Календарно-тематичне планування уроків української мови 4 клас І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Частина 1. Автор М. Захарійчук» 4 клас за програмою НУШ (4 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови

 за підручником «Українська мова ти читання.  Частина 1.

Автор М. Захарійчук»

 4 клас за програмою НУШ

(до підручника 2021 року)

І семестр

Канікули  

Осінні: 28.10.2024(пн)-03.11.2024(нд)

Зимові: 30.12.2024(пн)-12.01.2025(нд)

Діагностувальні роботи  

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

11

18.09.2024

Діагностувальна робота. Списування.

21

07.10.2024

Діагностувальна робота. Усний твір

36

07.11.2024

Діагностувальна робота. Діалог (письмово)

44

21.11.2024

Діагностувальна робота. Диктант.

50

03.12.2024

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

59

18.12.2024

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Іменник. Прикметник»

 

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Мова і мовлення. Українська абетка: звуки та букви

  1.                      

02.09

Ми знову разом. Мова—найважливіший засіб людського спілкування

 

  1.                      

03.09

Розвиток мови. Застарілі й нові слова. Культура мовлення та спілкування

 

  1.                      

04.09

Голосні звуки. Букви, що їх позначають.

Поділ слова на склади

 

  1.                      

05.09

Ненаголошені голосні звуки [е], [и]

 

  1.                      

09.09

Приголосні звуки. Букви, що їх позначають

 

  1.                      

10.09

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками

 

  1.                      

11.09

Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв’язних висловлювань

 

Слово. Будова слова

  1.                      

12.09

Повторення та узагальнення вивченого про слово (антоніми, синоніми, переносне значення, багатозначні слова)

 

  1.                      

16.09

Фразеологізми

 

  1.                 

17.09

Фразеологізми-антоніми

Фразеологізми-синоніми

 

  1.                 

18.09

Діагностувальна робота. Списування. «Таємниці міст»

 

  1.                 

19.09

Аналіз діагностувальної роботи. Будова слова. Повторення вивченого

 

  1.                 

23.09

Корінь слова. Чергування приголосних

[г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з′], [ц′], [с′]

 

  1.                 

24.09

Розвиток зв’язного мовлення. Складання коротких письмових повідомлень

 

  1.                 

25.09

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів

 

  1.                 

26.09

Префікс. Префікси, співзвучні з прийменниками

 

  1.                 

30.09

Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня

 

  1.                 

01.10

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Перенос слів із префіксами

 

  1.                 

02.10

Правопис префіксів при-, пре-

 

  1.                 

03.10

Розвиток зв’язного мовлення. Текст-опис за світлиною. Опис птаха

 

  1.                 

07.10

Діагностувальна робота. Усний твір

 

  1.                 

08.10

Аналіз діагностувальної роботи. Суфікс. Творення слів із суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості та згрубілості

 

Іменник

  1.                 

09.10

Іменник як частина мови. Повторення вивченого

 

  1.                 

10.10

Поняття предметності. Іменники з абстрактним значенням

 

  1.                 

14.10

Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність іменників

 

  1.                 

15.10

Розвиток зв’язного мовлення.  Текст-розповідь на основі спостережень за природою «Золота осінь»

 

  1.                 

16.10

Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній

 

  1.                 

17.10

Змінювання іменників за числами

 

  1.                 

21.10

Відмінки іменників

 

  1.                 

22.10

Відмінювання іменників за відмінками

 

  1.                 

23.10

Відмінювання іменників за відмінками

Початкова форма іменників

 

  1.                 

24.10

Розвиток зв’язного мовлення. Мобільне спілкування

 

  1.                 

04.11

Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в родовому відмінку однини

 

  1.                 

05.11

Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини

 

  1.                 

06.11

Закінчення іменників жіночого роду з кінцевим приголосним. Виконання вправ.

 

  1.                 

07.11

Діагностувальна робота. Діалог (письмово)

 

  1.                 

11.11

Аналіз діагностувальної роботи. Закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини.

 

  1.                 

12.11

Закінчення іменників чоловічого роду —назв істот у давальному та місцевому відмінках однини

 

  1.                 

13.11

Розвиток зв’язного мовлення. Зашифровані прислів’я: розгадуємо, читаємо й пишемо

 

  1.                 

14.11

Закінчення іменників чоловічого роду на -ар, -яр у родовому відмінку однини

 

  1.                 

18.11

Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з′], [ц′], [с′] перед закінченням –і в іменниках

 

  1.                 

19.11

Чергування кореневих голосних [о], [е] з [і] в іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний

 

  1.                 

20.11

Відмінювання іменників у множині

 

  1.                 

21.11

Діагностувальна робота. Диктант. «Як дерева зимують»

 

  1.                 

25.11

Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Як краса врятувала берізки»

 

  1.                 

26.11

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення. Вправи на визначення відмінків  іменників

 

Прикметник

  1.                 

27.11

Прикметник як частина мови.

 

  1.                 

28.11

Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Уживання прикметників у прямому й переносному значенні

 

  1.                 

02.12

Змінювання прикметників у сполученні з іменниками за родами, числами й відмінками. Початкова форма прикметника

 

  1.                 

03.12

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

  1.                 

04.12

Аналіз діагностувальної роботи. Відмінкові закінчення прикметників з основою на твердий приголосний

 

  1.                 

05.12

Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових привітань

 

  1.                 

09.12

Відмінювання прикметників з основою на м’який приголосний в однині та множині

 

  1.                 

10.12

Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників

 

  1.                 

11.12

Уживання м’якого знака перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини

 

  1.                 

12.12

Уживання м’якого знака перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини

 

  1.                 

16.12

Вимова та написання закінчення –ій у прикметниках жіночого роду в давальному та місцевому відмінках

 

  1.                 

17.12

Розвиток зв’язного мовлення. Даруємо компліменти

 

  1.                 

18.12

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Іменник. Прикметник»

 

  1.                 

19.12

Аналіз діагностувальної роботи. Вимова й написання найуживаніших

прикметників на -ський, -цький, -зький.

 

  1.                 

23.12

Відмінювання прикметників у множині

 

  1.                 

24.12

Побудова сполучень слів і речень із прикметниками, уведення їх у текст

 

  1.                 

25.12

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю вітальну листівку з Новим роком

 

  1.                 

26.12

Узагальнення знань з теми прикметник

 

 

docx
Додав(-ла)
Ковальова Алла
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
30 серпня
Переглядів
1634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку