2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ (І семестр, 2 год. на тиждень)

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ (І семестр, 2 год. на тиждень).

Перегляд файлу

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ  УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ

(70 годин, 2 год. на тиждень)

 

І семестр

з/п

Зміст програмового матеріалу

К-ть

годин

Дата

Примітка

Вступ. Реалістична українська проза

1

Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність «громад». Періодичні видання. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози

1

 

 

Іван Нечуй-Левицький

2

Іван Нечуй-Левицький. Життя і творчість письменника як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І. Франко)). «Кайдашева сім'я» − соціально-побутова повість-хроніка

ТЛ: соціально-побутова повість

1

 

 

3

Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я». Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей

ТЛ: реалізм (поглиблено)

1

 

 

4

РМ Колоритні людські характери в повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім'я» (створення письмових характеристик)

1

 

РМ №1

письмово

5

Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного

ТЛ: засоби змалювання комічного (поглиблено)

1

 

 

Панас Мирний

6

Панас Мирний (П. Рудченко). Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості

1

 

 

7

Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І. Біликом. Роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?

1

 

 

 

 

 

 

8

Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Широта представлення народного життя

1

 

 

9

Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва

 

 

 

10

Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров'я людини

1

 

 

11

Контрольна робота за темами «Вступ. Реалістична українська проза» (тест)

1

 

 

«Театр корифеїв»

12

Розвиток драматургії: соціально-побутові                          та історичні драми й комедії М. Старицького,                  М. Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька

1

 

 

13

Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника

1

 

 

14

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя

ТЛ: комедія

1

 

 

15

Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Значення творчості І. Карпенка-Карого

1

 

 

16

ПЧ І. Карпенко-Карий. «Хазяїн»

1

 

 

17

ЛРК Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю

 

 

 

18

Контрольна робота письмовий твір за творчістю Івана Карпенка-Карого

1

 

 

Титан духу і думки

19

І. Франко – письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франко-перекладач, публіцист. Творчість І. Франка в музиці

1

 

 

20

Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»). Франкова концепція поступу людства, вираження незламного

оптимізму («Гімн» («Замість пролога»))

ТЛ: гімн, сонет

1

 

 

 

 

 

 

Вивчити              1 поезію напам'ять

(на вибір)

21

Місце любовної теми у творчості І. Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Поетична збірка «Зів'яле листя», загальне уявлення про її композицію

1

 

22

І. Франко. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…». Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання

1

 

 

23

Філософська поезія І. Франка. Змістовий зв'язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів'яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання

ТЛ: філософська поезія

1

 

 

24

Поема «Мойсей» − один із вершинних творів І. Франка. Пролог до поеми – заповіт українському народові

ТЛ: терцини

1

 

 

25

Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам'яті

ВЧ Уривків з поеми «Мойсей»

1

 

 

26

РМ Дискусія «Хто винуватий у трагедії Мойсея?»

1

 

РМ №1

усно

27

Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» − жіноча доля в новітній інтерпретації

ТЛ: поняття про модернізм

1

 

 

28

Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели

1

 

 

29

Роль І. Франка в розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність

1

 

 

30

Комбінована контрольна робота за темою «Титан духу і думки»

1

 

 

31

ЛРК Закарпатський філософ Мирослав Дочинець та його творчість

1

 

 

32

Узагальнення вивченого в І семестрі

1

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку