Календарно-тематичне планування уроків української літератури для 7 класу НУШ на І-ІІ с. 2024-2025 н. р. (70 год; 2 год на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української літератури для 7 класу НУШ на І-ІІ с. 2024-2025 н. р. Складено за модельною навчальною програмою «Українська література. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори: Яценко Т. О., Пахаренко В. І., Слижук О. А., Тригуб І. А. («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 № 883)). Підручник: «Українська література. 7 клас». Яценко Т. О., Пахаренко В. І., Слижук О. А., Тригуб І. А.
Перегляд файлу

Усього - 70 год.

На тиждень - 2 год.

Текстуальне вивчення - 54 год.

Розвиток мовлення - 4 год. (у межах годин на текстуальне вивчення).

Виразне читання - 4 год.

Позакласне читання - 4 год.

Література рідного краю - 2 год.

Узагальнення вивченого - 2 год.

Резервний час - 4 год.


 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з української літератури

7 клас

(70 годин / 2 години на тиждень)

 

Складено відповідно до модельної навчальної програми«Українська література. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори: Яценко Т. О., Пахаренко В. І., Слижук О. А., Тригуб І. А.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

(наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 № 883)

 

 

 

 

 


з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Теорія літератури

Мистецький контекст

Домашнє завдання (орієнтовно)

І СЕМЕСТР

ВСТУП (1 ГОДИНА)

Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає навчальну інформацію про художній твір як явище мистецтва, функції мистецтва; [9 МОВ 1.1.1]

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення; [9 МОВ 1.1.2-1]

розуміє та відтворює зміст інформації про художній твір як явище мистецтва, функції мистецтва, теоретико-

літературні поняття (літературний твір, автор, читач; роди та жанри літератури, тема, ідея мотив, конфлікт і композиція художнього твору) на прикладі прочитаних літературних творів і творів інших видів мистецтва; [9 МОВ 1.1.2-2]

формулює уточнювальні запитання до почутого для його розуміння; [9 МОВ 1.1.2-4],

аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом; [9 МОВ 1.4.5-1]

робить висновки на основі аналізу та інтерпретації прочитаних художніх творів; [9 МОВ 2.2.7]

висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані новою навчальною

інформацією та прочитаними

художніми творами; [9 МОВ 2.3.2-1].

представляє текстову інформацію з одного або кількох джерел, комбінуючи різні способи і засоби візуалізації змісту; [9 МОВ 2.6.1-2]

виконує різні ролі у груповій онлайн- комунікації, обирає потрібні стратегії співпраці в різних ситуаціях

спілкування; [9 МОВ 3.2.2-1]

обстоює власну позицію щодо порушеної проблеми, аналізуючи та узагальнюючи різні погляди та ідеї. [9 МОВ 3.1.2-3]

 

1

 

Художній твір як явище мистецтва. Функції

мистецтва.

Текстуально вивчені в 6 класі та самостійно

прочитані учнями художні твори.

Літературний твір, автор, читач; роди та жанри літератури, тема, ідея мотив, конфлікт і композиція художнього твору (повторення та поглиблення).

Образотворче мистецтво -

О. Богомазов «Портрет дівчинки, яка читає книжку (Дочка

художника)»,

О. Шовкуненко «Весняний ранок».

Міні-твір на тему: «Література мені потрібна для того, щоб…»

 

 

 

 

 

 

 

ПІСЕННА ЛІРИКА (7 ГОДИН)

Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає соціально-побутові пісні та навчальну інформацію про їх різновиди; [9 МОВ 1.1.1];

формулює уточнювальні запитання для розуміння навчальної теми; [9 МОВ 1.1.2-4]

визначає мотив, порушені в художніх творах проблеми; [9 МОВ 1.4.1]

читає виразно народнопісенну лірику; [9 МОВ 2.1.1-1]

сприймає тексти соціально-побутових пісень відповідно до особливостей національної культури; [9 МОВ 2.1.3]

інтегрує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо), у межах одного або кількох текстів у цифровому середовищі; [9 МОВ 2.2.5]

формулює логічні та послідовні висновки на основі аналізу соціально- побутових пісень; [9 МОВ 2.2.7-1]

коментує власні почуття під час читання різновидів соціально-побутових пісень, аналізує вплив художніх виражальних засобів на емоційно- естетичне сприйняття народнопісенної лірики; [9 МОВ 2.3.2-1]

пояснює естетичну та мистецьку цінність прочитаних творів у культурно- історичному контексті; [9 МОВ 2.3.3]

відповідає на запитання за змістом навчального матеріалу; [9 МОВ 1.1.2-1]

використовує для виконання завдань текстові/медіатекстові джерела,

інформацію з яких вважає достовірною та надійною, аргументує вибір таких джерел; [9 МОВ 2.5.1-1]

створює на основі вивченого навчального матеріалу власний або колективний медійний продукт; [9 МОВ 2.7.2-1]

виконує різні ролі у груповій онлайн- комунікації, обирає потрібні стратегії співпраці в різних ситуаціях

спілкування; [9 МОВ 3.2.2-1]

аналізує особливості мови

народнопісенної лірики; [9 МОВ 4.1.2­1]

удосконалює власний стиль мовлення, використовуючи різні джерела. [9 МОВ 4.2.4]

 

 

 

2.

 

Народнопісенна лірика.

Народні соціально-побутові пісні, їх різновиди (огляд).

Народнопісенна лірика

Музика - народні пісні «Ой, на горі, та й женці жнуть»,

М. Лисенко «Запорізький марш»,

Є. Адамцевич «Запорізький марш»

(обробка та

оркестровка В. Гуцала), Б. Школовий «Укр аїнська сюїта»,

«Їхав Козак на

війноньку» (слова - народні, музика і

виконання - рок-гурт «Г айдамаки»); образотворче мистецтво - І. Рєпін «Запорожці пишуть

листа турецькому

султану», С. Васильківський «Запорожець», «Козак в степу», А. Куцаченко «У плавнях»,

О. Поляков «Запорожці в

плавнях», «Бій

запорозьких чайок із турецькими галерами»

 

 

Створити ментальну мапу «Основні роди й жанри літератури».

 

3.

 

Народні козацькі пісні «Ой на горі та й женці жнуть», «Ой у лузі та ще й при березі...». «Та вже років двісті...» (1-2 пісні за

вибором учителя/учительки).

Відображення в народних піснях життя й побуту

козаків, їхньої героїчної

вдачі.

Поєднання громадянських і родинних мотивів у

народних козацьких піснях. Емоційна наснаженість,

художня образність

фольклорних творів.

Соціально- побутові пісні та їх види, художній паралелізм, постійний епітет.

Підготувати доповідь про чумаків

4.

 

Народні чумацькі пісні

«Ой ішов чумак з Дону», Ой горе тій чайці» (1 пісня за вибором

учителя/учительки).

Походження та самобутність пісень, зв’язок із

українською історією.

Драматизм у зображенні

ситуацій мандрівного

способу життя чумаків.

Глибинний зміст

символічного образу чайки- України.

 

Музика - народна пісня «Ой ішов чумак з Дону» (слова - народні, музика і виконання - етногурт «ДахаБраха»), «Ой горе тій чайці» (слова - народні, музика та виконання - Д. Іващенко);

образотворче мистецтво - С. Васильківський «Чумацький Ромоданівський шлях», А. Куїнджі «Чумацький шлях у Маріуполі», І. Айвазовський «Чумаки», «Чумаки на відпочинку», «Обоз у степу».

Скласти сенкан або діамантау.

 

 

5.

 

Народні наймитські, рекрутські,

Солдатські, жовнірські та солдатські пісні: «Ой матінко-вишня», «В суботу пізненько», «Ой хмариться,

туманиться..», «Розпрощався стрілець» (1 пісня за вибором учителя/учительки).

Відображення соціальних

явищ життя в Україні в різні історичні періоди. Поетичні узагальнення в пісенній

ліриці, її образний світ.

 

Музика - народна пісня «Ой, матінко-вишня, чи я в тебе лишня?», «Чорна рілля заорана» (слова імузика - народні, виконання              -Д. Жданкін). М. Лисенко «Українська сюїта у формі              старовинних танців              на              основі народних пісень»; образотворче мистецтво              -М. Пимоненко              «В похід.              Проводи козака»,              І. Соколов «Проводи в рекрути».

Записати від батьків старовинну пісню.

6.

 

Патріотичні пісні

літературного походження. Відображення в піснях

героїчного контексту

(1 пісня  за

вибором учителя/учительки).

Богдан Лепкий «Журавлі». Автобіографічна основа

пісні. Її жанрові особливості. Поетичний символ долі

українських емігрантів.

Популярність пісні серед січових стрільців.

Пісні літературного походження (авторські пісні).

Музика - «Чуєш брате мій. (Журавлі)» (слова - Б. Лепкий, музика - Л. Лепкий, виконання - К. Цісик, Д. Гнатюк, А. Солов’яненко, В. Жданкін),              «Ой              у

лузі червона калина...» (слова

С. Чарнецький, музика - Г. Трух, виконання - А. Хливнюк);

образотворче мистецтво -

Підготувати доповідь про УПА


7.

 

Пісенні твори про боротьбу УПА за незалежність

України (за вибором

учителя/учительки).

Олесь Бабій «Зродились ми великої години.».

Славень ОУН-УПА, його

патріотичний пафос.

Актуальність пісні в часи збройної боротьби українців за свою незалежність.

 

ТЛ: пафос.

 

Музика - українська повстанська пісня «Мій друже Ковалю...» (слова і музика - М. Матола), марш українських націоналістів «Зродились ми великої години. » (слова - О. Бабій, музика - О. Нижанківський, виконання -хорова капела «Дударик»); образотворче мистецтво - Н. Хасевич дереворити «Повстанці у наступі», «Слава Україні!», Н. Серветник «12 історій про УПА».

Підготувати 2 сучасні патріотичні пісні

8

 

Сучасні патріотичні пісні (1-2 пісні за вибором

учителя/учительки).

Святослав Вакарчук

«Квіти мінних зон», «Місто Марії».

Громадська діяльність та пісенна творчість

патріотичного спрямування

«Квіти мінних зон».

Звитяжні будні українських воїнів-захисників у творі. Уславлення в пісні їхньої мужності й героїзму у

протистоянні з ворогом.

«Місто Марії». Пісенний

образ воїнів-азовців -

мужніх захисників України. Зображення стійкості героїв у протистоянні з

російськими загарбниками.

 

Віршовий ритм (повторення та поглиблення).

Музика - «Біля тополі» (слова, музика і

виконання - П. Солодуха), «Квіти мінних зон» (слова, музика і виконання - С. Вакарчук), «Місто Марії» (слова, музика і виконання - С. Вакарчук);

образотворче мистецтво -

Ю. Нагулко «Хризантема», А. Орльонов «Ми є народ...».

Вправа «Я журналіст» Підготувати 7 запитань для інтерв’ю зі С.Вакарчуком


 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

Урок виразного читання

 

 

 

Підготуватися до контрольної роботи

10.

 

Діагностувальна робота № 1 за розділами «Вступ»,

«Пісенна лірика» або

презентація творчих

проєктів.

 

 

 

Підготувати доповідь про життя та творчість Т.Г.Шевченка

ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ УКРАЇНИ (10 ГОДИН)

Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає навчальну інформацію про художні твори історичної тематики та про їх авторів/авторку; [9 МОВ 1.1.1]

відповідає на запитання за змістом почутого, акцентуючи увагу на важливих деталях; [9 МОВ 1.1.2-1]

обговорює актуальність, жанрово-

родову належність художніх творів, зв’язок із творчістю митця; [9 МОВ 1.1.2-2]

формулює уточнювальні запитання для розуміння навчального матеріалу та художніх текстів; [9 МОВ 1.1.2-4]

переказує художній твір докладно, стисло, вибірково, творчо, акцентуючи увагу на змісті в цілому або фрагментах; [9 МОВ 1.2.1-1]

самостійно створює конспект до навчальної теми, дає характеристику персонажів літературних творів, доцільно використовуючи цитати; [9 МОВ 1.2.2-1]

самостійно передає за допомогою різних способів і засобів візуалізації власне розуміння художніх творів, структуруючи інформацію; [9 МОВ 1.2.3-1]

визначає тему, основну ідею, мотив, порушені в художніх творах проблеми; [9 МОВ 1.4.1]

аналізує мовні особливості художнього твору; [9 МОВ 1.4.3-1]

обґрунтовує зв’язок художніх творів із власним і суспільно-історичним досвідом (підтримує діалог «читач — текст — автор») для оптимізації власної діяльності, зокрема в нових обставинах, прийняття рішень у різних ситуаціях;

[9 МОВ 1.4.5-1] доречно використовує цитати з художніх творів для підтвердження та увиразнення власних поглядів, ідей, переконань; [9 МОВ 1.6.1-3] застосовує різні види критичного читання художніх творів; [9 МОВ 2.1.1­1]

ефективно використовує складники друкованого чи цифрового текстового джерела інформації для досягнення мети читання; [9 МОВ 2.1.2] співвідносить зміст художнього твору з історичним контекстом, світоглядною позицією автора; [9 МОВ 2.1.3-1]

інтегрує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо), у межах одного або кількох текстів у цифровому середовищі; [9 МОВ 2.2.5]

формулює логічні та послідовні висновки на основі аналізу художніх творів; [9 МОВ 2.2.7-1]

характеризує поведінку та причини виникнення емоційного стану

літературних персонажів, коментує їх вчинки та висловлювання; [9 МОВ 2.3.1-1

 

11.

 

Тарас Шевченко «Розрита могила».

Подорож поета Україною 1843 р. осмислення трагічних для Батьківщини наслідків знецінення

історичної пам’яті про її героїчне минуле.

Метафоричний образ

незнищенності українського народу.

 

Образотворче мистецтво -

О. Шупляк «Кобзар»; музика - «Світе тихий, краю милий («Розрита могила»)» (слова -

Т. Шевченко, музика - М. Лисенко), музичний альбом «4: Шевченко» (слова - Т. Шевченко, музика і виконання - рок-гурт «Кому вниз»); кіно - д/ф «Кобзар. Історія однієї книги» (режисер              Т. Ткаченко, С. Сотниченко).-

Знайти 10 цікавих фактів про І.Франка

12.

 

Іван Франко «Захар

Беркут» (скорочено).

Багатогранність і тематична розмаїтість прозової

творчості І. Франка.

Історична основа повісті

«Захар Беркут».

Епос як рід літератури (повторення та поглиблення), героїко- романтична історична повість.

Образотворче мистецтво - І. Труш «Трембітарі»,

О. Шупляк «Захар та беркут», А. Куцаченко «За мотивами повісті Івана Франка «Захар Беркут»;

музика -

Б. Лятошинський «Золотий обруч»

(опера);

кіно - х/ф «Захар

Беркут» (режисер -

А. Сеїтаблаєв).

Намалювати ілютрації до твору.

13.

 

Основні сюжетні лінії

повісті «Захар Беркут».

 

1. Виписати 10 діалектизмів, дібрати до них відповідники в сучасній мові.

14.

 

Композиції твору.

 

Зробити рекламу твору

15.

 

Ідейний зміст твору

 

Зробити презентацію до образів головних героїв

16.

 

Втілення в художніх образах ідейного змісту твору.

Групування персонажів.

Особливості мови.

 

Підготувати доповідь про А.Чайковського

17.

 

Андрій Чайковський «За сестрою» (скорочено).

Тема козацтва в історичній прозі А. Чайковського.

Історія козацької родини в повісті «За сестрою».

Прийоми змалювання художнього образу в епічному творі.

Образотворче мистецтво -

С. Васильківський «Сторожа Запорозьких Вольностей»», І. Рєпін «Козак в степу»,

«Атака запорожців у степу»;

музика - «Войска

запорожского воїн

знаменитий» (слова - Г. Грабянка, музика - Д. Туптало, виконання - гурт «Хорея

Козацька»), «Їхав

Історія

України — козацька доба

Написати есе «Наша родина моїми очима»

18

 

Пригоди головного героя як основа композиції повісті «За сестрою».

 

 

 

Скласти 2-5 запитань до одного з козаків повісті для рольової гри «Запитай у героя».

 

19

 

Характеристика персонажів повісті «За сестрою».

 

 

 

За допомогою ШІ відтворити образи головних героїв

20

 

Проблема морального

вибору особистості у творі.

 

 

 

Підготувати повідомлення/презентацію «Звичаї козаків»

21

 

Урок позакласного

читання.

 

 

 

 

22.

 

Урок розвитку мовлення (письмово).

 

 

 

Підготуватися до контрольної роботи

23

 

Діагностувальна робота Контрольний твір: «Актуальність твору А.Чайковського «За сестрою» сьогодні?», «Уроки нашої української історії (за повістю «Захар Беркут» І.Я. Франка)»

 

 

 

Підготувати доповідь про життя та творчість В.Симоненка

 

 

 

 

 

 

 

МИ - УКРАЇНЦІ! (4 ГОДИНИ) 

Очікувані результати. Учень (учениця):

 

Для вивчення напам ’ять: одна поезія за вибором учителя або учня Свідомо слухає патріотичну лірику, сучасну поезію про війну та навчальну інформацію про життєпис і творчість поетів/поетес; [9 МОВ 1.1.1] обговорює актуальність патріотичної лірики та поезії про війну, зв’язок творів із творчістю митця/мисткині; [9 МОВ 1.1.2-2]

формулює уточнювальні запитання до почутого для його розуміння; [9 МОВ 1.1.2-4]

визначає мотив, порушені в художніх творах проблеми; [9 МОВ 1.4.1]

аналізує жанри лірики; [9 МОВ 1.4.3-1] обґрунтовує зв’язок художніх творів із власним і суспільно-історичним

досвідом (підтримує діалог «читач - текст - автор») для оптимізації власної діяльності, зокрема в нових обставинах, прийняття рішень у різних ситуаціях; [9 МОВ 1.4.5-1]

логічно і послідовно презентує в доцільній жанровій формі власні погляди, ідеї, переконання,

