Презентація Будова слова

Про матеріал
закріпити знання учнів про будову слова, формувати уміння визначати частини слів за допомогою зміни їх форми та застосовувати вивчені орфограми при написанні, формувати вміння працювати у групах та в парах, вдосконалювати навички самооцінювання та взаємооцінювання; розвивати мовно-комунікативні вміння, мислення, пам’ять, увагу; розширювати словниковий запас, розвивати творчі здібності дітей, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати самостійність, охайність, працьовитість та наполегливість; любов до рідної мови і рідного краю, почуття відповідальності та взаємодопомоги.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Визначаю будову слова. УКРАЇНСЬКА МОВА 4 КЛАС

Номер слайду 2

«Доброго ранку!»Завдання. Вчитель промовляє слова «Доброго ранку!» і називає когось з класу. Ті, до кого звертається вчитель, помахають рукою - отже, вони почули і відповідають на привітання. Доброго ранку всім дівчаткам!... Доброго ранку всім хлопчикам! Доброго ранку всім тим, хто сьогодні зранку поснідав!Доброго ранку всім, кому подобається така погода, як зараз за вікном!Доброго ранку всім, хто любить морозиво! Доброго ранку всім, хто сьогодні хоче дізнатися щось нове.

Номер слайду 3

«Знайди відмінності»Завдання. Порівняти написане у кольорових прямокутниках

Номер слайду 4

Евристична бесіда»Сьогодні ми побуваємо у незвичайному дворику на вулиці з назвою Будова слова. Там розташовані чудові казкові будиночки, в яких живуть частини слова. Чи знайомі вам назви частин слова?Ми бачимо, що наші кольорові будиночки об’єднані одним фундаментом – основою слова. Пригадайте, що називається основою слова?З яких частин складається основа слова?Які слова називають спорідненими?

Номер слайду 5

«Будова слова»Завдання. Розказати про будову слова за схемою і ключовими словами. Робота в парах

Номер слайду 6

«Як розібрати слово за будовою?»Завдання. Розташувати в правильній послідовності алгоритм роботи над розбором слова за будовою з кольорових комірок.. Робота в групах

Номер слайду 7

Досліджуємо спільнокореневі слова. Наш Щебетунчик любить віртуальні мандрівки різними країнами країнами. Прочитайте назву країни, яку він відвідав. НІМЕЧЧИНА

Номер слайду 8

Досліджуємо спільнокореневі слова. Завдання. Знайти слова, які не є спільнокореневими.зніматианімація

Номер слайду 9

Досліджуємо спільнокореневі слова. Завдання 1. Виписати спільнокореневі слова із вправи 2. Позначити корінь в словах. Скласти два речення із даними словами. Завдання 2. Скласти два речення із даними словами. Самостійна робота

Номер слайду 10

Робота з картою. Завдання. Знайти Німеччину на карті.

Номер слайду 11

Робота з таблицею

Номер слайду 12

Коментоване письмо. Завдання 1. Виписати з таблиці виділені слова і розібрати їх за будовою. Завдання 2. Знайти і скласти речення зі словом, яке має таку будову.

Номер слайду 13

Весела руханка «Ми - українці» https://youtu.be/j. TWry. Z8f. Dww?si=5l3vy. JTWiz. Fe. WU3 Y

Номер слайду 14

Робота з таблицею на дошці Padlet. Завдання. Скласти таблицю «Інформація про Україну».Інформація про Україну. Офіційна назва Столиця Прапор        Державна мова Валюта  Кількість населення 

Номер слайду 15

Робота в парах. Завдання. Прочитай імена німецьких школярів, з якими познайомився Щебетунчик. Розбери їх за будовою.

Номер слайду 16

Вправа-гра «Інтуїція»Завдання. Прочитати німецькі ввічливі слова. З’єднати їх з українськими відповідниками. Добрий день. Дякую. Будь ласка. До побачення.

Номер слайду 17

«Вгадай слово!»Завдання. . Здогадайся, який ввічливий вислів сказав під час знайомства Щебетунчикові хлопчик Ганс. Запиши цей вислів і розбери слова за будовою. Добрий день

Номер слайду 18

Гра «Хто швидше?»Завдання. Відгадати мовні загадки. Префікс від слова “приїзд”, корінь від слова “казати”, суфікс та закінчення від слова “ніжка”. Префікс від слова “завести”, корінь від слова “напис”, суфікс і закінчення від слова “ручка”. Корінь з “підберезника”, префікс з “обшивки”, суфікс і закінчення з “косинки”, а все для книжки .

Номер слайду 19

«Мій успіх». Рефлексія Завдання. Оцінити свою роботу на уроці, зобразивши у зошиті відповідний заряд батареї.

Номер слайду 20

«Долонька». Рефлексія Завдання. Відповісти на запитання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Соловей Ніна Львівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
3 жовтня 2023
Переглядів
541
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку