Календарно-тематичне планування уроків у 1 класі за І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено згідно з Державним стандартом початкової освіти (2018 р.), Типовою освітньою програмою для початкової школи, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, та чинними підручниками для 1 класу.
Перегляд файлу

МИСТЕЦТВО

(За підручником: Л.Масол, М.Гайдамака, О.Колотило Мистецтво:

Підруч. для 1 кл. – К.: Грамота, 2018)

70 години на рік

I семестр - 32 години  (2 години на тиждень)

Інтеграція образотворчої та музичної галузей

ІСЕМЕСТР

 

з/п

Тема уроку

Дата проведення

Примітки

ЗДРАСТУЙ, ШКОЛО!

1

Перший раз у перший клас. Організація робочого місця. Матеріали та інструменти, якими працюють художники. Крапка, лінія, як засіб створення образів. Виконання ліній – образів, різних за характером: малювання шкільного дзвоника або рюкзака (фломастери) (с.6-7)

03.09

 

 

 

 

2

Перший раз у перший клас.Звуки: шумові, музичні. Мелодія. Музика. Слухання: М.Скорик «Мелодія». Виконання «Н.Май «Пісня першокласника» (с.4-5)

07.09

 

 

 

 

3

Мої друзі. Лінії: пряма, ламана, крива.Малювання подарунка другу за допомогою різних ліній (фломастери, олівці)(с.10-11)

10.09

 

 

 

 

4

Мої друзі. Властивості музичних звуків (тривалість). Скрипковий ключ. Слухання:укр.нар. пісня «Котику сіренький» Виконання: поспівка  з довгих і коротких звуків («Вийди, сонечко») (с.8-9)

14.09

 

 

 

 

5

Моє довкілля. Контур. Малювання різними лініями (флом., олівці). Складання казки за серією малюнків. (с.14-15)

17.09

 

 

 

 

6

Моє довкілля.Властивості музичних звуків (висота) Гра «Зозуля та соловейко». Слухання :звуки грому, Е.Гріг «Пташка» Виконання: укр..нар. пісня «»Прилетів комарик» (с.12-13)

21.09

 

 

 

 

7

Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу. Виконання простих за формою предметів. Малювання композиції «Квіткова галявина» (фарби, олівці) (с.18-19)

 

24.09

 

 

 

 

8

Світ навколо тебе.Властивості музичних звуків (гучність) Гра «Луна» («Ау») Слухання:В.Барвінський «Жучок і жучиха». Виконання: по співка про павука  (голосно), про муху (тихо) (с.16-17)

28.09

 

 

 

 

9

Мій ляльковий світ.Настрій у мистецьких творах. Малювання композиції «Святковий феєрверк у ляльковому місті» (олівці, фарби) (с.22-23)

01.10

 

 

 

 

10

Мій ляльковий світ.Настрій у музичному творі. Слухання :«П.Чайковський «Нова лялька». Виконання: пісеньки з різними закінченнями (сумно, весело) (с.20-21)

05.10

 

 

 

 

11

Дитячі захоплення .Форма. Перегляд м/ф «Літачок Лі». Малювання диво-машини, використовуючи різні форми (олівці) (с.26-27)

8.10

 

 

 

 

12

Дитячі захоплення .Настрій у музичному творі. Слухання : Б.Фільц «Гра у м’ячик». Перегляд м/ф «Літачок  Жужа» Виконання: В.Прокопик «Літачок Жужа» (с.24-25)

12.10

 

 

 

 

13

Осінній ярмарок. Правила роботи з ножицями. Аплікація. Заповненняя площини аркуша силуетними зображеннями. Виконання аплікації «Урожай» (с.30-31)

19.10

 

 

 

 

14

Осінній ярмарок.Настрій у музичному творі. Слухання:  В.Кузнецов «Український ярмарок» (гурт «Дзвони»), укр. нар.  «Козачок». Виконання: укр. нар. пісня «Урожайна»

23.10

 

 

 

 

15

Моя Україна багата й гостинна. Робота з природними матеріалами. Правила роботи з пластиліном. Ліплення казкових персонажів. (природний матеріал, пластилін) (с.34-35)

02.11

 

 

 

 

16

Моя Україна багата й гостинна. Настрій у музичному творі. Слухання : Ю.Рибчинський «Земле моя». Виконання: А.Філіпенко «На місточку» (с.32-33)

05.11

 

 

 

 

17

Краса рідної землі . Кольори: основні та похідні. Палітра. Способи утворення похідних кольорів. Зображення природи, роздмухуючи плями «кольорові метелики».(фарби, трубочки для соку) (с.38-39)

09.11

 

 

 

 

18

Краса рідної землі. Пісня. Куплет (заспів, приспів) Слухання: К.Стеценко «Вечірня пісня». Виконання:М.Ведмедеря «Ой, ходила осінь» (с.36-37)

12.11

 

 

 

 

19

Веселковий диво грай. Ознайомлення з кольорами веселки (спектральні кольори) та їх послідовністю. Заповнення площини аркушу зображенням. Створення композиції «Кольори веселки» (фарби) (с.42-43)

16.11

 

 

 

 

20

Веселковий диво грай. Ритм , Слухання: С.Прокоф’єв «Дощик і веселка». Відтворення рухами характеру музики. Виконання: Н. Май «КАП-кап..» (с.40-41)

19.11

 

 

 

 

21

Різні барви у природи. Кольори теплі й холодні. Виконання композиції «Будинок для осені» (фарби) (с.46-47)

23.11

 

 

 

 

22

Різні барви у природи.Танець Темп. Слухання: у.н.т. «Гопак». Виконання: у.н.п «Метелиця» (с. 44-45)

26.11

 

 

 

 

23

Зимові ритми. Ритм. Колективна робота: Вирізання з паперу сніжинок, створення зі сніжинок прикраси у певному ритмі (с.50-51)

30.11

 

 

 

 

24

Зимові ритми.Ритм. Інструментальний супровід. Вибір інструментів для для супроводу пісні. Слухання: К.Дебюссі «Сніг танцює». Ритмічні вправи (с.48-49)

03.12

 

 

 

 

25

Святкові перетворення.Кольори: світлі й темні. Розбіл і замутнення спектральних кольорів. Малювання кумедного  сніговичка (фарби)Колективна композиція «Танок сніговиків» (с.52-53)

07.12

 

 

 

 

26

Святкові перетворення.Перегляд: руханка танці – зігріванці.  Виконання: Н.Рубальська «Танок сніговиків» (с.54-55)

10.12

 

 

 

 

27

Зимові свята. Малювання ялинки відбитками пальчиків. Виконання композиції «Новорічна ялинка» (с.58-59)

14.12

 

 

 

 

28

Зимові свята, Слухання: Дж.П’єрпонт «Джинглбеллс». Виконання: А.Олейнікова «Святий Миколай» (с.56-57)

17.12

 

 

 

 

29

Радійте! Свято йде! Створення різдвяної листівки (кол. папір) (с.62-63)

21.12

 

 

 

 

30

Радійте! Свято йде!Колядки. Виконання: колядки (с.60-61)

24.12

 

 

 

 

31

Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи.

28.12

 

 

 

 

32

Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів.  Виконання колективної роботи.

28.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(За підручником: О.В.Коршунова., Н.І.Гущина«Я досліджую світ»:

Підруч. для 1кл. – К.: Грамота, 2016)

105 години на рік

I семестр - 51 година  (3 години на тиждень)

Інтеграція природничої, громадянської, історичної, соціальної, здоров’язбережувальної галузей

ІСЕМЕСТР

 

з/п

Тема уроку

Дата проведення

Примітки

ВСТУП

1

Перше знайомство. Вступ. Як працювати з підручником. (с.3-5)

01.09

 

 

 

 

2

Я – учень (учениця). Що таке навколишній світ? (с.6)

03.09

 

 

 

 

3

Навколишній світ. (с.7)

07.09

 

 

 

 

4

Природа. (с.8)

8.09

 

 

 

 

5

Рукотворні об’єкти. (с.9)

10.09

 

 

 

 

6

Екскурсія «Досліджуємо шкільне подвір’я»

14.09

 

 

 

 

7

Природні матеріали та матеріали, створені руками людини. Яким я бачу навколишній світ.(с.10)

15.09

 

 

 

 

8

Творча майстерня. (с.11)

17.09

 

 

 

 

9

Наша виставкова зала (с.11)

21.09

 

 

 

 

10

Як людина пізнає світ? (с.12)

22.09

 

 

 

 

11

Вимірюємо, порівнюємо, робимо висновки. (с.13)

24.09

 

 

 

 

12

Ознайомлення з етапами дослідження. Як люди отримують нові знання? (с.14-15)

28.09

 

 

 

 

13

Досліджуємо. (с.16-17)

29.09

 

 

 

 

14

Творча майстерня. (с.16-17)

01.10

 

 

 

 

15

Театралізуємо. (с.16-17)

05.10

 

 

 

 

ЛЮДИНА

16

Яким є кожен з нас (різне і спільне). Познайомимося ближче. (с.18-19)

06.10

 

 

 

 

17

Цінності. Що я ціную? (с.20-21)

08.10

 

 

 

 

18

Як навчитись вчитись. Я навчаюсь (с.22-23)

12.10

 

 

 

 

19

Планування своєї діяльності. (с.22-23)

13.10

 

 

 

 

20

Творча майстерня  (с.22-23)

19.10

 

 

 

 

21

Безпечна поведінка вдома та на вулиці. (с.24-25)

20.10

 

 

 

 

22

Які ми? Який я? Який ти? (с.26-27)

22.10

 

 

 

 

23

Дбай про своє здоров’я. Чи турбуєшся ти про себе? (с.28-29)

23.10

 

 

 

 

24

Правила гігієни тіла. (с.28-29)

02.11

 

 

 

 

25

Збережемо довкілля. Я турбуюсь про довкілля. (с.30-31)

03.11

 

 

 

 

26

Що знищує природу? Як я можу захистити природу? (с.32-33)

05.11

 

 

 

 

27

Як я можу захистити природу (с.34)

09.11

 

 

 

 

28

Збережемо природу разом (с.35)

10.11

 

 

 

 

29

Екскурсія «Листопад»

12.11

 

 

 

 

30

Робимо висновки

16.11

 

 

 

 

ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ

31

Досліджуємо своє коріння (с.36-37)

17.11

 

 

 

 

32

Моя сім’я (с.38-39)

19.11

 

 

 

 

33

Які є професії? (с.40-41)

23.11

 

 

 

 

34

Як втілити мрію? Я навчусь. Я зроблю. Я стану.(с.42-43)

24.11

 

 

 

 

35

Хто такі друзі? (с.44-45)

26.11

 

 

 

 

36

Що цікавого у нас? (с.46-47)

30.11

 

 

 

 

37

Поговоримо про життєві випадки (с.48-49)

01.12

 

 

 

 

ЛЮДИНА У СУСПІЛЬСТВІ

38

Моя країна. Державна символіка (с.50-51)

03.12

 

 

 

 

39

Моє селище – мій дім (с.52-53)

07.12

 

 

 

 

40

Мої права та обов’язки (с.53-54)

08.12

 

 

 

 

41

Історія мого краю (с.56-57)

10.12

 

 

 

 

42

Дива на різдвяні свята (с.58-59)

14.12

 

 

 

 

43

Зимові свята (с.58-59)

15.12

 

 

 

 

44

Зимова прогулянка (с.60-61)

17.12

 

 

 

 

45

Зимова прогулянка (с.60-61)

21.12

 

 

 

 

46

Як до нас прийшов Новий рік?

