Календарно-тематичне планування уроків української мови для 4 класу за підручником Пономарьової

Про матеріал
Авторське календарно-тематичне планування на 2023-2024н.рік уроків української мови для учнів 4 класу з ООП, з переліком діагностувальних робіт (диктант, списування, діалог, письмовий переказ, робота з мовними одиницями, усний твір) відповідно до оновлених вимог згідно НАКАЗУ МОНУ від 13.07.2021 №813. Українська мова та читання: Підручник для осіб з особливими освітніми потребами (Н54.1-Н 54.2) 4 клас (у 4-х частинах)// К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова.-Київ: УОВЦ «Оріон», 2021, Теми уроків з РЗМ сплановані за зошитом з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – К. : УОВЦ «Оріон», 2020.- 56с. Зміст навчального матеріалу та очікувані результати визначено відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. (Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22) Календарно-тематичне планування для вчителів початкових класів, які працюють за програмою Савченко О.Я. та підручником для осіб з ООП К.І.Пономарьової.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 Українська мова

 

Зміст навчального матеріалу та очікувані результати визначено відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. (Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22

 

Українська мова та читання: Підручник для осіб з особливими освітніми потребами (Н54.1-Н 54.2) 4 клас (у 4-х частинах)// К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова.-Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.

 

 

3,5 год на тиждень

Всього 123 години

 

 

І семестр

 

 уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітка

  1.  

04.09

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3)

Підручникчастина 1

Повторюю знання про звуки і букви

 

  1.                     

05.09

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

 

  1.                     

06.09

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)

 

  1.                     

11.09

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

 

  1.                     

12.09

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)

 

  1.                     

13.09

Правильно наголошую слова (с.11-14)

 

  1.                     

14.09

Розвиток зв’язного мовлення № 1

Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи»

(с. 4-6 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                     

18.09

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)

 

  1.                     

19.09

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)

 

  1.                

20.09

1. Діагностувальна робота . Диктант № 1 «Сойка»

 

  1.                

  25.09

 

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань про звуки і букви.

 

 

 

Спостерігаю за значенням слів

 

  1.                

26.09

Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18)

 

  1.                

27.09

Розвиток зв’язного мовлення № 2

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло»

(с. 7-9 зошит «Малюю словом») Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)

 

  1.                

28.09

Добираю синоніми й антоніми (с.19-20)

 

  1.                

02.10

Досліджую фразеологізми (с.23-24)

 

  1.                

03.10

 Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова

 

Пригадую будову слова

 

  1.                

04.10

Визначаю будову слова (с.25-26)

 

  1.                

09.10

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)

 

  1.                

10.10

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

2. Діагностувальна робота. Діалог

 

  1.                

11.10

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31).

Діагностувальна робота. Діалог

 

  1.                

12.10

Розвиток зв’язного мовлення № 3

Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу» (с. 10-12 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

16.10

Аналіз діагностувальної роботи Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)

 

  1.                

17.10

Повторення і закріплення знань про будову слова

 

Дізнаюся більше про іменники

 

  1.                

18.10

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)

 

  1.                

23.10

Визначаю рід і число іменників (с.35-37)

 

  1.                

24.10

Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)

 

  1.                

25.10

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

 

  1.                

26.10

Розвиток зв’язного мовлення № 4

 Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи» (с.13-15 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

06.11

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)

 

  1.                

07.11

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)

3.Діагностувальна робота. Усний твір

 

  1.                

08.11

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47) Діагностувальна робота. Усний твір

 

  1.                

13.11

Аналіз діагностувальної роботи.

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

 

  1.                

14.11

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)

 

  1.                

15.11

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

 

  1.                

16.11

Розвиток зв’язного мовлення № 5.

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна»

(с. 16-18 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

20.11

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

 

  1.                

21.11

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)

 

  1.                

22.11

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

 

  1.                

27.11

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)

 

  1.                

28.11

4. Діагностувальна робота. Списування № 1

 

  1.                

29.11

Розвиток зв’язного мовлення № 6

 Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал»

(с. 19-21 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

30.11

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань про іменник.

 

Дізнаюся більше про прикметник

 

  1.                

04.12

Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

 

  1.                

05.12

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

 

  1.                

06.12

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

 

  1.                

11.12

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

 

  1.                

12.12

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)

 

  1.                

13.12

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-  (с.74-75)

 

  1.                

14.12

Розвиток зв’язного мовлення № 7

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість куріння»

(с. 22-24 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

18.12

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)

 

  1.                

19.12

Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)

 

  1.                

20.12

Закріплення і застосування знань про прикметник

 

  1.                

21.12

5. Діагностувальна робота.  Робота з мовними одиницями № 1

 

  1.                

25.12

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення і застосування знань про прикметник

 

  1.                

26.12

Застосовуємо знання щодня.

 

  1.                

27.12

Розвиток зв’язного мовлення № 8

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин»

(с. 25-27 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

28.12

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

ІІ семестр

Пригадую числівники

 

  1.                

15.01

Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.3-5)

Підручник

Частина 2

  1.                

16.01

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.6-7)

 

  1.                

17.01

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.8-9)

 

  1.                

22.01

Закріплення і застосування знань про числівник

 

Досліджую займенник

 

  1.                

23.01

Розпізнаю займенники (с.10-12)

 

  1.                

24.01

Досліджую особові займенники (с.12-13)

 

  1.                

25.01

Розвиток зв’язного мовлення № 9

Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками»

(с. 28-31 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

29.01

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.14-16)

 

  1.                

30.01

Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.16-18)

 

  1.                

31.01

Розбираю займенники як частину мови (с.18-20)

 

  1.                

05.02

Розбираю займенники як частину мови (с.18-20)

 

  1.                

06.02

Закріплення і застосування знань про займенники

 

Дізнаюсь більше про дієслово

 

  1.                

07.02

Розпізнаю дієслова (с.21-23)

 

  1.                

08.02

Розвиток зв’язного мовлення № 10

Складання розповіді про власні інтереси. Тема для спілкування: «Моє хобі»

 (с. 35-37 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

12.02

Розпізнаю неозначену форму дієслова (с.23-25)

 

  1.                

13.02

6. Діагностувальна робота. Письмовий твір

 

  1.                

14.02

Аналіз діагностувальної роботи.

Змінюю дієслова за числами (с.25-27)

 

  1.                

19.02

Визначаю часи дієслів (с.27-29)

 

  1.                

20.02

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (с.30-31)

 

  1.                

21.02

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу (с.32-33)

 

  1.                

22.02

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.34-35)

 

  1.                

26.02

Розвиток зв’язного мовлення № 11

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Справжня дружба»

(с. 32-34 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

27.02

Утворюю дієслова минулого часу (с.36-37)

 

  1.                

28.02

Розбираю дієслово як частину мови (с.38-39)

 

  1.                

04.03

Досліджую дієслова на -ся

 

  1.                

05.03

Закріплення і застосування знань про дієслово.

 

Досліджую прислівник

 

  1.                

06.03

Спостерігаю за прислівниками (с.40-42)

 

  1.                

07.03

Розвиток зв’язного мовлення № 12

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Бурулька»

(с. 38-40 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

11.03

Розрізняю прислівники і прикметники (с.42-44)

 

  1.                

12.03

Правильно записую прислівники (с.45-46)

 

  1.                

13.03

7. Діагностувальна робота. Диктант 2

 

  1.                

18.03

Аналіз діагностувальної роботи.

Утворюю прислівники  (с.46-47)

 

  1.                

19.03

Закріплення і застосування знань про прислівник.

 

Будую речення

 

  1.                

20.03

Пригадую знання про речення. (с.48-50)

 

  1.                

21.03

Розвиток зв’язного мовлення № 13

Написання розмірковування на задану тему. Тема для спілкування: «Мій рідний край»    

(с. 41-43 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

25.03

Розпізнаю і будую речення різних видів (с.50-51)

 

  1.                

26.03

Визначаю головні і другорядні члени речення (с.52-53)

 

  1.                

27.03

Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.54-55)

 

  1.                

08.04

Спостерігаю за однорідними членами речення (с.56-57)

 

  1.                

09.04

Складаю речення з однорідними членами (с.58-60)

 

  1.                

10.04

Розвиток зв’язного мовлення № 14

Написання чарівної казки. Тема для спілкування: «Якби я був чарівником (була чарівницею)»

(с. 47-48 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                

11.04

Застосовую знання про речення (с.60-61)

 

  1.           

15.04

Повторення і закріплення знань про речення

 

Застосовую знання про текст

 

  1.           

16.04

Пригадую будову тексту (с.62-63)

 

  1.           

17.04

Визначаю тему і мету тексту (с.64-65)

 

  1.    23.

22.04

Складаю план тексту (с.66-68)

 

  1.           

23.04

Розвиток зв’язного мовлення № 15

Написання вибіркового переказу тексту. Тема для спілкування: «Кмітливий грак»     

 (с. 44-46 зошит «Малюю словом»)

 

  1.           

24.04

8. Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

  1.           

25.04

Аналіз діагностувальної роботи.

Розрізняю різновиди текстів (с.68-70)

 

  1.           

29.04

Будую текст-опис (с.71-72)

 

  1.           

30.04

Будую текст-міркування (с.72-74)

 

  1.           

01.05

Складаю есе (с.74-76)

 

  1.           

06.05

Розрізняю стилі текстів (с.76-77)

 

  1.           

07.05

Розрізняю стилі текстів (с.76-77)

 

  1.           

08.05

 Розвиток зв’язного мовлення № 16

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Миколка, Вітя і цуцик»

(с. 49-51 зошит «Малюю словом») 

 

  1.           

09.05

Повторення і закріплення знань про текст

 

 

Повторюю і застосовую вивчене

 

  1.           

13.05

Пригадую вивчене (с.78)

 

  1.           

14.05

Застосовую знання з мови (с.79)

 

  1.           

15.05

Повторення і закріплення вивченого про звуки і букви.

 

  1.           

20.05

Повторення і закріплення вивченого про значення слова.

 

  1.           

21.05

9. Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями № 2

 

  1.           

22.05

Аналіз діагностувальної роботи Повторення і закріплення вивченого про речення.

 

  1.           

23.05

Розвиток зв’язного мовлення № 17

Написання розповіді про свою мрію. Тема для спілкування: «Моя заповітна мрія»

(с. 52-55 зошит «Малюю словом»)

 

  1.           

27.05

 Повторення і закріплення вивченого про текст.

 

  1.           

28.05

Повторення і закріплення вивченого про частини мови.

 

  1.           

29.05

Підсумковий урок за рік

 

 

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

«УКРАЇНСЬКА МОВА»

Очікувані результати

Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

                 сприймає уважно усну інформацію; ставить уточнювальні запитання відповідно до мети слухання; виконує усні інструкції й настанови вчителя щодо навчальних завдань;

                 передає зміст почутого творчо (змінює оповідача в тексті-розповіді, послідовність наведених ознак в описі, послідовність аргументів у міркуванні, доповнює опис іншими ознаками, а міркування іншими аргументами); вибирає з почутого інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ); узагальнює і систематизує почуту інформацію; прогнозує, як отриману інформацію можна використати з користю; зіставляє тему й головну думку усного повідомлення з власними спостереженнями, поведінкою, досвідом;

                 висловлює власне ставлення до усного повідомлення; обґрунтовує своє ставлення до почутого, спираючись на набуті знання, власний досвід; визначає позицію мовця, погоджується з нею чи заперечує;

                 ініціює спілкування на тему, яка зацікавила; бере участь у дискусії, наводить докази; висловлює доброзичливо своє ставлення до думок інших співрозмовників (поділяє їх повністю, частково чи аргументовано відхиляє); висловлює й аргументує свою позицію; обирає вербальні й невербальні засоби спілкування для досягнення мети; дотримується мовленнєвого етикету, норм літературної вимови;

                 будує самостійно усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування, есе) за спостереженнями в навколишньому світі, ілюстрацією, поданим зачином або кінцівкою, за опорними словами, за поданим або колективно чи самостійно складеним планом; використовує виражальні засоби мови; виражає своє ставлення до висловлюваного дає загальну оцінку почутому діалогу або розповіді, опису, есе чи міркуванню пропонує, як можна вдосконалити або доповнити зв’язне висловлення

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

                 самостійно контролює виконання загальних правил письма; нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою, зберігаючи розбірливість; спрощує окремі форми букв, їх поєднання, зберігаючи розбірливість читання написаного; пише в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел;

                 пише розбірливо; робить охайні виправлення; дотримується абзаців, полів зошита; записує слова в колонку; заповнює таблицю;

                 складає тексти для письмового спілкування (оголошення, запрошення, афіша тощо) створює і записує загадки, невеликі казки тощо з орієнтацією на читача; обирає для власного повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір букв тощо);

                 складає самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на добре знайомі й цікаві теми пише переказ (докладний, вибірковий) тексту розповідного змісту з елементами опису або міркування;

                 використовує у власних висловленнях виражальні засоби мови; висловлює своє ставлення до того, про що пише; записує власні висловлення грамотно (у межах вивченого) і зрозуміло;

                 бере участь в обговоренні письмових робіт у парах, групах; відзначає позитивні сторони, висловлює поради щодо можливого удосконалення тексту, спираючись на пам’ятку удосконалює письмовий текст.

 

Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

                 сприймає критично доступні медіатексти; визначає мету й цільову аудиторію окремих медіапродуктів; декодує (тлумачить) повідомлення у простих медіатекстах, виявляє очевидні ідеї;

                 висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в медіатексті;

                 пояснює, чи змінилися під впливом медіатексту власні уявлення або думки про предмет повідомлення, як саме;

                 створює прості медіапродукти, враховує мету й аудиторію;

                 обговорює (в парі чи групі) враження від створеного медіапродукту

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»

                 дотримується правил вимовляння слів з ненаголошеними голосними [е], [и], дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, подовженими приголосними звуками; правильно наголошує загальновживані слова;

                 розташовує 10-12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові

                 знаходить потрібне слово в навчальному словнику (тлумачному, орфографічному, синонімів, антонімів, фразеологічному тощо), користуючись алфавітом;

                 утворює словосполучення з прямим і переносним значеннями; добирає до поданого слова 2-3 найуживаніші синоніми, антонім, користуючись відповідними навчальними словниками; розкриває значення найуживаніших багатозначних слів, вводить їх у словосполучення, речення; пояснює значення найуживаніших фразеологізмів; добирає до фразеологізмів близькі за значенням слова; знаходить синоніми, антоніми, багатозначні слова, фразеологізми в тексті і пояснює їх роль; розпізнає застарілі й нові слова в текстах; досліджує походження слів; використовує у власному мовленні слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова, фразеологізми для досягнення мети спілкування;

                 правильно записує слова із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті); розрізняє і правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками; правильно пише слова з апострофом після префіксів; розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- і при-; утворює нові слова за допомогою префіксів, з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості тощо;

                 розпізнає іменники з абстрактним значенням; визначає рід і число іменників; відтворює назви відмінків і відмінкові питання; змінює іменники за числами і відмінками; визначає початкову форму іменника (називний відмінок однини); визначає відмінок іменника в реченні; змінює у процесі словозміни іменників приголосні [г], [к], [х] перед закінченням –і на [з′],[ц′],[с′], голосний [і] на [о], [е]; правильно вживає в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення –ом, –ем (–єм), в іменниках жіночого роду закінчення –ою, –ею (–єю); перевіряє за словником закінчення іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках; використовує в мовленні паралельні форми іменників чоловічого роду – назв істот у давальному й місцевому відмінках однини; правильно записує іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини; правильно вживає літературні форми іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по;

                 змінює прикметники за родами і числами; змінює прикметники разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями; правильно записує прикметники з м’яким кінцевим приголосним основи у різних відмінкових формах; визначає граматичну форму прикметника (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; утворює форми ступенів порівняння прикметників; правильно вимовляє і записує прикметники на –ський, –цький, –зький; використовує у власних зв’язних висловленнях прикметники в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми;

                 розпізнає в мовленні числівники, які відповідають на питання скільки? котрий?; ставить питання до кількісних і порядкових (без уживання термінів) числівників;

                 правильно вимовляє і пише форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100; уживає правильні форми числівників на позначення часу протягом доби;

                 розпізнає серед слів особові займенники, ставить до них питання; пояснює роль займенників у мовленні; відмінює особові займенники за зразком; правильно вживає займенники з прийменниками; використовує займенники у власному мовленні для зв’язку речень у тексті та з метою уникнення повторів тих самих слів;

                 розпізнає неозначену форму дієслів, доречно використовує її в мовленні; вживає дієслова у відповідних часових формах; правильно записує особові закінчення дієслів у теперішньому і майбутньому часі, користуючись алгоритмом з опорою на третю особу множини; ставить дієслова минулого часу у відповідну родову форму за питаннями що робив? (-ла, -ло), що зробив? (-ла, -ло); правильно вимовляє і записує дієслова на –ся; добирає дієслова, що найбільше відповідають мовленнєвій ситуації;

                 розпізнає серед слів прислівники і ставить до них питання; добирає до найуживаніших прислівників синоніми й антонім; правильно пише найуживаніші прислівники; доречно вживає прислівники у власних зв’язних висловленнях;

                 правильно інтонує і записує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією; знаходить головні і другорядні члени речення у найпростіших випадках; встановлює зв’язки між словами в реченні за допомогою питань; виявляє в реченні однорідні члени; складає речення з однорідними членами, правильно їх інтонує і записує; використовує різні за структурою і метою висловлювання речення для вираження власних думок і почуттів;

                 знаходить у тексті його структурні частини; формулює тему і мету тексту; добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту; складає план тексту; будує текст за поданим планом; розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок; будує розповіді, описи, міркування, есе; розрізняє і будує тексти художнього і науково-популярного стилів; використовує засоби зв’язку речень у тексті.

Орієнтовний перелік та кількість діагностувальних робіт

у 4 класі

Згідно  НАКАЗУ  МОНУ від 13.07.2021 №813

 

Українська мова

Види перевірок

Запис у журналі

4 клас

І с.

ІІ с.

Діалог (усно/письмово)

Без  дати

1

Письмовий переказ

Зміст/ з датою,

1

Усний твір

Без  дати

1

-

Письмовий твір

Під датою

1

Списування

Під датою

1

-

Диктант

Під датою

1

1

Робота з мовними одиницями

Під датою

1

1

Усього перевірок

 

5

4

Усього діагностувальних робіт за рік

 

 

9

                                         

 

 

docx
Додано
30 вересня 2023
Переглядів
383
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку