Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу з української літератури
в 6 класі на ІІ семестр 2024/2025 н.р.
Складене за програмою МОН
Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори:Яценко Т.О., Пахаренко В.І., Слижук О.А., Тригуб І.А., Качак Т.Б., Кизилова В.В., Овдійчук Л.М., Дячок С.О., Макаренко В.М.) Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 10 жовтня 2023 року № 1226)
До підручника:
Українська література : підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти / В. В. Заболотний, О. В. Заболотний, О. В. Слоньовська, І. В. Ярмульська. – Київ : Літера ЛТД, 2023. – 288 с
ІІ семестр |
||||
№ |
Дата |
Зміст програмового матеріалу
|
Примітки |
|
ЖИВИЛЬНІ ДЖЕРЕЛА МУДРИХ КНИГ. ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ |
||||
33. |
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Пригодницький захоплюючий сюжет твору |
|
|
34. |
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне у творі. ТЛ: сюжет |
|
|
35. |
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. |
|
|
36. |
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. |
|
|
37. |
|
Всеволод Нестайко. Проблемно-тематичний спектр твору «Тореадори з Васюківки». |
|
|
38. |
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Характеристика улюбленого героя. |
|
|
39. |
|
Андрій Кокотюха. «Таємниця козацького скарбу» (скорочено). |
|
|
40. |
|
Ярослав Стельмах. Коротко про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». |
|
|
41. |
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. |
|
|
42. |
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв. |
|
|
43. |
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Характеристика головних героїв. |
|
|
44. |
|
Виразне читання окремих розділів повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». |
|
|
45. |
|
Комплексна підсумкова робота «ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ» |
|
|
|
|
ПО Група результатів УВ |
|
|
46. |
|
Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» |
|
|
47. |
|
Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»: фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. ТЛ: сюжет, його елементи |
|
|
48. |
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. |
|
|
49. |
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». Еволюція Клима від боягуза до супергероя. |
|
|
50. |
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. |
|
|
51. |
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». Стосунки між різними поколіннями в родині. |
|
|
52. |
|
Література рідного краю. |
ЛРК |
|
53. |
|
Таємничі, веселі й незвичайні події у фантастичних творах. Зірка Мензатюк. «Ангел Золоте Волосся» (скорочено). |
|
|
54. |
|
Зірка Мензатюк. «Ангел Золоте Волосся». Кмітливі й винахідливі герої фантастичних творів. |
|
|
55. |
|
Емма Андієвська. «Казка про яян». Порушення питань моралі, дружби, сили слова. Добро й любов до світу. |
|
|
56. |
|
Емма Андієвська. «Говорюща риба». Прихований повчальний зміст творів. |
|
|
57. |
|
Емма Андієвська. «Говорюща риба». Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом. |
|
|
58. |
|
Комплексна підсумкова робота «ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ». Контрольний твір на тему (на вибір): Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків у повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Еволюція Клима від боягуза до супергероя (Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9»). |
КТ |
|
|
|
ПО Група результатів ПВ |
|
|
ТЕМА 4. ВІД СМІШНОГО ДО ВЕЛИКОГО |
||||
59. |
|
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців. |
|
|
60. |
|
Співомовки С. Руданського − унікальне явище у світовому письменстві. «Добре торгувалось». ТЛ: гумореска, співомовка |
|
|
61. |
|
Степан Руданський. Гуморески «Запорожці у короля», «Торбин брат». Авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність. ТЛ: гумор, сатира |
|
|
62. |
|
Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль». Іронічно-пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. |
Напам’ять (1 на вибір) |
|
63. |
|
Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала». Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. |
|
|
64. |
|
Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки «Щука». |
Напам’ять |
|
65. |
|
Леонід Глібов. Алегоричні образи в байках «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». |
|
|
66. |
|
Література рідного краю. Гумор у творчості письменників-земляків. |
ЛРК
|
|
67. |
|
Комплексна підсумкова робота «ВІД СМІШНОГО ДО ВЕЛИКОГО» |
|
|
|
|
ПО Група результатів ПТ, ДМ |
|
|
68. |
|
Науково-художня та науково-популярна література як різновид дитячої пізнавальної літератури (загальне ознайомлення). |
|
|
69. |
|
Навчальна література, тексти із ЗМІ (загальне ознайомлення). |
|
|
70. |
|
Бесіда про самостійно прочитані твори. Рекомендація літератури для читання влітку та додаткового читання в 7 класі. Повторення та узагальнення вивченого в ІІ семестрі. |
|
|