КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ (І семестр, 2 год. на тиждень).
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ
(70 годин, 2 год. на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
||
Вступ. Реалістична українська проза |
||||||
1 |
Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність «громад». Періодичні видання. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози |
1 |
|
|
||
Іван Нечуй-Левицький |
||||||
2 |
Іван Нечуй-Левицький. Життя і творчість письменника як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І. Франко)). «Кайдашева сім'я» − соціально-побутова повість-хроніка ТЛ: соціально-побутова повість |
1 |
|
|
||
3 |
Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я». Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей ТЛ: реалізм (поглиблено) |
1 |
|
|
||
4 |
РМ Колоритні людські характери в повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім'я» (створення письмових характеристик) |
1 |
|
РМ №1 письмово |
||
5 |
Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного ТЛ: засоби змалювання комічного (поглиблено) |
1 |
|
|
||
Панас Мирний |
||||||
6 |
Панас Мирний (П. Рудченко). Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості |
1 |
|
|
||
7 |
Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І. Біликом. Роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні? |
1 |
|
|
||
8 |
Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Широта представлення народного життя |
1 |
|
|
||
9 |
Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва |
|
|
|
||
10 |
Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров'я людини |
1 |
|
|
||
11 |
Контрольна робота за темами «Вступ. Реалістична українська проза» (тест) |
1 |
|
|
||
«Театр корифеїв» |
||||||
12 |
Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М. Старицького, М. Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька |
1 |
|
|
||
13 |
Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника |
1 |
|
|
||
14 |
Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя ТЛ: комедія |
1 |
|
|
||
15 |
Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Значення творчості І. Карпенка-Карого |
1 |
|
|
||
16 |
ПЧ І. Карпенко-Карий. «Хазяїн» |
1 |
|
|
||
17 |
ЛРК Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю |
|
|
|
||
18 |
Контрольна робота письмовий твір за творчістю Івана Карпенка-Карого |
1 |
|
|
||
Титан духу і думки |
||||||
19 |
І. Франко – письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франко-перекладач, публіцист. Творчість І. Франка в музиці |
1 |
|
|
||
20 |
Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»). Франкова концепція поступу людства, вираження незламногооптимізму («Гімн» («Замість пролога»))ТЛ: гімн, сонет |
1 |
|
Вивчити 1 поезію напам'ять (на вибір) |
||
21 |
Місце любовної теми у творчості І. Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Поетична збірка «Зів'яле листя», загальне уявлення про її композицію |
1 |
|
|||
22 |
І. Франко. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…». Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання |
1 |
|
|
||
23 |
Філософська поезія І. Франка. Змістовий зв'язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів'яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність коханняТЛ: філософська поезія |
1 |
|
|
||
24 |
Поема «Мойсей» − один із вершинних творів І. Франка. Пролог до поеми – заповіт українському народовіТЛ: терцини |
1 |
|
|
||
25 |
Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам'ятіВЧ Уривків з поеми «Мойсей» |
1 |
|
|
||
26 |
РМ Дискусія «Хто винуватий у трагедії Мойсея?» |
1 |
|
РМ №1 усно |
||
27 |
Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» − жіноча доля в новітній інтерпретаціїТЛ: поняття про модернізм |
1 |
|
|
||
28 |
Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели |
1 |
|
|
||
29 |
Роль І. Франка в розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність |
1 |
|
|
||
30 |
Комбінована контрольна робота за темою «Титан духу і думки» |
1 |
|
|
||
31 |
ЛРК Закарпатський філософ Мирослав Дочинець та його творчість |
1 |
|
|
||
32 |
Узагальнення вивченого в І семестрі |
1 |
|
|
||