КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ (І семестр, 2 год. на тиждень)

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ (І семестр, 2 год. на тиждень).

Перегляд файлу

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ  УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ

(70 годин, 2 год. на тиждень)

 

І семестр

з/п

Зміст програмового матеріалу

К-ть

годин

Дата

Примітка

Вступ. Реалістична українська проза

1

Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність «громад». Періодичні видання. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози

1

 

 

Іван Нечуй-Левицький

2

Іван Нечуй-Левицький. Життя і творчість письменника як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І. Франко)). «Кайдашева сім'я» − соціально-побутова повість-хроніка

ТЛ: соціально-побутова повість

1

 

 

3

Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я». Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей

ТЛ: реалізм (поглиблено)

1

 

 

4

РМ Колоритні людські характери в повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім'я» (створення письмових характеристик)

1

 

РМ №1

письмово

5

Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного

ТЛ: засоби змалювання комічного (поглиблено)

1

 

 

Панас Мирний

6

Панас Мирний (П. Рудченко). Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості

1

 

 

7

Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І. Біликом. Роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?

1

 

 

 

 

 

 

8

Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Широта представлення народного життя

1

 

 

9

Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва

 

 

 

10

Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров'я людини

1

 

 

11

Контрольна робота за темами «Вступ. Реалістична українська проза» (тест)

1

 

 

«Театр корифеїв»

12

Розвиток драматургії: соціально-побутові                          та історичні драми й комедії М. Старицького,                  М. Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька

1

 

 

13

Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника

1

 

 

14

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя

ТЛ: комедія

1

 

 

15

Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Значення творчості І. Карпенка-Карого

1

 

 

16

ПЧ І. Карпенко-Карий. «Хазяїн»

1

 

 

17

ЛРК Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю

 

 

 

18

Контрольна робота письмовий твір за творчістю Івана Карпенка-Карого

1

 

 

Титан духу і думки

19

І. Франко – письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франко-перекладач, публіцист. Творчість І. Франка в музиці

1

 

 

20

Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»). Франкова концепція поступу людства, вираження незламного

оптимізму («Гімн» («Замість пролога»))

ТЛ: гімн, сонет

1

 

 

 

 

 

 

Вивчити              1 поезію напам'ять

(на вибір)

21

Місце любовної теми у творчості І. Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Поетична збірка «Зів'яле листя», загальне уявлення про її композицію

1

 

22

І. Франко. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…». Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання

1

 

 

23

Філософська поезія І. Франка. Змістовий зв'язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів'яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання

ТЛ: філософська поезія

1

 

 

24

Поема «Мойсей» − один із вершинних творів І. Франка. Пролог до поеми – заповіт українському народові

ТЛ: терцини

1

 

 

25

Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам'яті

ВЧ Уривків з поеми «Мойсей»

1

 

 

26

РМ Дискусія «Хто винуватий у трагедії Мойсея?»

1

 

РМ №1

усно

27

Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» − жіноча доля в новітній інтерпретації

ТЛ: поняття про модернізм

1

 

 

28

Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели

1

 

 

29

Роль І. Франка в розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність

1

 

 

30

Комбінована контрольна робота за темою «Титан духу і думки»

1

 

 

31

ЛРК Закарпатський філософ Мирослав Дочинець та його творчість

1

 

 

32

Узагальнення вивченого в І семестрі

1

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лісницька Євгенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
3049
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку