- та її звукового значення. Велика буква З. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.96-97) |
13.12 |
|
|
|
|
108 |
Письмо великої букви З. Написання складів, слів, речення з буквою З.Написання речення зі знаком оклику.(с.48) |
13.12 |
|
|
|
|
109 |
Звуки[б], [б´], позначення їх буквою «бе». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків[ б ]- [п].[б´]– [п´] Читання складів, слів (с.98-99) |
14.12 |
|
|
|
|
110 |
Письмо малої букви б. Написання складів, слів із буквою . Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. Письмо під диктування (с.49-50) |
14.12 |
|
|
|
|
111 |
Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою |
15.12 |
|
|
|
|
112 |
Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся розповідати про призначення предметів» |
15.12 |
|
|
|
|
113 |
Закріплення букви «бе»- та її звукового значення. Велика буква Б. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.100-101) |
16.12 |
|
|
|
|
114 |
Письмо великої букви Б. Написання складів, слів, речення з буквою. Навчальний диктант (с.51-52) |
16.12 |
|
|
|
|
115 |
Звуки [й], позначення їх буквою «йот» (ій). Звуковий аналіз слів. Вправи з розвитку фонематичного слуху. (с.102-103) |
20.12 |
|
|
|
|
116 |
Письмо малої букви й. Написання складів, слів із буквою . Складання і записування слів . Написання речень (с.53-54) |
20.12 |
|
|
|
|
117 |
Закріплення букви «ій»- та її звукового значення. Велика буква Й. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.104) |
21.12 |
|
|
|
|
118 |
Письмо великої букви Й. Написання складів, слів, речення з буквою. Складання і записування словосполучень. (с.55) |
21.12 |
|
|
|
|
119 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навичок читання |
22.12 |
|
|
|
|
120 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом |
22.12 |
|
|
|
|
121 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навичок читання |
23.12 |
|
|
|
|
122 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
23.12 |
|
|
|
|
123 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навичок читання |
28.12 |
|
|
|
|
124 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення зними. |
28.12 |
|
|
|
|
125 |
Робота з дитячою книгою. |
29.12 |
|
|
|
|
126 |
Розвиток зв’язного мовлення «Складаємо розповідь за малюнками» |
29.12 |
|
|
|
|
127 |
Знову в класі ми всі разом. |
30.12 |
|
|
|
|
128 |
Безвідривне поєднання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.
|
30.12 |
|
|
|
|
|
ІІСЕМЕСТР |
|
|
|
|
|
125. |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
15.01 |
|
|
|
|
126. |
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв.
|
15.01
|
|
|
|
|
127. |
|
16.01 |
|
|
|
|
128. |
|
16.01 |
|
|
|
|
129. |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
20.01 |
|
|
|
|
130. |
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
20.01 |
|
|
|
|
131. |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів. |
21.01 |
|
|
|
|
132. |
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з буквою ґ. Складання речень за малюнком. |
21.01 |
|
|
|
|
133. |
Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі». |
22.01 |
|
|
|
|
134. |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів. |
22.01 |
|
|
|
|
135. |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
23.01 |
|
|
|
|
136. |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
23.01 |
|
|
|
|
137. |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
27.01 |
|
|
|
|
138. |
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
27.01 |
|
|
|
|
139. |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою. |
28.01 |
|
|
|
|
140. |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Розвиток зв 'язного мовлення. |
28.01 |
|
|
|
|
141. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка. |
29.01 |
|
|
|
|
142. |
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
29.01 |
|
|
|
|
143. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
30.01 |
|
|
|
|
144. |
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
30.01 |
|
|
|
|
145. |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин». |
03.02 |
|
|
|
|
146. |
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
03.02 |
|
|
|
|
147. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
04.02 |
|
|
|
|
148. |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
04.02 |
|
|
|
|
149. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!». |
05.02 |
|
|
|
|
150. |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
05.02 |
|
|
|
|
151. |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. |
06.02 |
|
|
|
|
152. |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
06.02 |
|
|
|
|
153. |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршем. Робота з дитячою книжкою. |
10.02 |
|
|
|
|
154. |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
10.02 |
|
|
|
|
155. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
11.02 |
|
|
|
|
156. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
11.02 |
|
|
|
|
157. |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком). |
12.02 |
|
|
|
|
158. |
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
12.02 |
|
|
|
|
159. |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
13.02 |
|
|
|
|
160. |
Письмо великої букви Ц,буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
13.02 |
|
|
|
|
161. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
24.02 |
|
|
|
|
162. |
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
24.02 |
|
|
|
|
163. |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів«Сонечкова донечка». |
25.02 |
|
|
|
|
164. |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
25.02 |
|
|
|
|
165. |
Мовно-логічні вправи.Звуко-буквений аналіз слів з буквою я. Робота з дитячою книжкою. |
26.02 |
|
|
|
|
166. |
Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
26.02 |
|
|
|
|
167. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М’ястківського«Весна». |
27.02 |
|
|
|
|
168. |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
27.02 |
|
|
|
|
169. |
Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою. _ |
02.03 |
|
|
|
|
170. |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення. |
02.03 |
|
|
|
|
171. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною). |
03.03 |
|
|
|
|
172. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
03.03 |
|
|
|
|
173. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. |
04.03 |
|
|
|
|
174. |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
04.03 |
|
|
|
|
175. |
Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях вірша А.Качана «Сині дині». Загадки. |
05.03 |
|
|
|
|
176. |
Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту. |
05.03 |
|
|
|
|
177. |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
10.03 |
|
|
|
|
178. |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
10.03 |
|
|
|
|
179. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко). |
11.03 |
|
|
|
|
180. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
11.03 |
|
|
|
|
181. |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
12.03 |
|
|
|
|
182. |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
12.03 |
|
|
|
|
183. |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
16.03 |
|
|
|
|
184. |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
16.03 |
|
|
|
|
185. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач) |
17.03 |
|
|
|
|
186. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення. |
17.03 |
|
|
|
|
187. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою. |
18.03 |
|
|
|
|
188. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант. |
18.03 |
|
|
|
|
189. |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
19.03 |
|
|
|
|
190. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
19.03 |
|
|
|
|
191. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної«Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
23.03 |
|
|
|
|
192. |
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
23.03 |
|
|
|
|
193. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів'я. |
24.03 |
|
|
|
|
194. |
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
24.03 |
|
|
|
|
195. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною). |
25.03 |
|
|
|
|
196. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
25.03 |
|
|
|
|
197. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко«Жираф». |
26.03 |
|
|
|
|
198. |
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
26.03 |
|
|
|
|
199. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
06.04 |
|
|
|
|
200. |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
06.04 |
|
|
|
|
201. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою. |
07.04 |
|
|
|
|
202. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
07.04 |
|
|
|
|
203. |
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного«Дзвіночки». |
08.04 |
|
|
|
|
204. |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
08.04 |
|
|
|
|
205. |
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком). |
09.04 |
|
|
|
|
206. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
09.04 |
|
|
|
|
207. |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж].Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи«Джміль». |
13.04 |
|
|
|
|
208. |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
13.04 |
|
|
|
|
209. |
Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
14.04 |
|
|
|
|
210. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
14.04 |
|
|
|
|
211. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
15.04 |
|
|
|
|
212. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
15.04 |
|
|
|
|
213. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної«Маю десять пальців я...». Робота з дитячою книжкою. |
16.04 |
|
|
|
|
214. |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення. |
16.04 |
|
|
|
|
215. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер». |
21.04 |
|
|
|
|
216. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
21.04 |
|
|
|
|
217. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької«Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка». |
22.04 |
|
|
|
|
218. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
22.04 |
|
|
|
|
219. |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера«Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
23.04 |
|
|
|
|
220. |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
23.04 |
|
|
|
|
|
Післябуквений період |
|
|
|
|
|
221. |
Читаю і відгадую загадки. ЗагадкиП. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину.) |
27.04 |
|
|
|
|
222. |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
27.04 |
|
|
|
|
223. |
Читаю і відгадую. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». |
28.04 |
|
|
|
|
224. |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
28.04 |
|
|
|
|
225. |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
29.04 |
|
|
|
|
226. |
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
29.04 |
|
|
|
|
227. |
Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович«Місяць жмурить...». С.Шаповалов«Десять, дев'ять, вісім, сім...». |
30.04 |
|
|
|
|
228. |
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. |
30.04 |
|
|
|
|
229. |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою. |
04.05 |
|
|
|
|
230 |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв 'явного мовлення. |
04.05 |
|
|
|
|
231. |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
05.05 |
|
|
|
|
232. |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
05.05 |
|
|
|
|
233. |
Читаю авторську казку. О. Зубер«Як заєць сон шукав». |
06.05 |
|
|
|
|
234. |
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
06.05 |
|
|
|
|
235. |
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). |
07.05 |
|
|
|
|
236. |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
07.05 |
|
|
|
|
237. |
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. 3. Мензатюк«Сім днів». |
12.05 |
|
|
|
|
238. |
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
12.05 |
|
|
|
|
239. |
Читаю про кольори у природі. А. Музичук«Якого кольору промінці». Є. Гуменко«Олівці». |
13.05 |
|
|
|
|
240. |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
13.05 |
|
|
|
|
241. |
Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М. Стояном). |
14.05 |
|
|
|
|
242. |
Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
14.05 |
|
|
|
|
243. |
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». |
18.05 |
|
|
|
|
244. |
Слова– назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
18.05 |
|
|
|
|
245. |
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою. |
19.05 |
|
|
|
|
246. |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення. |
19.05 |
|
|
|
|
247. |
Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я. |
20.05 |
|
|
|
|
248. |
Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами. |
20.05 |
|
|
|
|
249. |
Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна«Лічилочка». |
21.05 |
|
|
|
|
250. |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ. |
21.05 |
|
|
|
|
251. |
Читаю про користь спорту. Грщько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк«Найдужчий». |
22.05 |
|
|
|
|
252. |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. |
22.05 |
|
|
|
|
253. |
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий». А. Костецький «Канікули». Підсумок за рік |
25.05 |
|
|
|
|
254. |
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами.Розділові знаки наприкінці речення. Підсумок за рік |
25.05 |
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА
(За підручником: Скворцова С., Онопрієнко О. Математика:
Підруч. для 1кл. – К.: Грамота, 2018)
140 години на рік
I семестр - 68 години (4 години на тиждень)
ІСЕМЕСТР
№ з/п |
Тема уроку |
Дата проведення |
Примітки |
|||
ЧИСЛА ПЕРШОГО ДЕСЯТКА |
||||||
1 |
Ознайомлення з підручником, зошитом, приладдям. Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Розташування об’єктів(«ліворуч», «праворуч» і т.д.) |
01.09 |
|
|
|
|
2 |
Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива). Встановлюємо просторові відношення. Підготовчі вправи до написання цифр. |
03.09 |
|
|
|
|
3 |
Вивчаємо геометричні фігури (промінь, відрізок, ламана) Розміщення об’єктів у просторі (на, під, над). Підготовчі вправи до написання цифр. |
06.09 |
|
|
|
|
4 |
Досліджуємо ознаки об’єктів (форма, колір, розмір). Об’єднання об’єктів у групи. Підготовчі вправи до написання цифр. |
07.09 |
|
|
|
|
5 |
Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною (довший - коротший, вищий – нижчий) Підготовчі вправи до написання цифр. |
08.09 |
|
|
|
|
6 |
Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порівняння об’єктів. Підготовчі вправи до написання цифр. |
10.09 |
|
|
|
|
7 |
Визначаємо кількість об’єктів. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. Підготовчі вправи до написання цифр. |
13.09 |
|
|
|
|
8 |
Визначаємо порядковий номер об’єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. Підготовчі вправи до написання цифр. |
14.09 |
|
|
|
|
9 |
Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою. Множина. Поділ об’єктів на множини. Підготовчі вправи до написання цифр. |
15.09 |
|
|
|
|
10 |
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє число. |
17.09 |
|
|
|
|
11 |
Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак «=». Написання цифри 1. |
20.09 21.09 |
|
|
|
|
12 |
Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об’єктів. Знаки «=», не дорівнює «=⁄». Написання цифри 2 |
22.09 24.09 |
|
|
|
|
13 |
Вивчаємо число і цифру 3. Порівняння груп об’єктів. Написання цифри 3 |
27.09 |
|
|
|
|
14 |
Вивчаємо число і цифру 4. Порівняння груп об’єктів. Склад числа 4.Написання цифри 4 |
28.09 |
|
|
|
|
15 |
Вивчаємо число і цифру 5. Порівняння груп об’єктів. Склад числа 4.Написання цифри 5 |
29.09 |
|
|
|
|
16 |
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1 – 5 |
01.11 |
|
|
|
|
17 |
Порівнюємо групи об’єктів за кількістю (більше, менше,), Знаки порівняння >, <. Поняття «нерівність» |
04.11 |
|
|
|
|
18 |
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Вираз, значення виразу, рівність |
05.10 |
|
|
|
|
19 |
Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складання рівностей. (с.28) |
06.10 |
|
|
|
|
20 |
Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне число. Склад числа 6. Написання цифри 6 |
08.10 |
|
|
|
|
21 |
Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівностей за числовим променем |
11.10 |
|
|
|
|
22 |
Досліджуємо склад числа 6. Обчислення виразів за числовим променем. |
12.10 |
|
|
|
|
23 |
Повторення чисел 1-6. Складання виразів і рівностей. |
13.10 |
|
|
|
|
24 |
Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1- 6. |
18.10 |
|
|
|
|
25 |
Додаємо і віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем (с.34) |
19.10 |
|
|
|
|
26 |
Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7. |
20.10 |
|
|
|
|
27 |
Порівнюємо числа. Неправильна нерівність. Розподіл об’єктів на групи. Порівняння груп об’єктів |
22.10 |
|
|
|
|
28 |
Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами |
23.10 |
|
|
|
|
29 |
Повторюємо числа 1 – 7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. |
01.11 |
|
|
|
|
30 |
Вивчаємо число і цифру 8. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. . Написання цифри 8. |
02.11 |
|
|
|
|
31. |
Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-8. |
03.11 |
|
|
|
|
32 |
Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів. |
05.11 |
|
|
|
|
33 |
Повторюємо числа 1 - 8. Складання виразів за схемами |
05.11 |
|
|
|
|
34 |
Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. . Написання цифри 9. |
08.11 |
|
|
|
|
35 |
Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. |
08.11 |
|
|
|
|
36 |
Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами. |
09.11 |
|
|
|
|
37 |
Повторюємо числа 1-9. Закріплення знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. |
10.11 |
|
|
|
|
38 |
Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. Розпізнавання геометричних фігур. |
12.11 |
|
|
|
|
39 |
Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей. |
15.11 |
|
|
|
|
40 |
Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей на додавання і віднімання за схемами. |
16.11 |
|
|
|
|
41 |
Порівняємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
17.11 |
|
|
|
|
42 |
Повторення чисел1-10,способів утворення попереднього і наступного числа. знаходження значень виразів. |
19.11 |
|
|
|
|
43 |
Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками |
22.11 |
|
|
|
|
44 |
Називаємо компоненти та результат дії додавання (перший доданок, другий доданок, сума). Складання рівностей. |
23.11 |
|
|
|
|
45 |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчислення виразів за схемами. |
24.11 |
|
|
|
|
46 |
Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа. |
|
|
|
|
|
47 |
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. Складання рівностей на додавння.. |
26.11 |
|
|
|
|
48 |
Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків. |
29.11 |
|
|
|
|
49 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Складання рівностей. |
30.11 |
|
|
|
|
50 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Додавання і віднімання на числовому промені. |
01.12 |
|
|
|
|
51 |
Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів. |
03.12 |
|
|
|
|
52 |
Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел. |
06.12 |
|
|
|
|
53 |
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірюємо довжини відрізків. |
07.12 |
|
|
|
|
54 |
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірюємо довжини відрізків за допомогою смужки (лінійки) 10 см. |
08.12 |
|
|
|
|
55 |
Додаємо і віднімаємо число 2. Складання рівностей за схемами. |
10.12 |
|
|
|
|
56 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу числа |
13.12 |
|
|
|
|
57 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка при сталому другому доданку. |
14.12 |
|
|
|
|
58 |
Досліджуємо різницеве порівняння. Порівняння множини предметів. |
15.12 |
|
|
|
|
59 |
Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії. |
17.12 |
|
|
|
|
60 |
Збільшення або зменшення на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць», «менше на кілька одиниць). Співвіднесення схем і виразів із малюнками. |
20.12 |
|
|
|
|
61 |
Збільшення або зменшення на кілька одиниць. Зміст понять «більше на …», «менше на…» |
21.12 |
|
|
|
|
62 |
Математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання. |
22.12 |
|
|
|
|
63 |
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії. |
24.12 |
|
|
|
|
64 |
Долаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії. |
28.12
|
|
|
|
|
65 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3.
|
29.12
|
|
|
|
|
Дизайн і технології
(1 години на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
1. |
Фотоколаж «Мій клас». Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Виготовлення аплікації «Квіточка» (за зразком). |
03.09 |
|
|
|
|
2. |
Світлофор - моргайко. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Виготовлення аплікації «Світлофор» (за зразком). |
10.09 |
|
|
|
|
3. |
Весела перерва. Робота з папером. Виготовлення закладки. |
17.09 |
|
|
|
|
4. |
Рушничок. Робота з пластиліном. Створення виробів предмети гігієни. «Рушничок» (за зразком) |
24.09 |
|
|
|
|
5. |
Веселий їжачок. Виготовлення з пластиліну та природного матеріалу їжачка (за зразком) |
01.10 |
|
|
|
|
6. |
Смачні фрукти. Виготовлення з пластиліну яблука (за зразком) |
08.10 |
|
|
|
|
7. |
Килимок з осіннього листя. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації «Осінній килимок» |
15.10 |
|
|
|
|
8. |
Сонце та соняшник. Робота з папером.Виготовлення аплікації «Сонце та соняшник» |
22.10 |
|
|
|
|
9. |
Вітрячок. Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення вітрячка |
05.11 |
|
|
|
|
10. |
«Ловись рибко…» Виготовлення аплікації «Акваріум» |
12.11 |
|
|
|
|
11. |
Виготовлення з пластиліну посуду. |
19.11 |
|
|
|
|
12. |
Осіннє дерево. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації осіннього дерева |
26.11 |
|
|
|
|
13. |
Годівничка для птахів. Виготовлення годівнички для птахів за поданим зразком |
03.12 |
|
|
|
|
14. |
Зайчик-побігайчик. Робота з пластиліном. Виготовлення зайчика з пластиліну |
10.12 |
|
|
|
|
15. |
Сипле, сипле сніг…». Робота з папером. Виготовлення сніжинки (за зразком) |
17.12 |
|
|
|
|
16. |
Скоро свято – Новий рік. Прикраси з паперу. Виготовлення ялинки |
24.12 |
|
|
|
|
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
3 години на тиждень
№ з\п |
ТЕМА УРОКУ |
Дата |
Примітки |
||
проведення |
|
||||
І СЕМЕСТР
|
|||||
|
Поняття про життєво важливі способи пересування людини.Загальнорозвивальнівправи. Ходьба. Рухливі ігри. |
01.09 |
|
||
|
Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби. Рухливі ігри. |
02.09 |
|
||
|
Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг. Рухливі ігри. |
06.09 |
|
||
|
Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор. |
08.09 |
|
||
|
Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Рухливі ігри. |
09.09 |
|
||
|
Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.Рухливі ігри. |
13.09 |
|
||
|
Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри
|
15.09 |
|
||
|
Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Рухливі ігри. |
16.09 |
|
||
|
Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри |
20.09 |
|
||
|
Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри. |
22.09 |
|
||
|
Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри |
23.09 |
|
||
|
ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри |
27.09 |
|
||
|
ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри |
29.09 |
|
||
|
Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри |
30.09 |
|
||
|
Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.Рухливі ігри. |
04.10 |
|
||
|
Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.Рухливі ігри. |
06.10 |
|
||
|
Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.Рухливі ігри. |
07.10 |
|
||
|
Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри |
11.10 |
|
||
|
ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м. Рухливі ігри. |
13.10 |
|
||
|
ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри |
18.10 |
|
||
|
Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри |
20.10 |
|
||
|
Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри |
21.10 |
|
||
|
ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри . |
01.11 |
|
||
|
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети. |
03.11 |
|
||
|
Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри. |
04.11 |
|
||
|
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.Рухливі ігри. |
08.11 |
|
||
|
ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.Рухливі ігри. |
10.11 |
|
||
|
ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри. |
11.11 |
|
||
|
Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси ритмічних вправ.Рухливі ігри. |
15.11 |
|
||
|
Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук. Танцювальна аеробіка.Рухливі ігри. |
17.11 |
|
||
|
Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук та вантажем на голові. Танцювальна аеробіка.Рухливі ігри. |
18.11 |
|
||
|
Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Стрибки по «купинах».Рухливі ігри. |
22.11 |
|
||
|
Різновиди ходьби по підвищеній опорі. Стрибки по «купинах» , вистрибування з присіду.Рухливі ігри. |
24.11 |
|
||
|
Стрибки із поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри. |
25.11 |
|
||
|
Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети. |
29.11 |
|
||
|
Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри. |
01.12 |
|
||
|
Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвищеній опорі.Рухливі ігри. |
02.12 |
|
||
|
Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки.Рухливі ігри. |
06.12 |
|
||
|
ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами.Рухливі ігри. |
08.12 |
|
||
|
ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою. Крок польки.Рухливі ігри. |
09.12 |
|
||
|
Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики.Рухливі ігри. |
13.12 |
|
||
|
Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Групування, перекати в групування.Рухливі ігри. |
15.12 |
|
||
|
Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві.Рухливі ігри.
|
16.12 |
|
||
|
ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів |
20.12 |
|
||
|
пальцями ніг.Рухливі ігри. |
|
|
||
|
ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами.Рухливі ігри. |
22.12 |
|
||
|
Елементи акробатики. Естафети з м’ячем. Вправи на релаксацію.Рухливі ігри. |
23.12 |
|
||
|
ЗРВ з гімнастичною палицею . Дитячий фітнес. Дихальні вправи.Рухливі ігри. |
29.12 |
|
||
|
ЗРВ з гімнастичною палицею . Дитячий фітнесРухливі ігри. |
30.12 |
|
||