КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 8 КЛАСУ

Про матеріал
ІІ семестр 2020 рік 2 години на тиждень. (70 годин на рік) за підручником Авраменко
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ   ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 8 КЛАСУ

 

 (Відповідно до  навчальної  програми: 

Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх

навчальних закладів. –  К.:  Освіта,  2013  зі  змінами,   

затвердженими  наказом   МОН  України від  07.06.2017  №804)

 

2 год на тиждень (70 годин на рік)

 

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Контрольні роботи (тести, зв’язні відповіді)

2

2

Контрольні письмові твори (класні)

1

1

Розвиток зв’язного мовлення:

  • усно
  • письмово

 

1

1

 

1

1

Урок позакласного читання

2

2

Література рідного краю

2

2

 

ІІ семестр – 37 годин

№ п/п

 

Зміст навчального матеріалу

К-сть год

Дата

Примітка

ІЗ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТ.

32

Розмаїття сучасної лірики. Глибокі роздуми поетів-сучасників над проблемами української мови, національної культури; прагнення зазирнути у світ  душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя

1

15.01

 

33

В.Герасим’юк «Чоловічий  танець», І.Малкович «З янголом на плечі», «З нічних молитов»,

1

17.01

С. 75-79

34.

А.Мойсієнко «Жовтень жовті жолуді», І.Павлюк «Дівчинка», Г.Кирпа «Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…»

1

22.01

С. 80-83

Вивчити напам’ять:

1 (на вибір)

35

Виразне читання віршів

1

24.01

 

НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА

36

Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч». Театр «корифеїв».

 

1

29.01

С. 84-85

37

Розігрування (читання в ролях) ключових моментів драми.

ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія.

1

 

31.01

С. 86-91

Зошит

38.

Проблема влади грошей,  бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи.

 

05.02

С. 94-100

39

Засоби сатиричного змалювання образу Герасима Калитки.

1

07.02

С. 101-109

40

ПЧ №3 Сучасні драматичні твори

1

12.02

 

41

РМ № 3. Контрольна робота 4. (твір) за п’єсою 

І. Карпенка-Карого «Сто тисяч». (теми: «Згубна влада грошей над людиною», «Чи все у житті вимірюється грошима?», «Типовий образ селянина-землевласника»)

1

14.02

 

Тематична

З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ

42

Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною» (скорочено). Пригодницький, романтичний сюжет повісті.

1

19.02

С. 111-113

43

Вічний тип шукача правди. Втеча Остапа й Соломії з кріпосницької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною

1

21.02

С. 113-118

44

Проблема волі людини та можливостей її здобуття

1

26.02

С. 119-126

45

Кохання Остапа і Соломіїї як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв

 

28.02

С. 126-130

Зошит

46

Час і вічність у повісті, символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії.

1

04.03

С. 130-132

47

Р.М №4  Урок-дискусія.  Роздуми про проблему волі людини і можливості її досягнення в сучасних умовах.

1

06.03

 

48

Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про один із періодів Другої світової війни.

1

11.03

С. 134-138

49

«Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття.

1

13.03

С. 139-141

50

«Ніч перед боєм».  Образи діда Платона і діда Савки — представників українського трудового народу. Їхній моральний урок для солдатів.

1

18.03

 

51

Контрольна робота № 5. (тест) (твори І. Карпенко-Карого, М. Коцюбинського, О. Довженка)

1

20.03

 

Зошит

Тематична

 

 

 

 

З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ (продовження)

52

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей

1

01.04

С. 142-148

53

Сюжет твору. Переказ уривків.

1

03.04

С. 148-153

54

Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.

1

08.04

С. 154-162

55

«Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті.

1

10.04

С. 162-169

56

Проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору

1

15.04

С. 169-175

57

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало».

Сюжет твору, переказ елементів твору.

1

17.04

С. 177-180

58

Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення («Білий кінь Шептало»).

1

22.04

С. 181-185

59

Юрій Винничук. «Місце для дракона».

Повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».

1

24.04

С. 187-190

61

Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.

1

29.04.

 

Зошит

62

Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.

1

06.05

 

63

Розвиток естетичного смаку, уміння бачити красу і силу художнього слова.

 

08.05

 

64

Контрольна робота № 6 (тест) (твори Н. Бічуї, В. Дрозда, Ю. Винничука)

 

13.05

 

Тематична

УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР

65

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».

Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі.

1

15.05

 

66

Аналіз ситуації та проблем у творі; переказ найцікавіших епізодів, коментар гумористичних ситуацій.

1

20.05

 

67

Дружба і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.

1

22.05

 

68

Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.(Тест за твором)

1

27.05

 

69

Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали зацікавленість.

 

29.05

 

Зошит/Тематична /ІІ семестр

 

doc
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
2349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку