Календарно-тематичне планування з української мови 4 клас НУШ Л.О.Варзацька, Г.Є.Зроль, Л.М.Шильцова

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу НУШ складене відповідно до типовї освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (3-4 клас), розробленої під керівництвом О.Я. Савченко. Підручник: Українська мова та читання (підручник у 2-х частинах) для 4 кл. Ч.1./ Л.О.Варзацька, Г.Є.Зроль, Л.М.Шильцова.
Перегляд файлу

Українська мова

 

(3,5 год на тиждень, 123 год на рік)

 

 Програма:   Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів

                       Загальної середньої освіти (3-4 клас), розроблена під керівництвом 

                       О.Я.  Савченко.

                       Затведжено наказом МОН України від 08.10.2018 № 1273

 

Підручник: Українська мова та читання (підручник у 2-х частинах)  для 4 кл.

                      закладів загальн.серед.  освіти: у 2-х ч.

                      Ч.1./  Л.О.Варзацька, Г.Є.Зроль, Л.М.Шильцова.-

                      Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2021. -  160 с. : іл.

                      Наказ МОН України  від 21.02.2020  № 271

 

 

п/п

Тема уроку

Завдання уроку

Дата

МОВА   І  МОВЛЕННЯ

1

Мова в житті народу.

1- 7

 

2

Збагачення мови новими словами. Культура мовлення і культура спілкування.

 

 

 

ТЕКСТ

3

Повторення відомостей про текст. Ознаки тексту.

8-12

 

4

Тема і основна думка тексту.

13-17

 

5

Будова тексту.

18-23

 

6

Про одне і те ж по-різному: науково-популярні та художні тексти.

24-29

 

7

Урок розвитку  зв’язного мовлення.Карнавал осінніх барв.

 

 

8

Підсумковий урок з теми «Текст».

30-34

 

9

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

РЕЧЕННЯ

10

Аналіз діагностувальної роботи. Речення. Види речень за метою висловлювання.

35-39

 

11

Головні та другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.

40-45

 

12

Головні та другорядні однорідні члени речення.

46-51

 

13

Поєднання однорідних членів речення сполучниками.

52-56

 

14

Урок розвитку  зв’язного мовлення.А над полем нитка дзвонить, як струна (Д. Павличко).

 

 

15

Розділові знаки при однорідних членах речення

57-61

 

16

Узагальнення вивченого про речення

 

 

17

Діагностувальна  робота. Диктант.

 

 

СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ЧАСТИНИ МОВИ.

18

Аналіз діагностувальної роботи. Частини мови: повторення вивченого у 1-3 класах.

62-66

 

ІМЕННИК

19

Іменник. Повторення вивченого про іменник.

67-69

 

20

Відмінювання іменників.

70-74

 

21

Урок розвитку  зв’язного мовлення.Танок осіннього листя.

 

 

22

Відмінювання іменників

75-76

 

23

Вправляння у відмінюванні іменників у однині.

77-81

 

24

Діагностувальна робота.Діалог.

 

 

25

Розрізнення відмінків іменників. Відмінність родового і знахідного відмінків.

82-87

 

26

Розрізнення називного і знахідного відмінків.

88-91

 

27

Особливості давального і місцевого відмінків.

92-95

 

28

Урок розвитку зв’язного мовлення. Вода — багатство природи.

 

 

29

Чергування звуків [і] з [о], [е] в іменниках жіночого і чоловічого роду.

96-101

 

30

Зміна приголосних в іменниках перед закінченням –і.

102-104

 

31

Зміна приголосних в іменниках перед закінченням –і.

105-107

 

32

Правопис закінчень іменників жіночого та чоловічого роду на –а (-я) в родовому відмінку однини.

108-112

 

33

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.                                                      

 

 

34

Аналіз діагностувальної роботи. Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини.

113-117

 

35

Урок розвитку  зв’язного мовлення.Пейзаж. Складання віршів про природу.

 

 

35

Правопис закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.

118-122

 

36

Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на твердий, м’який, шиплячий приголосний та –й і –р в орудному відмінку однини.

 123-127

 

37

Правопис закінчень іменників жіночого роду з нульовим закінченням у початковій формі в орудному відмінку однини.

128-133

 

38

Паралельні закінчення іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини.

134-139

 

39

Правопис відмінкових закінчень іменників у множині.

140-144

 

40

Узагальнення вивченого з теми «Іменник».

145-150

 

41

Діагностувальна  робота. Робота з мовними одиницями . «Іменник».                                                           

 

 

42

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого з теми «Іменник».

 

 

43

Урок розвитку зв’язного мовлення.Портрет. Спостереження за виражальними можливостями іменників, дієслів, прикметників у текстах-описах.

 

 

                                                        ПРИКМЕТНИК

44

Роль прикметників у мовленні.

151-154

 

45

Зв'язок прикметників з іменниками у реченні.

155-159

 

46

Змінювання прикметників за родами та числами.

160-164

 

47

 Відмінювання прикметників.

165-170

 

48

 

49

Урок розвитку  зв’язного мовлення. Твір-роздум «Пташка красна пір’ям, а людина – добрими справами».

 

 

50

Вправи на визначення відмінків прикметників у реченні.

171-175

 

51

Спостереження за зміною закінчень прикметників у різних відмінкових формах.

176-180

 

52

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

53

 Систематизація  і узагальнення знань з теми «Зміна закінчень прикметників у різних відмінкових формах».

181-184

 

54

Урок розвитку  зв’язного мовлення.Чому лютує лютий? Відновлення деформованих текстів.

 

 

55

Використання прикметників в описі зовнішності людини.

 

 

56

Використання прикметників в описах пейзажу.

 

 

57

Вимова та правопис прикметників на -ський, -зький, -цький.

185-189

 

58

Уживання  знака м’якшення перед закінченням прикметників. 

190-194

 

59

Вимова та написання закінчень у прикметниках жіночого роду в давальному і місцевому відмінках однини.

195-199

 

60

Відмінювання прикметників у множині.

200-203

 

61

Урок розвитку  зв’язного мовлення.Лелеки. Складання науково-популярних та художніх описів.

 

 

62

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Прикметник .

 

 

63

Аналіз діагностувальної роботи.узагальнення вивченого з теми ,,Прикметник”

 

 

                                                            ЧИСЛІВНИК

65.

Числівник як частина мови.

204-208

 

66.

Вимова і правопис числівників.

209-214

 

67.

Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні.

215-219

 

68.

Вправи на практичне застосування складних і складених прислівників.

 

 

69.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту з творчим завданням.

 

 

                                                    ЗАЙМЕННИК

 

70

Займенник як частина мови.

220-223

 

71

Особові займенники.

224-228

 

72

Займенники першої особи однини і множини. Написання займенників з прийменниками.

229-233

 

73

Займенники другої особи однини і множини.

234-238

 

74

Займенники третьої особи однини і множини.

239-243

 

75

Роль займенників у текстах.

244-247

 

76

Діагностувальна робота .Диктант.

 

 

77

Аналіз діагностувальної  роботи.

Урок розвитку мовлення. Написання твору «Зима».

 

 

                                                            ДІЄСЛОВО

 

78

Повторення вивченого про дієслово як частину мови. Роль дієслова в реченні.

248-252

 

79

Зв'язок дієслова з іншими частинами мови Змінювання дієслів за числами.

253-256

 

80

Змінювання дієслів за часами.

257-261

 

81

Правопис не з дієсловами.

262-265

 

82

Неозначена форма дієслова.

266-270

 

83

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами.

271-275

 

84

Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту.

 

 

85

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами.

276-278

 

86

Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами.

279-280

 

87

Діагностувальна  робота. Диктант.

 

 

88

Аналіз діагностувальної роботи. Особові закінчення дієслів.

281-285

 

89

Особові закінчення дієслів 1-ої особи теперішнього  та майбутнього часу.

286-289

 

90

Закінчення дієслів 2-ї особи теперішнього і майбутнього часу.

290-294

 

91

Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ.

 

 

92

Закінчення дієслів 3-ї особи теперішнього і майбутнього часу.

295-299

 

93

Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу.

300-304

 

94

Змінювання дієслів минулого часу за родами і числами.

305-308

 

95

Вимова і правопис дієслів на -ся (-сь).

309-314

 

96

Урок розвитку зв’язного мовлення. Бджілка на яблуневій квіточці. Побудова діалогів, розповідей, описів, казок, віршів

 

 

97

Діагностувальна робота.Робота з мовними одиницями «Дієслово».

 

 

 

Прислівник

 

 

98

Аналіз діагностувальної роботи.  Поняття про прислівник як частину мови.

315-319

 

99

Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників.

320-324

 

100-101.

Спостереження за мовленнєвими явищами — вживанням у мовленні прислівників-антонімів і прислівників- синонімів.

325-334

 

102

Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів).

 

 

103

Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками.

 

 

104

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

105

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого про прислівник.

 

 

106

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-міркування «Що таке доброта?».

 

 

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В  1-4 КЛАСАХ

 

107

Звуко-буквений аналіз слів

 

 

108

Речення. Види речень за метою висловлювання.

 

 

109

Речення з однорідними членами. Головні і другорядні члени речення.

 

 

110

Частини мови. Іменник.Прикметник.

 

 

111

Дігностувальна робота. Письмовий твір.

 

 

112

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками.

 

 

113

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання текстів – інструкцій.

 

 

115

Частини мови.Дієслово.

 

 

116

Частини мови. Займенник.Числівник.

 

 

117

Частини мови .Прислівник

 

 

118

Підсумкова діагностувальна робота.

 

 

119

Текст.

 

 

120

Будова тексту.

 

 

121

Робота з текстом

 

 

122

Повторення  вивченого матеріалу.

 

 

123

Підсумковий урок за рік. Вебквест.

 

 



 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
3 вересня
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку