КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5 КЛАСУ

Про матеріал
Підручник: Українська мова. 5 кл. : підруч. для закл. заг. серед. освіти / О.В. Заболотний, В.В. Заболотний. — 2-ге вид., доопрац. — Київ : Генеза, 2018. — 208 с. Буду вдячна за ваш зворотній зв язок =)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5 КЛАСУ

 

(Відповідно до  навчальної  програми: 

Українська мова. 5-9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання. –  К.: Видавничий дім «Освіта»,  2013 (зі  змінами,   

затвердженими  наказом  МОН  України від  07.06.2017  №804)

 

За програмою - 122 год, 3,5 год на тиждень.

За навчальним планом – 140 год, 4 год на тиждень.

 

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт

 

Усього годин

140

Години з РМ

24

Семестри

І

ІІ

Фронтальні

Перевірка мовної теми

(контрольна робота)

4 (16.09/18.10/15.11/20.12)

4

Письмо:

переказ

твір

 

1 (30.09)

-

 

1

-

Правопис:

диктант

 

1 (15.12)

 

1

Індивідуальні

Говоріння:

діалог

усний переказ

усний твір

читання вголос

 

1 (06.09)

1 (22.11)

-

-

 

-

-

1

1

 

Підручник: Українська мова. 5 кл. : підруч. для закл. заг. серед. освіти / О.В. Заболотний, В.В. Заболотний. — 2-ге вид., доопрац. — Київ : Генеза, 2018. — 208 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Прим.

К-сть год.

І семестр

Тема Вступ

1

01.09

Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова – державна мова України.

Чит с. 4-7

Впр 7

1

2

02.09

РМ №1. Загальне уявлення про мовлення; види мовленнєвої діяльності їх особливості. Різновиди мовленнєвого спілкування. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування.

§ 1

Впр 15

 

3

06.09

РМ №2. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру).

§ 2

Впр 22

 

4

07.09

РМ №3. Складання розповіді на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів (орієнтовна тема: «Чим запам’яталося мені літо»)

Дописати розповідь на обрану тему

 

Тема Повторення вивченого в початкових класах

5

08.09

Текст. Речення. Слово. Зміст, заголовок тексту. План тексту. Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення. Інтонація

§4

Впр 30

 

6

09.09

РМ №4. Текст змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка, мікротема. Будова тексту. Абзац. Ключові слова в тексті.

§5

Впр 50

 

7

13.09

РМ №5. Усна й письмова форма тексту. Типи мовлення. Особливості будови опису предмета (тварини).

§6

Впр 55

 

8

14.09

РМ №6. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом.

§7

Впр 56

 

9

15.09

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту.

Повторити §4-7

Підготуватись до к.р.

 

10

16.09

Контрольна робота №1 Повторення вивченого в початкових класах.

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

Тема Лексикологія

11

20.09

Лексичне значення слова. Однозначні і багатозначні слова (повторення). Використання багатозначних слів у прямому й переносному значенні (повторення).

§8

Впр. 64

 

12

21.09

Лексична помилка та умовне позначення її (практично). Тлумачний словник.

§9

Впр. 73

 

13

22.09

Групи слів за значенням: синоніми (повторення й поглиблення). Ознайомлення зі словником синонімів.

§10

Впр. 78

 

14

23.09

Групи слів за значенням: антоніми (повторення й поглиблення). Ознайомлення зі словником антонімів.

§11
Впр. 92

 

15

27.09

Групи слів за значенням: омоніми (повторення й поглиблення). Ознайомлення зі словником омонімів.

§13

Впр. 105

 

16

28.09

РМ №7. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

Чит. С. 48

Впр. 98

 

17

29.09

РМ №8. Докладний письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

Дописати переказ, визначити тему

 

18

30.09

Докладний (контрольний) письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми

Повторити §15, Впр. 117

 

Зошит

19

04.10

Пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів.

§14

Впр. 112, с. 48

 

20

05.10

РМ №9. Аналіз письмового переказу

 

 

21

06.10

Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.

 

 

22

07.10

Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів.

 

 

23

11.10

Джерела українських фразеологізмів. Ознайомлення з фразеологічним словником.

 

 

24

12.10

Фразеологізми в ролі членів речення.

 

 

25

13.10

Повторення теми. Тренувальні вправи (підготовка до контрольної роботи).

Підготуватись до к.р., тест с. 51

 

26

18.10

Контрольна робота №2 Лексикологія

Впр. 118

 

Тематична

 

 

Тема Будова слова. Орфографія

27

19.10

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення – значущі частини слова (повторення й поглиблення відомостей).

§17

впр 123

 

28

20.10

Спільнокореневі слова й форми слова.

§18

впр 138

 

29

21.10

Уникнення помилок, пов’язаних із невиправданим вживанням спільнокореневих слів.

Вивчити схему розбору слова за будовою
с. 65,. впр. 152

 

Зошит

30

01.11

Змінні й незмінні слова.

§19

Впр. 155

 

31

02.11

РМ №10. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

§20 с. 66-67

впр 159

 

32

03.11

Правопис значущих частин слова (повторення)

§21

впр. 162

 

33

04.11

Тренувальні вправи.

§21

впр. 165

 

34

08.11

РМ №11. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини).

Впр. 160

 

35

09.11

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

§22

впр. 169

 

36

10.11

Вимова й написання префіксів пре-, при-, прі-. Тренувальні вправи

§ 22

впр 171

 

37

11.11

Тренувальні вправи. Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи.

§23

впр. 178

 

38

15.11

Контрольна робота №3 Будова слова. Орфографія.

с. 75

 

Тематична

Тема Фонетика. Графіка. Орфоепія.

Орфографія. Звуки мови й звуки мовлення

39

16.11

Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.

§25

впр. 193

 

40

17.11

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі (повторення); вимова звуків, що позначаються літерами ґ і г.

§26, §27

впр. 200, 201

 

41

18.11

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ (повторення).

§27

впр. 211

 

42

22.11

РМ №12. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

 

43

23.11

РМ №13. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову»).

 

 

44

24.11

РМ №14. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом.

 

 

45

25.11

Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично). Основні правила переносу.

§28, §29

впр. 223, 233

 

46

29.11

Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

§ 31

впр. 246

 

47

30.11

РМ №15. Аналіз письмового твору.

 

 

Зошит

48

01.12

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.

§31

впр. 248

 

49

02.12

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и], [о] перед складом із наголошеним [у] в коренях слів.

§31

впр. 245

 

50

06.12

Орфографічний словник. Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення.

Потворити вивчвені орфограми, впр. 271

 

51

07.12

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків.

§ 32

впр. 257

 

52

08.12

Вимова і правопис префіксів роз-, без-.

§38

впр. 300

 

53

09.12

Тренувальні вправи.

§38

впр. 305

 

54

13.12

Спрощення в групах приголосних.

§33

впр. 264

 

55

14.12

Тренувальні вправи

Впр. 267

 

56

15.12

Контрольний диктант

 

 

57

16.12

Тренувальні вправи (підготовка до контрольної роботи).

 

 

58

20.12

Контрольна робота №4 Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

 

 

59

21.12

Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

 

 

60

22.12

Аудіювання.

 

 

61

23.12

Узагальнення вивченого за І семестр.

 

 

Зошит. Тематична. І семестр

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Chervonenko Olena
    Дякую! :) Не знайшла у Вас 2й семестр. Він існує?)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
6182
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку