КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 8 КЛАСУ
(Відповідно до навчальної програми:
Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013 зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
2 год на тиждень (70 годин на рік)
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольні роботи (тести, зв’язні відповіді) |
2 |
2 |
Контрольні письмові твори (класні) |
1 |
1 |
Розвиток зв’язного мовлення:
|
1 1 |
1 1 |
Урок позакласного читання |
2 |
2 |
Література рідного краю |
2 |
2 |
ІІ семестр – 37 годин
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
ІЗ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТ. |
||||
32 |
Розмаїття сучасної лірики. Глибокі роздуми поетів-сучасників над проблемами української мови, національної культури; прагнення зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя |
1 |
15.01 |
|
33 |
В.Герасим’юк «Чоловічий танець», І.Малкович «З янголом на плечі», «З нічних молитов», |
1 |
17.01 |
С. 75-79 |
34. |
А.Мойсієнко «Жовтень жовті жолуді», І.Павлюк «Дівчинка», Г.Кирпа «Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…» |
1 |
22.01 |
С. 80-83 Вивчити напам’ять: 1 (на вибір) |
35 |
Виразне читання віршів |
1 |
24.01 |
|
НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА |
||||
36 |
Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч». Театр «корифеїв».
|
1 |
29.01 |
С. 84-85 |
37 |
Розігрування (читання в ролях) ключових моментів драми. ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія. |
1
|
31.01 |
С. 86-91 |
Зошит |
||||
38. |
Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. |
|
05.02 |
С. 94-100 |
39 |
Засоби сатиричного змалювання образу Герасима Калитки. |
1 |
07.02 |
С. 101-109 |
40 |
ПЧ №3 Сучасні драматичні твори |
1 |
12.02 |
|
41 |
РМ № 3. Контрольна робота 4. (твір) за п’єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч». (теми: «Згубна влада грошей над людиною», «Чи все у житті вимірюється грошима?», «Типовий образ селянина-землевласника») |
1 |
14.02 |
|
Тематична |
||||
З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ |
||||
42 |
Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною» (скорочено). Пригодницький, романтичний сюжет повісті. |
1 |
19.02 |
С. 111-113 |
43 |
Вічний тип шукача правди. Втеча Остапа й Соломії з кріпосницької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною |
1 |
21.02 |
С. 113-118 |
44 |
Проблема волі людини та можливостей її здобуття |
1 |
26.02 |
С. 119-126 |
45 |
Кохання Остапа і Соломіїї як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв |
|
28.02 |
С. 126-130 |
Зошит |
||||
46 |
Час і вічність у повісті, символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії. |
1 |
04.03 |
С. 130-132 |
47 |
Р.М №4 Урок-дискусія. Роздуми про проблему волі людини і можливості її досягнення в сучасних умовах. |
1 |
06.03 |
|
48 |
Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про один із періодів Другої світової війни. |
1 |
11.03 |
С. 134-138 |
49 |
«Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття. |
1 |
13.03 |
С. 139-141 |
50 |
«Ніч перед боєм». Образи діда Платона і діда Савки — представників українського трудового народу. Їхній моральний урок для солдатів. |
1 |
18.03 |
|
51 |
Контрольна робота № 5. (тест) (твори І. Карпенко-Карого, М. Коцюбинського, О. Довженка) |
1 |
20.03 |
|
Зошит Тематична
|
||||
З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ (продовження) |
||||
52 |
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей |
1 |
01.04 |
С. 142-148 |
53 |
Сюжет твору. Переказ уривків. |
1 |
03.04 |
С. 148-153 |
54 |
Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. |
1 |
08.04 |
С. 154-162 |
55 |
«Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. |
1 |
10.04 |
С. 162-169 |
56 |
Проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору |
1 |
15.04 |
С. 169-175 |
57 |
Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Сюжет твору, переказ елементів твору. |
1 |
17.04 |
С. 177-180 |
58 |
Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення («Білий кінь Шептало»). |
1 |
22.04 |
С. 181-185 |
59 |
Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». |
1 |
24.04 |
С. 187-190 |
61 |
Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. |
1 |
29.04. |
|
Зошит |
||||
62 |
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. |
1 |
06.05 |
|
63 |
Розвиток естетичного смаку, уміння бачити красу і силу художнього слова. |
|
08.05 |
|
64 |
Контрольна робота № 6 (тест) (твори Н. Бічуї, В. Дрозда, Ю. Винничука) |
|
13.05 |
|
Тематична |
||||
УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР |
||||
65 |
Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі. |
1 |
15.05 |
|
66 |
Аналіз ситуації та проблем у творі; переказ найцікавіших епізодів, коментар гумористичних ситуацій. |
1 |
20.05 |
|
67 |
Дружба і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. |
1 |
22.05 |
|
68 |
Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.(Тест за твором) |
1 |
27.05 |
|
69 |
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали зацікавленість. |
|
29.05 |
|
Зошит/Тематична /ІІ семестр |