підкріплюючи їх аргументами та наводячи доречні приклади із власного або суспільно-історичного досвіду; [9 МОВ 1.6.1-1]

доречно використовує цитати з художніх творів для підтвердження та увиразнення власних поглядів, ідей, переконань; [9 МОВ 1.6.1-3] застосовує різні види критичного читання поезії; [9 МОВ 2.1.1-1] інтегрує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо), у межах одного або кількох текстів у цифровому середовищі; [9 МОВ 2.2.5] формулює логічні та послідовні висновки на основі аналізу поетичних творів; [9 МОВ 2.2.7-1]

коментує власні почуття і враження від прочитаної поезії, аналізує вплив виражальних засобів на її емоційно- естетичне сприйняття; [9 МОВ 2.3.2-1] використовує для виконання завдань текстові/медіатекстові              джерела,

інформацію з яких вважає достовірною та надійною, аргументує вибір таких джерел; [9 МОВ 2.5.1-1]

використовує різні ресурси, зокрема цифрові, для розширення кола читацьких інтересів, демонструючи навички критичного мислення; [9 МОВ 2.5.3-1]

 

24.

 

Василь Симоненко «Лебеді материнства». Нарис життя та творчості поета.

Патріотичні почуття

ліричного героя як основа поезії В. Симоненка.

Звернення до наступних

поколінь українців. Засоби творення художнього образу в ліричному творі.

Жанри лірики, патріотична лірика; художні засоби мови (повторення та поглиблення).

Образотворче мистецтво - М. Білас «Лебеді материнства», С. Боднар «Лебеді

материнства»;

музика - «Лебеді

материнства» (слова - В. Симоненко)

 

Вивчити напам’ять поезію В. Симоненка «Лебеді материнства»

 

25.

 

Сучасна українська поезія про війну (за вибором учителя/учительки).

Мотиви поезії, образи,

художня майстерність у вираженні почуттів і

переживань (огляд).

Стопа, двоскладові віршові розміри: ямб, хорей

(повторення та

поглиблення), строфа, катрен і дистих.

МК:

Образотворче мистецтво - О. Шупляк «Велика битва України з

Мордором. 2022. (версія 2.0)», «Зло має бути знищене», Б. Куркуль «Світанок», М. Дьяченко серія патріотичних портретів «Хрещення вогнем», Ю. Шаповал «В              цілковитій безпеці»,  фотомистецтво              - В. Ясинська «Портрет солдата»,              О. Зеліско «Квіти побитої землі»; музика - «Не твоя війна» (слова, музика і виконання              - С. Вакарчук), «Повертайся              живим» (слова,              музика              і виконання              - С. Тарабарова),

 

Підготувати кросворди та ребуси за творчістю В. Симоненка.

 

26.

 

Урок виразного читання на пам ’ять

 

 

 

27.

 

Урок позакласного

читання. Василь Симоненко «Я не бував за дальніми морями».

 

 

 

 

28.

 

Урок розвитку мовлення (усно):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ

Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає твори літератури рідного краю; інформацію про життя та творчість їх авторів/авторок; [9 МОВ 1.1.1-1]

обговорює актуальність, жанрово- родову належність художніх текстів, їх ідейно-тематичні, естетичні особливості з творчістю митця; [9 МОВ 1.1.2-2] фіксує почуту навчальну інформацію для оптимізації запам’ятовування, розуміння та подальшого використання; [9 МОВ 1.2.2]

визначає тему, ідею, проблеми, порушені у художніх творах; [9 МОВ 1.4.1]

інтегрує почуте із власним і суспільно- історичним досвідом; [9 МОВ 1.4.5] виявляє і передбачає емоційні реакції в різних ситуаціях спілкування; [9 МОВ 1.8.1-1]

застосовує різні види критичного читання художніх творів літератури рідного краю; [9 МОВ 2.1.1-1] інтегрує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо), у межах одного або кількох текстів у цифровому середовищі; [9 МОВ 2.2.5]

формулює логічні та послідовні висновки на основі аналізу та інтерпретації прочитаних художніх творів літератури рідного краю; [9 МОВ 2.2.7-1]

характеризує поведінку та причини виникнення емоційного стану

літературних персонажів, коментує їх вчинки та висловлювання; [9 МОВ 2.3.1-1]

коментує власні враження від прочитаного, аналізує вплив

виражальних засобів на емоційно- естетичне сприйняття тексту; [9 МОВ 2.3.2-1]

 

29.

 

Художні твори літератури рідного краю (за вибором учителя).

Ознайомлення із доступними для сприйняття й

спорідненими тематично із вивченими в І семестрі

літературними творами

письменників-земляків.

 

Інтерпретація художніх творів літератури рідного

краю в інших видах мистецтва;

літературно- меморіальні музеї.

 

НАЙЦІКАВІШЕ З ЛІТЕРАТУРНИХ НОВИНОК

Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає пізнавальну

інформацію про нові твори сучасної української літератури та їх

авторів/авторок; [9 МОВ 1.1.1 -1] бере активну участь у комунікації, використовуючи прийоми

комунікативної взаємодії відповідно до

мети та ситуації спілкування; [9 МОВ 1.1.2]

фіксує почуте повідомлення про літературні новинки для запам’ятовування, розуміння та

подальшого використання; [9 МОВ 1.2.2]

окреслює тематику і проблематику почутої інформації про нові твори української літератури для подальшої інтерпретації; [9 МОВ 1.4.1-1]

інтегрує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо), у межах одного або кількох текстів у цифровому середовищі; [9 МОВ 2.2.5]

робить висновки на основі аналізу та інтерпретації кількох прочитаних літературних новинок української літератури; [9 МОВ 2.2.7]

з’ясовує важливість і прогнозує доцільність подальшого використання інформації, здобутої з кількох художніх текстів із урахуванням прочитаного; [9 МОВ 2.4.1-1]

самостійно добирає тексти українських авторів/авторок різних стилів і жанрів відповідно до мети читання; [9 МОВ 2.5.1

30

 

Із сучасної української

літератури (твори для

читачів-підлітків за вибором учителя та учнів).

 

Музичне мистецтво — музика, що слухають герої-ровесники запропонованих художніх творів.

 

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО ЗА І СЕМЕСТР

Очікувані результати. Учень (учениця):

Відповідає на запитання щодо вивченого навчального матеріалу та змісту художніх творів, акцентуючи увагу на важливих деталях; [9 МОВ 1.1.2-1]

обговорює актуальність, жанрово- родову належність художніх творів, зв’язок тексту з творчістю митців; [9 МОВ 1.1.2-2]

самостійно передає за допомогою різних способів і засобів візуалізації власне розуміння вивченого,

структуруючи інформацію; [9 МОВ 1.2.3-1]

формулює логічні та послідовні висновки на основі аналізу та інтерпретації прочитаних художніх текстів; [9 МОВ 2.2.7-1] інформації; [9 МОВ 2.5.3]

передає зміст вивченого,

узагальнюючи, доповнюючи словесно інформацію; [9 МОВ 2.6.1-1]

створює самостійно тексти,

використовує різні форми їх презентації для досягнення відповідної

комунікативної мети; [9 МОВ 3.1.5-1] бере участь в онлайн-взаємодії,

виконуючи різні ролі в невеликих групах і використовуючи типові стратегії співпраці в різних ситуаціях;

[9 МОВ 3.2.2]

удосконалює власний стиль мовлення, використовуючи різні джерела. [9 МОВ 4.2.4]

керує власною читацькою діяльністю, орієнтується у відповідних джерелах

31

 

Діагностувальна робота № 3 за розділами «Історичне

минуле України», «Ми - українці!»,

 

 

 

 

32

 

Текстуально вивчені та

самостійно прочитані

художні твори.

Узагальнення та

систематизація вивченого в І

семестрі навчального

матеріалу.

 

Повторення вивчених у І семестрі теоретико- літературних понять.

 

 


ІІ СЕМЕСТР

 

ХАРАКТЕР І ДОЛЯ ЛЮДИНИ ( 6 годин)

Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає художні твори, у яких різноаспектно розкрито характер і долю особистості, навчальну інформацію про життєпис і творчість письменників/письменниць; [9 МОВ 1.1.1]

відповідає на запитання за змістом почутого навчального матеріалу та художнього твору, акцентуючи увагу на важливих деталях; [9 МОВ 1.1.2-1] формулює уточнювальні запитання щодо навчальної інформації для її розуміння; [9 МОВ 1.1.2-4]

переказує художній твір докладно, стисло, вибірково, творчо, акцентуючи увагу на змісті в цілому, на окремих важливих деталях або фрагментах; [9 МОВ 1.2.1-1]

самостійно створює конспект навчального матеріалу, дає характеристику персонажів літературного твору, доцільно використовуючи цитати; [9 МОВ 1.2.2­1]

визначає тему, основну ідею, мотив, порушені в художніх творах проблеми; [9 МОВ 1.4.1]

виявляє важливі деталі художніх творів для ілюстрування власного розуміння почутого; [9 МОВ 1.4.1-2]

обґрунтовує зв’язок художнього твору із власним висловлюванням

застосовує різні види критичного читання художніх творів; [9 МОВ 2.1.1­1]

використовує різні складники художніх творів, зокрема заголовок для оптимізації роботи з текстом; [9 МОВ 2.1.2-1]

інтегрує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо), у межах одного або кількох текстів у цифровому середовищі; [9 МОВ 2.2.5]

розпізнає в художньому творі зображувально-виражальні засоби; [9 МОВ 2.2.6-2]

33

 

Володимир Винниченко

«Віють вітри, віють

буйні...».

Дитячі літа Володимира Винниченка та їх відгомін у творчості письменника. Світ дитинства в оповіданні

«Віють вітри, віють буйні».

Психологічне оповідання, характер літературного героя, типовість образів- персонажів.

Образотворче мистецтво - К. Трутовський «Одягають вінок», О. Пимоненко «Брід», ілюстрації д оповідання «Віють вітри, віють буйні...» (художниця- ілюстраторка Л. Горошко);

музика - українська народна пісня «Та немає гірш нікому. ».

Намалювати ілюстрації до твору

34.

 

Порівняльна характеристика образів дітей в оповіданні «Віють вітри, віють буйні». Художні деталі як засоби розкриття внутрішнього

світу головних героїв твору.

 

 

Підготувати доповідь про дитинство Ліни Костенко

35.

 

Ліна Костенко «Кольорові миші». Нарис життя та творчості письменниці.

Проблематика поезії

«Кольорові миші».

Неповторність творчої

особистості, її конфлікт із буденністю. Засоби

розкриття характеру

головної героїні поезії

«Кольорові миші».

Проблематика художнього твору.

 

Підготуватися до інсценізації дій героїв/героїнь з елементами пантоміми.

 

36.

 

Урок виразного читання

 

 

Підготувати 10 цікавих фактів про Оксану Радушинську

37.

 

Оксана Радушинська

«Метелики в крижаних панцирах» (скорочено).

Історія написання, символіка назви повісті. Сюжет та композиція твору. Проблема самоствердження в

суспільстві особистості з

інвалідністю.

Психологічна повість.

 

Створити анкету головної героїні

38.

 

Розкриття характеру

головної героїні, її життєва позиція, стійкість у

подоланні труднощів. Сюжет та композиція

жанрові особливості твору.

 

 

Написати есе на тему: «Не такі як усі - толерантне ставлення до всіх членів суспільства».

39.

 

Урок розвитку мовлення (усно).

 

 

Підготувати доповідь про Анатолія Дімарова


КРАСА ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН (6 ГОДИН)

 Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає художні твори, у яких різноаспектно розкрито красу людських стосунків, та навчальну інформацію про життєпис і творчість письменників/ письменниць; [9 МОВ 1.1.1]

відповідає на запитання за змістом навчального матеріалу та художніх творів, акцентуючи увагу на важливих деталях; [9 МОВ 1.1.2-1] обговорює актуальність,              жанрово-

родову належність художніх творів, ідейно-тематичні особливості, зв’язок творів із творчістю митця; [9 МОВ 1.1.2-2]

формулює уточнювальні запитання до почутого для його розуміння; [9 МОВ 1.1.2-4]

переказує художні твори докладно, стисло, вибірково, творчо, акцентуючи увагу на змісті в цілому, на окремих важливих деталях або фрагментах; [9 МОВ 1.2.1-1]

самостійно створює конспект почутого, дає характеристику персонажів

літературного твору, доцільно

використовуючи цитати; [9 МОВ 1.2.2-

знаходить потрібну інформацію, відому або нову, в одному чи кількох джерелах і використовує її відповідно до самостійно визначених цілей; [9 МОВ 1.3.1-1]

визначає тему, основну ідею, мотив, порушені в художніх творах проблеми; [9 МОВ 1.4.1]

виявляє важливі деталі в художніх творах для ілюстрування їх власного розуміння; [9 МОВ 1.4.1-2]

обґрунтовує зв’язок художніх текстів із власним і суспільно-історичним

досвідом (підтримує діалог «читач - текст - автор») для оптимізації власної діяльності, зокрема в нових обставинах, прийняття рішень у різних ситуаціях;

[9 МОВ 1.4.5-1]

 

 

 

40

 

Анатолій Дімаров «На коні й під конем» (дві-три оповіді  за вибором

учителя/учительки). Розповідь про письменника.

Автобіографічна основа і проблематика повісті «На коні й під конем».

Автобіографічний твір, композиція повісті (повторення та поглиблення)

Образотворче мистецтво - ілюстрації до роману «На коні й під конем» (художниця- ілюстраторка - О. Воронкова).

Напишіть гумористичне оповідання , у якому б ви розповіли про себе чи свого братика, сестричку, батьків.

41.

 

Лірична оповідь головного героя про його передвоєнне дитинство, шкільні будні та юнацькі роки. Образ

оповідача, риси комічного у творі.

 

 

Створити асоціативну хмаринку за тематикою твору.

 

42.

 

Григір Тютюнник

«Климко» (скорочено). Нарис життя та творчості письменника.

Розповідь у творі про досвід дорослішання головного

героя у воєнний час.

Художня деталь (повторення та поглиблення).

Кіно - х/ф «Климко» (режисер -.

М. Вінграновский).

від імені письменника розповісти про власний життєвий шлях

43.

 

Психологізм у розкритті характерів персонажів. Композиція і сюжет повісті, функції художніх деталей.

 

 

Створити буктрейлер до твору

44.

 

Наталка Малетич

«Щоденник ельфа» (розділ «Усе шкереберть. І в цьому є сенс»).

Зображення шкільних буднів у творі.

Щоденник як літературний жанр.

Образотворче мистецтво -

П. Остапенко «Рибалочки», А. Жерер «Біля старого дому», Г. Колісний

«Хатинка біля річки».

Намалювати ілюстрації до твору

45.

 

Взаємини головного героя твору з однолітками, його почуття й переживання.

Образ оповідача. Роль

родинних цінностей у

становленні особистості.

 

 

Підготуватися до контрольної роботи

46.

 

Діагностувальна робота за розділами «Характер і доля людини», «Краса людських взаємин».

 

 

Підготувати доповідь про А.Кокотюху


ЛІТЕРАТУРНИЙ ДЕТЕКТИВ (6 ГОДИН)

 Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає художні детективні твори та навчальну інформацію про їх авторів/авторок; [9 МОВ 1.1.1] відповідає на запитання за змістом почутого; [9 МОВ 1.1.2-1]

обговорює актуальність, жанрово- родову належність художніх творів; [9 МОВ 1.1.2-2]

формулює уточнювальні запитання до почутого для його розуміння; [9 МОВ 1.1.2-4]

переказує художні твори докладно, стисло, вибірково, творчо, акцентуючи увагу на змісті в цілому, на окремих важливих деталях або фрагментах; [9 МОВ 1.2.1-1]

самостійно створює конспект почутого, дає характеристику персонажів

літературного твору, доцільно

використовуючи цитати; [9 МОВ 1.2.2­1]

знаходить потрібну інформацію, відому або нову, в одному чи кількох джерелах і використовує її відповідно до самостійно визначених цілей; [9 МОВ 1.3.1-1]

визначає тему, ідею, проблеми, порушені у художніх творах; [9 МОВ 1.4.1]

виявляє важливі деталі в художніх творах для ілюстрування їх власного розуміння; [9 МОВ 1.4.1-2]

обґрунтовує зв’язок художніх творів із власним і суспільно-історичним досвідом (підтримує діалог «читач - текст - автор») для оптимізації власної діяльності, зокрема в нових обставинах, прийняття рішень у різних ситуаціях;

[9 МОВ 1.4.5-1]

доречно використовує цитати з художніх творів для підтвердження та увиразнення власних поглядів, ідей, переконань; [9 МОВ 1.6.1-3]

застосовує різні види критичного читання художніх текстів; [9 МОВ 2.1.1­1]

розпізнає в художніх творах, зображувально-виражальні засоби; [9 МОВ 2.2.6-2]

формулює логічні та послідовні висновки на основі аналізу

та інтерпретації художніх творів; [9 МОВ 2.2.7-1]

 

47.

 

Андрій Кокотюха

«Гімназист і Чорна рука»

(скорочено ).

Таємничі пригоди у повісті «Гімназист і Чорна Рука».

Детектив (повторення та

поглиблення), інтрига детективного твору.

Образотворче мистецтво -

ілюстрації до повісті

«Гімназист і Чорна

Рука» (художник-

ілюстратор -

І. Сулима).

Зарубіжна література - детектив у зарубіжній літературі

За допомогою ШІ створити зображення головних героїв

48.

 

Образ детектива, його роль у сюжеті.

 

 

 

Створити криптограму або

детективний літературний квест.

49.

 

Простір і час, реальне і фантастичне у творі.

 

 

 

Підготувати запитання для гри «Так або ні»

50.

 

Катерина Штанко

«Дракони, вперед!»

корочено ).

особливості композиції детективу; тема,

Образотворче мистецтво -

ілюстрації до повісті

 

Намалювати ілюстрації до твору


 

 

Казкові персонажі та

пригодницька інтрига у

повісті.

ідея художнього твору

(повторення та

поглиблення).

«Дракони, вперед!»

(художниця- ілюстраторка -

К. Штанко).

 

 

51.

 

Становлення особистості

головного героя, його

захоплення та фантазії.

 

 

 

Створити кросворд до твору

52 .

 

Урок позакласного

читання. Андрій Кокотюха «Полювання на золотий кубок», «Гімназист і Вогняний змій».

 

 

 

Написати власний детектив

53.

 

Урок розвитку мовлення (письмово)

 

 

 

Підготувати цікаві факти про В.Чемериса

ПРИГОДИ І ГУМОР

Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає пригодницькі та гумористичні твори, навчальну

інформацію про їх авторів; [9 МОВ 1.1.1] відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення, зокрема й художніх творів, акцентуючи увагу на важливих деталях; [9 МОВ 1.1.2-1] обговорює актуальність, жанрово- родову належність художніх творів, зв’язок тексту із творчістю митця; [9 МОВ 1.1.2-2]

формулює уточнювальні запитання до почутого для його розуміння; [9 МОВ 1.1.2-4]

переказує художні твори докладно, стисло, вибірково, творчо, акцентуючи увагу на змісті в цілому, на окремих важливих деталях; [9 МОВ 1.2.1-1] самостійно створює конспект почутого, дає              характеристику              персонажів

літературного твору, доцільно

використовуючи цитати; [9 МОВ 1.2.2­1]

знаходить потрібну інформацію, відому або нову, в одному чи кількох джерелах і використовує її відповідно до самостійно визначених цілей; [9 МОВ 1.3.1-1]

визначає тему, основну ідею, мотив, порушені в художніх творах проблеми; [9 МОВ 1.4.1]

обґрунтовує зв’язок художніх творів із власним і суспільно-історичним

досвідом (підтримує діалог «читач - текст - автор») для оптимізації власної діяльності, зокрема в нових обставинах, прийняття рішень у різних ситуаціях;

[9 МОВ 1.4.5-1]

доречно використовує цитати з

художніх текстів для підтвердження та увиразнення власних поглядів, ідей, переконань; [9 МОВ 1.6.1-3]

застосовує різні види критичного читання художніх творів; [9 МОВ 2.1.1­1]

розпізнає в художніх творах зображувально-виражальні засоби,

ознаки авторського стилю; [9 МОВ 2.2.6-2]

 

54.

 

Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»

(скорочено).

Гумористична розповідь про дружбу і перше кохання у творі.

 

Образотворче мистецтво — ілюстрації до повісті «Вітька + Галя або Повість про перше кохання» (художник- ілюстратор - А. Василенко), С. Григорєв «Воротар», Г. Хаджинов «Діти», О. Баликова «Однокласники», Н. Кармазь «Школярі на відпочинку».

Зарубіжна література -

пригоди і гумор у творах

зарубіжної літератури

Написати власну історію про кохання

55.

 

Групування персонажів.

Жанрові й композиційні

особливості повісті. Засоби творення комічного у творі.

 

 

 

Створити акаунт головних героїв у соцмережах

56.

 

Всеволод Нестайко «Тореадори із Васюківки» (скорочено).

Розповідь про історію створення та літературну долю роману.

 

 

 

Намалювати ілюстрації до улюблених епізодів твору

57

 

Пригоди головних героїв, їхні характери Особливості композиції, сюжету.

 

 

 

Придумати власну історію пригод головних героїв

58

 

Морально-етичні проблеми, порушені в романі. Комічне у творі.

 

 

 

 

 

 

Прочитати «Злочинці з паралельного світу»

59

 

Урок позакласного читання. Галина Малик «Злочинці з паралельного світу».

 

 

 

 

Підготувати доповідь про життя та творчість О.Бердника

ФАНТАСТИЧНІ ПРИГОДИ ТА ФЕНТЕЗІ ( 6 годин) 

Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає художні твори про фантастичні події та пригоди, навчальну інформацію про їх авторів/авторок; [9 МОВ 1.1.1]

відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення, зокрема

художнього твору, акцентуючи увагу на важливих деталях; [9 МОВ 1.1.2-1]

обговорює актуальність, жанрово-

родову належність художніх творів; [9 МОВ 1.1.2-2]

формулює уточнювальні запитання до почутого для його розуміння; [9 МОВ 1.1.2-4]

переказує художні твори докладно, стисло, вибірково, творчо, акцентуючи увагу на змісті в цілому, на окремих важливих деталях або фрагментах; [9 МОВ 1.2.1-1]

самостійно створює конспект почутого, дає характеристику персонажів

літературного твору, доцільно

використовуючи цитати; [9 МОВ 1.2.2­1]

знаходить потрібну інформацію, відому або нову, в одному чи кількох джерелах, зокрема й у художніх текстах, і використовує її відповідно до самостійно визначених цілей; [9 МОВ 1.3.1-1]

визначає тему, основну ідею, мотив, порушені в художніх творах проблеми; [9 МОВ 1.4.1]

виявляє важливі деталі почутого повідомлення (зокрема, художнього тексту) для ілюстрування власного розуміння почутого; [9 МОВ 1.4.1-2] обґрунтовує зв’язок художніх творів із власним              і              суспільно-історичним

досвідом (підтримує діалог «читач - текст - автор») для оптимізації власної діяльності, зокрема в нових обставинах, прийняття рішень у різних ситуаціях; [9 МОВ 1.4.5-1]

обґрунтовує свою позицію щодо художніх творів із урахуванням власного досвіду та інформації з окремих джерел, які вважає авторитетними; [9 МОВ 1.5.1­4

60

 

Олесь Бердник «Хто

зважиться - вогняним

наречеться» (скорочено).

Фантастична мандрівка до невідомих планет як основа сюжету твору.

Фантастична повість (повторення та поглиблення).

Образотворче мистецтво - діорама «Український космос» за мотивами однойменної серії картин О. Шупляка

Скласти план до твору


 

 

 

 

 

 

 

61

 

Прагнення до щасливого

майбутнього, випробування на шляху до нього.

Уболівання за долю планети і людства у творі.

 

 

 

Намалювати ілюстрації до твору

62

 

Засоби характеротворення

головних героїв твору.

 

 

 

Мінідиспут щодо моральних виборів головних героїв

63.

 

Г алина Пагутяк

«Королівство» (скорочено). Родинні цінності в романі «Королівство».

Роман-фентезі.

Образотворче мистецтво — ілюстрації до роману «Королівство» (художники- ілюстратори - Ф. Сергєєв, Н. Котилевська), В. Хом’як «Забавні коти», Є. Гапчинська «Дівчинка і кіт».

 

Намалювати за допомогою ШІ фантастичних істот з твору

64.

 

Міфологічний світ,

протистояння добра і зла як основа твору. Фантастичні істоти у творі.

 

 

 

Скласти кросворд до твору

65.

 

Становлення характеру

головної героїні.

 

 

 

Написати есе «Для чого нам потрібні книжки?»

66.

 

Тема значущості книжки в житті людини.

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ

 Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає твори літератури рідного краю; інформацію про життя та творчість їх авторів/авторок; [9 МОВ 1.1.1-1]

обговорює актуальність, жанрово-

родову належність художніх текстів, їх ідейно-тематичні, естетичні особливості з творчістю митця; [9 МОВ 1.1.2-2]

 фіксує почуту навчальну інформацію для оптимізації запам’ятовування, розуміння та подальшого використання; [9 МОВ 1.2.2]

визначає тему, ідею, проблеми, порушені у художніх творах; [9 МОВ 1.4.1]

інтегрує почуте із власним і суспільно- історичним досвідом; [9 МОВ 1.4.5]

виявляє і передбачає емоційні реакції в різних ситуаціях спілкування; [9 МОВ 1.8.1-1]

застосовує різні види критичного читання художніх творів літератури рідного краю; [9 МОВ 2.1.1-1]

інтегрує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо), у межах одного або кількох текстів у цифровому середовищі; [9 МОВ 2.2.5]

формулює логічні та послідовні висновки на основі аналізу та інтерпретації прочитаних художніх творів літератури рідного краю; [9 МОВ 2.2.7-1]

характеризує поведінку та причини виникнення емоційного стану

літературних персонажів, коментує їх вчинки та висловлювання; [9 МОВ 2.3.1-1]

коментує власні враження від прочитаного, аналізує вплив виражальних засобів на емоційно- естетичне сприйняття тексту; [9 МОВ 2.3.2-1]

 самостійно добирає художні твори письменників /письменниць рідного краю різних стилів і жанрів відповідно до мети читання; [9 МОВ 2.5.1]

67

 

Художні твори літератури рідного краю (за вибором учителя). Ознайомлення із доступними для сприйняття й

спорідненими тематично із вивченими в ІІ семестрі літературними творами

письменників-земляків.

Інтерпретація художніх творів

Літератури рідного краю в інших видах

мистецтва;

літературно- меморіальні музеї.

 

 

 


 

НАЙЦІКАВІШЕ З ЛІТЕРАТУРНИХ НОВИНОК

 Очікувані результати. Учень (учениця):

Свідомо слухає пізнавальну

інформацію про нові твори сучасної української літератури та їх

авторів/авторок; [9 МОВ 1.1.1 -1]

бере активну участь у комунікації, використовуючи прийоми

комунікативної взаємодії відповідно до мети та ситуації спілкування; [9 МОВ 1.1.2]

фіксує почуте повідомлення про літературні новинки для

запам’ятовування, розуміння та

подальшого використання; [9 МОВ 1.2.2]

окреслює тематику і проблематику почутої інформації про нові твори української літератури для подальшої інтерпретації; [9 МОВ 1.4.1-1]

інтегрує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо), у межах одного або кількох текстів у цифровому середовищі; [9 МОВ 2.2.5]

робить висновки на основі аналізу та інтерпретації кількох прочитаних літературних новинок української літератури; [9 МОВ 2.2.7]

з’ясовує важливість і прогнозує доцільність подальшого використання інформації, здобутої з кількох художніх текстів із урахуванням прочитаного; [9 МОВ 2.4.1-1]

самостійно добирає тексти українських авторів/авторок різних стилів і жанрів відповідно до мети читання; [9 МОВ

 

68.

 

Із сучасної української літератури (твори для читачів-підлітків за вибором учителя та учнів).

Музичне мистецтво — музика, що слухають герої- ровесники запропонованих художніх творів.

 

 

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО

ЗА ІІ СЕМЕСТР ТА ЗА НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Очікувані результати. Учень (учениця):

Відповідає на запитання щодо вивченого навчального матеріалу та змісту художніх творів, акцентуючи увагу на важливих деталях; [9 МОВ 1.1.2-1]

обговорює актуальність, жанрово- родову належність художніх творів, зв’язок тексту творчістю митців; [9 МОВ 1.1.2-2]

самостійно передає за допомогою різних способів і засобів візуалізації власне розуміння вивченого,

структуруючи інформацію; [9 МОВ 1.2.3-1]

формулює логічні та послідовні висновки на основі аналізу та інтерпретації прочитаних художніх текстів; [9 МОВ 2.2.7-1]

керує власною читацькою діяльністю, орієнтується у відповідних джерелах інформації; [9 МОВ 2.5.3]

передає зміст вивченого,

узагальнюючи, доповнюючи словесно інформацію; [9 МОВ 2.6.1-1]

створює самостійно тексти,

використовує різні форми їх презентації для досягнення відповідної

комунікативної мети; [9 МОВ 3.1.5-1] бере участь в онлайн-взаємодії,

виконуючи різні ролі в невеликих групах і використовуючи типові стратегії співпраці в різних ситуаціях;

[9 МОВ 3.2.2]

удосконалює власний стиль мовлення, використовуючи різні джерела. [9 МОВ 4.2.4]

 

 

 

69.

 

Діагностувальна робота за розділами «.Іітературний

детектив», «Пригоди і

гумор»,

 

 

 

 

70

 

Текстуально вивчені та

самостійно прочитані

художні твори.

Узагальнення та

систематизація вивченого в І

семестрі навчального

матеріалу.

 

Повторення вивчених у ІІ семестрі теоретико- літературних понять.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Шинкарьова Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кищук Людмила Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шевченко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Багнюк Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Нестеренко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Горяинова Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Мощанець Ольга Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Сворень Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
23 липня
Переглядів
29012
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку