Календарно-тематичне планування уроків з німецької мови на за підручником „H@llo, Freunde!” для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів (друга іноземна мова, другий рік навчання). 2 години на тиждень
Календарно-тематичне планування уроків з німецької мови на за підручником „H@llo, Freunde!” для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів
(друга іноземна мова, другий рік навчання)
За планом 70 годин, 2 години на тиждень.
1 СЕМЕСТР
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Фонетичний матеріал |
Грамат. матеріал |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||||
Тема: Літні канікули |
|||||||||||||||||||
1 |
|
Як ти провів свої літні канікули? |
Впр.1,3 с.6 |
|
|
Впр.7 с.8 |
|
Впр.4 с.7 (діалогічне) |
Впр.6 с.7 |
Описати однокласників |
|||||||||
2 |
|
На морі |
Звук ie [i:] |
|
С .9 (підручник) |
Впр.2 с.9 |
|
Впр.4 с.10, Впр.5 с.11 |
Впр.1 с.9 |
Нові ЛО, написати лист Тіму |
|||||||||
3
|
|
Хобі моїх друзів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
4 |
|
Яким було літо? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
5 |
|
Погода влітку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
6 |
|
Погода кожної пори року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
7 |
|
Літо в селі |
Впр.1 с.5 РЗ |
Порядок слів у розповідному реченні |
С.12 |
|
|
|
|
Впр.4 с.13 (написати розповідь по малюнку) |
|||||||||
8 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Тема: Школа |
|||||||||||||||||||
9 |
|
Початок нового навчального року |
[c], [x] |
|
С.14 |
Впр.4 с.15 |
Впр.1 с.18 |
|
Впр.3,4 с.8 РЗ |
Впр.6 с.16 прочитати і перекласти оголошення |
|||||||||
|
|
||||||||||||||||||
10 |
|
Що ми робимо у школі? |
Впр.1 с.9 РЗ |
|
|
Впр.3 с.19 |
|
|
Впр.3 с.9 РЗ |
Описати свій відпочинок на морі (10-15 речень) |
|||||||||
11 |
|
На якому поверсі? |
|
|
|
|
|
|
Впр.2,4 с.13 РЗ |
Впр.5 с.14 РЗ |
|||||||||
12 |
|
Класна кімната |
|
|
|
|
Впр.1 с.15 РЗ |
Впр.3 с.27 |
|
Підготувати проект «Літні канікули» |
|
||||||||
13 |
|
У класній кімнаті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
14 |
|
Ми хочемо добре вчитися |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
15 |
|
Школи раніше і сьогодні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
16 |
|
Школа моєї мрії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
17 |
|
На уроці німецької мови |
Впр.1 с.11 РЗ |
Präteritum – минулий час дієслів |
|
Впр.2 с.21 |
|
Впр.5 с.23 |
Впр.2,3 с.11 РЗ |
Впр.4 с.22 прочитати лист і дати відповідь на запитання |
|||||||||
18 |
|
Підсумковий урок (письмо)
|
|||||||||||||||||
Тема 3: Робочий день
|
|||||||||||||||||||
19 |
|
Я складаю свій розпорядок дня |
Впр.1 с.38 |
|
|
|
Впр.2 с.56 |
Впр.3,4 с.38 РЗ |
|
Впр.4с.57 заповнити таблицю |
|||||||||
20 |
|
Мій робочий день |
Впр.1 с.39 РЗ |
Питальні речення з питальним словом |
|
Впр.3 с.58 |
|
Впр.4 с.59 |
|
Написати розповідь про свій робочий день |
|||||||||
21 |
|
Хто рано встає, у того є |
|
Зворотний займенник |
С.61 |
|
|
|
Впр.1,2,3,4 с.40 РЗ |
Впр.5 с.40 РЗ |
|||||||||
22 |
|
Після школи |
Впр.1 с.56 |
|
|
|
Впр.2 с.56 |
|
Впр.5 с.38 |
Перекласти речення по вивченій темі |
|||||||||
23 |
|
Що ти робив учора? |
Впр.1 с.41 РЗ |
|
|
|
|
Впр.1,2 с.65 |
Впр.3 с.66 |
Впр.2,3 с.41 РЗ |
|||||||||
24 |
|
У супермаркеті |
|
|
|
Впр.2 с.84 |
Впр.1 сс.84 |
|
|
Впр.4 с.85 описати малюнки |
|||||||||
25
|
|
Які страви ти їси з задоволенням |
Впр.1 с.46 РЗ |
Вживання дієслова mögen у реченнях |
С.72 |
|
|
Діалогічне мовлення впр.4 с.73 |
Впр.2 с.73 Впр.2,3,4 с.46-47 |
Впр.6 с.47, заповнити таблицю |
|||||||||
26
|
|
Я готую з задоволенням |
Впр.1 с.55 РЗ |
|
|
Впр.3 с.86-87 |
|
Впр.1 с.86 |
|
Впр.5,6 с.56 РЗ написати рецепт страви |
|||||||||
27 |
|
Мій вихідний день |
|
|
|
|
Впр.4 с.68 |
Скласти діалог впр.1 с.68 |
Впр.3 с.68 Впр.2,3,4 с.42 РЗ |
Написати розповідь, що ти робиш у вихідні |
|||||||||
28 |
|
У кафе |
|
|
|
Впр.4 с.79 |
|
Впр.4 с.79 |
|
Вивчити діалог напам’ять за ролями |
|||||||||
29 |
|
Підсумковий урок |
|||||||||||||||||
30 |
|
Підготовка до семестрових контрольних робіт. Повторення. |
|||||||||||||||||
31 |
|
Семестрова контрольна робота (письмо) |
|||||||||||||||||
32 |
|
Семестрова контрольна робота (читання) |
|||||||||||||||||
33 |
|
Семестрова контрольна робота (аудіювання) |
|||||||||||||||||
34 |
|
Семестрова контрольна робота (мовлення) |
|||||||||||||||||
У першому семестрі заплановано провести 7 контрольних уроків. З них 4 семестрові з 4 видів мовленнєвої компетенції учнів: мовлення, письмо, аудіювання і читання. 3 контрольні протягом семестру з таких видів мовленнєвої компетенції:
1. Монологічне мовлення «Літні канікули».
2. Письмо (по темі «Школа»).
3. Діалогічне мовлення (по темі «Робочий день»).
На кінець першого семестру учні повинні вміти розповідати 4 усні теми «Літні канікули», «Моя школа», «Мій робочий день» і «Мій вихідний день».
Календарно-тематичне планування уроків з німецької мови на за підручником „H@llo, Freunde!” для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів
(друга іноземна мова, другий рік навчання)
2 СЕМЕСТР
|
Тема: ЖИТЛО |
|||||||||
35 |
|
Моя квартира |
Впр.1 с.100 |
|
С.100 |
|
Впр.4 с.101 |
|
РЗ, впр.2,3 с.67 |
РЗ, впр.4,5,6 с.67-68 |
36 |
|
Меблі |
Впр.1 с.102; РЗ,впр.1 с.69 |
Прийменники місця |
Впр.1 с.102 |
Впр.5 с.104 |
РЗ,впр.3 с.69 |
|
|
РЗ,впр.4,5 с.70 |
37 |
|
Прийменники місця в граматичних конструкціях |
|
|
|
|
|
|
|
Перекласти речення |
38 |
|
Ми обставляємо квартиру |
РЗ, впр.1 с.71 |
РЗ, Впр.3,4 с.71 |
|
|
Впр.2 с.105 |
Впр.1 с.105 |
|
РЗ,впр.5,6 с.72 |
39 |
|
Ми переїжджаємо |
Впр.1 с.73 |
РЗ,впр.3 с.73 |
|
Впр.2 с.107 |
|
|
Впр.3,4 с.108 |
РЗ, впр.2 с.73; переклад речень |
40 |
|
В новій квартирі все по новому |
Впр.1 с.109 |
Керування дієслів |
|
|
|
Впр.2,3 с.109-110 |
|
РЗ,впр.2,3,4 с.74 |
41 |
|
Мій будинок |
Впр.1 с.112 |
|
РЗ,впр.2,3,4 с.75 |
|
|
Впр.2,3 с.112-113 |
|
РЗ,впр.5,6 с.76 |
42 |
|
Мої сусіди |
|
|
|
Впр.4 с.114 |
|
Робота над текстом |
|
Скласти питання до тексту |
43 |
|
Моя вулиця |
Впр.1 с.115 |
|
|
|
|
Впр.2,3 с.115 |
Впр.4 с.115 |
РЗ,впр.3,4,5 с.77 |
44 |
|
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти 10 питань до тексту |
45 |
|
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
Написати переказ тексту за планом |
46 |
|
Контрольна робота. РЗ, впр.1 – 5 с.79-80 |
||||||||
23.02Тема 5: Місто і село
|
||||||||||
47 |
|
У місті |
Впр.1 с.124; РЗ,впр.1 с.85 |
РЗ,впр.2 с.85 множина іменників |
|
Впр.6 с.126 |
|
Впр.5 с.125 |
|
РЗ,впр.3 – 5 с.86 |
48 |
|
Екскурсія містом |
Впр.1 с.127 |
|
|
|
Впр.3 с.128 |
РЗ,впр.4 с.87 |
РЗ,впр.1,2,3 с.87 |
|
49 |
|
Місто в якому я живу |
РЗ,впр.1 с.83 |
РЗ,впр.2,3 с.83 |
|
|
|
Впр.1,2 с.112 |
РЗ,впр.4 с.84 |
РЗ,впр.5 с.84 |
50 |
|
План міста |
|
РЗ,впр.3 с.90 |
|
|
Впр.1 с.132; впр.4 с.134 |
Впр.2,3 с.133 |
|
РЗ,впр.4,5 с.91 |
51 |
|
Опис шляху |
|
|
|
|
РЗ,впр.3 с.94 |
Впр.1 с.138; впр.3 с.139 |
РЗ,впр.2 с.94 |
РЗ,впр.4,5 с.94 |
52 |
|
Питальні речення? |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 |
|
Як мені дістатися вокалу? |
РЗ,впр.1 с.92; впр.1 с.135 |
РЗ,впр.2 с.92 |
|
|
Впр.2 с.135 |
Впр.3 с.136 |
|
РЗ,впр.3-5 с.93 |
54 |
|
Транспорт |
Впр.1 с.140 |
|
|
|
|
Опис шляху за малюнком |
Впр.6 с.141 |
РЗ,впр.4,5 с..95 |
55 |
|
Минулий час |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
Вживання минулого часу у питальних реченнях |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 |
|
У селі |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 |
|
Наші столиці |
|
|
Впр.2 с.129 |
Впр.3 с.130 |
|
|
Впр.5 с.131 |
РЗ,впр.1 – 4 с.88 |
59 |
|
Столиця України – Київ |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 |
|
Столиця Німеччини – Берлін |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Що краще: місто чи село? Урок дискурс. |
|
РЗ,впр.1,2 с.81 |
|
|
|
Впр.1,2,3,4 с.120-121 |
|
РЗ,впр.4,5 с.82 |
62 |
|
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Контрольна робота
|
||||||||
65 |
|
Підготовка до семестрових контрольних
|
||||||||
66 |
|
Семестрова контрольна робота (письмо)
|
||||||||
67 |
|
Семестрова контрольна робота (читання)
|
||||||||
68 |
|
Семестрова контрольна робота (аудіювання)
|
||||||||
69 |
|
Семестрова контрольна робота (мовлення) |
||||||||
70
71 |
28.05 |
Підсумковий урок
Мої плани на літо
|