Календарно-тематичне планування уроків української мови
за підручником «Українська мова ти читання. Частина 1.
Автор М. Захарійчук»
4 клас за програмою НУШ
(до підручника 2021 року)
І семестр
Канікули
Осінні: 28.10.2024(пн)-03.11.2024(нд)
Зимові: 30.12.2024(пн)-12.01.2025(нд)
Діагностувальні роботи
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
11 |
18.09.2024 |
Діагностувальна робота. Списування. |
21 |
07.10.2024 |
Діагностувальна робота. Усний твір |
36 |
07.11.2024 |
Діагностувальна робота. Діалог (письмово) |
44 |
21.11.2024 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
50 |
03.12.2024 |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ. |
59 |
18.12.2024 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Іменник. Прикметник» |
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Мова і мовлення. Українська абетка: звуки та букви |
|||
|
02.09 |
Ми знову разом. Мова—найважливіший засіб людського спілкування |
|
|
03.09 |
Розвиток мови. Застарілі й нові слова. Культура мовлення та спілкування |
|
|
04.09 |
Голосні звуки. Букви, що їх позначають. Поділ слова на склади |
|
|
05.09 |
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] |
|
|
09.09 |
Приголосні звуки. Букви, що їх позначають |
|
|
10.09 |
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками |
|
|
11.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв’язних висловлювань |
|
Слово. Будова слова |
|||
|
12.09 |
Повторення та узагальнення вивченого про слово (антоніми, синоніми, переносне значення, багатозначні слова) |
|
|
16.09 |
Фразеологізми |
|
|
17.09 |
Фразеологізми-антоніми Фразеологізми-синоніми |
|
|
18.09 |
Діагностувальна робота. Списування. «Таємниці міст» |
|
|
19.09 |
Аналіз діагностувальної роботи. Будова слова. Повторення вивченого |
|
|
23.09 |
Корінь слова. Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з′], [ц′], [с′] |
|
|
24.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання коротких письмових повідомлень |
|
|
25.09 |
Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів |
|
|
26.09 |
Префікс. Префікси, співзвучні з прийменниками |
|
|
30.09 |
Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня |
|
|
01.10 |
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Перенос слів із префіксами |
|
|
02.10 |
Правопис префіксів при-, пре- |
|
|
03.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Текст-опис за світлиною. Опис птаха |
|
|
07.10 |
Діагностувальна робота. Усний твір |
|
|
08.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Суфікс. Творення слів із суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості та згрубілості |
|
Іменник |
|||
|
09.10 |
Іменник як частина мови. Повторення вивченого |
|
|
10.10 |
Поняття предметності. Іменники з абстрактним значенням |
|
|
14.10 |
Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність іменників |
|
|
15.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Текст-розповідь на основі спостережень за природою «Золота осінь» |
|
|
16.10 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній |
|
|
17.10 |
Змінювання іменників за числами |
|
|
21.10 |
Відмінки іменників |
|
|
22.10 |
Відмінювання іменників за відмінками |
|
|
23.10 |
Відмінювання іменників за відмінками Початкова форма іменників |
|
|
24.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Мобільне спілкування |
|
|
04.11 |
Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в родовому відмінку однини |
|
|
05.11 |
Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини |
|
|
06.11 |
Закінчення іменників жіночого роду з кінцевим приголосним. Виконання вправ. |
|
|
07.11 |
Діагностувальна робота. Діалог (письмово) |
|
|
11.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
|
|
12.11 |
Закінчення іменників чоловічого роду —назв істот у давальному та місцевому відмінках однини |
|
|
13.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Зашифровані прислів’я: розгадуємо, читаємо й пишемо |
|
|
14.11 |
Закінчення іменників чоловічого роду на -ар, -яр у родовому відмінку однини |
|
|
18.11 |
Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з′], [ц′], [с′] перед закінченням –і в іменниках |
|
|
19.11 |
Чергування кореневих голосних [о], [е] з [і] в іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний |
|
|
20.11 |
Відмінювання іменників у множині |
|
|
21.11 |
Діагностувальна робота. Диктант. «Як дерева зимують» |
|
|
25.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Як краса врятувала берізки» |
|
|
26.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення. Вправи на визначення відмінків іменників |
|
Прикметник |
|||
|
27.11 |
Прикметник як частина мови. |
|
|
28.11 |
Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Уживання прикметників у прямому й переносному значенні |
|
|
02.12 |
Змінювання прикметників у сполученні з іменниками за родами, числами й відмінками. Початкова форма прикметника |
|
|
03.12 |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ. |
|
|
04.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Відмінкові закінчення прикметників з основою на твердий приголосний |
|
|
05.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових привітань |
|
|
09.12 |
Відмінювання прикметників з основою на м’який приголосний в однині та множині |
|
|
10.12 |
Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників |
|
|
11.12 |
Уживання м’якого знака перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини |
|
|
12.12 |
Уживання м’якого знака перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини |
|
|
16.12 |
Вимова та написання закінчення –ій у прикметниках жіночого роду в давальному та місцевому відмінках |
|
|
17.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Даруємо компліменти |
|
|
18.12 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Іменник. Прикметник» |
|
|
19.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Вимова й написання найуживаніших прикметників на -ський, -цький, -зький. |
|
|
23.12 |
Відмінювання прикметників у множині |
|
|
24.12 |
Побудова сполучень слів і речень із прикметниками, уведення їх у текст |
|
|
25.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю вітальну листівку з Новим роком |
|
|
26.12 |
Узагальнення знань з теми прикметник |
|