22.12

 

 

 

 

47

48

Дослідження святкування Нового року у різних країнах

24.12

28.12

 

 

 

 

49

Підсумковий урок

29.12

 

 

 

 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

(За підручником: Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар: підручник (у двохчастинах) для 1 кл. заг. середн. освіт. закл. / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – Навчальневидання. – К.: Видавничийдім «Освіта», 2018.)

280 години на рік

I семестр - 120 години  (8 годин на тиждень)

 

ІСЕМЕСТР

 

з/п

Тема уроку

Дата проведення

Примітки

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (16 ГОД)

1

Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. (с.3-5)

01.09

 

 

 

 

2

Письмове приладдя. (с. 1-3)

01.09

 

 

 

 

3

Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення. (с. 6-7)

02.09

 

 

 

 

4

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на обмеженій площині (с.4-5)

02.09

 

 

 

 

5

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на питання Що це? (с.8-9)

06.09

 

 

 

 

6

Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. (с.6-9)

06.09

 

 

 

 

7

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на питання Хто це? (с.10-11)

07.09

 

 

 

 

8

Координування рухів руки. Підготовчі графічні вправи. (с.10-11)

07.09

 

 

 

 

9

Ознайомлення зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на питання що робить?. Дитячі захоплення (с.12-13)

08.09

 

 

 

 

10

Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженій площі.(с.12-13)

08.09

 

 

 

 

11

Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на питання який? Яка? Яке? Які?. Складання усної розповіді . Овочі і фрукти(с.14-15)

09.09

 

 

 

 

12

Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його (с.14-15)

09.09

 

 

 

 

13

Ознайомлення зі словами, які називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами. Робота з дитячою книгою (с.16-17)

13.09

 

 

 

 

14

Контролювання натиску олівцем на папір. Обведення контурних малюнків та їх розмальовування (с.16-17)

13.09

 

 

 

 

15

Робота з дитячою книгою

14.09

 

 

 

 

16

Підготовчі графічні вправи. Розвиток зв’язного мовлення «Мої перші кроки у країні знань» (с.18-19)

14.09

 

 

 

 

17

Досліджую речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати? (с.18-19)

15.09

 

 

 

 

18

Підготовчі графічні вправи. Орієнтування в напрямку письма. (с.20-23)

15.09

 

 

 

 

19

Ознайомлення із знаками в кінці речення. (!.?)Складання речень за малюнками без вживання термінів. (с.20-21)

16.09

 

 

 

 

20

Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня, рядкова лінійка).(с.24-26)

16.09

 

 

 

 

21

Ознайомлення зі службовими словами. Складання речень за малюнками і схемами. Дитячі ігри. (с.22-23)

20.09

 

 

 

 

22

Закріплення умінь письма в рядку. Письмо вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. (с.27-29)

20.09

 

 

 

 

23

Поділ слів на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Дикі і свійські тварини. Зоопарк.  (с.24-25)

21.09

 

 

 

 

 

24

Міжрядкові допоміжні лінії зошита  надрядкова, підрядкова). Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням внизу. (с.30-33)

21.09

 

 

 

 

 

25

Ознайомлення з наголосом у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді за серією малюнків. (с,26-27)

22.09

 

 

 

 

26

Письмо малих і великих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. (с.34-37)

22.09

 

 

 

 

27

Мовні і немовні звуки. Голосні і приголосні звуки. Природа навколо нас. (с.28-29)

23.09

 

 

 

 

28

Письмо прямих похилих ліній,із заокругленням внизу в основному рядку та за його межами. (с.38-41)

23.09

 

 

 

 

29

Розрізнення голосних і приголосних звуків. Формування навичок звукового аналізу слів(с.30-31)

27.09

 

 

 

 

30

Письмо великих і малих овалів і півовалів. (с.42-43)

27.09

 

 

 

 

31

Складозвуковий аналіз слів. Робота з дитячою книгою. Казки. Інсценування казки.

28.09

 

 

 

 

32

Письмо в повній графічній сітці. Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся запитувати» (с.44-45)

28.09

 

 

 

 

33

Розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між схемами і малюнками. (с.32-33)

29.09

 

 

 

 

34

Письмо прямих похилих ліній із верхньою і нижньою петлею (с.46-48)

29.09

 

 

 

 

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

35

Звук [ а], позначення його буквою «а». Виділення звука [ а] в словах. Складання речень (с.34-35)

30.09

04.10

 

 

 

 

36

Письмо малої букви «а». Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви «а» (с.1-2)

30.09

04.10

 

 

 

 

37

Закріплення букви Аа та її звукового значення. Велика буква А. Складання розповіді за малюнком. (с.36-37)

05.10

 

 

 

 

38

Письмо великої букви А.Написання буквосполучення  Аа (с.3)

05.10

 

 

 

 

39

Звук [ о], позначення його буквою «о». Виділення звука [ о] в словах. Звуковий аналіз слів.  Складання речень (с.38-39)

06.10

 

 

 

 

40

Письмо малої букви «о», Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.(с.4)

06.10

 

 

 

 

41

Закріплення букви Оо та її звукового значення. Велика буква О. Складання розповіді за малюнком. Ребус(с.40-41)

07.10

 

 

 

 

42

Письмо великої букви «О». Поєднання її з вивченими буквами. Удосконалення  вміння писати вивчені букви (с.5)

07.10

 

 

 

 

43

Звук [ і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів.  Складання речень (с.42-43)

11.10

 

 

 

 

44

Письмо малої букви «і», Написання буквосполучень, складів. (с. 6)

11.10

 

 

 

 

45

Закріплення звукового значення букви «Іі». Велика буква «І». Буква «і» в ролі окремого слова. (с.43)

12.10

 

 

 

 

46

Письмо великої букви І. Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах. (с.7)

12.10

 

 

 

 

47

Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою.

13.10

 

 

 

 

48

Розвиток зв’язного мовлення «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів» (с.8)

13.10

 

 

 

 

49

Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [ и] в словах. Звуковий аналіз слів.  Один предмет – багато. Складання речень (с.44-45)

18.10

 

 

 

 

50

Письмо малої букви «и» та великої «И». Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв (с.8)

18.10

 

 

 

 

51

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів.  Читання речень за допомогою малюнків (с.46-47)

19.10

 

 

 

 

52

Письмо малої букви «у», Написання буквосполучень, складів. Виділення вивчених букв у словах (с. 10-11)

19.10

 

 

 

 

53

Закріплення букви «у»- та її звукового значення. Велика буква У. Читання речень за допомогою малюнків  (с.48-49)

20.10

 

 

 

 

54

Письмо великої букви У. Поєднання великих букв із рядковими. Закріплення вміння писати вивчені букви (с.12)

20.10

 

 

 

 

55

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів.  Читання речень за допомогою малюнків . Ребус(с.50-51)

21.10

 

 

 

 

56

Письмо малої букви «е», Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви (с.13)

21.10

 

 

 

 

57

Закріплення букви «е»- та її звукового значення. Велика буква Е. Складання речень за допомогою малюнків  (с.50-51)

01.11

 

 

 

 

58

Письмо великої букви Е. Написання буквосполучень Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви (с.14)

01.11

 

 

 

 

59

Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення звука [м] в словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами (с.54-55)

02.11

 

 

 

 

60

Письмо малої букви «м», Написання прямих і обернених складів із буквою м. Закріплення вміння писати вивчені букви (с.15-16)

02.11

 

 

 

 

61

Закріплення букви «м»- та її звукового значення. Велика буква М. Читання слів і складів (с.56-57)

    03.11

 

 

 

 

62

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. (с.17)

03.11

 

 

 

 

63

Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою

04.11

 

 

 

 

64

Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся визначати ознаки предметів» (с.21)

04.11

 

 

 

 

65

Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими та м’якими приголосними. Читання складів, слів і речень. Складання речень (с.58-59)

05.11

 

 

 

 

66

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із буквою л. (с.18)

05.11

 

 

 

 

67

Закріплення букви «л»- та її звукового значення. Велика буква Л. Читання слів і складів. Інтонаційне читання речень (с.60-61)

08.11

 

 

 

 

68

Письмо великої букви Л. Написання складів, слів, речення. Закріплення вміння писати великі рукописні букви.(с.19)

08.11

 

 

 

 

69

Звуки [н], [н´], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів із твердими та м’якими приголосними. Читання складів, слів і речень. (с.61-63)

09.11

 

 

 

 

70

Письмо малої букви н. Написання складів, слів із буквою н. Списування буквосполучень з друкованого тексту(с.22-23)

09.11

 

 

 

 

71

Закріплення букви «н»- та її звукового значення. Велика буква Н. Читання слів і складів. Складання речень (с.63-65)

10.11

 

 

 

 

72

Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Диктант складів.(с.24)

10.11

 

 

 

 

73

Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Звуковий аналіз слів із твердими та м’якими приголосними. Читання складів, слів і речень. (с.66-67)

15.11

 

 

 

 

74

Письмо малої букви с.  Написання складів, слів із буквою с. Написання речень. (с.25)

15.11

 

 

 

 

75

Закріплення букви «с»- та її звукового значення. Велика буква С. Читання слів і речень. Складання речень (с.68-69)

16.11

 

 

 

 

76

Письмо великої букви С. и. Написання складів, слів, речення. Порівняння друкованих і рукописних букв.(с.26)

16.11

 

 

 

 

77

Звуки [к], [к´], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи.  (с.70-71)

17.11

 

 

 

 

78

Письмо малої букви к.  Написання складів, слів із буквою к. Підготовчі графічні вправи (с.27-28

17.11

 

 

 

 

79

Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою

18.11

 

 

 

 

80

Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся визначати ознаки осені»

18.11

 

 

 

 

81

Закріплення букви «ка»- та її звукового значення. Велика буква К. Читання слів і речень. Складання речень (с.72-73)

18.11

 

 

 

 

82

Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Порівняння великих рукописних букв К та Н  (с.29-30)

18.11

 

 

 

 

83

Звуки [в], позначення їх буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання в реченні, Читання складів, слів, речень (с.74-75)

23.11

 

 

 

 

84

Письмо малої букви в.  Написання складів, слів із буквою в. Типи поєднань малої букви в із вивченими рядковими буквами (с.31-32)

2311

 

 

 

 

85

Закріплення букви «ве»- та її звукового значення. Велика буква  В. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах (с.76-77)

24.11

 

 

 

 

86

Письмо великої букви В. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Письмо під диктування.(с.33)

24.11

 

 

 

 

87

Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи.  (с.78-79)

25.11

 

 

 

 

88

Письмо малої букви р.  Написання складів, слів із буквою р. Типи поєднань малої букви р із вивченими рядковими буквами (с.34-35)

25.11

 

 

 

 

89

Закріплення букви «ер»- та її звукового значення. Велика буква  Р. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах (с.80-81)

29.11

 

 

 

 

90

Письмо великої букви Р. Типи поєднань Великої букви Р з іншими буквами. Написання складів, слів, речення..(с36)

29.11

 

 

 

 

91

Звуки [п], [п´], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків у словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.  (с.82-83)

30.11

 

 

 

 

92

Письмо малої букви  п.  Написання складів, слів із буквою п. Складання і записування слів з вивчених букв.(с.37-38)

30.11

 

 

 

 

93

Закріплення букви «пе»- та її звукового значення. Велика буква  П. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами.. Читання слів і речень (с.84-85)

1.12

 

 

 

 

94

Письмо великої букви П. Відривне поєднання  складників великої букви П з іншими буквами. Написання складів, слів, речення..(с.39)

1.12

 

 

 

 

95

Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою

02.12

 

 

 

 

96

Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся описувати предмети»

02.12

 

 

 

 

97

Звуки [т], [т´], позначення їх буквою «те». Виділення звуків у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи.  (с.86-87)

02.12

 

 

 

 

98

Письмо малої букви т.  Написання складів, слів із буквою т. Типи поєднань малої букви т із вивченими рядковими буквами (с.40-41)

02.12

 

 

 

 

99

Закріплення букви «те»- та її звукового значення. Велика буква  Т. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.88-89)

06.12

 

 

 

 

100

Письмо великої букви Т. Відривне поєднання  складників великої букви Т з іншими буквами. Написання складів, слів, речення..(с.42)

06.12

 

 

 

 

101

Звуки[ д], [д´], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково-логічні вправи (с.90-91)

07.12

 

 

 

 

102

Письмо малої букви д.  Написання складів, слів із буквою .  Відривне поєднання складників рядкової букви д.(с.43-44)

07.12

 

 

 

 

103

Закріплення букви «де»- та її звукового значення. Велика буква  Т. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.92-93)

08.12

 

 

 

 

104

Письмо великої букви  Д. Списування слів, поданих друкованим текстом. (с.45)

08.12

 

 

 

 

105

Звуки[ з], [з´], позначення їх буквою «зе». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків[ з ]- [с].[з´]– [с´] Читання складів, слів  (с.94-95)

 

09.12

 

 

 

 

106

Письмо малої букви з.  Написання складів, слів із буквою .  Типи поєднання складників рядкової букви з. Написання речень(с.46-47)

09.12

 

 

 

 

107

Закріплення букви «зе»- та її звукового значення. Велика буква  З. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.96-97)

13.12

 

 

 

 

108

Письмо великої букви З.  Написання складів, слів, речення з буквою З.Написання речення зі знаком оклику.(с.48)

13.12

 

 

 

 

109

Звуки[б], [б´], позначення їх буквою «бе». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків[ б ]- [п].[б´]– [п´] Читання складів, слів  (с.98-99)

14.12

 

 

 

 

110

Письмо малої букви б.  Написання складів, слів із буквою .  Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. Письмо під диктування (с.49-50)

14.12

 

 

 

 

111

Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою

15.12

 

 

 

 

112

Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся розповідати про призначення предметів»

15.12

 

 

 

 

113

Закріплення букви «бе»- та її звукового значення. Велика буква  Б. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.100-101)

16.12

 

 

 

 

114

Письмо великої букви Б.  Написання складів, слів, речення з буквою. Навчальний диктант (с.51-52)

16.12

 

 

 

 

115

Звуки [й], позначення їх буквою «йот» (ій). Звуковий аналіз слів. Вправи з розвитку фонематичного слуху. (с.102-103)

20.12

 

 

 

 

116

Письмо малої букви й.  Написання складів, слів із буквою .  Складання і записування слів . Написання речень (с.53-54)

20.12

 

 

 

 

117

Закріплення букви «ій»- та її звукового значення. Велика буква  Й. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. (с.104)

21.12

 

 

 

 

118

Письмо великої букви Й.  Написання складів, слів, речення з буквою. Складання і записування словосполучень. (с.55)

21.12

 

 

 

 

119

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навичок читання

22.12

 

 

 

 

120

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом

22.12

 

 

 

 

121

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навичок читання

23.12

 

 

 

 

122

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування речень,  поданих друкованим шрифтом

23.12

 

 

 

 

123

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навичок читання

28.12

 

 

 

 

124

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення зними.

28.12

 

 

 

 

125

Робота з дитячою книгою.

29.12

 

 

 

 

126

Розвиток зв’язного мовлення «Складаємо розповідь за малюнками»

29.12

 

 

 

 

127

Знову в класі ми всі разом.

30.12

 

 

 

 

128

Безвідривне поєднання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

 

30.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІСЕМЕСТР

 

 

 

 

 

125.

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

15.01

 

 

 

 

126.

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із бук­вою г. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

 15.01

 

 

 

 

 

127.

 

16.01

 

 

 

 

128.

 

16.01

 

 

 

 

129.

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

20.01

 

 

 

 

130.

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із бук­вою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

20.01

 

 

 

 

131.

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.

21.01

 

 

 

 

132.

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з бук­вою ґ. Складання речень за малюнком.

21.01

 

 

 

 

133.

Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацю­вання тексту «На городі».

22.01

 

 

 

 

134.

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. На­писання складів та слів.

22.01

 

 

 

 

135.

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи.

23.01

 

 

 

 

136.

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

23.01

 

 

 

 

137.

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

27.01

 

 

 

 

138.

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

27.01

 

 

 

 

139.

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хма­ринки». Робота з дитячою книжкою.

28.01

 

 

 

 

140.

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і запису­вання слів. Розвиток зв 'язного мовлення.

28.01

 

 

 

 

141.

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка.

29.01

 

 

 

 

142.

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

29.01

 

 

 

 

143.

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацюван­ня вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

30.01

 

 

 

 

144.

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

30.01

 

 

 

 

145.

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацюван­ня текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».

03.02

 

 

 

 

146.

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

03.02

 

 

 

 

147.

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта».

04.02

 

 

 

 

148.

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

04.02

 

 

 

 

149.

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацюван­ня вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!».

05.02

 

 

 

 

150.

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

05.02

 

 

 

 

151.

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

06.02

 

 

 

 

152.

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

06.02

 

 

 

 

153.

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігруван­ня сценки за віршем. Робота з дитячою книжкою.

10.02

 

 

 

 

154.

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друко­ваним шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.

10.02

 

 

 

 

155.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Річка Черемош».

11.02

 

 

 

 

156.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

11.02

 

 

 

 

157.

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацюван­ня вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком).

12.02

 

 

 

 

158.

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

12.02

 

 

 

 

159.

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки.

13.02

 

 

 

 

160.

Письмо великої букви Ц,буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

13.02

 

 

 

 

161.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Ро­дичі». Розігрування сценки за казкою.

24.02

 

 

 

 

162.

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

24.02

 

 

 

 

163.

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попередньо­го приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів«Сонечкова донечка».

25.02

 

 

 

 

164.

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Допов­нення і записування речень. Складання й записування слів.

25.02

 

 

 

 

165.

Мовно-логічні вправи.Звуко-буквений аналіз слів з буквою я. Робота з дитячою книжкою.

26.02

 

 

 

 

166.

Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

26.02

 

 

 

 

167.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Поз­начення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. Мястківського«Весна».‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

27.02

 

 

 

 

168.

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

27.02

 

 

 

 

169.

Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вку­сив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою. _

02.03

 

 

 

 

170.

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення.

02.03

 

 

 

 

171.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Вишня» (за К. Михалициною).

03.03

 

 

 

 

172.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та запису­вання слів за групами.

03.03

 

 

 

 

173.

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного. Опрацювання віршів.

04.03

 

 

 

 

174.

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із бук­вою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

04.03

 

 

 

 

175.

Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях  вірша А.Качана «Сині дині». Загадки.

05.03

 

 

 

 

176.

Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту.

05.03

 

 

 

 

177.

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

10.03

 

 

 

 

178.

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

10.03

 

 

 

 

179.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Буруля» (за В. Коваленко).

11.03

 

 

 

 

180.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

11.03

 

 

 

 

181.

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко­вий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опра­цювання віршів.

12.03

 

 

 

 

182.

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

12.03

 

 

 

 

183.

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

16.03

 

 

 

 

184.

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

16.03

 

 

 

 

185.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач)

17.03

 

 

 

 

186.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення.

17.03

 

 

 

 

187.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою.

18.03

 

 

 

 

188.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант.

18.03

 

 

 

 

189.

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

19.03

 

 

 

 

190.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

19.03

 

 

 

 

191.

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Чи­тання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної«Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

23.03

 

 

 

 

192.

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

23.03

 

 

 

 

193.

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацюван­ня оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порів­няння віршів. Прислів'я.

24.03

 

 

 

 

194.

Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

24.03

 

 

 

 

195.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною).

25.03

 

 

 

 

196.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

25.03

 

 

 

 

197.

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко«Жираф».

26.03

 

 

 

 

198.

Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

26.03

 

 

 

 

199.

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацюван­ня вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

06.04

 

 

 

 

200.

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

06.04

 

 

 

 

201.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою.

07.04

 

 

 

 

202.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування ре­чень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.

07.04

 

 

 

 

203.

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша

А.Зарудного«Дзвіночки».

08.04

 

 

 

 

204.

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

08.04

 

 

 

 

205.

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опра­цювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер»

(за Ю. Старостенком).

09.04

 

 

 

 

206.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

09.04

 

 

 

 

207.

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відп­рацювання злитої вимови звука [дж].Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи«Джміль».

13.04

 

 

 

 

208.

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

13.04

 

 

 

 

209.

Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацю­вання тексту «Цілющі джерела».

14.04

 

 

 

 

210.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

14.04

 

 

 

 

211.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня тексту «Дзюдо».

15.04

 

 

 

 

212.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

15.04

 

 

 

 

213.

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної«Маю де­сять пальців я...». Робота з дитячою книжкою.

16.04

 

 

 

 

214.

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мов­лення.

16.04

 

 

 

 

215.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Як ми виграли комп'ютер».

21.04

 

 

 

 

216.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

21.04

 

 

 

 

217.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня віршів М.Хоросницької«Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

22.04

 

 

 

 

218.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

22.04

 

 

 

 

219.

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера«Буква «Я»». Розігруван­ня сценки за змістом вірша.

23.04

 

 

 

 

220.

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

23.04

 

 

 

 

 

Післябуквений період

 

 

 

 

 

221.

Читаю і відгадую загадки. ЗагадкиП. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину.)

27.04

 

 

 

 

222.

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

27.04

 

 

 

 

223.

Читаю і відгадую. Опра­цювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

28.04

 

 

 

 

224.

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

28.04

 

 

 

 

225.

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колиско­ва. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півни­ки». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

29.04

 

 

 

 

226.

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

29.04

 

 

 

 

227.

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович«Місяць жмурить...». С.Шаповалов«Де­сять, дев'ять, вісім, сім...».

30.04

 

 

 

 

228.

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

30.04

 

 

 

 

229.

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою.

04.05

 

 

 

 

230

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв 'явного мовлення.

04.05

 

 

 

 

231.

Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

05.05

 

 

 

 

232.

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

05.05

 

 

 

 

233.

Читаю авторську казку. О. Зубер«Як заєць сон шукав».

06.05

 

 

 

 

234.

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого руко­писним шрифтом.

06.05

 

 

 

 

235.

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи­ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісною).

07.05

 

 

 

 

236.

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

07.05

 

 

 

 

237.

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага­дка. 3. Мензатюк«Сім днів».

12.05

 

 

 

 

238.

Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предме­тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

12.05

 

 

 

 

239.

Читаю про кольори у природі. А. Музичук«Якого кольору промінці». Є. Гуменко«Олівці».

13.05

 

 

 

 

240.

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

13.05

 

 

 

 

241.

Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М. Стояном).

14.05

 

 

 

 

242.

Слова –  ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак пред­метів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

14.05

 

 

 

 

243.

Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся».

І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».

18.05

 

 

 

 

244.

Слова– назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

18.05

 

 

 

 

245.

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою.

19.05

 

 

 

 

246.

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення.

19.05

 

 

 

 

247.

Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я.

20.05

 

 

 

 

248.

Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами.

20.05

 

 

 

 

249.

Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна«Лічилочка».

21.05

 

 

 

 

250.

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

21.05

 

 

 

 

251.

Читаю про користь спорту. Грщько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк«Найдужчий».

22.05

 

 

 

 

252.

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим тек­стом.

22.05

 

 

 

 

253.

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).Читаю про чарівні слова нашої мови.

А. Костецький «Бу­де день веселий». А. Костецький «Канікули». Підсумок за рік

25.05

 

 

 

 

254.

Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюн­ком і поданими словами.Розділові знаки наприкінці речення. Підсумок за рік

25.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

(За підручником: Скворцова С., Онопрієнко О. Математика:

Підруч. для 1кл. – К.: Грамота, 2018)

140 години на рік

I семестр - 68 години  (4 години на тиждень)

 

ІСЕМЕСТР

 

з/п

Тема уроку

Дата проведення

Примітки

ЧИСЛА ПЕРШОГО ДЕСЯТКА

1

Ознайомлення з підручником, зошитом, приладдям. Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Розташування об’єктів(«ліворуч», «праворуч» і т.д.)

 

01.09

 

 

 

 

2

Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива). Встановлюємо просторові відношення. Підготовчі вправи до написання цифр.

03.09

 

 

 

 

3

Вивчаємо геометричні фігури (промінь, відрізок, ламана) Розміщення об’єктів у просторі (на, під, над). Підготовчі вправи до написання цифр.

06.09

 

 

 

 

4

Досліджуємо ознаки об’єктів (форма, колір, розмір). Об’єднання об’єктів у групи. Підготовчі вправи до написання цифр.

07.09

 

 

 

 

5

Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною (довший - коротший, вищий – нижчий)

Підготовчі вправи до написання цифр.

08.09

 

 

 

 

6

Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порівняння об’єктів. Підготовчі вправи до написання цифр.

10.09

 

 

 

 

7

Визначаємо кількість об’єктів. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. Підготовчі вправи до написання цифр.

13.09

 

 

 

 

8

Визначаємо порядковий номер об’єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. Підготовчі вправи до написання цифр.

14.09

 

 

 

 

9

Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою. Множина. Поділ об’єктів на множини. Підготовчі вправи до написання цифр.

15.09

 

 

 

 

10

Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє число.

17.09

 

 

 

 

11

Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак «=». Написання цифри 1.

20.09

21.09

 

 

 

 

12

Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об’єктів. Знаки «=», не дорівнює «=⁄». Написання цифри 2

22.09

24.09

 

 

 

 

13

Вивчаємо число і цифру 3. Порівняння груп об’єктів. Написання цифри 3

27.09

 

 

 

 

14

Вивчаємо число і цифру 4. Порівняння груп об’єктів. Склад числа 4.Написання цифри 4

28.09

 

 

 

 

15

Вивчаємо число і цифру 5. Порівняння груп об’єктів. Склад числа 4.Написання цифри 5

29.09

 

 

 

 

16

Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1 – 5

01.11

 

 

 

 

17

Порівнюємо групи об’єктів за кількістю (більше, менше,), Знаки порівняння >, <. Поняття «нерівність»

04.11

 

 

 

 

18

Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Вираз, значення виразу, рівність

05.10

 

 

 

 

19

Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складання рівностей. (с.28)

06.10

 

 

 

 

20

Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне число. Склад числа 6. Написання цифри 6

08.10

 

 

 

 

21

Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівностей за числовим променем

11.10

 

 

 

 

22

Досліджуємо склад числа 6. Обчислення виразів за числовим променем.

12.10

 

 

 

 

23

Повторення чисел 1-6. Складання виразів і рівностей.

13.10

 

 

 

 

24

Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1- 6.

18.10

 

 

 

 

25

Додаємо і віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем (с.34)

19.10

 

 

 

 

26

Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7.

20.10

 

 

 

 

27

Порівнюємо числа. Неправильна нерівність. Розподіл об’єктів на групи. Порівняння  груп об’єктів

22.10

 

 

 

 

28

Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами

23.10

 

 

 

 

29

Повторюємо числа 1 – 7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками.

01.11

 

 

 

 

30

Вивчаємо число і цифру 8. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. . Написання цифри 8.

02.11

 

 

 

 

31.

Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-8. 

03.11

 

 

 

 

32

Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів.

05.11

 

 

 

 

33

Повторюємо числа 1 -  8. Складання виразів за схемами

05.11

 

 

 

 

34

Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. . Написання цифри 9.

08.11

 

 

 

 

35

Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками.

08.11

 

 

 

 

36

Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами.

09.11

 

 

 

 

37

Повторюємо числа 1-9. Закріплення знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками.

10.11

 

 

 

 

38

Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. Розпізнавання геометричних фігур.

12.11

 

 

 

 

39

Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей.

15.11

 

 

 

 

40

Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей на додавання і віднімання за схемами.

16.11

 

 

 

 

41

Порівняємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів.

17.11

 

 

 

 

42

Повторення чисел1-10,способів утворення попереднього і наступного числа. знаходження значень виразів.

19.11

 

 

 

 

43

Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками

22.11

 

 

 

 

44

Називаємо компоненти та результат дії додавання (перший доданок, другий доданок, сума). Складання рівностей.

23.11

 

 

 

 

45

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчислення виразів за схемами.

24.11

 

 

 

 

46

Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа.

 

 

 

 

 

47

Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. Складання рівностей на додавння..

26.11

 

 

 

 

48

Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків.

29.11

 

 

 

 

49

Додаємо і віднімаємо числа  0, 1, 2. Складання рівностей.

30.11

 

 

 

 

50

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Додавання і віднімання на числовому промені.

01.12

 

 

 

 

51

Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів.

03.12

 

 

 

 

52

Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел.

06.12

 

 

 

 

53

Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірюємо довжини відрізків.

07.12

 

 

 

 

54

Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірюємо довжини відрізків за допомогою смужки (лінійки) 10 см.

08.12

 

 

 

 

55

Додаємо і віднімаємо число 2.  Складання рівностей за схемами. 

10.12

 

 

 

 

56

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу числа

13.12

 

 

 

 

57

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка при сталому другому доданку.

14.12

 

 

 

 

58

Досліджуємо різницеве порівняння. Порівняння множини предметів.

15.12

 

 

 

 

59

Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії.

17.12

 

 

 

 

60

Збільшення або зменшення на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць», «менше на кілька одиниць). Співвіднесення схем і виразів із малюнками.

20.12

 

 

 

 

61

Збільшення або зменшення на кілька одиниць. Зміст  понять «більше на …», «менше на…»

21.12

 

 

 

 

62

Математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв’язок  арифметичних дій додавання і віднімання.

22.12

 

 

 

 

63

Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії.

24.12

 

 

 

 

64

Долаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії.

28.12

 

 

 

 

 

65

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання  числа  3.

 

29.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології

 (1 години на тиждень)

 

І СЕМЕСТР

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

1.

Фотоколаж «Мій клас». Правила  організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Виготовлення аплікації  «Квіточка» (за зразком).

03.09

 

 

 

 

2.

Світлофор - моргайко. Правила  організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Виготовлення аплікації  «Світлофор» (за зразком).

10.09

 

 

 

 

3.

Весела перерва. Робота з папером. Виготовлення  закладки.

17.09

 

 

 

 

4.

Рушничок. Робота з пластиліном. Створення виробів предмети гігієни. «Рушничок» (за зразком)

24.09

 

 

 

 

5.

Веселий їжачок. Виготовлення з пластиліну та природного матеріалу їжачка (за зразком)

01.10

 

 

 

 

6.

Смачні фрукти. Виготовлення з пластиліну яблука (за зразком)

08.10

 

 

 

 

7.

Килимок з осіннього листя. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації  «Осінній килимок»

15.10

 

 

 

 

8.

Сонце та соняшник. Робота з папером.Виготовлення аплікації «Сонце та соняшник»

22.10

 

 

 

 

9.

Вітрячок. Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення вітрячка

05.11

 

 

 

 

10.

«Ловись рибко…» Виготовлення аплікації «Акваріум»

12.11

 

 

 

 

11.

                  Виготовлення з пластиліну посуду.

19.11

 

 

 

 

12.

Осіннє дерево. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації осіннього дерева

26.11

 

 

 

 

13.

Годівничка для птахів. Виготовлення годівнички для птахів за поданим зразком

03.12

 

 

 

 

14.

Зайчик-побігайчик. Робота з пластиліном. Виготовлення зайчика з пластиліну

10.12

 

 

 

 

15.

Сипле, сипле сніг…».  Робота з папером. Виготовлення сніжинки (за зразком)

17.12

 

 

 

 

16.

Скоро свято – Новий рік. Прикраси з паперу. Виготовлення ялинки

24.12

 

 

 

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

3 години на тиждень

 

з\п

ТЕМА УРОКУ

Дата

Примітки

проведення

 

                                                                                   І СЕМЕСТР

 

  1.  

Поняття про життєво важливі способи пересування людини.Загальнорозвивальнівправи. Ходьба. Рухливі  ігри.

01.09

 

  1.  

Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби. Рухливі  ігри.

02.09

 

  1.  

Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг. Рухливі  ігри.

06.09

 

  1.  

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор.

08.09

 

  1.  

Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Рухливі  ігри.

09.09

 

  1.  

Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.Рухливі  ігри.

13.09

 

  1.  

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри

 

15.09

 

  1.  

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Рухливі  ігри.

16.09

 

  1.  

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

20.09

 

  1.  

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка. Рухливі  ігри.

22.09

 

  1.  

Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри

23.09

 

  1.  

ЗРВ імітаційного характеру.

Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри

27.09

 

  1.  

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри

29.09

 

  1.  

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри

30.09

 

  1.  

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.Рухливі  ігри.

04.10

 

  1.  

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.Рухливі  ігри.

06.10

 

  1.  

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.Рухливі  ігри.

07.10

 

  1.  

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри

11.10

 

  1.  

ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м. Рухливі  ігри.

13.10

 

  1.  

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри

18.10

 

  1.  

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

20.10

 

  1.  

Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри

21.10

 

  1.  

ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

01.11

 

  1.  

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

03.11

 

  1.  

Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри.

04.11

 

  1.  

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.Рухливі  ігри.

08.11

 

  1.  

ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.Рухливі  ігри.

10.11

 

  1.  

ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри.

11.11

 

  1.  

Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси ритмічних вправ.Рухливі  ігри.

15.11

 

  1.  

Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук. Танцювальна аеробіка.Рухливі  ігри.

17.11

 

  1.  

Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук та вантажем на голові. Танцювальна аеробіка.Рухливі  ігри.

18.11

 

  1.  

Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Стрибки по «купинах».Рухливі  ігри.

22.11

 

  1.  

Різновиди ходьби по підвищеній опорі. Стрибки по «купинах» , вистрибування з присіду.Рухливі  ігри.

24.11

 

  1.  

Стрибки із поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри.

25.11

 

  1.  

Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети.

29.11

 

  1.  

Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри.

01.12

 

  1.  

Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвищеній опорі.Рухливі  ігри.

02.12

 

  1.  

Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки.Рухливі  ігри.

06.12

 

  1.  

ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами.Рухливі  ігри.

08.12

 

  1.  

ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою.

Крок польки.Рухливі  ігри.

09.12

 

  1.  

Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики.Рухливі  ігри.

13.12

 

  1.  

Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Групування, перекати в групування.Рухливі  ігри.

15.12

 

  1.  

Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві.Рухливі  ігри.

 

16.12

 

  1.  

ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів

20.12

 

  1.  

пальцями ніг.Рухливі  ігри.

 

 

  1.  

ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами.Рухливі  ігри.

22.12

 

  1.  

Елементи акробатики. Естафети з м’ячем. Вправи на релаксацію.Рухливі  ігри.

23.12

 

  1.  

ЗРВ з гімнастичною палицею . Дитячий фітнес. Дихальні вправи.Рухливі  ігри.

29.12

 

  1.  

ЗРВ з гімнастичною палицею . Дитячий фітнесРухливі  ігри.

30.12

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 січня 2023
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку